Tansu Kalafatoğlu 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Çağlar Bayur yazdı: şse değişti onu derinlemesine incelemeli tm teşhis için, zamanla düzeltirler Genişlet Klasik vag. Aracı yeterince test etmeden piyasaya sürme işleri. Motor-şanzıman-şase... milleti deneme aracı ettiler Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Çoğu yerde arka bağımsız süspansiyon olayının pazar oluşturma amacıyla propagandasının yapıldığı normal kullanımda fark etmediği yazılıyor. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Valla abi testlerde sonuçlar kötü. Ne kullandıysalar eskisinden kötü olmuş. 75 ile golf testi geçemiyor. 76 ile leon geçemiyor. Takipleri çok daha iyi. Gece köpek çıksa direksiyon kırsak güven vermeyen bir golf var ortada. Tamamen maliyet. Çünkü Rline golf’te bağımsız süspansiyonlar var. Ama insanımız koşarak gidip alıyor. Neden? Çünkü Alman. Genişlet köpek çıkınca direksiyon kırmıyoruz yandan araç geliyor. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 (düzenlendi) Mehmet Göktürk yazdı: Çoğu yerde arka bağımsız süspansiyon olayının pazar oluşturma amacıyla propagandasının yapıldığı normal kullanımda fark etmediği yazılıyor. köpek çıkınca direksiyon kırmıyoruz yandan araç geliyor. Genişlet Fark etmiyorsa neden yere daha çok tutunması istenen araçlarda bağımsız süspansiyon kullanılıyor? Mesela golf 8 r line? Veya daha bir sürü örnek normal sürüşte elbette fark yoktur. Lastikler de öyledir. Normal sürüşte fark hissedilmez. Ama ani bir durumda fark belirginleşir 28 Mart 2021 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 normal kullananlar için satıldığı varsayılıyor aracın. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Fark etmiyorsa neden yere daha çok tutunması istenen araçlarda bağımsız süspansiyon kullanılıyor? Mesela golf 8 r line? Veya daha bir sürü örnek normal sürüşte elbette fark yoktur. Lastikler de öyledir. Normal sürüşte fark hissedilmez. Ama ani bir durumda fark belirginleşirSpor şasi DCC vs donanımlar torsiyonla gelmez. Olay sadece yere tutunmak degil. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Mehmet Göktürk yazdı: normal kullananlar için satıldığı varsayılıyor aracın. Genişlet Yolda karşımıza ne çıkacağını bilemeyiz. Derin çukur olur, öküz olur, at olur. bunların haricinde kuru zeminde performansı daha düşük araç, kaygan zeminde daha da kötü sonuçlar doğurur. Metin Akbal yazdı: Tansu Kalafatoğlu yazdı: Fark etmiyorsa neden yere daha çok tutunması istenen araçlarda bağımsız süspansiyon kullanılıyor? Mesela golf 8 r line? Veya daha bir sürü örnek normal sürüşte elbette fark yoktur. Lastikler de öyledir. Normal sürüşte fark hissedilmez. Ama ani bir durumda fark belirginleşir Genişlet Spor şasi DCC vs donanımlar torsiyonla gelmez. Olay sadece yere tutunmak degil. Genişlet Ben gördüğümü söylüyorum. Araç dengesinde Rakiplerinden çok geride bir golf 8 izledim. Bunu görmezden gelip alacak olan alsın tabi. Ama normal bir insanın gözünü kapatıp yok sayacağı durum olmamalı Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Metin Akbal yazdı: Tansu Kalafatoğlu yazdı: Fark etmiyorsa neden yere daha çok tutunması istenen araçlarda bağımsız süspansiyon kullanılıyor? Mesela golf 8 r line? Veya daha bir sürü örnek normal sürüşte elbette fark yoktur. Lastikler de öyledir. Normal sürüşte fark hissedilmez. Ama ani bir durumda fark belirginleşir Genişlet Spor şasi DCC vs donanımlar torsiyonla gelmez. Olay sadece yere tutunmak degil. Genişlet dedik ya pazarlama balonu. pahalı araba üreteceksin ki birileri alacak 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Mehmet Göktürk yazdı: dedik ya pazarlama balonu. pahalı araba üreteceksin ki birileri alacak [emoji4] Markanın biri yanlış hatırlamıyorsam Honda Jazz arka koltuk cebini donanım olarak satıyordu biz torsiyona takıldık [emoji4]A donanımına deri direksiyon usb sis led far koyarsın herkes alamaz, bu üçünü koymazsın bu seferde donanımdan çalınmış olur. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Ben gördüğümü söylüyorum. Bende bildiğimi aktarıyorum. Bende de torsiyon var ama bağımsız aynı model Focus (ailede var) benim girdigim viraja giremiyor olay tutunmak ise.Ben bağımsız süspansiyonun sadece konforla alakalı olabileceğini düşünüyorum çünkü torsiyon ile kule gergisini benzer tutuyorum. Bunun mantığını bilen ne demek istediğimi anlayacaktır. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Maden 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 6 sene torsiyonlu Golf kullandım hiç sorun yaşamadım. Aynı durum A3 octavia leon içinde geçerli 1.0 tsi 1.2 tsi 1.6 tdi hepsi torsiyon. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Yanlış hatırlamıyorsam 1976 model r12 sw aracımızda torsiyon bile yoktu direk aks vardı. Babam onla hacca gitmişti. Diyeceğim o ki normal şartlarda her araç rahattır, Güvenlidir. Hele eski Amerikanların süspansiyonu harikaydı. Risk olmazsa kaza olmaz o zaman şasenin güçlü olmasına bile ihtiyaç olmaz. Ama risk ve kaza olduğu zaman bırakın süspansiyonu araçtaki deponun dolu olması veya kişilerin oturduğu yer bile önemli. Bağımsız süspansiyon iyi ama her şey değil. 2016 torsiyonlu fiesta geyik testini 80 min üstü hızla geçiyor mesela. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 https://images.app.goo.gl/3aMnRhisFFCKng8f6 Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Bağımsız süspansiyon Üst sınıf araçlarda kullanılmaya devam ediliyor. C sınıfı araçların ortalamanın üstünde beygir gücü sunan araçlarda da var. Şöyle bir karşılaştırma yapmanızı tavsiye ederim. Golf de deneyin. İster golf 5, ister golf 6(bu iki üretimde standart) ile golf 7 1.6 Tdi ile karşılaştırın, Torsiyonlu araçla bağımsız süsp. aracın uzun yol konforunu bariz göreceksiniz. Özellikle salınım olan veya bozuk yollarda bariz bir şekilde anlayacaksınız. Her iki aracı da kullanmış biri olarak konuşuyorum. Arabayı geri geri kullanırken veya park ederken dahi aradaki farkı hissediyorsun. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Önemli olan süspansiyonun çeşidi değil zaten. Davranışı. Bu geyik testleri iki şeyi test eder. Şase süspansiyon ikilisi ve elektronik denge sistemi. İkisinin beraber başarısı test edilir. Kimse durup dururken direksiyon kırıp böyle şeyler denemez. Hayatta bu test gibi bir hareket başınıza bir kez gelir veya gelmez. Ama hayatınızla sonuçlanabilir. O yüzden önemlidir. Eğer böyle düşünmüyorsanız en ucuz lastikle de gezebilirsiniz. Normal kullanımda asla başınıza bir şey gelmez emin olun. genel anlamda bu testte c segmentte focus mk4 çok başarılıdır. Sonra japon, en son avrupa arabaları listede sıralanıyor. Avrupa arabaları 75-76km hızlarda resmen debelenirken focus, civic, corolla, i30 77km hızla çok rahat geçiyor. i30’un 77km ile düz yolda gider gibi geçtiği testte golf 8 75 ile ikinci hamlede yoluna giremiyor. Tekerlekler cevap vermiyor. Ha hala bunlar safsata diyorsanız. Ne bileyim... https://youtu.be/Jal-SMsjm7o i30 https://youtu.be/A7x1n3kDuAY Golf 