Deniz Kom 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Aldıktan sonra sorun çıkarsa uğraştırırlar. Teslim almadan bakmak lazım hocam. Teslim almadan galeriden çıkarttırmıyorlar bile. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2020 (düzenlendi) Deniz Kom yazdı: Teslim almadan galeriden çıkarttırmıyorlar bile. Çıkarmadan bakmak lazım. Temsilci ile Aracın başına gidildi. Beraber, Tüm kaporta boya kontrol edilmeli. Boya kalınlığı, çizik, göçük, yanma, darbe, hata var mı? Camların markaları ve aynı olmaları ilk aşamada yapılacak iş bu bence. Bi şekilde değişmiş parçanın nasıl anlaşıldığını öğrenmek lazım. Değişeni anlamak için. Kaporta kontrolünde o da bakılır 23 Temmuz 2020 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ercüment Yıldırım 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Boyasına değişenine biz baksak ne kadar anlıcaz seyyar eksper bulmak lazım varsa tabi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2020 Ercüment Yıldırım yazdı: Boyasına değişenine biz baksak ne kadar anlıcaz seyyar eksper bulmak lazım varsa tabi Gözle görülür yanık, darbe, iz vs zaten anlaşılıyor. Bi de her yerde 200-300 tl’ye satılan boya kalınlık ölçme cihazı satılıyor. En olmadı tanıdıktan alıp gitmek lazım. Boya işinin geri dönüşümü sıkıntılı çünkü. Yorum bağlantısı
Ercüment Yıldırım 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Gözle görülür yanık, darbe, iz vs zaten anlaşılıyor. Bi de her yerde 200-300 tl’ye satılan boya kalınlık ölçme cihazı satılıyor. En olmadı tanıdıktan alıp gitmek lazım. Boya işinin geri dönüşümü sıkıntılı çünkü. Ben de ev ya da araba arasında kalanlardanım, alacağım zaman artık iyi birini yanımda götürmem lazım Yorum bağlantısı
Cem Işık 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Çıkarmadan bakmak lazım. Temsilci ile Aracın başına gidildi. Beraber, Tüm kaporta boya kontrol edilmeli. Boya kalınlığı, çizik, göçük, yanma, darbe, hata var mı? Camların markaları ve aynı olmaları ilk aşamada yapılacak iş bu bence. Bi şekilde değişmiş parçanın nasıl anlaşıldığını öğrenmek lazım. Değişeni anlamak için. Kaporta kontrolünde o da bakılır Benim aracın camları farklı arkalar Türk marka, ön cam farklı marka. Teslim alırken sorduğumda fabrikadan böyle geliyor dendi, teslime hazır 7-8 araç daha aynı idi kontrol ettiğimde. Takılmadım ben buna.. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2020 Cem Işık yazdı: Benim aracın camları farklı arkalar Türk marka, ön cam farklı marka. Teslim alırken sorduğumda fabrikadan böyle geliyor dendi, teslima hazır 7-8 araç daha aynı idi kontrol ettiğimde. Takılmadım ben buna.. Araç Türkiye’de üretiliyorsa olabilir. O an yerli üretim tedarik etmiştir ama yurt dışı ise garipmiş. Yorum bağlantısı
Cem Işık 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Araç Türkiye’de üretiliyorsa olabilir. O an yerli üretim tedarik etmiştir ama yurt dışı ise garipmiş. Çek üretimi, Skoda Kodiaq. Yorum bağlantısı
Kürşad Özpamuk 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Bu aralar meşhur sıfır araç ekspertizi her yerde çıkıyor karşıma. Muhakkak yaptırmak lazım 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2020 Cem Işık yazdı: Çek üretimi, Skoda Kodiaq. İlginç. Bizden cam mı alıyorlar? Yoksa burada cam montajı mı var? Hasar gördü de mi değiştiriyorlar. Acaba hangisi Yorum bağlantısı
Cem Işık 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: İlginç. Bizden cam mı alıyorlar? Yoksa burada cam montajı mı var? Hasar gördü de mi değiştiriyorlar. Acaba hangisi Camı Türkiyeden alıyorlarmış,yanlış bilmiyorsam dora glass marka.. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Bir bidon benzin/mazot ile lastik basınç ölçer. Kapıdan çıkınca yakıtı bitip yolda kalanı da duyduk, 50 psi hava basılıp araba bir garip diyeni de. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Türkiyede otomotiv parça üretimi oldukça fazla. 2003 fusion arscımın arja koltuk kilidini ses geliyor diye söndürdüm otosan üretimi çıktı ama ses ondan değilmiş. 2020 Puma arks yan camlar sisecam, cevher çelik jant yurt dışı bir çok firmaya orjinal jant gönderiyor. Düzcede teknorot dünyaya ön düzen ekipmanları yolluyor. Aslında yerli araç üretimi hakikaten çok gecikmiş. Üretmek değilde satış sonrası servis ve parça tedariği sıkıntılı, Dünyaya satmak istiyorsak bunu aşmalıyız . Tansu Kalafatoğlu yazdı: Araç Türkiye’de üretiliyorsa olabilir. O an yerli üretim tedarik etmiştir ama yurt dışı ise garipmiş. Tansu Kalafatoğlu yazdı: İlginç. Bizden cam mı alıyorlar? Yoksa burada cam montajı mı var? Hasar gördü de mi değiştiriyorlar. Acaba hangisi Cem Işık yazdı: Camı Türkiyeden alıyorlarmış,yanlış bilmiyorsam dora glass marka.. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 (düzenlendi) demek üretim parça vs durumu böyle, bu demektirki bizim Togg olacak gibi trifaze priz ve hat ayarlamaya başlayayım bari 23 Temmuz 2020 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Yerli araç halen bana bir rüya gibi geliyor, düşünsenize , akaryakıttan deli gibi vergi alırken , bu kaynağı kesip neden elektrikli aracı yaygınlaştırmak isteyesin ki. Sırf bu yüzden yıllarca ülkemizde demiryolu ağları yerine otoyollar, duble yollar, köprüler yapıldı. Hatta yerli araç piyasaya çıksa bile ( ki zor) çok ulaşılabilir bir fiyattan sunulacağını sanmıyorum. İnsanlara yine benzin/dizel araç almak elektrikliye göre daha mantıklı olacaktır. Vergi ile dönen bir ekonomiye , elektrikli araç çok sert darbe vurur. Yorum bağlantısı
Serkan Maden 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Arkdaşımın oyak kampanyasından aldığı clioyu birlikte teslim almaya gittik. Park sensörünü takmayı unutmuşlardı. 1 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Erhan Doruk yazdı: Sırf bu yüzden yıllarca ülkemizde demiryolu ağları yerine otoyollar, duble yollar, köprüler yapıldı. Ülkenin engebeli arazisinin bu işe engel olduğunu düşünüyorum. Engebeli arazide yapılamaz mı tabii ki yapılır fakat ciddi bir külfetin altına girmek lazım. Otoyol veya duble yollar az maliyetli olduğu için ülkenin ekonomik koşullarında daha fazla tercih edilmiş olmalı diye düşünüyorum. Hadi engebeli arazide yapılmadı diyelim dümdüz olan Ankara-Konya-Eskişehir hatlarında niye olmadı denilebilir? Bunun nedeni de Otobüs lobisinin baskısı diye düşünüyorum. Zaten ilk fırsatta Ankara-Konya-Eskişehir güzergâhlarında hızlı tren projeleri hayata geçirildi. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Gittim aldım geldim vallaha bilmiyorum Ama havası bir başka oluyor niyeyse Yorum bağlantısı
Ercüment Yıldırım 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Yerli araç halen bana bir rüya gibi geliyor, düşünsenize , akaryakıttan deli gibi vergi alırken , bu kaynağı kesip neden elektrikli aracı yaygınlaştırmak isteyesin ki. Sırf bu yüzden yıllarca ülkemizde demiryolu ağları yerine otoyollar, duble yollar, köprüler yapıldı. Hatta yerli araç piyasaya çıksa bile ( ki zor) çok ulaşılabilir bir fiyattan sunulacağını sanmıyorum. İnsanlara yine benzin/dizel araç almak elektrikliye göre daha mantıklı olacaktır. Vergi ile dönen bir ekonomiye , elektrikli araç çok sert darbe vurur.Birde şunu düşünün hocam yakıttan alınan vergi yıllara yayılıyor ama aracın parası doğrudan bizde kalınca daha yüksek kısa vadeli gelir oluyor. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 24 Temmuz 2020 Paylaş 24 Temmuz 2020 Sakınılan göze çöp batar Ben sağına soluna içine dışına baktım. Bi çalıştırdım sonra tamam dedim. @Sani Gerşon o kadar dedi boyasına vs baktır diye inşallah haklı çıkmaz 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Temmuz 2020 Paylaş 24 Temmuz 2020 Erhan Doruk yazdı: Yerli araç halen bana bir rüya gibi geliyor, düşünsenize , akaryakıttan deli gibi vergi alırken , bu kaynağı kesip neden elektrikli aracı yaygınlaştırmak isteyesin ki. Sırf bu yüzden yıllarca ülkemizde demiryolu ağları yerine otoyollar, duble yollar, köprüler yapıldı. Hatta yerli araç piyasaya çıksa bile ( ki zor) çok ulaşılabilir bir fiyattan sunulacağını sanmıyorum. İnsanlara yine benzin/dizel araç almak elektrikliye göre daha mantıklı olacaktır. Vergi ile dönen bir ekonomiye , elektrikli araç çok sert darbe vurur. hadi oldu diyelim, ötv kdv var dediği an asla ve asla almam, yerliyse teşvik edeceksin sen kar etmeyeceksin bir süre, yok öyle yağma... Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Temmuz 2020 Paylaş 24 Temmuz 2020 (düzenlendi) Eyüp Çetin yazdı: Ülkenin engebeli arazisinin bu işe engel olduğunu düşünüyorum. Engebeli arazide yapılamaz mı tabii ki yapılır fakat ciddi bir külfetin altına girmek lazım. Otoyol veya duble yollar az maliyetli olduğu için ülkenin ekonomik koşullarında daha fazla tercih edilmiş olmalı diye düşünüyorum. Hadi engebeli arazide yapılmadı diyelim dümdüz olan Ankara-Konya-Eskişehir hatlarında niye olmadı denilebilir? Bunun nedeni de Otobüs lobisinin baskısı diye düşünüyorum. Zaten ilk fırsatta Ankara-Konya-Eskişehir güzergâhlarında hızlı tren projeleri hayata geçirildi. otoyol maliyeti uçuktur bu arada 10 liraysa maliyet 100 e yapıldığını düşün, farzedelim yani olmaz tabii bizde böyle şeyler... engebeli arazide zor demişsin, sana öyle çok örnek koyarımki bu yolu buraya yapmak için ileri zekalı olmak lazım dersin, olay yol yapmak değil olay.... neyse..... demiryolu bir ülkede ilk yapılacak işlerin başında gelir, başına eldeki imkanla yapılacak olan anca yapılmış, sonra uyunmuş şimdi debeleniyoruz yapmak için, önce demir yolları sonra ağır sanayi, en sonra lüks otoyollar...bizde sondan başlanır böyle şeylere.... neyse geçmiş ola, bundan sonrasına bakalım... 24 Temmuz 2020 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 13 Mart 2023 Yazar Paylaş 13 Mart 2023 Kapıları sökülüp takılmış sıfır aracın kusurlu olduğu mahkeme tarafından onaylandı. Temyiz süreci vs de bitmiş https://m.haber7.com/amphtml/otomobil/haber/3308219-yargitaydan-sifir-arac-sahiplerini-ilgilendiren-emsal-karar Yorum bağlantısı
Metin Akbal 13 Mart 2023 Paylaş 13 Mart 2023 Sıfır alabilen var mı şu an Artık kapılarının sökülüp takılmasına da razıyım da 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts