Volkan Gendigelen 1 Ağustos 2020 Paylaş 1 Ağustos 2020 2000 model Renault safrane 2.5 20v 165 HP geç hızlanma ve performans kaybı 40 bin km önce sandık motor atıldı, buji, buji kablosu,hava akış metre,hava filtresi, kaliteli olanlarla değişti,gaz kelebeği temizlendi. Aracın fabrika verisi 0-100 9.1 saniye, Test verisi 9.5 saniye YouTube çeşitli videolarda 9-10 saniye Benim testlerim LPG ile (prins) 14 saniye Benzin 13.5 saniye Bazende gazı bırakınca anı yığılma yapıyor Rölanti ve sesi normal, Problem nedir anlamıyorum, Sivas'ta yaşıyorum özverili bir usta bulamadım Tavsiyelerinizi bekliyorum,iyi günler Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 1 Ağustos 2020 Paylaş 1 Ağustos 2020 motor toplandımı yoksa yeni bir blokmu takıldı? sandık motor herşeyi toplu tam motordur çünkü. eğer yarım motor yapıldıysa sıkı toplanmıştır. yeniden toplanması gerekir vakit geçirmeden. ikincisi herşey yolunda ise, aracın katalitik konvertörü içten kırılmış yada tıkanmışsa, ise araç üst devirlere çıkamaz ve gazdan ayağı çekince normalde beklenenden daha güçlü motor freni yapar çünkü hava dışarı atılamıyordur. katalitik konvertör öncesinden, orta boy bir delik açtırın aracı gürültülü şekilde de olsa deneyin fark olursa ki zaten hemen anlarsınız konvertörü değiştirirsiniz yada LPG ile kullanacaksanız iptal edersiniz. 2 Yorum bağlantısı
Volkan Gendigelen 2 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 2 Ağustos 2020 (düzenlendi) Öncelikle teşekkür ederim Doğan kardeşim,araca üzerinde manifold,gaz kelebeği bobin,dinamolar olmayan alt ve üst motor tüm olmak üzere sıfır kapalı ahşap sandık içinde, kullanma kılavuzu bile olan bir motor bulduk ve orta halli bir ustaya taktırdık.yani motor rektefe felan olmadı.ankaradan ben getirdim.hatta halen n11 de bile mevcut.katalitik konvertör ise zaten iptal edildi 10 yıl önce,ama motorun gaz kestiğinde ani yığılma yapması egzoz sisteminden olabileceği fikri mantıklı geldi.belkide son susturucu veya manifold tıkalıdır,ne dersiniz...? 2 Ağustos 2020 tarihinde Volkan Gendigelen tarafından düzenlendi İmla hatası Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 2 Ağustos 2020 Paylaş 2 Ağustos 2020 orta susturucu yada buna benzer arada bir susturucu varsa o da tıkanma yapar içten çürüdüğünde. aynı mantıkla girişinden açtırın deneyin. hemen anlarsınız farkı. 2 Yorum bağlantısı
Volkan Gendigelen 3 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 3 Ağustos 2020 Teşekkürler,mutlaka deneyeceğim Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Ağustos 2020 Paylaş 3 Ağustos 2020 Manifolttan egzoza bağlanan vidaları açtırın egzoz gazı oradan çıksın. Test edin. Değişiklik olursa egzoz tıkalı demektir. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 3 Ağustos 2020 Paylaş 3 Ağustos 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: Manifolttan egzoza bağlanan vidaları açtırın egzoz gazı oradan çıksın. Test edin. Değişiklik olursa egzoz tıkalı demektir. o sekilde saplamalarin kirilma ihtimali var. masrafi cok olur. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Ağustos 2020 Paylaş 3 Ağustos 2020 Tabi risk var ama. Ben tıkalı bir egzozu bu şekilde tespit etmiştim Yorum bağlantısı
Recommended Posts