İçeriğe Yönlendir

Beyaz Yasuo’m


Tansu Kalafatoğlu

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu
Ali Cihangiroğlu yazdı:

tarih olacaksınız, hibrit şimdilik var yaz kenara :)

 

Kazanan tam elektrikliler olacak, yeni bir güç kaynağıyla, o zamana kadarda içten yanmalılar hep olacak, sizde azınlıkta kalacaksınız, geçebilmeniz için çok daha ucuz yada aynı olmanız lazım, oda iki motorla ek donanımlarla zor...

Aha bak kilyo kibrit, benim kilyo daha güçlü, şehir dışı yakıtlar aynı gibi, şehir içinde az fark var, bendeki donanımla alırsam 1.3 milyon (geri dönüşüm oranı daha yüksek içi özellikle daha kalitesiz üstelik), sence mantıklımı? tarih olacaksınız...

 

en fazla olacağı elektrik motor destekli şanzıman, kliyodaki gibi, ama dediğim gibi, fiyat saçma olduktan sonra anlamsız,  aynı yapsınlar o zaman olabilir, şuan alacak olsam düşün hele, 1.3 milyona kilyomu yoksa senin arabadanmı ki en ucuzu 1.5 kaat

yoksa 1.5 kaada bunumu alırsın mesela, ısı pompalı... gelecek sizde değil bunlarda....

 

 


reno hibriti yapamıyorsa tarih olur tabi :) 

 

hibrit arabadan başka çare yok. Pillerin geleceği şimdilik parlak değil. 3 tonluk araba kullanıp verimli demek mantıklı da değil. 
 

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

. 3 tonluk araba kullanıp verimli demek mantıklı da değil. 

zibilyon ton atık su ve nükleer atık yaratıp asyanın kumlarını kullanarak ömösyönsüz araba yaptık demek daha mantıklı tabii

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Sani Gerşon yazdı:

WLTP'si 4.2LT. Emin misiniz sizinki ile aynı olduğuna? Teknik olarak çok mümkün değil de söylediğiniz.

önce İst. yaşanmaz onu diyim, size yazık oluyor :)

şöyle diyim, ağırlıklı şehir içi ve 6-7 km en fazla olacak şekilde kullanıyorum, trafik sizin gibi değil ama yinede var, saçma sapan kullanıyor herkes, şehir içi 4-5 lt anca, daha fazla olmaz, bu motor güzel, şehir dışı sıfırlar bakarsam 4 lt civarı yakıyor...

 

uzun zamandır sıfırlamadan %80 şehir içi kasmadan arada basarımda, durum şöyle... ortlama hız 44 km/h bunun içinde uzun yol var ve agresif kullanımda var, Edremit-Blk yaparken baya hızlıyımdır, meşhur rapmaları var oralarda deneme yapmadan geçmem, ortalamam o yüzden fazla, 5.5 olmuş çok, az basayım bari :)
8etz9u8.jpg
haa kasarda sakin sürersem 5 lt altına karmada inerim iniyorumda zaten... yani bu motor çok iyi, değecek kadar fark yok, ama buralarda kibrit kullanırsam fark olacaktır elbette, yani benden az yakacaktır,  peki şimdi bunu satıpta kibrit kilyoya geçmek mantıklımı, araba değişeceksem elektrikli alırım, asla başka şey almam, heleki burada imkansız...

 

Tansu Kalafatoğlu yazdı:


reno hibriti yapamıyorsa tarih olur tabi :) 

 

hibrit arabadan başka çare yok. Pillerin geleceği şimdilik parlak değil. 3 tonluk araba kullanıp verimli demek mantıklı da değil. 
 

 

reno bütün gücüyle elektrikliye dalmış durumda, yakında görürsün ab de en ilerde olacak gibi adamlar, hibritin geleceği yok, şuan olduğu gibi oyalanıyorlar, reno hibritle uğraşmaz, alır bendeki şanzımanın elektrik motorlusunu direk takar olur biter, zaten yaptığıda bu, hibirit japonun işi başka çareleri yok çünki...

 

haa reno şunu yapsın, Clio V 1.3 tce 190hp 300 nm+ hibrit (7hdt300) o zaman düşünürüm :D

 

Not: kim takar emisyonu, kimse, en baştada üreticiler!

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Benim 5,5 yakabilmem için 160 altına inmemen lazım sanırım. Hatunun kış ortalaması 4.8. bunun 3 te biri kısa mesafe soğuk motor. Yaklaşık 1000 km ortalaması. Sabahları 7 derece.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Ali Darbaz yazdı:

2.8 litre ile 88 km yol yaptım . Rakam nasıl Hybridci bey.

pek etkilenmedim, 90 la gidersem ısına ısına herşey açık 3.8 lt yakarım, değermi sence ?  gerek yok böyle numaralara :tongue:

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

lambo, müşteri beklentimizi karşılayacak teknoloci yok dedi zamane pillilerinde çok sabırsızlar için iyi değil

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
İlkay Başaran yazdı:

Benim 5,5 yakabilmem için 160 altına inmemen lazım sanırım. Hatunun kış ortalaması 4.8. bunun 3 te biri kısa mesafe soğuk motor. Yaklaşık 1000 km ortalaması. Sabahları 7 derece.

az kassan hibritileri tarihe gömersin :)

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

5 km gidince ancak sönüyor mavi işaret bu arada. Ptc olmasa yandık.

Ali Cihangiroğlu yazdı:

az kassan hibritileri tarihe gömersin :)

3,7 ile balıkesire gidip geldim geçen ay. 4 kişi Ali abi. 100-110.

Yazılım olmasa 3 yakacak utanmadan.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

B segment manuel naylonlarınız agresifleşmeden, hibrit candır diyelim :) 

 

 

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ali Cihangiroğlu yazdı:

pek etkilenmedim, 90 la gidersem ısına ısına herşey açık 3.8 lt yakarım, değermi sence ?  gerek yok böyle numaralara :tongue:

 

Arabam egea abi zaten sıcak

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

B segment manuel naylonlarınız agresifleşmeden, hibrit candır diyelim :) 

 

 

Amacı az yakmak olan bir motora sahip b sınıfı araba işte doğru dedin. Araba ile duygusal bağ kurmak mümkün değil. Taşıt işte. Clio için konuşuyorum. İnanmazsın belki ama çok güzel virajı var. Virajda kasis ya da bozukluk varsa biraz saçmalıyor arka taraf. Bir kere esp yaktırdım. Lastikler de bitik sayılır ama tabi torsiyonun etkisi daha büyük. Yol iyiyse güzel viraj alıyor 17 jant 45 yanak lastiklerin etkisi büyük. MEgan 2 privilege daha kaliteliydi ama gerek iç aksam gerek yalıtım. Yağmur sensörü bile daha iyiydi megan 2 nin.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
İlkay Başaran yazdı:

5 km gidince ancak sönüyor mavi işaret bu arada. Ptc olmasa yandık.

3,7 ile balıkesire gidip geldim geçen ay. 4 kişi Ali abi. 100-110.

Yazılım olmasa 3 yakacak utanmadan.

inanırım :kutlama: vay utanmaz vay, demekki oda gergin desene :tongue:

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

KApı içleri bile deri kaplıydı. Torpido gözü kadife kaplı. Şoför tarafındaki gözlük kabu sünger döşeli, arka kol dayama içi kadife kaplı. 4 cam tek dokunma ile açma kapama, torpido soğutma makyaj aynası ışıkları vs vs vs

Ali Cihangiroğlu yazdı:

inanırım :kutlama: vay utanmaz vay, demekki oda gergin desene :tongue:

120 ye yakın at var içerde gergin derken boşuna değildi :crazy:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

B segment manuel naylonlarınız agresifleşmeden, hibrit candır diyelim :) 

 

 

naylon derken V ve sonrası çelik kardeş, japonla bu konuya girme istersen, malum kaporta boya yalıtımda ünlüdür japonlar....  

hibrit geçici bir sevdadır.

İlkay Başaran yazdı:

KApı içleri bile deri kaplıydı. Torpido gözü kadife kaplı. Şoför tarafındaki gözlük kabu sünger döşeli, arka kol dayama içi kadife kaplı. 4 cam tek dokunma ile açma kapama, torpido soğutma makyaj aynası ışıkları vs vs vs

120 ye yakın at var içerde gergin derken boşuna değildi :crazy:

130 at ta bende var, 190 yapsammı diye dürtüyor 3 çatallı mızraklı biri :)  yalnız senin arabda boş laynmış arkadaş, baksana hiçbirşeyi yokmuş :tongue:

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Ali Cihangiroğlu yazdı:

naylon derken V ve sonrası çelik kardeş, japonla bu konuya girme istersen, malum kaporta boya yalıtımda ünlüdür japonlar....  

hibrit geçici bir sevdadır.

130 at ta bende var, 190 yapsammı diye dürtüyor 3 çatallı mızraklı biri :)  yalnız senin arabda boş laynmış arkadaş, baksana hiçbirşeyi yokmuş :tongue:

icon paket işte. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
İlkay Başaran yazdı:

Amacı az yakmak olan bir motora sahip b sınıfı araba işte doğru dedin. Araba ile duygusal bağ kurmak mümkün değil. Taşıt işte. Clio için konuşuyorum. İnanmazsın belki ama çok güzel virajı var. Virajda kasis ya da bozukluk varsa biraz saçmalıyor arka taraf. Bir kere esp yaktırdım. Lastikler de bitik sayılır ama tabi torsiyonun etkisi daha büyük. Yol iyiyse güzel viraj alıyor 17 jant 45 yanak lastiklerin etkisi büyük. MEgan 2 privilege daha kaliteliydi ama gerek iç aksam gerek yalıtım. Yağmur sensörü bile daha iyiydi megan 2 nin.

 


 

Aaaaoooouuvvv çok torstık :) 

 

ali abi, arka tekerleri 10x10 profil üstünde duran araba mı olur yapma allanı seversen :) ha dersen clio 4’de 8x8’di. Clio 5’te daha kalın profile geçtik. Bak onu anlarım :) 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Ali Cihangiroğlu yazdı:

naylon derken V ve sonrası çelik kardeş, japonla bu konuya girme istersen, malum kaporta boya yalıtımda ünlüdür japonlar....  

hibrit geçici bir sevdadır.

130 at ta bende var, 190 yapsammı diye dürtüyor 3 çatallı mızraklı biri :)  yalnız senin arabda boş laynmış arkadaş, baksana hiçbirşeyi yokmuş :tongue:

Sen onu 190 yap şimdiki kadar hızlanamazsın. Sarar durur.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
İlkay Başaran yazdı:

Sen onu 190 yap şimdiki kadar hızlanamazsın. Sarar durur.

doğrudur, hep ecoda kullanıyorum o yüzden :D

araba dedinde aklıma geldi, bakıma 27 gün kaldı diyor benimki, şimdi baktım karter tapası 8 mm kare lokma ve 30 nm sıkma torku istiyormuş, ee kare lokmam yok, alçak reno yapsana Ford gibi,  oda kapısı kolunun koluylada sökersem şanıma uymaz araba kızar, gideyimde lokma alayım hele,  bakımım gelmiş :)

pic.jpg

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Ali Cihangiroğlu yazdı:

%80 şehir içi kasmadan arada basarımda, durum şöyle... ortlama hız 44 km/h bunun içinde uzun yol var ve agresif kullanımda var,

Şunu maksimum 20km hızla şehir içi olarak konuşalım, öyle netleşelim.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

mavi AegeA lar az yakıo


bunun gibimi

IMG_2440.jpeg

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

petro mavinin laci tonu güzel renk, jant değişirse bir de maşbiyel ve spoiler takviyesi mis gibi olur

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Egzozu sökülmemiş aegea’lar hacı sayılmıyormuş. Sadece egr sökülüyorsa umre olur

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
(düzenlendi)
Ali Cihangiroğlu yazdı:

doğrudur, hep ecoda kullanıyorum o yüzden :D

araba dedinde aklıma geldi, bakıma 27 gün kaldı diyor benimki, şimdi baktım karter tapası 8 mm kare lokma ve 30 nm sıkma torku istiyormuş, ee kare lokmam yok, alçak reno yapsana Ford gibi,  oda kapısı kolunun koluylada sökersem şanıma uymaz araba kızar, gideyimde lokma alayım hele,  bakımım gelmiş :)

pic.jpg

 

Amerikan(iç kapı) kapı açma kollarındaki uzun parça 8 mm abi, tapa açıyor.

 

Notunu tam okumadan eklemişim, neyse kalsın bilgi olarak. 

 

image.jpeg.9be92754d114962a11ecf6c280337630.jpeg

tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
  • Mutlu 2
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...