Coşkun Basan 25 Eylül 2020 Paylaş 25 Eylül 2020 Hayırlı olsun güle güle kullanın. Istanbul gibi trafiği yoğun şehirlerde hibrit mantıklı seçim 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Eylül 2020 Paylaş 25 Eylül 2020 Mehmet Yeter yazdı: Hayırlı olsun güle güle kullanın. Çok güzel bir kasaya sahip. Tek yakıştıramadığım nokta lastikler kasa ile uyumsuz gibi duruyor. Çok içeride ve kasaya göre küçük kalıyor. Bunun dışında tüketim değerleri muhteşem. az yakar, manevra şehir içinde rahat olur, yüksek hıza uygun değil ama olsun 2 Yorum bağlantısı
Hacı Şenyurt 25 Eylül 2020 Paylaş 25 Eylül 2020 Hayırlı olsun. [emoji3478] şirket aracım sizinkiyle hemen hemen aynı donanıma sahip. 2019. Şu an km 17000 e geldi. Çoğunlukla 120 ve üzeri 5,5lt/100km civarında seyrediyor. İstanbul içi 4.5 u bayram günleri hariç geçemezsiniz. Eco mod sanki Nişantaşı Ortaköy trafikleri için ideal gibi. Sport modda düz yolda hızlanma hibrit sayesinde oldukça keyifli. Ayrıca 0-100km hızlanma verisi 10,1 saniye olması lazım. 1.8 lt normal motor 99 beygir hibritle beraber sanırım 120 civarı oluyor. Ben vakit olmadığı ve aracım genelde bagajı dolu olduğu için çok ölçemedim. Lakin yokuş yukarı çekiş artması için gaza biraz fazla yüklenmek gerekiyor. Standart kullanıcı İçin bence muhteşem. Rutin bakımları 15.000km bir yapılıyor onuda pazartesi günü yaptırdım. Normal 1.6 ise bakım aralığı maalesef 10.000 km de bir. Sizin ihtiyaçlarınızı fazlasıyla karşılayacaktır. Güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 25 Eylül 2020 Yazar Paylaş 25 Eylül 2020 Hacı Şenyurt yazdı: İstanbul içi 4.5 u bayram günleri hariç geçemezsiniz. Ayrıca 0-100km hızlanma verisi 10,1 Hangi anlamda geçemem. Yukarı mı aşağı mı 2020 teknik özelliklerde 11 yazıyor. 1.6’lar 10sn Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 25 Eylül 2020 Paylaş 25 Eylül 2020 Mantıklı seçim, güzel ve sağlam araba, Toyota hep az yakan az kaçan, az çeken, memur arabası üretiyor. Klimayı açınca nasıl?. Güle güle kullanın. "MAŞAALLAH" 1 Yorum bağlantısı
Ercüment Yıldırım 25 Eylül 2020 Paylaş 25 Eylül 2020 Allah kaza bela göstermesin Hayırlı uğurlu olsun 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Eylül 2020 Yazar Paylaş 26 Eylül 2020 Mustafa Yanar yazdı: Mantıklı seçim, güzel ve sağlam araba, Toyota hep az yakan az kaçan, az çeken, memur arabası üretiyor. Klimayı açınca nasıl?. Güle güle kullanın. "MAŞAALLAH" Klimanın etkisi devreye girip çıkması hissedilmiyor. Tahriği motordan almıyor çünkü. Nasıl çalıştığını aracı kurcaladıkça öğreneceğiz artık. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 26 Eylül 2020 Paylaş 26 Eylül 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Capın yapmış ama bu sefer içerisi das auto ile eşit olmasa da rakabet edecek düzeyde Yapmış, yapmış.. Dolu araba iyidir. 1 kez kullanma imkanım oldu. kısa bir mesafeydi ama sevmiştim. Sessizliği korkutuyor 😂 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Eylül 2020 Paylaş 26 Eylül 2020 Hayırlı olsun güle güle kullanın. Çok güzel bir kasaya sahip. Tek yakıştıramadığım nokta lastikler kasa ile uyumsuz gibi duruyor. Çok içeride ve kasaya göre küçük kalıyor. Bunun dışında tüketim değerleri muhteşem. Az yakması içindir. Honda hybridleri hatırla. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 26 Eylül 2020 Paylaş 26 Eylül 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: Az yakması içindir. Honda hybridleri hatırla. Hatta daha uç bir model honda city modelinde daha belli oluyor hatta şuna dikkat ettim Mehmet abi efsane kasa dışındakilerin hepsinde aynı lastik o davlumbazı doldurmuyor. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Eylül 2020 Paylaş 26 Eylül 2020 honda citymi ahhhıııghhh midemm midemm, mazulumu getirin bana 4 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 26 Eylül 2020 Paylaş 26 Eylül 2020 Hayırlı uğurlu olsun tasarım olarak en sevdiğim Corolla 1 Yorum bağlantısı
Oktay Göktaş 27 Eylül 2020 Paylaş 27 Eylül 2020 Hayırlı olsun. Kazasız belasız güzel günlerde kullanın. [emoji3478][emoji3478][emoji3478] 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 Ekim 2020 Yazar Paylaş 2 Ekim 2020 Kaputun altında el sokacak kadar bile yer yok. Bu motorun ve içteki parçaların tamiri nasıl oluyor merak ediyorum. Aşağılara ulaşmak için epey sökmek gerekli. Vakitsizlikten kitapçığı yavaş okuyorum. Ama neden iki tane antifriz kabı var çözemedim. İkisinde de basınca duyarlı kapak var. Bu arada kaput aşırı hafif. Tüy gibi. 3 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 2 Ekim 2020 Paylaş 2 Ekim 2020 Pillerin ve elektrik motorunun soğutma sistemi ile içten yanmalı motorun soğutma sistemi ayrı ayrı oluyor. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Ekim 2020 Paylaş 2 Ekim 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Ama neden iki tane antifriz kabı var çözemedim. birisi şanzıman soğutma için olabilir mi? 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 Ekim 2020 Yazar Paylaş 2 Ekim 2020 Mustafa Arıkan yazdı: Pillerin ve elektrik motorunun soğutma sistemi ile içten yanmalı motorun soğutma sistemi ayrı ayrı oluyor. Piller sanırım fanla soğuyor. Çünkü arka koltuk altında fan var. İç mekana üflüyor. Belki elektrik motoru suyla soğuyordur Çağlar Bayur yazdı: birisi şanzıman soğutma için olabilir mi? Elektrik motoruna giriyor abi. Demek suyla soğuyor 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 2 Ekim 2020 Paylaş 2 Ekim 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Piller sanırım fanla soğuyor. Çünkü arka koltuk altında fan var. İç mekana üflüyor. Belki elektrik motoru suyla soğuyordur Pilleri soğutan fanı ara sıra kontrol edin. Onun da filtresi var. Tıkanıp piller soğuyamazsa, elektrik motoru devre dışı kalıyor. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Ekim 2020 Paylaş 2 Ekim 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bu arada kaput aşırı hafif. Tüy gibi. Aliminyumdur o.. 1 Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 2 Ekim 2020 Paylaş 2 Ekim 2020 birisi şanzıman soğutma için olabilir mi?Elektrik motoru içinmiş abi incelemede görmüştüm o suyun kapağına bile mühür koymuşlar servis dışı açılmasın falan diyorlardı 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Ekim 2020 Paylaş 2 Ekim 2020 Levent Güzelkalp yazdı: Çağlar Bayur yazdı: birisi şanzıman soğutma için olabilir mi? Elektrik motoru içinmiş abi incelemede görmüştüm o suyun kapağına bile mühür koymuşlar servis dışı açılmasın falan diyorlardı kaput açma teline mühür bile basabilirler 2 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 Ekim 2020 Yazar Paylaş 2 Ekim 2020 Sani Gerşon yazdı: Pilleri soğutan fanı ara sıra kontrol edin. Onun da filtresi var. Tıkanıp piller soğuyamazsa, elektrik motoru devre dışı kalıyor. Yavaş yavaş öğreniyoruz. Obd’den pil sıcaklıklarını görebildim geçen gün. Ama kaput altında ne nereye gidiyor nereye giriyor çıkıyoru takip etmek bile çok zor. Çok sıkışık görüş yok. bu arada ekran yakıt ort 4lt/100km, hız ort 20km/s. Depoyu fullemiştim. Azaldığı zaman depo ölçümü ile yol bilgisayarını karşılaştıracağım. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Ekim 2020 Paylaş 3 Ekim 2020 (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: Kaputun altında el sokacak kadar bile yer yok. Bu motorun ve içteki parçaların tamiri nasıl oluyor merak ediyorum. Aşağılara ulaşmak için epey sökmek gerekli. Vakitsizlikten kitapçığı yavaş okuyorum. Ama neden iki tane antifriz kabı var çözemedim. İkisinde de basınca duyarlı kapak var. Bu arada kaput aşırı hafif. Tüy gibi. off be motora bak, şimdi tozlandımı basıcan buna basınçlı suyu silicen pasparıl olur valla kaputun aliminyumdur, benim naylonunki gibi, bastırmadan 10 cm yukardan bırakarak kapat, kimseyede açtırma el sürdürme o kaputa ve altına... 3 Ekim 2020 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Ekim 2020 Yazar Paylaş 3 Ekim 2020 Ali Cihangiroğlu yazdı: off be motora bak, şimdi tozlandımı basıcan buna basınçlı suyu silicen pasparıl olur valla kaputun aliminyumdur, benim naylonunki gibi, bastırmadan 10 cm yukardan bırakarak kapat, kimseyede açtırma el sürdürme o kaputa ve altına... Okurken beynimde kıvılcımlar çaktı resmen 😂 aynen alüminyummuş. Ben de öyle yapıyorum abi, yoksa göçük oluşması an meselesi olur valla. Araç 7 sene garantide. Servis dışında kaput mühürlü valla 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts