Yurdaer Elay 18 Temmuz 2020 Paylaş 18 Temmuz 2020 Mehmet Göktürk yazdı: atmosferik araçlarda güç gerektiğinde hakkını vereceksin ne öyle 2000 devir mi olur? turbo araç değil bu bağırt. En çok sevdiğim atmosferik Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 (düzenlendi) İ10da 4.6 difransiyelin faydası belli oluyor. Cruze ancak el freni ile kalkar. Turbo denildide aklıma geldi. Turbo lag ne olacak. 19 Temmuz 2020 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 (düzenlendi) Ali Darbaz yazdı: İ10da 4.6 difransiyelin faydası belli oluyor. Cruze ancak el freni ile kalkar. Turbo denildide aklıma geldi. Turbo lag ne olacak. O da aynı. Kalkışta Turbo’nun çalışmaya yani etkisi oluncaya kadar gaz vermeli. Bazı araçlarda kompresör var ama. Onlar avantajlı 19 Temmuz 2020 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Kazancı 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 bende 1.6 113 beygir otomatik cruze var. lpgli . düz yolda sollamada hızlanmada ağır kalıyor onu bariz yaşıyorum. Ama rampada denilenlerin hiçbirini yaşamıyorum. gaza basıyorum en fazla biraz pati çekiyor ama en eğimli rampayı bile 5 kişiyle çok rahat çıkıyorum. hatta 10 metre gidip 2ye atıyor araba rampada kalkarsam. rizede yaşıyorum rampaları hiç 1. viteste çıktığımı hatırlamıyorum. enn düşük 2 de çıkıyorum . daha önce 1.4 clio vardı. düz yolda clionun hızlanması daha iyiydi. ama cruze ile 2-3 te çıktığım rampaları clio ile 1 de çıkardım. niye böyle anlamadım otomatik olmasından dolayı mı?. 100km hızda 2000 devir çeviriyor 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 Yusuf Kazancı yazdı: bende 1.6 113 beygir otomatik cruze var. lpgli . düz yolda sollamada hızlanmada ağır kalıyor onu bariz yaşıyorum. Ama rampada denilenlerin hiçbirini yaşamıyorum. gaza basıyorum en fazla biraz pati çekiyor ama en eğimli rampayı bile 5 kişiyle çok rahat çıkıyorum. hatta 10 metre gidip 2ye atıyor araba rampada kalkarsam. rizede yaşıyorum rampaları hiç 1. viteste çıktığımı hatırlamıyorum. enn düşük 2 de çıkıyorum . daha önce 1.4 clio vardı. düz yolda clionun hızlanması daha iyiydi. ama cruze ile 2-3 te çıktığım rampaları clio ile 1 de çıkardım. niye böyle anlamadım otomatik olmasından dolayı mı?. 100km hızda 2000 devir çeviriyor Hocam siz istatistik dışınsınız. Sizde var tork konverter. Motorunuzun torkunu 2 ye katlıyor. Manual kullanıp, kuru kuru 1,6 motorun torkunu görün ondan sonra sizin yorumunuzu alayım Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 Ali Darbaz yazdı: Hocam siz istatistik dışınsınız. Sizde var tork konverter. Motorunuzun torkunu 2 ye katlıyor. Manual kullanıp, kuru kuru 1,6 motorun torkunu görün ondan sonra sizin yorumunuzu alayım boş zamanda fulya yokuşunu çıkalım. çıkar.. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 (düzenlendi) Mehmet Göktürk yazdı: boş zamanda fulya yokuşunu çıkalım. çıkar.. çeliktepe sokaklarında deneyelim bence 19 Temmuz 2020 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: çeliktepe sokaklarında deneyelim bence Fulyadaki bildiğim yokuş başka yerde yok. Belki bebek arka sokaklarda yahut arnavutköyde olabilir. Tansu Kalafatoğlu yazdı: çeliktepe sokaklarında deneyelim bence Ali sen getir biz deneriz. benzin de koyarız motor açılır. Yorum bağlantısı
Ali Gök 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 Mehmet Göktürk yazdı: boş zamanda fulya yokuşunu çıkalım. çıkar.. Fulyada mehmetçik caddesine beşiktaştan gelen istikametten. Girince ilk soldaki yokuşu ben inerken elim ayağım boşaldı 1 defa . Ben daha öyle bi yokuş görmedim 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 Ali Gök yazdı: Fulyada mehmetçik caddesine beşiktaştan gelen istikametten. Girince ilk soldaki yokuşu ben inerken elim ayağım boşaldı 1 defa . Ben daha öyle bi yokuş görmedim oralarda bir yerde. Şu polatın oraya iniyorsun sonra sola bir ara yola çıkıyorsun. mahalle arası. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Haziran 2021 Paylaş 7 Haziran 2021 Bu durum son bakımdan sonra neredeyse yok oldu. Akü, debriyaj, marka yağ, alt düzen revizyonu derken kalkış sorunu ortadan kalktı. Düşük devirde pompalama kayıpları azaldığı için çekiş arttı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts