Tansu Kalafatoğlu 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Hibrit kullanan kişi ona göre kullanacak. Şehir içinde verimli. Düşük hız, yavaş hızlanma vs. Yaris kullanan arkadaşım %50 tek sürüyor. %50 çekirdek aile. Hep şehir içi. Ort 3,5 üstüne çıkmıyor. Hız 50-60’ı geçmiyor. yakıt deposu 36lt. Uzun yolda sakin sürüşler Yani 90-100km hızla 5 yaksa 700km menzil edir. Gayet iyi veriler. Fakat standart türk sürücüsü için hibrit aracın bir anlamı yok. Şehir içinde 5 litre yakan yaris hibrit sürücüleri de var Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Mert Gulkokan yazdı: Doblo motorlu jeep aldın yani Ali Darbaz yazdı: Valla acı ama gercek. Bakımdada 2000 tl para alıyoz. EN azından doblo servisi ile jeep servisi girişleri farklı. Doblo bakım fiyatını duyamıyorlar Aynı durum alfadada geçerli. Tüm renegade sahipleri biliyor. Servis kalitesi de malesef Fiat'ın altında. Bu gidişle ya garanti sonrası kimse uğramaz, ya da satışları artık git gide düşer. Gittiğim serviste 5 lift var. 5 araç alıyorlar tüm gün, sonra tık yok. Bir bakıma 6 saat arabayı bağlıyorlar. Ne zaman da gitsem, servis alanında çalışan usta göremiyorum. Servis konusunda kim ne derse desin, bu ülkedeki markaların Renault'tan öğrenecekleri çok şey var. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Bülent Tarakçı yazdı: Batum da sağdan direksiyonlu taksi olarak kullanılan bir Priusa binmiştim. Adam 10 yıldır kullandığını ve üzerindeki bataryanın hiç değişmediğini söylemişti. Araç 2004 yada 2005 modeldi. prius bataryaları lityum değil nikel. yani doldur boşalt adedi yok yahut çok yüksek. bu nedenle çok uzun ömürlü. toyotaların yenileri de aynı şekilde hibritler. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 11 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2020 (düzenlendi) Sani Gerşon yazdı: Tüm renegade sahipleri biliyor. Servis kalitesi de malesef Fiat'ın altında. Bu gidişle ya garanti sonrası kimse uğramaz, ya da satışları artık git gide düşer. Gittiğim serviste 5 lift var. 5 araç alıyorlar tüm gün, sonra tık yok. Bir bakıma 6 saat arabayı bağlıyorlar. Ne zaman da gitsem, servis alanında çalışan usta göremiyorum. Servis konusunda kim ne derse desin, bu ülkedeki markaların Renault'tan öğrenecekleri çok şey var. İş güvenliği nedeniyle her 45 dakikada 15 dk mola verirler. 4 saate 1 çay molası hakları var. Egzos gazından dolayı böyle bir uygulamaları var mavi yakalıların. Tuscon ix35 felan alsaydın keşke bakımlar i10 ile neredeyse aynı fiyatlarda idi. 11 Ağustos 2020 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Ali Darbaz yazdı: İş güvenliği nedeniyle her 45 dakikada 15 dk mola verirler. 4 saate 1 çay molası hakları var. Egzos gazından dolayı böyle bir uygulamaları var mavi yakalıların. Tuscon ix35 felan alsaydın keşke bakımlar i10 ile neredeyse aynı fiyatlarda idi. Devlet memurlarından rahat o zaman. 2 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Bülent Tarakçı yazdı: Batum da sağdan direksiyonlu taksi olarak kullanılan bir Priusa binmiştim. Adam 10 yıldır kullandığını ve üzerindeki bataryanın hiç değişmediğini söylemişti. Araç 2004 yada 2005 modeldi. 2 yıl genel bir tabirdi ama hala yolun çok başındayız ve yıllar içinde biten ömürlerle birlikte pil atıkları büyük bir sorun olacak. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Ali Darbaz yazdı: İş güvenliği nedeniyle her 45 dakikada 15 dk mola verirler. 4 saate 1 çay molası hakları var. Egzos gazından dolayı böyle bir uygulamaları var mavi yakalıların. Tuscon ix35 felan alsaydın keşke bakımlar i10 ile neredeyse aynı fiyatlarda idi. Bir çok markada kullanılan parça koduna göre fiyat çıkarılır. Araç modeline göre değil. Renault'da Talisman'ın da Clio'nun da bakım fiyatı aynıdır (modele göre ekstra parça değişmek gerekmiyorsa). En basitinden, Renegade'in sis farı 500TL iken serviste, AYNI SİS FARI Renault'da 100TL. Bakın, aynı diyorum, yani Renault'tan al parçayı, Renegade'e tak. Arka sis lambası 500L'de 200TL iken Renegade'te 350TL. Bu gidişle dediğim gibi, çok fazla duramazlar ülkede. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Şans eseri, yazıştığımız konu üzerine facebook duster grubundan bi alıntı: "Bugün Duster'ın bakımı için, Ankara XXX oto ya randevu saatimizde geldik. Her zamanki gibi ilgi alaka muhteşemdi. Ayrıca salgın nedeni ile alınan önlemleri gayet başarılı buldum. Aracın 3. Periyodik bakımı için fazla beklemek istemediğimi söyledim. 45 dakikada işlemleri tamamladılar. 15 dakikada da aracı bir güzel yıkayıp, dezenfekte edip, toplam 1 saatte her işi bitirdiler. " 1 Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 2 hafta önce Corolla Hybrid i satan görevli, "Şehirler arası fazla yol yapanlara önermiyoruz." demişti. Tamamı ile elektrikli olanların atık batarya sorunu olacaktır. Fakat elektrikli araçların fosil yakıtlı araçlara göre daha az sanayii göreceği ve imalatındaki parça sayısının az olmasından dolayı batarya hariç diğer atıkların daha az olacağı öngörülüyormuş. Her 10-15 binde yağ değiştiriyoruz. Nereye gider bu yağlar? Kayışlar, daha aklıma gelmeyen onlarca belki de yüzlerce parça... Öte taraftan elektrikliyi şarj etmek için kullanacağımız elektriğin üretim sürecinde ki çevre kirliliği var. Gerçi petrolü de kuyudan çekip doldurmuyoruz. Bu böyle uzar gider. 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Evren Erakçora yazdı: 200 üstü 8 litre çok zor bence. Autobild dergisinde bunun karşılaştırması vardı. Porşe Cayenne mesela 70 litre falan yakıyordu tam gazda. Yol bilgisayarı 30 üstü göstermiyormuş moral bozmasın diye:). 1.2 Fiesta 16 litre falan yakıyordu 170 kmde falan. Tam gazda dizeller yaksa da belli bir hızdan sonra tüketim inanılmaz artıyor. Bil bilgisayarı hatalı gösteren araç da çok. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Sani Gerşon yazdı: Gittiğim serviste 5 lift var. 5 araç alıyorlar tüm gün, sonra tık yok. premium işte. sana ait loca lift 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Evren Erakçora yazdı: Autobild dergisinde bunun karşılaştırması vardı. Porşe Cayenne mesela 70 litre falan yakıyordu tam gazda. Yol bilgisayarı 30 üstü göstermiyormuş moral bozmasın diye:). 1.2 Fiesta 16 litre falan yakıyordu 170 kmde falan. Tam gazda dizeller yaksa da belli bir hızdan sonra tüketim inanılmaz artıyor. Bil bilgisayarı hatalı gösteren araç da çok. o benzinli çayen dir. dodge hellcat de saate 70 litre yakıyor mesela tam gazda. dizelde mümkün değil. kamyon olsa yakmaz o kadar. Çağlar Bayur yazdı: premium işte. sana ait loca lift sanırsın landrover servisi :D Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Benzinli ,1 saatte depoyu yiyor. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 (düzenlendi) saate 70 litre şaka gibi. ondan sonra emisyon neden 400 gr/km. yada depo delik. 11 Ağustos 2020 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Dogan Arsiray yazdı: sanırsın landrover servisi hiç değilse serviste cip gibi hissetsin Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Çağlar Bayur yazdı: hiç değilse serviste cip gibi hissetsin duster iken nerelere çıkıyordu şimdi kafeye gidiyor. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Çağlar Bayur yazdı: hiç değilse serviste cip gibi hissetsin ne gibi? jeep evet jeep gibi değilmi. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Çağlar Bayur yazdı: premium işte. sana ait loca lift Land değil bu efendii. Bizim de istif makineleri firmamız yok. Ne sanıyorlar bizi... 1 Yorum bağlantısı
Ali Gürbüz 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Servet abi yağ bile değişse bi daha land ın liftteki resmini atmaz bu gidişle sizlerin yüzünden[emoji846] 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Dogan Arsiray yazdı: 4d4 4.1 litre yakıyor uzun yolda diyorum ben de. neden savunmayalım ki. işini doğru dürüst yapan toyota dizeli. Turbo scrollu ici farkli ondan eminim d4d tabanida hdi pug diye biliyorum. Fransizlar japonlarada el attilar d4d de Bir iki ay icinde arabayi degistirebilirim landi opsiyonluyorum satilmaz ise. Land var benim olabilir. Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Dogan Arsiray yazdı: 4d4 4.1 litre yakıyor uzun yolda diyorum ben de. neden savunmayalım ki. işini doğru dürüst yapan toyota dizeli. hibrid işi en son nesil ifon gibi birşey. gerçekten ihtiyacımız yok ama herkes almak isityor ve alamıyor. tam pazarlama başarısı. gelecek tam elektrikli araçlarda bence. onda da pil üretiminin çevreye olan etkisi var. kaynakları efektif kullanacaksak az yol yapacağız olay bu. Daha güzel bir benzetme olamaz Ekonomi açısından HDI motor da çok başarılı. Genel olarak, bu şanzıman oranlarıyla da alakalı olsa gerek.. Manuel olsun, EAT6, EAT8 olsun başarılı şanzımanlar. Sani Gerşon yazdı: Bir çok markada kullanılan parça koduna göre fiyat çıkarılır. Araç modeline göre değil. Renault'da Talisman'ın da Clio'nun da bakım fiyatı aynıdır (modele göre ekstra parça değişmek gerekmiyorsa). En basitinden, Renegade'in sis farı 500TL iken serviste, AYNI SİS FARI Renault'da 100TL. Bakın, aynı diyorum, yani Renault'tan al parçayı, Renegade'e tak. Arka sis lambası 500L'de 200TL iken Renegade'te 350TL. Bu gidişle dediğim gibi, çok fazla duramazlar ülkede. Renault motorlu Mercedes sahipleri ne yapsın peki? En güzel kol böreği tarifi onlardaymış duyduğuma göre Evren Erakçora yazdı: Autobild dergisinde bunun karşılaştırması vardı. Porşe Cayenne mesela 70 litre falan yakıyordu tam gazda. Yol bilgisayarı 30 üstü göstermiyormuş moral bozmasın diye:). 1.2 Fiesta 16 litre falan yakıyordu 170 kmde falan. Tam gazda dizeller yaksa da belli bir hızdan sonra tüketim inanılmaz artıyor. Bil bilgisayarı hatalı gösteren araç da çok. Dogan Arsiray yazdı: saate 70 litre şaka gibi. ondan sonra emisyon neden 400 gr/km. yada depo delik. Cold start anında ful gaz anlık tüketim olabilir mi acaba? Seyir halindeyken zaten ful gaz gitmesi mümkün değil. Eğer böyle bir şey varsa da Cayenne'i üretenler intihar etsinler. TIR sürsek o kadar yakmaz Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Cold start anında ful gaz anlık tüketim olabilir mi acaba? Seyir halindeyken zaten ful gaz gitmesi mümkün değil. Eğer böyle bir şey varsa da Cayenne'i üretenler intihar etsinler. TIR sürsek o kadar yakmaz [emoji3] 270 km hızla falan tam gaz giderken. 1 Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Evren Erakçora yazdı: 270 km hızla falan tam gaz giderken. Şurada AutoBild editörlerinin 2006 yılında yaptıkları bir testin bilgilerine yer verilmiş. Sayfada testin yayınlandığı AutoBild dergisine link koymuşlar fakat eski olduğu için error veriyor. Cayenne Turbo S için bir tüketim değeri var ve top speed/tüketim testine katılan araçlar içinde en obur olanmış Aynı araçların hem benzinli hem dizel testleri de yapılmış ama sayfada herhangi bir bilgi bulamadım. Muhtemelen dizel için de hiç azımsanmayacak bir değer elde etmişlerdir. Porsche bundan rahatsız olmuş olacak ki, yeni modellerinde hibrit reklamı yaparak ortalama yakıtı %30 düşüreceklerini duyurmaya başlamış. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 İşte bu. Doğru hatırlamışım, 270km hızda. Bir de Veyron 400km hızla giderken hayal edin. Depo kaç dakika idare eder. Lastiklerin 1 denemede bittiğini duymuştum ama. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 11 Ağustos 2020 Paylaş 11 Ağustos 2020 Lastiklerin fiyatı 40 bin dolar, yağ bakımı 20bin dolarmış. Yorum bağlantısı
Recommended Posts