Ali Darbaz 10 Aralık 2020 Yazar Paylaş 10 Aralık 2020 Metin Akbal yazdı: Ali Darbaz yazdı: Multimetre kullanmayı bilmiyorum Hangi moda almam lazım. Kurcaladıkça öğrenirsin. Volt amper direnç led testi tesisat testi vs vs. Alt yanmasında Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Aralık 2020 Paylaş 10 Aralık 2020 10 amper ölçer o ampermetreler ve fişi 10A bacağına takman lazım. Yoksa yanar alet sigorta varsa atar. Sonra da unutursun geri takmayı volt ölçmeye kalkıp bu kez de ölçtüğün şeyi yakarsın evin sigortasını attırırsın. Her gencin bir kez başına gelmelidir. Aracın akü giriş çıkışını ölçmek için şöntlü olarak satılan çift yönlü ampermetrelerden takabilirsin gayet de güzel olur. 60amperlik olmalı. bunu izle.. artı eksi ölçebilirsin bunlar da olur bir de coil effect olanlar var o daha iyi olur https://www.robotizmo.net/en/dijital-panel-volt-ampermetre-dc-300v-100a-sontlu-2163 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Aralık 2020 Paylaş 10 Aralık 2020 güzeli de bu gerçi (ucuzları da var) https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-deniz-araci-ekipmanlari-elektronik-tekne-ampermetre-gostergesi-sont-dahil-gosterge-panosu-5000d-878262694/detay Bu göstergeler ile aküye giren ve çıkanı anlayabiliyorsun. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Aralık 2020 Paylaş 10 Aralık 2020 EDIT: delik açabiliyorsan ve amper işine girmeyeyim diyorsan ufak delik ister bunu bir yere oturtabilirsin https://www.direnc.net/dc5v-48v-led-panel-mini-dijital-voltmetre-beyaz Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Aralık 2020 Yazar Paylaş 10 Aralık 2020 Mehmet Göktürk yazdı: EDIT: delik açabiliyorsan ve amper işine girmeyeyim diyorsan ufak delik ister bunu bir yere oturtabilirsin https://www.direnc.net/dc5v-48v-led-panel-mini-dijital-voltmetre-beyaz Abi ben arabama delik açamam, kablolarınıda sıyırmak istemiyorum. Jönt mönt dediğin kuçağıma bıraktın. Yanar manar dedin gözümü korkuttun. Ben obd ile okumaya devam edeyim 1 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Aralık 2020 Paylaş 10 Aralık 2020 Yiğit Akü'nün bluetooth'lu aküsü vardı, voltunu direk söylüyordu. Ondan al, bu iş tamamdır https://tunc.yigitaku.com/prestige-v3/ 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 10 Aralık 2020 Paylaş 10 Aralık 2020 10 amper ölçer o ampermetreler ve fişi 10A bacağına takman lazım. Yoksa yanar alet sigorta varsa atar. Sonra da unutursun geri takmayı volt ölçmeye kalkıp bu kez de ölçtüğün şeyi yakarsın evin sigortasını attırırsın. Her gencin bir kez başına gelmelidir. Aracın akü giriş çıkışını ölçmek için şöntlü olarak satılan çift yönlü ampermetrelerden takabilirsin gayet de güzel olur. 60amperlik olmalı. bunu izle.. artı eksi ölçebilirsin [/url] bunlar da olur bir de coil effect olanlar var o daha iyi olur https://www.robotizmo.net/en/dijital-panel-volt-ampermetre-dc-300v-100a-sontlu-2163 Port girişini değiştirince 10 amperden fazlasını ölçüyor. Kırmızı kablo en üste takılacak o kadar Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Aralık 2020 Paylaş 10 Aralık 2020 Ali Darbaz yazdı: Bununla hem amperi hemde voltu ölçerim sanırım. https://www.motorobit.com/urun/digital-pensampermetre-266?gclid=CjwKCAiAq8f-BRBtEiwAGr3Dgdr-Qs3zXh4Wpj8rl3hdWZLvHDIEgWUW5DcKFJRBSfj9yrNXkSXpShoC2mwQAvD_BwE pens alma. onlar AC ölçüyor çoğu kez ve elektrikçilerin daha çok kullanacağı türden. Metin Akbal yazdı: Port girişini değiştirince 10 amperden fazlasını ölçüyor. Kırmızı kablo en üste takılacak o kadar Multimetre linki göndermişti ona yazdım. Onlar ölçmez. daha yüksek amper ölçmek için kendin bir şönt yaparsın. ölçü aletinden geçecek rakam değil onlar. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Aralık 2020 Yazar Paylaş 10 Aralık 2020 Dostlar benim derdim yolda kalmak değil. Benim aküden dolayı yolda kalmam imkansız gibi bişey. Benim derdim 12,56 volta aküyü sabit hale getirmek. Peki neden 12,56 voltu istiyorum. Yakıt Tasarrufu Modu Tahmini akü sıcaklığı en az 0 °C (32 °F) ama 80 °C'den (176 °F) az veya eşit olduğunda, hesaplanan akü akımı 15 amperden az ve -8 amperden fazla olduğunda ve akü dolum durumu yüzde 80'den fazla veya eşit olduğunda BCM, Yakıt Tasarrufu Moduna girer. Hedeflenen çıkış voltajı akünün açık devre voltajıdır ve 12,5-13,1 V arasında değişebilir. Yukarıda belirtilen koşullardan biri varsa, BCM bu moddan çıkar ve Şarj Moduna girer. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Aralık 2020 Paylaş 10 Aralık 2020 Bundan alın koyun kenara. Bi yemek yapılamaz bununla Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Aralık 2020 Yazar Paylaş 10 Aralık 2020 Arabanın çakmaklığından arabaya harici güç kaynağı bağlamak mümkünmü Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Aralık 2020 Paylaş 10 Aralık 2020 mümkündür neden? bazı araçlarda röleli onlarda olmaz Servet Aydın yazdı: Bundan alın koyun kenara. Bi yemek yapılamaz bununla bu güzel dc de ölçüyor. bende bir tane var kullanmadığım sadece AC. ucuz diye almıştım acil bir durumda multimetre lazım olmuştu normal miniklerden yoktu. Ali Darbaz yazdı: Abi ben arabama delik açamam, kablolarınıda sıyırmak istemiyorum. Jönt mönt dediğin kuçağıma bıraktın. Yanar manar dedin gözümü korkuttun. Ben obd ile okumaya devam edeyim önceden korkutacağız ki aklı başında yapasın. delik açılır bence orta konsolun fotosunu atsana? bir de küllüğü varsa açıp. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Aralık 2020 Yazar Paylaş 10 Aralık 2020 Mehmet abi çakmaklıktan sistemi elektrikle beslemek mümkün olabilir mi bunu nasıl anlarım. Yorum bağlantısı
Ali Gök 10 Aralık 2020 Paylaş 10 Aralık 2020 geçen biri yazmış arabanın akü bitmiş kapı açılmamış. elektrikçi plaka lambasına kablo bağlayıp ordan aküyü şarj etmiş arabanın kapı açılacak kadar saçmalık olmaz dedim kendimce . olurmu hakkaten ? çakmaktan dolar denildi diyince aklıma geldi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Aralık 2020 Paylaş 10 Aralık 2020 Ali Gök yazdı: geçen biri yazmış arabanın akü bitmiş kapı açılmamış. elektrikçi plaka lambasına kablo bağlayıp ordan aküyü şarj etmiş arabanın kapı açılacak kadar saçmalık olmaz dedim kendimce . olurmu hakkaten ? çakmaktan dolar denildi diyince aklıma geldi ışıklar açık kalarak boşaldı ise olabilir ama röleli değilse. arabasına bağlı. Ben 2001 Bora aracımda çakmaktan şarj etmiştim akü bittiğinde. 7-8 saat sonra şarj olup marşa basıp yürümüştüm. Ali Darbaz yazdı: Mehmet abi çakmaklıktan sistemi elektrikle beslemek mümkün olabilir mi bunu nasıl anlarım. kontak kapalıyken mi açıkken mi? kontak kapalıyken elektrik var ise beslersin. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Aralık 2020 Yazar Paylaş 10 Aralık 2020 Mehmet Göktürk yazdı: ışıklar açık kalarak boşaldı ise olabilir ama röleli değilse. arabasına bağlı. Ben 2001 Bora aracımda çakmaktan şarj etmiştim akü bittiğinde. 7-8 saat sonra şarj olup marşa basıp yürümüştüm. kontak kapalıyken mi açıkken mi? kontak kapalıyken elektrik var ise beslersin. Şöyle hayalet . Starbuck bardağı kadar bir kutu içine pilleri dizecem. Evde notebook adaptörü ile şarj edecem. Sabah arabaya binince bunu bardaklığa koyucam. bundan kablo çıkıp çakmaklığa bağlanacak. Evde şarj ettiğim bu powebank arabanın bardaklığına koyulcak. Kontağı actığımda arabamı besliyecek. Araba hem aküden , hemde power bank ile gelen elektrikle çalışacak. Eve gelincede tekrar şarj edecem. Bu benim çakmaklığın elektrik şeması Yorum bağlantısı
Metin Akbal 10 Aralık 2020 Paylaş 10 Aralık 2020 Şöyle hayalet . Starbuck bardağı kadar bir kutu içine pilleri dizecem. Evde notebook adaptörü ile şarj edecem. Sabah arabaya binince bunu bardaklığa koyucam. bundan kablo çıkıp çakmaklığa bağlanacak. Evde şarj ettiğim bu powebank arabanın bardaklığına koyulcak. Kontağı actığımda arabamı besliyecek. Araba hem aküden , hemde power bank ile gelen elektrikle çalışacak. Eve gelincede tekrar şarj edecem. Bu benim çakmaklığın elektrik şeması Regüle devre lazım 5v yi 15V ye çıkaracak.12V olunca aküye faydası yok besleyecek olanın voltajı yüksek olmalı. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Aralık 2020 Yazar Paylaş 10 Aralık 2020 https://gmtis.ntweb.ru/tis/graphic-pool/schematics/2555093TR.png Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Aralık 2020 Paylaş 10 Aralık 2020 Ali Darbaz yazdı: Şöyle hayalet . Starbuck bardağı kadar bir kutu içine pilleri dizecem. Evde notebook adaptörü ile şarj edecem. Sabah arabaya binince bunu bardaklığa koyucam. bundan kablo çıkıp çakmaklığa bağlanacak. Evde şarj ettiğim bu powebank arabanın bardaklığına koyulcak. Kontağı actığımda arabamı besliyecek. Araba hem aküden , hemde power bank ile gelen elektrikle çalışacak. Eve gelincede tekrar şarj edecem. Bu benim çakmaklığın elektrik şeması Anlamsız işler. Bu motivasyon ve zaman ile çok daha güzel şeyler yapabilirsin. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Aralık 2020 Yazar Paylaş 10 Aralık 2020 Metin Akbal yazdı: Regüle devre lazım 5v yi 15V ye çıkaracak. 12V olunca aküye faydası yok besleyecek olanın voltajı yüksek olmalı. 5 v olduğunu nereden anladın. şemada nerden çıkarıyorsun. öğretirmisin. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Aralık 2020 Paylaş 10 Aralık 2020 Arabadaki fazla eşyaları attık mı? Lastikleri 38 yaptık mı? Yorum bağlantısı
Metin Akbal 10 Aralık 2020 Paylaş 10 Aralık 2020 5 v olduğunu nereden anladın. şemada nerden çıkarıyorsun. öğretirmisin. Powerbank 5V yukarıda powerbank yazmışsın. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Aralık 2020 Yazar Paylaş 10 Aralık 2020 Mehmet Göktürk yazdı: Anlamsız işler. Bu motivasyon ve zaman ile çok daha güzel şeyler yapabilirsin. Abi yakıt ekonomisi cihaz sloganıyla satılmazmı abi. 12.56 voltu gören cruze çok güzel sürüş deneyimi sunuyor. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 10 Aralık 2020 Paylaş 10 Aralık 2020 Ali Gök yazdı: geçen biri yazmış arabanın akü bitmiş kapı açılmamış. elektrikçi plaka lambasına kablo bağlayıp ordan aküyü şarj etmiş arabanın kapı açılacak kadar saçmalık olmaz dedim kendimce . olurmu hakkaten ? çakmaktan dolar denildi diyince aklıma geldi Cem abi sinyalden elektrik vererek açmıştı Seat Cordoba olması lazım aracında Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Aralık 2020 Paylaş 10 Aralık 2020 Ali Darbaz yazdı: Abi yakıt ekonomisi cihaz sloganıyla satılmazmı abi. 12.56 voltu gören cruze çok güzel sürüş deneyimi sunuyor. insanların ayağı ayarsız anlamazlar bizim gibi adam yok fazla. basıyor geçiyor adam. Gerçekten bir atraksiyon yapacaksan 100AH bir jel akü ve kayış ile sisteme hibrit destek verecek bir motor koymak gerekir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts