İçeriğe Yönlendir

Beyaz Yasuo’m


Tansu Kalafatoğlu

Recommended Posts

Sani Gerşon

Bu arabanın bana sorarsanız tek dezavantajı, Türkiye'de kullanılmak. 1.8 motor ile vergilendirilmesi kadar saçma bi şey yok...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Sani Gerşon yazdı:

Bu arabanın bana sorarsanız tek dezavantajı, Türkiye'de kullanılmak. 1.8 motor ile vergilendirilmesi kadar saçma bi şey yok...

Sadece bu araç değil ki.. 1 milyondan fazla fiyatıyla satılan e200d ile 1.3 clio, 1.5 golf, 1.6 corolla, megane vs aynı vergiyi veriyor. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Aytac Sakal

Benzin Lpg 1.33 yada Dizel D4D Auris için görüşleriniz nedir günlük kullanımda nasıl uzun yolda nasıl yakıt tüketimi performans kronik arıza durumu 100k altı alınırmı ?

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Aytac Sakal yazdı:

Benzin Lpg 1.33 yada Dizel D4D Auris için görüşleriniz nedir günlük kullanımda nasıl uzun yolda nasıl yakıt tüketimi performans kronik arıza durumu 100k altı alınırmı ?

Bilmiyorum ama ikisinde de kronik sorunları yok diye biliyorum. Yine de japonlardan dizel alma taraftarı değilim. 1.33 motor lpg ile uyumlu diyorlar. Çoğu kişi taktırıyor. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Aytac Sakal
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Bilmiyorum ama ikisinde de kronik sorunları yok diye biliyorum. Yine de japonlardan dizel alma taraftarı değilim. 1.33 motor lpg ile uyumlu diyorlar. Çoğu kişi taktırıyor. 

1.33 performans olarak düşündürüyor haricinde güçlü bir seçenek.  

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Aytac Sakal yazdı:

1.33 performans olarak düşündürüyor haricinde güçlü bir seçenek.  

Vergi avantajı yok ama. O yüzden 1.6 da tercih edilebilir. 

Yorum bağlantısı
Aytac Sakal
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Vergi avantajı yok ama. O yüzden 1.6 da tercih edilebilir. 

Vergi çok onemli değilde aradaki fiyat farkı ve yakıt tüketimi etken olabilir.1.6 daha iyi diyorlar ama 2. el 1.33 göre bariz yüksek 1.33 daha az yakıyor sessiz ama performans düşük diyen var performans yeterli diyende var danışmak fikir almam istedim Auris çok ilgimi çekiyor düşük km uzun yıllar kullanabileceğim bir araba gibi geliyor.

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Aytac Sakal yazdı:

Vergi çok onemli değilde aradaki fiyat farkı ve yakıt tüketimi etken olabilir.1.6 daha iyi diyorlar ama 2. el 1.33 göre bariz yüksek 1.33 daha az yakıyor sessiz ama performans düşük diyen var performans yeterli diyende var danışmak fikir almam istedim Auris çok ilgimi çekiyor düşük km uzun yıllar kullanabileceğim bir araba gibi geliyor.

 

Alabiliyorsanız 1.6 tercih edin. 1.33 için kasa büyük. Kiralık şeklinde kullandım, benzinli olmasına rağmen gitmek konusunda çok isteksizdi. İkinci elde 1.6 olanlar daha pahalı çünkü onlar tutuluyor :) 1.33 tam yarise göre bir motor. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Aytac Sakal
Murat Sahın yazdı:

 

Alabiliyorsanız 1.6 tercih edin. 1.33 için kasa büyük. Kiralık şeklinde kullandım, benzinli olmasına rağmen gitmek konusunda çok isteksizdi. İkinci elde 1.6 olanlar daha pahalı çünkü onlar tutuluyor :) 1.33 tam yarise göre bir motor. 

Benim öğrenmek istediğim buydu teşekkür ederim  performans yeterli değilse olmaz 🙂.

Bende 1.6 Prins kitli Corolla kullandım gerçekten iyiydi henüz D4D yada 1.33 ile tanışamadık.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Aytac Sakal yazdı:

Vergi çok onemli değilde aradaki fiyat farkı ve yakıt tüketimi etken olabilir.1.6 daha iyi diyorlar ama 2. el 1.33 göre bariz yüksek 1.33 daha az yakıyor sessiz ama performans düşük diyen var performans yeterli diyende var danışmak fikir almam istedim Auris çok ilgimi çekiyor düşük km uzun yıllar kullanabileceğim bir araba gibi geliyor.

Bilgim olmadığı için ne desem yanlış olur. Ben olsam 132 beygirlik olanı alırdım ama. 1.3’ün Performansı yetersiz kalır mı? Kişiye göre değişir. Bende 1.6 tam otomatik mazda 3 vardı. 105 beygir lpg’li. Bana yetiyordu. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Aytac Sakal
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Bilgim olmadığı için ne desem yanlış olur. Ben olsam 132 beygirlik olanı alırdım ama. 1.3’ün Performansı yetersiz kalır mı? Kişiye göre değişir. Bende 1.6 tam otomatik mazda 3 vardı. 105 beygir lpg’li. Bana yetiyordu. 

Evet kişiye göre değişiyor kimi yeter diyor kimi gitmiyor bakalım artık aracımı sattıktan sonra hedef 1.6 olan Auris son kasa nasip.

Bende 99 1.3 Hyundai Accent vardı motosikletler dahil en sevdiğim  araçtı yokuşta çekmiyordu ondan satmıştım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Aytac Sakal yazdı:

Evet kişiye göre değişiyor kimi yeter diyor kimi gitmiyor bakalım artık aracımı sattıktan sonra hedef 1.6 olan Auris son kasa nasip.

Bende 99 1.3 Hyundai Accent vardı motosikletler dahil en sevdiğim  araçtı yokuşta çekmiyordu ondan satmıştım.

Yokuşta çekmiyordu gibi düşünüyorsanız sınıf atlamak lazım. 132bg’lik corolla gayet iyidir atmosferiklerde. Benim çok hoşuma giden diğer araba da sw auris hybrid. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


 

- Basit bir hesap yapalım. 15 sene için 15bin tl pil masrafı var

 

 

düşünmeye bile gerek yok, bu para çerez parası :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ali Cihangiroğlu yazdı:

düşünmeye bile gerek yok, bu para çerez parası :)

 

Ama 15 senede %44 de kadar performası düşüyor. Tüketim artıyor. 

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Bilgim olmadığı için ne desem yanlış olur. Ben olsam 132 beygirlik olanı alırdım ama. 1.3’ün Performansı yetersiz kalır mı? Kişiye göre değişir. Bende 1.6 tam otomatik mazda 3 vardı. 105 beygir lpg’li. Bana yetiyordu. 

 

Bir kaç yerde aracın gitmediğiyle ilgili serzenişler okudum sen de dahil bir kaç dikkate aldığım kişiden. :) 

 

Aytac Sakal yazdı:

Evet kişiye göre değişiyor kimi yeter diyor kimi gitmiyor bakalım artık aracımı sattıktan sonra hedef 1.6 olan Auris son kasa nasip.

Bende 99 1.3 Hyundai Accent vardı motosikletler dahil en sevdiğim  araçtı yokuşta çekmiyordu ondan satmıştım.

 

Bende de vardı, bu güne kadar sahip olduğum en kötü en gereksiz arabaydı :D En büyük pişmanlığım da yine bu araçtır. Gitmezdi, yol tutuş, frenaj falan rezaletti. Malzeme kalitesi o kadar kötüydü ki göğsü güneşten parça parça kırılıp kırılan parçalar aşağı düşüyordu. Daha sayayım mı? :D 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Aytac Sakal
(düzenlendi)
Murat Sahın yazdı:

 

Bir kaç yerde aracın gitmediğiyle ilgili serzenişler okudum sen de dahil bir kaç dikkate aldığım kişiden. :) 

 

 

Bende de vardı, bu güne kadar sahip olduğum en kötü en gereksiz arabaydı :D En büyük pişmanlığım da yine bu araçtır. Gitmezdi, yol tutuş, frenaj falan rezaletti. Malzeme kalitesi o kadar kötüydü ki göğsü güneşten parça parça kırılıp kırılan parçalar aşağı düşüyordu. Daha sayayım mı? :D 

Benim arabanında göğüslük çatlaktı kaplama yaptırmıştım.

İlk arabamdı arıza yapmazdı yavaştı ama severdim 🙃

tarihinde Aytac Sakal tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Aytac Sakal yazdı:

Benim arabanında göğüslük çatlaktı kaplama yaptırmıştım.

İlk arabamdı arıza yapmazdı yavaştı ama severdim 🙃

Ben o kadar çok şeyini yaptırdım ki :) En sonunda sıkılıp satmıştım. Benim de ilk arabamdı. Yaklaşık 3 ay dayanabildim. Satıp 98 astra F 1.6 ekotek GLS almıştım en fulünden. :D Düşünsene abi, hidrolik direksiyon, abs, klima, 2 hava yastığı vardı astrada :D Bunu accentten sonra alınca eşekten inip ata binmiş gibi hissetmiştim. 

Yorum bağlantısı
Aytac Sakal
Murat Sahın yazdı:

Ben o kadar çok şeyini yaptırdım ki :) En sonunda sıkılıp satmıştım. Benim de ilk arabamdı. Yaklaşık 3 ay dayanabildim. Satıp 98 astra F 1.6 ekotek GLS almıştım en fulünden. :D Düşünsene abi, hidrolik direksiyon, abs, klima, 2 hava yastığı vardı astrada :D Bunu accentten sonra alınca eşekten inip ata binmiş gibi hissetmiştim. 

Arada çok fark Astra gerçekten çok başarılı...

Sen hiç 2010 öncesi Hyosung 250 kullandınmı başka hiç bir şey demeyeceğim🤐

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Aytac Sakal yazdı:

Arada çok fark Astra gerçekten çok başarılı...

Sen hiç 2010 öncesi Hyosung 250 kullandınmı başka hiç bir şey demeyeceğim🤐

Kullandım, kullanırken keyiflidir, tamirciye çekince bütün keyfini kaçırır :D 

Yorum bağlantısı
Aytac Sakal
(düzenlendi)
Murat Sahın yazdı:

Kullandım, kullanırken keyiflidir, tamirciye çekince bütün keyfini kaçırır :D 

😁 🤐 Hiç bir yorumum olmayacak , 

tarihinde Aytac Sakal tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Aytac Sakal yazdı:

😁 🤐 Hiç bir yorumum olmayacak , 

 

Sente ayarını 3 usta tutturamadığı için 4. ustaya götürmüştük :) 

Parçası sıkıntı ustası sıkıntı. Tabi ülkemizde böyle, yoksa GV650 alıp choplayacaktım :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Aytac Sakal
Murat Sahın yazdı:

 

Sente ayarını 3 usta tutturamadığı için 4. ustaya götürmüştük :) 

Parçası sıkıntı ustası sıkıntı. Tabi ülkemizde böyle, yoksa GV650 alıp choplayacaktım :) 

GV 650 zamanının çok ilerisinde bir makinaydı tork müthişti.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)
Ali Darbaz yazdı:

 

Ama 15 senede %44 de kadar performası düşüyor. Tüketim artıyor. 

Zaten 1,4kwh’lik bataryanın 0,50kwh’lik kısmını kullanıyoruz. Zaman geçtikçe bu rakam değişmiyor gibi bir şey. Batarya kapasitesi ne zaman 0,50kwh’in altına düşerse o zaman tüketime etkisi olur. Bugüne kadar çoğu kullanıcı zamanla tüketiminin değişmediği söylüyor. Uzun yıllar sonra değişiyor yakıt tüketim oranı. Bu da söylediğime işarettir bence. 

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
Murat Sahın yazdı:

yoksa GV650 alıp choplayacaktım :) 

Allah korumuş 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...