8 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 İyi de sen yukarıda neden bağımsız koymamış diyordun şimdi de geyik testi diyorsun. Önce neyi tartışıyoruz onu anlayalım.Safsata derim çünkü 70 km de sport modda denemiş ama 75 km de sport modda denememiş. Aynı şu SUV ların teker testlerinde esp yi açıp kapatmaları gibi birşey olmuş.75 'le sport modda aynı tepkileri veriyorsa araç tamam derim.Bu arada Corolla HB mi demeliyim Auris mi demeliyim bilemedim sıralamada (tabi bu safsataya gore) Toyota bir tık önde.Hyundai ye diyecek sözüm yok. Adamlar yapmış.Benim garibime giden 4 teker birden nasıl kayar. Leon a bakıyorum jilet gibi gidiyor. A3 e bakıyorum o da sapıtıyor. Halbuki Seat ile Audi neredeyse aynı altyapı. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 (düzenlendi) Metin Akbal yazdı: İyi de sen yukarıda neden bağımsız koymamış diyordun şimdi de geyik testi diyorsun. Önce neyi tartışıyoruz onu anlayalım. Safsata derim çünkü 70 km de sport modda denemiş ama 75 km de sport modda denememiş. Aynı şu SUV ların teker testlerinde esp yi açıp kapatmaları gibi birşey olmuş. 75 'le sport modda aynı tepkileri veriyorsa araç tamam derim. Bu arada Corolla HB mi demeliyim Auris mi demeliyim bilemedim sıralamada (tabi bu safsataya gore) Toyota bir tık önde. Hyundai ye diyecek sözüm yok. Adamlar yapmış. Benim garibime giden 4 teker birden nasıl kayar. Leon a bakıyorum jilet gibi gidiyor. A3 e bakıyorum o da sapıtıyor. Halbuki Seat ile Audi neredeyse aynı altyapı. Genişlet Eğer marka torsiyonla rakiplerinden geri kalıyorda başka çözüm aramalı. A sistemi olur b sistemi olur fark etmez. Bence böyle. Bağımsız süspansiyon torsiyondan biraz daha önde olan bir sistem olduğu için bağımsız dedim. amacım da karşılaştırma yapmak. Araba forumu burası. Hepsini konuşalım. İyiye iyi kötüye kötü. Ben kendi aracım için her gün kötü bir şey yazarım mesela ama bazı insanlar bunu yapamıyor. Kapatıyor gözlerini 28 Mart 2021 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Eğer marka torsiyonla rakiplerinden geri kalıyorda başka çözüm aramalı. A sistemi olur b sistemi olur fark etmez. Bence böyle.Bunda hemfikiriz. Ama anlattım Sport modda denenmemiş. Onu da görmemiz gerekli. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bağımsız süspansiyon torsiyondan biraz daha önde olan bir sistem olduğu için bağımsız dedim.Hangi anlamda önde, neye göre kime göre önde.Hepsinin kendine göre avantajı dezavantajı var. Yeri gelir makas sistem önde olur bilemeyiz ki Tansu Kalafatoğlu yazdı: amacım da karşılaştırma yapmak. Araba forumu burası. Hepsini konuşalım. İyiye iyi kötüye kötü. Ben kendi aracım için her gün kötü bir şey yazarım mesela [emoji4] ama bazı insanlar bunu yapamıyor. Kapatıyor gözleriniKonuşalım karşılaştıralım da da sen VAG a karşı tarafsız değilsin aşırı ön yargılısın. Hangi mesajını görsem gömme derdindesin [emoji16] Octavia satılmaz hayret nasıl satılmadı, Passat ta bilmem ne donanımı yok vs. Şimdiye kadar 1 tane olumlu mesajını ben görmedim ya da bana denk gelmedi. Bende kendi aracım için kötü şeyler yazarım yazdım da. Eski VAG cıyım biliyorsun Bora vardı onunda olumsuz yanlarını anlatmıştım.Bu arada Mercedes bu testte Golf ten geride kalmış. Ama Mercedes Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Metin Akbal yazdı: İyi de sen yukarıda neden bağımsız koymamış diyordun şimdi de geyik testi diyorsun. Önce neyi tartışıyoruz onu anlayalım.Safsata derim çünkü 70 km de sport modda denemiş ama 75 km de sport modda denememiş. Aynı şu SUV ların teker testlerinde esp yi açıp kapatmaları gibi birşey olmuş.75 'le sport modda aynı tepkileri veriyorsa araç tamam derim.Bu arada Corolla HB mi demeliyim Auris mi demeliyim bilemedim sıralamada (tabi bu safsataya gore) Toyota bir tık önde.Hyundai ye diyecek sözüm yok. Adamlar yapmış.Benim garibime giden 4 teker birden nasıl kayar. Leon a bakıyorum jilet gibi gidiyor. A3 e bakıyorum o da sapıtıyor. Halbuki Seat ile Audi neredeyse aynı altyapı.İ30 bağımsız, A3 dizelse torsiyon çubuklu leonda. Auris ve Civic de bağımsız bu arada. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Fedai Özoğlu yazdı: İ30 bağımsız, A3 dizelse torsiyon çubuklu leonda. Auris ve Civic de bağımsız bu arada. Leon testlerde üst sıralarda A3 ise son sıralarda. Yazmıştım altyapısı aynı olan araçlar bunlar. Auris Golf ten bir önce sıralamada. Leon ise Auristen 2 veya 3 araba önde sıralamada. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Metin Akbal yazdı: Şimdiye kadar 1 tane olumlu mesajını ben görmedim ya da bana denk gelmedi. Genişlet Sen görmemişsin mesela bu golf’ün dışı güzel. İçi de kötü değil. Corolla’dan daha iyi en azından. Yalıtımı güzel. İçi kaliteli hissettiriyor. Kaldı ki malzeme anlamında sınıfında zirvelerde. Gerçi öncekiler daha kaliteliydi gibi geliyor bana. Golf 8’e binmedik henüz. Bastın mı gider, bağırmaz. Bak övüyorum işte ama rakiplerinin daha pahalı olmayacak kadar bence eksileri de var. Onu da söylüyorum. Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Metin Akbal yazdı: Leon testlerde üst sıralarda A3 ise son sıralarda. Yazmıştım altyapısı aynı olan araçlar bunlar. Auris Golf ten bir önce sıralamada. Leon ise Auristen 2 veya 3 araba önde sıralamada.Saat 00:00 yaklaşıyor benim çark durdu. Yani şimdi hangi sistem daha iyi yol tutuyormuş. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 (düzenlendi) Fedai Özoğlu yazdı: Metin Akbal yazdı: Leon testlerde üst sıralarda A3 ise son sıralarda. Yazmıştım altyapısı aynı olan araçlar bunlar. Auris Golf ten bir önce sıralamada. Leon ise Auristen 2 veya 3 araba önde sıralamada. Genişlet Saat 00:00 yaklaşıyor benim çark durdu. Yani şimdi hangi sistem daha iyi yol tutuyormuş. Genişlet Bu çocuklar odtü mak müh ve ben çok beğeniyorum. Video sonunda bahsetmiş konudan. Video da golf 8’le başlamış tartışmayı anlatıyor. Yok onunki bağımsızmış yok bununki torsiyonmuş yok seninki nasılmış https://youtu.be/p8Iyh1KCisc 28 Mart 2021 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Metin Akbal 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Fedai Özoğlu yazdı: Saat 00:00 yaklaşıyor benim çark durdu. Yani şimdi hangi sistem daha iyi yol tutuyormuş.Bi anlasam [emoji23] Tansu Kalafatoğlu yazdı: Sen görmemişsin [emoji4] mesela bu golf’ün dışı güzel. İçi de kötü değil. Corolla’dan daha iyi en azından. Yalıtımı güzel. İçi kaliteli hissettiriyor. Kaldı ki malzeme anlamında sınıfında zirvelerde. Gerçi öncekiler daha kaliteliydi gibi geliyor bana. Golf 8’e binmedik henüz. Bastın mı gider, bağırmaz. Bak övüyorum işte [emoji4] ama rakiplerinin daha pahalı olmayacak kadar bence eksileri de var. Onu da söylüyorum. Şimdi gördüm oda bu mesaj [emoji16] Pahalılık konusunda da sana katılıyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Mart 2021 Paylaş 28 Mart 2021 Mehmet Göktürk yazdı: zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış Genişlet Fakirler çıksın kasıyor. Ben çıkıyorum 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts