Ali Cihangiroğlu 13 Ocak 2021 Yazar Paylaş 13 Ocak 2021 burada arkadaş orjinal kapı altı ledini takmış, takarken araç yalıtımı ile ilgili durumuda görüyoruz, yalıtımı güzel harbiden.... Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Ocak 2021 Paylaş 13 Ocak 2021 Çok hoşuma gitti. Ayrıca yalıtımda Renault gerçekten çok iyi. 1 Yorum bağlantısı
Hacı Şenyurt 13 Ocak 2021 Paylaş 13 Ocak 2021 Ali bey hayırlı olsun. Ben kaçırdım sanırim. Yeni Clio oldukça güzel. Hele iki kişi için biçilmiş kaftan gibi. Güle güle güzel günlerde kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Ocak 2021 Yazar Paylaş 13 Ocak 2021 Ali bey hayırlı olsun. Ben kaçırdım sanırim. Yeni Clio oldukça güzel. Hele iki kişi için biçilmiş kaftan gibi. Güle güle güzel günlerde kullanın. Çok sağolun, daha iyileri hepimizin olsun... Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 28 Ocak 2021 Yazar Paylaş 28 Ocak 2021 Bugün bilmediğim bir özellik keşfettim, aracın önünde otomatik panjur varmış, incelerken baktimki panjur gibi bir yapı var acaba varmi derken dokununca baktım kıpırdıyor, hemen aracı çalıştırdım baktimki kapanmış bile, güzel özellik motor üşümesin [emoji3] 11 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Ocak 2021 Paylaş 28 Ocak 2021 Vaay, ilk bmw'ler yapmıştı sanırım bunu. Çok iyi bir şey. Her araçta olmalı. Yakıt ekonomisi de sağlar. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Ocak 2021 Paylaş 28 Ocak 2021 Bmw x5 kullanıyor. Mekanik sistem. Hız arttıkça hava itme gücü ile açılıyor. Güzel sistem 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Ocak 2021 Paylaş 28 Ocak 2021 Servet Aydın yazdı: Bmw x5 kullanıyor. Mekanik sistem. Hız arttıkça hava itme gücü ile açılıyor. Güzel sistem Özletiyorsun kendini. Alevli video bekliyoruz senden. Yanlış anlaşılma olmasın yalnız, kapasitör patlatırken 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Ocak 2021 Paylaş 28 Ocak 2021 Buna ben de bakacaktım, bakmayı unuttum. Sabah bakayım daha çok yüksek hızda sürtünmeyi azaltıyor sanırım bu uygulama. Turbo motor zaten üşümez, ısıtır 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 28 Ocak 2021 Paylaş 28 Ocak 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Buna ben de bakacaktım, bakmayı unuttum. Sabah bakayım daha çok yüksek hızda sürtünmeyi azaltıyor sanırım bu uygulama. Turbo motor zaten üşümez, ısıtır Motor ısısını ayarlayıp yakıt ekonomisi sağladığını yazıyordu ford broşürlerinde. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Ocak 2021 Paylaş 28 Ocak 2021 Metin Uzunoğlu yazdı: Motor ısısını ayarlayıp yakıt ekonomisi sağladığını yazıyordu ford broşürlerinde. İki amacı var zaten. Motor sıcaklığı ile sürtünme. Kapaklar kapanınca sürtünme azalıyor hızlı giderken 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Ocak 2021 Paylaş 28 Ocak 2021 Sani Gerşon yazdı: Özletiyorsun kendini. Alevli video bekliyoruz senden. Yanlış anlaşılma olmasın yalnız, kapasitör patlatırken Hard reset attım kendime. Güncelleme yaklaşık 65gün sürecek. Sonrasında bol bol patlatmalı amaann patlamalı videolar gelir 🎇 2 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 28 Ocak 2021 Paylaş 28 Ocak 2021 Ali Cihangiroğlu yazdı: Bugün bilmediğim bir özellik keşfettim, aracın önünde otomatik panjur varmış, incelerken baktimki panjur gibi bir yapı var acaba varmi derken dokununca baktım kıpırdıyor, hemen aracı çalıştırdım baktimki kapanmış bile, güzel özellik motor üşümesin Sakın kaza yapma. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 29 Ocak 2021 Paylaş 29 Ocak 2021 Mehmet Göktürk yazdı: Sakın kaza yapma. ?? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 29 Ocak 2021 Paylaş 29 Ocak 2021 Corolla hybrid’e koymamışlar. Esas üşümemesi gereken arabaya Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 29 Ocak 2021 Paylaş 29 Ocak 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: ?? Aktif ızgara yerine pasif takılır diye Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Ocak 2021 Yazar Paylaş 29 Ocak 2021 Mehmet Göktürk yazdı: Sakın kaza yapma. kasko o yüzden full, fazla elektronik donanım var, fazla risk ve para demek... Tansu Kalafatoğlu yazdı: Corolla hybrid’e koymamışlar. Esas üşümemesi gereken arabaya naapacak ısıyı, zaten adam gibi motor çalıştırmıyorki, safkan benzin olacakki yaksın ısınsın 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 29 Ocak 2021 Paylaş 29 Ocak 2021 Ali Cihangiroğlu yazdı: kasko o yüzden full, fazla elektronik donanım var, fazla risk ve para demek... Temmuz ayı, mecidiyeköy’de kaldın trafiğe. Bu kapaklar da arıza yaptı, kapalı şekilde kaldı. Nolacak Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Ocak 2021 Yazar Paylaş 29 Ocak 2021 (düzenlendi) Bugün biraz uzun kullandım, henüz adam gibi uzun yol yapamadim, detaylı testimde olmadı bu yüzden, daha viraj fırlama durma atraksiyon testleri var, neyse bu aracı sakin kullanirsan sarfiyat çok güzel, basarsanda çok yakmıyor hele sabit hız 120-130 gibi gitsen dizel gibi... 30 km civarı sakin 90 la gittim, normal trafik dur kalk var biraz (Edremit-Behramkale tarafına doğru) ortalama falan anında düştü, anlık tüketim bile az, yol düz rüzgar yok, 2.5 kişi var araçta, bence çok iyi... Frenler tatmin etmiyordu, şimdi balata disk alışmasıda güzel oldu, frende güzel oldu.... Ortalama dahada dusecektide hedefe vardım, sevdim ben bu motoru, en çokta basınca delirmesi güzel acımasız fırlıyor (hanım bu arabayı sevmedim midem bir hoş oluyor diyor basınca benle fazla uzun yol yapmadığından ve genelde sakin gittiğimden ayrıca güçlü araç kullanmadığından oluyor bunlar, bir ara motorla gezdirmek lazımki alışsın hızlanma olayına, şöyle bir 3 sn. de limit geçme kendine getirir nasılsa neyse yapmıyım ben en güzeli daha genciz çoluk çocuk var) dizelden sonra iyi geldi bana hem ses yok seda yok oh bea Şanzıman konusunada değineyim, henüz bir falsosunu görmedim, şaşırma bocalama yok, 1-2 yaparken salağa bağlamıyor kararsızlık asla yok, tepkiler çok net, dikkat etmesen ne yaptığını anlamıyorsun bile, nasıl diyim eletrikli araba gibi, gaza basıyorsun gidiyor hangi hızda olduğun ne yaptığın önemsiz, getrag iyi şanzıman yapmış, inşallah böyle gider, normal modda giderken sollama yapacaksan basınca fırlamasını istersin, buna araç nerdeyse gecikmesiz tepki veriyor, şanzıman yazılımıyla uyumlu, giderken senin sakin gideceğini ve sakin hızlanacağını düşündüğünden üst viteste düşük devirde gidiyor, yada yavaş gidiyordun mesela araç 5. viteste sen aniden gaza basıp fırlamak istersen bu an kritik, şaşırmıyor ama anlık bir duraksama hissediyorsun, 5 ten 6 ya atmaya hazırlanırken sen aniden gaza basınca planı iptal edip fiziksel olrak bir alt vitese geçmek için konum değiştiriyor şanzıman, tabii bu anlık gecikme çift kavramaların doğasında var fakat bu şanzımanda nasılsa çok hızlı gerçekten, tam oto korando kullandım, yine tam oto astradada denedim bunlar bariz yavaş, eat6 -8 bunlarda yavaş ama çok daha iyiler eskilere göre, zaten anlık duraksama hissediyorsun, tabi çok değil rahatsız etmiyor bunlar anlık olaylar öyle deli fark yok ama dct daha hızlı diyim zaten genel olarak dct tork konvektörlüden daha hızlı, hala geçemediler çift kavramalıları, bu harbiden hızlı, dikkat etmezsen neredeyse hiç hissetmeden vites düşüyor ve fırlıyor.... birde dsg li bir araçla kıyaslamam lazım... son kasa polonun biri geçen basayım dedi tokadı yedi ama şanzıman tepkisini ben sürmediğimden anlayamadım, dikizden bakıyordum durumuna öndeki aracı sürüyordumda, sanırım beni 1.0 sandı devam edeyim, yada kulakçıkdan vites düşer ben yapayım komuta bende olsun sollamadan önce güç hazır olsun devir fırlasın dersen dokunmanla vites hemen 1 yada bazen 2 vites birden düşüyor, gaza basma oranına göre, sonrası basmaya devam edersen çok yüksek devirlere hatta kesiciye girecek gibi devir yükseliyor, gaza basma oranın önemli bu aşamada, biraz fazla bastım baktımki devir uçuyor bunun vites büyütmeye niyeti yok, az çektim ayağımı hemen vites attı çalışması düzgün, kısaca şanzımanı sevmek ben, inşallah ilerde üzmeden devam eder böyle, tabii hep basıp durmuyorum, özenli kullanım uzun ve sorunsuz ömür temel hedef... Tansu Kalafatoğlu yazdı: Temmuz ayı, mecidiyeköy’de kaldın trafiğe. Bu kapaklar da arıza yaptı, kapalı şekilde kaldı. Nolacak 1. İstanbulda ne işim var hemde yazın, çekemem hiç, motorla gelirim yada ohh püfür 2. fişini çeker elle açık yapar devam ederim.. senin pil cortlarsa ne yapacaksın, sistem error, yada herhangi bir elektronik arızada, en ufak müdahaleyi bırak kaputu açıp elini bile sürmek cesaret ister senin araçta... 29 Ocak 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Ocak 2021 Yazar Paylaş 29 Ocak 2021 (düzenlendi) Selçuk Bakış yazdı: Aktif ızgara yerine pasif takılır diye olabilir, yada kanatçıklar çıkarılır devam edilir, halletmek kolay, farkettiğim iyi oldu ama, ne biryerde yazıyor nede serviste söylediler, kendin keşfet model araba yapmışlar, bakalım daha neler bulacağım, otomatik korumaya geçme süresini kısıtlayan soket varmış sigorta kutusunda, geçen onu farkettim, hemen açıp baktımki çıkarmışlar neyseki, o takılıyken kontak açarsan kısa süre sonra herşeyi kapatıyor, akü korumaya geçiyor, servis moduymuş bu, araç satılınca iptal ediyorsun biraz daha uzun süre sistem açık kalıyor, yoksa radyo falan herşeyi kapıyor kısa sürede... 29 Ocak 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 29 Ocak 2021 Paylaş 29 Ocak 2021 Yav bu arabanın hiç mi kötü şeyi yok. Fransızlarlar mükemmel araba yapıyor dense inanmayacak milyonlar var. Bi de inanmayıp sonra cilalayanlar var 4 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Ocak 2021 Yazar Paylaş 29 Ocak 2021 (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: Yav bu arabanın hiç mi kötü şeyi yok. Fransızlarlar mükemmel araba yapıyor dense inanmayacak milyonlar var. Bi de inanmayıp sonra cilalayanlar var inanmayanlardan biride bendim, son çıkan modelleriyle fikrim değişti ama, öncekileri sallarım yalnız... daha önceki yıllarda ülem reno şu turbo benzinli 160 hp motoru ne getirmezsin derken getirdiler hem reno hemde dacia dustera ve bende aldım mesela, gerçi bu 130 hp ama aynı motor sonuçta, bu aracı 160 hp ye çıkarsak deli olurdu valla, he diyen kullanamazdı ama çakardı bir yere, o yüzden biraz kısmışlar gücü ki iyi olmuş, sakat olur daha fazlası ki bu bile fena oluyor... hataya gelince olmamı var tabii, kutu gibi araba tabii bu kötü anlamda değil sonuçta çok büyük değil ama önceki nesillerden daha ferah içi gerçi bu segmentte yeni çıkanların hepsinde var bu büyüme olayı, neyse, kusursuzluk Allaha mahsus, çok büyük hata henüz göremedim, şuan gördüğüm bir iki ufak yazılımsal hata (genelde radyo ve mesela hata değilde eskik diyim sinyal yanma süresi gibi şeyler, Selçukta demiş arka rezistsans kapanma süresi 4dk. az geliyor ama kapanması güzel açık kalmasında iyidir) dışında bunlarda önemli değil, aracın arkası biraz basık, az yaşlı ve kilolu olan teyzem binerken kafayı vuyor led farlar güzel ama uzunları pek tatmin etmedi, arkada tek geri vites ışığı var gıcık oldum, bagaj kapağını açma tuşunu plakanın oraya koymuşlar, önce ona basıp sonra bagaj kapağına uzanıp 2 hamlede açıyorsun, clio 4 teki gibi yuva yap hem düğme hem açma ayını yerde olsun be fransız, en çok bu tasarım hatasına gıcık oldum, radyosu iyi güzel ama hoparlör ses kalitesini pek beğenmedim, yalnız şu var, spoti gibi kaliteli ses kaynağına bağlarsan tatminkar oluyor, radyoda tatmin etmedi beni ses kalitesi, yazılım hala kilitli müdahale edemiyorum edende 1 kişi var oda sınırlı ve işide çok riskli, fazla elektronik donanım var risk demek biraz korkmuyor değilim ama kısmet artık, başka ne var haa koltukları çok rahat ama bel desteği yok sanırım bizim ülkedekilerde yok ama emin değilim, sonuçta yok ama, kapılar tok sesli ama bir vw tokluğu yok hafifçe itsen bile kapanıyorlar, millet bam güm kapı çarptığından riskli bir kapanışı var, yada fitiller fazla yumuşak sanırım, daha gördükçe yazarım... 29 Ocak 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Ramazan Akkaya 30 Ocak 2021 Paylaş 30 Ocak 2021 Ali kardeşim hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullan. Maşallah güzel araç. Konuyu şimdi gördüm. Seni de kaybettik😀Bende forddan devam. Mondi Fiesta Focus şimdi tekrar Mondi 😃 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Şubat 2021 Yazar Paylaş 21 Şubat 2021 Evet, sonunda biraz yol yapabildim, Edremit Urla oradan Kuşçular köyünde ziyaret, dönüşte İzmir içi dolanma sağa sola uğrama, Urla gidişte paralı yola girmeden dönüşte girerek gittim, dönüşte menemen çıkışında trafiğe yakalandık duman olduk, dur kalk... Edremit Urla gidişte genelde 100 le gittim, dönüşte otaban sürekli 120-130 gittim, arada abandım, gıcık olduklarıma bastım tokadı, İzmir'den çıkıp Edremit'te giderken de genelde 110 ve tepem attimi bastım...Sonuç olarak yakıt ortalaması arabada 6 lt. Depo ölçümünde ki fulledim donuste tekrar fulledim, lt s fiyatı tam aynı, 6.4 lt çıktı, şehir içinde dolanmama dur kalk trafikte sıkışıp kalmama rağmen bence çok iyi sonuç, Fiesta dan az ki zaten bunun hızı falanda yoktu, sevdim bu motoru [emoji16] 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts