İçeriğe Yönlendir

Beyaz Yasuo’m


Tansu Kalafatoğlu

Recommended Posts

Çağlar Bayur

kenar köşe büfede mi o rakam? iyiymiş, 80 tl si kave ise, 90 tl ye 2 çörek mi ?

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

O değilde konusu geçti mi 

Tahakkuk zamanlarındayiz ya :∆

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Koray Demir yazdı:

Doğru düzgün bakmıyorlar. Aracımın muayenesini yapan arkadaş lastik hız yük endeksim 91H olmasına rağmen muayene kağıdına 914T diye bir şey yazmış kafasına göre seçiyor herhalde.

 

O ne ki :D Benim sis farlarım fabrikasyon olmasına rağmen bakılmadı. El frenimde elektronik olmasına rağmen giderken ölçülebilirmiş gibi değerler yazılmış :) 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

Lucca ya gitmeyen bebekte mekan tarif etmesin yahu


porşe ile gitmiyoruz :) 


@Mustafa Tüfekçi bu ara coştu millet. Günde 20-30 kere mtv ile alakalı yazıyor kibritçiler :) benim 4-6 yaş oldu. Koymaz daha. 1.6 vergisi gibi yani

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Benzin döküp yakmasalar bari elektrik kontağı ile yaksinlar

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Günde 20-30 kere mtv ile alakalı yazıyor kibritçiler

satın alırken haberleri yokmuymuş

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

satın alırken haberleri yokmuymuş


bu adamlar kim? Benzin+vergi hesabı yapamayanlar. Totalde cebinden parayı çıkacak hesaplamıyorlar. Aslında kârdalar. Ondan da haberleri yok. Şimdi 2023 mtv rakamlarını görünce oooovvvv oldular. Halbuki 1.3-1.6 vergisi olmuş 4500 lira. Yeni hibrit vergisi 7700 lira. Geçen sene aradaki fark 2100 liraydı. Bugün %60 zamlı hali işte. Asgari ücret 4250 açıklanmıştı. Bugün 8500. Maaşlar daha çok arttı. Hesap kitap yok. 
 

bazıları ise daha çok kâr peşinde. Benim gibi. 

 

Cimer’e yazıyorlar sürekli. Gruplarda sürekli gündemde. Ben zaten yazıyordum. Belki bu sene düzeltirler.
 

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Halbuki 1.3-1.6 vergisi olmuş 4500 lira.

benimki 524. daha sık yaz cimere

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Corolla’daki kablosuz şarj yeni nesil telefonlarda çalışmıyor. Şarj etmeye başlayıp kesiyor. Muhtemelen yeni telefonlara uyumlu değil. Serviste stantı değiştirenler oldu ama düzelmedi. Japonlar gelenekçi olarak eskiden gidiyor :) 

 

iphone 8’de çalışıyordu ama ip13’te çalışmıyor. Ama android cihazlarda çalışmama oranı düşük

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık

Ne çektin şu şarj sorunundan be abi..

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Corolla’daki kablosuz şarj yeni nesil telefonlarda çalışmıyor. Şarj etmeye başlayıp kesiyor. Muhtemelen yeni telefonlara uyumlu değil. Serviste stantı değiştirenler oldu ama düzelmedi. Japonlar gelenekçi olarak eskiden gidiyor :) 

 

iphone 8’de çalışıyordu ama ip13’te çalışmıyor. Ama android cihazlarda çalışmama oranı düşük

Su çok güzel. Gelsene.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

iphone 8’de çalışıyordu ama ip13’te çalışmıyor.

vesile ile rakamı yüksek olunca daha iyi olmuyor, 8 candır

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

vesile ile rakamı yüksek olunca daha iyi olmuyor, 8 candır


uzaya giden sistemlerde kullanılan işlemciler 20 yıl öncesinin teknolojisi. Bazıları daha eski. Neden? Çünkü eski iyidir. Japonlar doğru yapıyor o zaman di mi :) 

 

@İlkay Başaran yemezler. Elektroliz edeceksin di mi

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Koray Demir

Eskinin iyi olduğuna delalet midir yoksa Japon şasisi mi zayıf? Yıllar öncesinin bilindik mqb platformu ile yeni geliştirilen tnga platformlu Jetta ile Corolla kafa kafaya çarpışma testi 

 


Corollanın durum vahim; ön kapı açılmıyor, A sütunu ezik, arka koltuk yerinden çıkıyor vs.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Koray Demir yazdı:

Eskinin iyi olduğuna delalet midir yoksa Japon şasisi mi zayıf? Yıllar öncesinin bilindik mqb platformu ile yeni geliştirilen tnga platformlu Jetta ile Corolla kafa kafaya çarpışma testi 

 


Corollanın durum vahim; ön kapı açılmıyor, A sütunu ezik, arka koltuk yerinden çıkıyor vs.


Çarpışma testleri araçların son durumu için yapılmaz. İçindeki insanlar için yapılır. İçindeki mankenlere gelen ivme ve darbelerle ilgili bilgi paylaşmadı çinliler. Toyota darbeyi tüm şaseye yayarak ivmeyi daha iyi sönümlediği belli. 
 

Kıstas alınacak video değil. Çok tartışıldı bu video ilk çıktığında. VW jetta’yı en son 2011 yılında ncap testine göndermiş. Sonrası yok. Avrupada yok zaten. 
 

meksika üretimi jetta ile brezilya üretimi 2019 model iki araba latin ncap tarafından değerlendirildi. Aynı güvenliğe sahipler


 

bu arada corolla jetta’dan daha ucuz bir model 

 

137
 

—————-

 

130

 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

İçindeki mankenlere gelen ivme ve darbelerle ilgili bilgi paylaşmadı çinliler.

parmaparça olmuştur içerdeki cihazlar ondandır  :rofl:

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Koray Demir

Kapının açılmaması ve arka koltuğun yerinden çıkması kabul edilemez.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Koray Demir yazdı:

Kapının açılmaması ve arka koltuğun yerinden çıkması kabul edilemez.


bana göre de darbenin jetta şasesine dağılmaması kabul edilemez. Belliki kaza ivmesi jetta içindeki insanları daha fazla etkiledi. Belki bu ivme boyunda hasara yol açtı? Bu kabul edilir mi? 
 

Çıkan koltuk? Adam kaldırmış. Sünger zaten iki klipsle tutuyor. 
 

bu test çokça yorumlandı. Çinliler japonları sevmez. Videoda fark ettiyseniz tek taraflı yorumlama yapılmış. Kısa video. Kazanın insanlar üstündeki etkisinde jetta gösterilmemiş falan. 
 

onaylı test olan latin ncap sonuçlarını ekledim. Ben daha iyi bilirim diyen türk halkı gibi yorumlarsanız bilemem. Bu konuda uzmanlık belgelerinizi göstermeniz lazım o halde. 

Yorum bağlantısı
Koray Demir

Maliyet odaklı ekonomik bir marka. Şasi sağlam kabul edilse bile nedense kalite algısını sevemedim. Olası kaza anında İsveç veya Alman araçlarında olmayı tercih ederdim.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Koray Demir yazdı:

Maliyet odaklı ekonomik bir marka. Şasi sağlam kabul edilse bile nedense kalite algısını sevemedim. Olası kaza anında İsveç veya Alman araçlarında olmayı tercih ederdim.


sadece algıdan ibaret. Teknik bakmak gerekir. C sınıf arabaları en az d’den başlayan premium arabalarla da karşılaştırmak olmaz.
 

Almandan kasıt vw ise halk arabalarında meşhur markaların modellerinin ncap ve iihs testleri çok yakın çıkar. Hepsi iyi sonuçlar çıkarıyor. 

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Koray Demir yazdı:

Kapının açılmaması ve arka koltuğun yerinden çıkması kabul edilemez.

Egea da arka koltuk vida ile bile sokulemiyor deyolar. İçindeki ne olur bilmem ama

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Egea da arka koltuk vida ile bile sokulemiyor deyolar. İçindeki ne olur bilmem ama


Kibritte altta pil olduğu için sökme işlemi kolay. Çekince kalkıyor. Pilide ralli arabası içindeki çelik bariyerler gibi sarmışlar. Şöföre o kadar önem vermezler. Neden acaba :) 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   1 kullanıcı

    • Tamer Topaç
×
×
  • Yeni Oluştur...