Oğuzkan Erışık 3 Şubat Paylaş 3 Şubat Çağlar Bayur yazdı: biz çıkarken kapıyı kapatalım mı raat kalın sanat için mi? Soğuktan bataryası donmuş sanatı falan düşüncek halde değil 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Şubat Yazar Paylaş 3 Şubat Her şey teknoloji için. Hızlı sevmiyorum. Yavaş yavaş, slowy slowy 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Şubat Paylaş 3 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Her şey teknoloji için. Hızlı sevmiyorum. Yavaş yavaş, slowy slowy kaplumbağa mı çok yaşar tavşan mı Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Şubat Yazar Paylaş 3 Şubat Çağlar Bayur yazdı: kaplumbağa mı çok yaşar tavşan mı zevkli yaşa hızlı öl demişler 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 5 Şubat Yazar Paylaş 5 Şubat Sani Gerşon yazdı: Yalnız konum biraz hatalı. Isınan hava yükseliyor. Bu sebeple yukarısı 19'ken değerlinin derecesi daha düşük olabilir. Değerli'yi seviyorsak, kalorifer şart ısınan hava pek yükselemedi yani çok farketmiyor. klima yarım saat otomatikte çalıştı. Direksiyon altındaki hava sensörü 21-22 okurken, aynadaki 21,5 okudu. Yani çok yakın 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Şubat Paylaş 5 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Direksiyon altındaki hava sensörü 21-22 okurken, aynadaki 21,5 okudu. Yani çok yakın ve ayar 20 C de? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 5 Şubat Yazar Paylaş 5 Şubat Çağlar Bayur yazdı: ve ayar 20 C de? evet. Dandik araba. Ama ucuz 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Şubat Paylaş 5 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: evet. Dandik araba. Ama ucuz nollmuş öyle rakamlar, 755 gr altın diyor bunun başlangıç paketine Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 5 Şubat Yazar Paylaş 5 Şubat Çağlar Bayur yazdı: nollmuş öyle rakamlar, 755 gr altın diyor bunun başlangıç paketine tamam işte. Eskiler iyi araba 1 kg’dan başlar der. Dandik bu Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Şubat Paylaş 5 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Eskiler i o zamanlar putin henüz stajyerdi , teknolociyi takip et 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 10 Şubat Yazar Paylaş 10 Şubat 200.000km’de pil kontrolü yaptıran bir corolla kibrit. yakıt tüketimi 4 lt imiş bu arkadaşın Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 10 Şubat Yazar Paylaş 10 Şubat Çağlar Bayur yazdı: taxiciler hala keşfedemedii ilginç youtube’den soran çok var. Niyetlenen var. Yavaş yavaş olacak Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Şubat Paylaş 11 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Yavaş yavaş olacak 3. jenerasyon gelecek nerede ise, neyse.. atasözü varmış bununla iligili: geç olsun güç olmasın diye 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Şubat Paylaş 11 Şubat Çağlar Bayur yazdı: taxiciler hala keşfedemedii ilginç Bilmediğinden korkarlar. Abd pirius kaynıyor baksana filmlere 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Şubat Paylaş 11 Şubat Servet Aydın yazdı: baksana filmlere vhs mi? 3 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 11 Şubat Paylaş 11 Şubat Çağlar Bayur yazdı: taxiciler hala keşfedemedii ilginç Arabaları sahipleri kullanmıyor ki, kimsenin umrunda değil. 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Selim Bilgin yazdı: Arabaları sahipleri kullanmıyor ki, kimsenin umrunda değil. işletme maliyeti azalırsa kirasına zam yapar ama deme öyle, 500 taxi de aylığa 5000tl koysa ayda 500 x 5000... hesaplamadım ama sonucu Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Şubat Paylaş 18 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: @Çağlar Bayur çizdim ICE kablo tesisatı mı nedir? Dif ne demek , şanzıman yok ki tekerlere direkt bağlı yutupta izledim , ara dişli denen şey planet tası içindeki güneş tir herhalde, anlamadım 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 18 Şubat Paylaş 18 Şubat Çağlar Bayur yazdı: ICE kablo tesisatı mı nedir? Dif ne demek , şanzıman yok ki tekerlere direkt bağlı yutupta izledim , ara dişli denen şey planet tası içindeki güneş tir herhalde, anlamadım ICE içten yanmalı motor sanırım . Neden motor demiyorlarsa. 1 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Şubat Yazar Paylaş 18 Şubat Dif, diferansiyel denklemler Ara dişli merkezdeki dişli. -Dif dişlisi, -mg2 dişlisi, -planet sistemin yüzük dişlisi, bunların 3’ü ara dişliyle birleşiyor. planetin güneş dişlisi mg1. Hangi hocayı izledin abi, güneş gezegen bu aralar çok dedikodu var. Aman @Evren Erakçora elektrik motor da motor. Hepsinin önüne elektrik ya da benzinli demektense kısa ismiyle kolay oluyor. ice = internal combustion engine Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Şubat Yazar Paylaş 18 Şubat (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: yine bakarım ama mg1 hiç durmuyor diye biliyorum sadece dönüş yönü değişiyor öyle bir an varki, piller “tamam artık” dediğinde %60 civarı, ve sabit hızla giderken mg1 devri sıfıra iniyor. Ama böyle kalmıyor. Aslında kalsa, mekanik sürtünmenin de en aza indiği durum olurdu. kalmayıp napıyor? Jeneratör devri artırıp enerji harcamaya başlıyor. Bu sefer mg2 elektrik aynı miktarda üretmeye başlıyor. Yani mg2’nin ürettiğini mg1 harcıyor. Eşit. bu esnada araç ekranındaki enerji okları ice’den tekere şeklinde oluyor. Başka ok yok. Yani pillere giren çıkan yok. İce’den gelen güç tekere gidiyor. bu anda ice aşırı verimli çalışıyor. 205gr/kwh değerlerini görüyorum. Ve çok az yakıt yakıyor. 18 Şubat tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts