Kerem Kurluva 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 ilk videodaki testi yapan CAERI (Çin otomotiv araştırma enstitüsü), Euro NCAP in ortaklarından birisi. Ancak, test farklı bir standartta yapılmış olabilir. hava yastığının kayma sebebi ise, kabindeki deformasyon. A - D sınıflarındaki güncel vag araçları için, normal sayılmayacak ölçüde bir deformasyon oluşmuş. Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 Arabaları böyle görünce üzülüyor insan. 😊 Bu da bizim 500L. Bu da NCAP testi. 1 Yorum bağlantısı
Emin Önal 20 Temmuz 2020 Paylaş 20 Temmuz 2020 Mehmet Göktürk yazdı: ben bi sorun göremedim. A sutünu haddinden fazla içeri büküldüğü için airbag işlevini yitiriyor. Sınıfındaki çoğu aracın testinde olmadı bu. Bence büyük bir sorun. Hee Ncap ne derece güvenilir onu ayrı bir konuda konuşmuştuk Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 20 Temmuz 2020 Paylaş 20 Temmuz 2020 Emin Önal yazdı: A sutünu haddinden fazla içeri büküldüğü için airbag işlevini yitiriyor. Sınıfındaki çoğu aracın testinde olmadı bu. Bence büyük bir sorun. Hee Ncap ne derece güvenilir onu ayrı bir konuda konuşmuştuk Sonradan kriterleri epey bi değiştirdiler ama Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Temmuz 2020 Paylaş 20 Temmuz 2020 IIHS testleri NCAP testlerinden daha gerçekçi. Mesela treylerleri bile test ediyorlar. Arkadan araç vurursa ne kadar hasar görüyor o araç o treyler yüzünden diye. Small Overlap testleri NCAP'te yokken IIHS yapıyordu. İki kıtada satılan aracın farkını IIHS'de görüyorduk. 1 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 20 Temmuz 2020 Paylaş 20 Temmuz 2020 Bizimkinin arkası kalkıp gidiyor yan mahalleye doğru. Allahtan benimkinde yan hava yastıkları da var, yanal kazalarda kafayı cama tokuşturmuyor. Videodaki boş transporter. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 20 Temmuz 2020 Paylaş 20 Temmuz 2020 @Eyüp Çetin Gitti güzelim mercekli farlar 😃 Tavan beklediğimden sağlammış, cam tavanli test lazım bize 😃 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 20 Temmuz 2020 Paylaş 20 Temmuz 2020 Selçuk Bakış yazdı: @Eyüp Çetin Gitti güzelim mercekli farlar 😃 Tavan beklediğimden sağlammış, cam tavanli test lazım bize 😃 Valla tavana taş düşünce kırılıyor burda da tuzla buz olur diye düşünüyordum ama biraz araştırma sonucu normal kaportadan daha sağlam olduğuna dair söylentiler var. Avantajları olduğu gibi dezavantajları da var kaza türüne göre. Takla atıp camına bir şey olmayan araçlardan bahsedenler var. 🤔 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Yeni bir kaza. Şöför ölmüş ama passat’ın bu hale gelmesi için nasıl bir hızla gidiyordu merak konusu. 2 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Yuh ne olmuş öyle?! 😳 Allah rahmet eylesin. Bu hale gelmemek için dikkatli olmak lazım. Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Kesik araç olmasın, bu hale gelmesi için çok hızlı çarpmış olmalı. Laser kaynakla birleştirmiyorlar mıydı bunları. Yoksa vw dizelde çuvalladığı gibi kaportada da mı çuvalladı. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Mustafa Yanar yazdı: Kesik araç olmasın, bu hale gelmesi için çok hızlı çarpmış olmalı. Laser kaynakla birleştirmiyorlar mıydı bunları. Yoksa vw dizelde çuvalladığı gibi kaportada da mı çuvalladı. Araç ne olursa olsun. Belli bir hızdan sonra metalin yapabileceği bir şey kalmıyor. Mesala binalar 9 büyüklüğünde depreme göre tasarlanıyor. 10’da yıkılır. 2 Yorum bağlantısı
Recep Demirci 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Honda Civic malum C sütunu göçük meselesinden sonra şimdi Passat aracının bu testlerini gören Hondacılar adeta bakın öve öve bitiremediğiniz Passat ne halde diye söyleniyorlar sosyal medyada. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Kendi arabamı araştırdım bende. Passat'a göre şaşırtıcı derecede iyi çıktı: D Lüks segmentten daha fazla şey beklenmesi çok normal bu durumda. 4 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 (düzenlendi) Buradaki mesele Passat'a haddinden fazla değer vermekten kaynaklı galiba. Tamam güzel ve çok hoş araba tartışılmaz, hatta son anda almanın eşiğinden döndüm fakat bir Mercedes, BMW, Audi gibiymiş gibi bir bakış açısına sahibiz. En azından sağlamlık konusunda beklentimiz bu yönde. VAGcı arkadaşlar kızmasın yanılıyor olabilirim. Hiç Volkswagen sahibi olmadım sadece bir yorum. 😊 23 Temmuz 2020 tarihinde Eyüp Çetin tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Sani Gerşon yazdı: Kendi arabamı araştırdım bende. Passat'a göre şaşırtıcı derecede iyi çıktı: D Lüks segmentten daha fazla şey beklenmesi çok normal bu durumda. Passat daha iyi olmalıydı, jeep renegade daha alt sınıf. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Bu da rakiplerinden mondeo amerikada fusion olarak geçiyor https://www.iihs.org/ratings/vehicle/ford/fusion-4-door-sedan/2017 3 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Ön cam dahi kırılmıyor. Sani Gerşon yazdı: Kendi arabamı araştırdım bende. Passat'a göre şaşırtıcı derecede iyi çıktı: 500l ile benzer olmasına rağmen bu daha sağlam durmuş Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 Dün sultangazi’de kamyon kontrolden çıkmıştı. E kasa mercedes ne hale gelmiş kaza Bu da mercedesin son hali. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2020 @Tansu Kalafatoğlu instagramda nasıl sayfalara üyesin sen böyle 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 23 Temmuz 2020 Paylaş 23 Temmuz 2020 7 de Test sonrasi tok kapi sesi testi de var 😂 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts