Mehmet Göktürk 2 Eylül 2020 Paylaş 2 Eylül 2020 Süleyman Özakca yazdı: .. İçimi döktüm bu arada kusura bakmayın .. Genişlet Ambele olayı mı oldu ki? Yorum bağlantısı
Süleyman Özakca 2 Eylül 2020 Paylaş 2 Eylül 2020 Mehmet Göktürk yazdı: Ambele olayı mı oldu ki? Genişlet Hayır ambele olmadı şansımıza oda (Allah korusun) olur bi sandık motor almadigimiz kaldı arabaya 😊 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Eylül 2020 Paylaş 2 Eylül 2020 1.4 tdci motorda biraz kalender olmalı, arada siyahlı grili duman atabilir, olur öyle şeyler, sıfır iyidir tabii ama pahalı Yorum bağlantısı
Serkan Özmen 3 Eylül 2020 Paylaş 3 Eylül 2020 Çağlar Bayur yazdı: 1.4 tdci motorda biraz kalender olmalı, arada siyahlı grili duman atabilir, olur öyle şeyler, sıfır iyidir tabii ama pahalı Genişlet Çağlar abi, Astra H kasa 1.3 CDTI motorda turbo değişiminde değişmesini tavsiye ettiğin hortumlar hangileri olur? Bir de orjinal olmazsa verim alamazsın diyenler var. Orjinali de çok pahalı. Senin tavsiyen ne olur? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Eylül 2020 Paylaş 3 Eylül 2020 Serkan Özmen yazdı: Çağlar abi, Astra H kasa 1.3 CDTI motorda turbo değişiminde değişmesini tavsiye ettiğin hortumlar hangileri olur? Bir de orjinal olmazsa verim alamazsın diyenler var. Orjinali de çok pahalı. Senin tavsiyen ne olur? Genişlet multijet motoru bilmem, normalde turbo değişirken yağ hortum değişmesi de gerekmez? onu neden tavsiye etmişler acaba Yorum bağlantısı
Serkan Özmen 4 Eylül 2020 Paylaş 4 Eylül 2020 Çağlar Bayur yazdı: multijet motoru bilmem, normalde turbo değişirken yağ hortum değişmesi de gerekmez? onu neden tavsiye etmişler acaba Genişlet Forumdaki arkadaşlarımız tavsiye ettiler. Turbo hortumu belli bir süreden sonra esnekliğini kaybediyor galiba? Bir de yağ değişimini 7000 km önce yapmıştım. Zaten fazla birşey kalmadı. O yüzden onu değiştirmemde bir sıkıntı olmaz. Ancak hortumlarda ikilemde kaldım. Eski turbomda ıslık sesi var ve performans bazen çok iyi, bazen de kötü oluyor. Bilgisayara bağlattığımızda turbo basıncı olması gerekenden fazla basınç veriyor. Ayrıca turbodan intercooler a giden hortumda yağlanma mevcut ve 7000 km sonunda yağda yarım litre kadar eksilme oldu. Sanırım turbo da yağ kaçağı var ve yağı intercooler a veriyor. Turboyu revize etmek yerine yenisini aldım MAHLE marka. Değişiminde hortumları ve intercooler ı temizletip takma düşüncem vardı ilk başta. Ancak forumdaki arkadaşlarımız yağı ve hortumları da değiştirmemi tavsiye ettiler. 1 Yorum bağlantısı
M. Asım Kahraman 7 Eylül 2020 Paylaş 7 Eylül 2020 Coşkun Basan yazdı: Genişlet Mangal ambaleye kalkmış meğer. 1 Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 7 Eylül 2020 Paylaş 7 Eylül 2020 M. Asım Kahraman yazdı: Mangal ambaleye kalkmış meğer.Mangal önemli [emoji1] Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 11 Eylül 2020 Paylaş 11 Eylül 2020 Ambeleye kalkan motoru yüksek vitese atıp stop ettiriyor lar 2 Yorum bağlantısı
ALİ SEYKAN 11 Eylül 2020 Yazar Paylaş 11 Eylül 2020 Coşkun Basan yazdı: Ambeleye kalkan motoru yüksek vitese atıp stop ettiriyor lar Genişlet 😂 motor susuyor tekrar çalışıyor şaka gibi. Kimisi çalışsın diye uğraşır, kimisi sussun diye Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 11 Eylül 2020 Paylaş 11 Eylül 2020 ALİ SEYKAN yazdı: [emoji23] motor susuyor tekrar çalışıyor şaka gibi. Kimisi çalışsın diye uğraşır, kimisi sussun diyeSürücü panik yapıp debriyaj a basıyor olmalı ikinci seferde stop ediyor etmese masrafı katlanacak Yorum bağlantısı
M. Asım Kahraman 11 Eylül 2020 Paylaş 11 Eylül 2020 Coşkun Basan yazdı: Ambeleye kalkan motoru yüksek vitese atıp stop ettiriyor lar Genişlet 5'e atıp stop ettirmenin canlı örneğini görmüş olduk. O devirlerde stop ettirme esnasında aracın nasıl bir tepki vereceğini merak ediyordum açıkçası. Tahmin ederim normal yakıt ile ürettiği gücü üretmiyor motor, pek mücadele etmeden stop etti diyebiliriz. O esnada aceleyle motoru susturabilecek başka yöntem yok bence. 2 Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 12 Eylül 2020 Paylaş 12 Eylül 2020 M. Asım Kahraman yazdı: 5'e atıp stop ettirmenin canlı örneğini görmüş olduk. O devirlerde stop ettirme esnasında aracın nasıl bir tepki vereceğini merak ediyordum açıkçası. Tahmin ederim normal yakıt ile ürettiği gücü üretmiyor motor, pek mücadele etmeden stop etti diyebiliriz. O esnada aceleyle motoru susturabilecek başka yöntem yok bence.Bence de en mantıklısı bu hava emişe yangın söndürücü sıkmak için geçecek zaman düşünülünce en mantıklısı en yüksek vitese alıp aracı stop etmek Yorum bağlantısı
ALİ SEYKAN 16 Eylül 2020 Yazar Paylaş 16 Eylül 2020 (düzenlendi) ALİ SEYKAN yazdı: 4- Gaza yüklenince arkadan duman atma olayı neden olur. Araç km si yüksek. Tehlikesi nedir? 5- Enjektör işemesi nasıl anlaşılır? 6- Çokça başlık açılmasına rağmen çözülmeyen konu; kışın sabah çalışan araç 4-5 saat sonra devir göstergesi çalışmadan duman altı şekilde neden zorlanarak çalışıyor? Genişlet Yukarıdaki 3 madde için obd cihazı aldım. https://urun.n11.com/tespit-ve-test-cihazlari/elm327-bluetooth-araba-turkce-arac-ariza-tespit-cihazi-vers-21-P299948701 bu OBDII cihazı klon değil forscanda çalıştı alabilirsiniz fiyatıda uygun. Bluetooth bağlantısı oldu ama araç beyni bağlanmıyordu. 1 saat uğraşmışımdır. En sonunda örnek simülatörü çalıştır dedim sonra kapattım. Bu işlemden sonra aracın beyninede bağlandı. Fotoğrafta 4 silindirden 2 numaralı silindirin değeri diğerlerinden fazla görünüyor. 2 numara mı fazla çalışıyor diğerleri mi az çalışıyor? Sıkıntısı ve çözümü nedir? Birde değer kolonunda yazan evet hayırlar ne anlama geliyor, diğer değerlerde garip gördüğünüz bir şeyler var mıdır? Geri kalan değerlerinde fotoğrafını yükleyebilirim. 16 Eylül 2020 tarihinde ALİ SEYKAN tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
ALİ SEYKAN 18 Eylül 2020 Yazar Paylaş 18 Eylül 2020 Bu işten anlayan üstadlar yok mudur Yorum bağlantısı
Recommended Posts