Ayhan Asil 15 Temmuz 2020 Paylaş 15 Temmuz 2020 Kardeşlerim abilerim, başlıkta da yazdığım gibi Focus 3, Volant dişli arızası nasıl anlaşılır. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 15 Temmuz 2020 Paylaş 15 Temmuz 2020 marş basmaz? boşa döner marş motoru. 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 15 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 15 Temmuz 2020 Dogan Arsiray yazdı: marş basmaz? boşa döner marş motoru.Akü bitmiş gibi mi Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 15 Temmuz 2020 Paylaş 15 Temmuz 2020 Yok, marş motoru döner ama gerisi gelmez. Tabi bu dişli sıyırinca olur. Çift kütleli olduğundan araç düzgün çalışıp sadece ses de yapabiliyor. 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 15 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 15 Temmuz 2020 Ahmet İhsan Akşen yazdı: Yok, marş motoru döner ama gerisi gelmez. Tabi bu dişli sıyırinca olur. Çift kütleli olduğundan araç düzgün çalışıp sadece ses de yapabiliyor.Hmmm anladım. Rampada durup yeniden kalkarken sürtünme tarzı bir ses hissettim gibi, oradan geliyor olabilir mi Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 16 Temmuz 2020 Paylaş 16 Temmuz 2020 Ahmet İhsan Akşen yazdı: Yok, marş motoru döner ama gerisi gelmez. Tabi bu dişli sıyırinca olur. Çift kütleli olduğundan araç düzgün çalışıp sadece ses de yapabiliyor. Genişlet ben zaten ilk çalıştırmayı düşünüp yazmıştım. komple modül olarak arızasında ise, yarı otomatik lerde taktaktaktaktak diye boşluk sesi geliyor boşta dururken. videoları var youtube de. normal araçta da büyük ihtimalle bilyeside bozuksa boşta ses yapar ve debriyajdan çekince araç kalktığı anda çatçut ses yapar. 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 16 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 16 Temmuz 2020 Dogan Arsiray yazdı: ben zaten ilk çalıştırmayı düşünüp yazmıştım. komple modül olarak arızasında ise, yarı otomatik lerde taktaktaktaktak diye boşluk sesi geliyor boşta dururken. videoları var youtube de. normal araçta da büyük ihtimalle bilyeside bozuksa boşta ses yapar ve debriyajdan çekince araç kalktığı anda çatçut ses yapar.Çok teşekkür ederim kardeşim benim. Yeterince aydınlatıcı oldu. Benim duyduğum ses o değil demekki Yorum bağlantısı
Tamer Akkan 16 Temmuz 2020 Paylaş 16 Temmuz 2020 Ayhan Asil yazdı: Ahmet İhsan Akşen yazdı: Yok, marş motoru döner ama gerisi gelmez. Tabi bu dişli sıyırinca olur. Çift kütleli olduğundan araç düzgün çalışıp sadece ses de yapabiliyor. Genişlet Hmmm anladım. Rampada durup yeniden kalkarken sürtünme tarzı bir ses hissettim gibi, oradan geliyor olabilir mi Genişlet Tahminimce sorununuz linkteki gibi; https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=7-zZ6B8pArM&feature=emb_title 1 Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 17 Temmuz 2020 Paylaş 17 Temmuz 2020 Volant değişimi için İzmirde fiyat aldım Volant Baskı Balata beraber değişim gerekiyor dediler ve 4000 tl fiyat verdiler.Değişim için Şanzıman iniyor , şanzıman inmişken Volant değişirken baskı balata sökülmüşken değişim mantıklı olur onu anlarımda baskı balata iyi durumdaysa yinede değişim gerekirmi onu merak ediyorum.Bu arada Ocak ayında Volvo S40 Volant Baskı Balata değişiine 2500 tl vermiştik.Dün baktım Volant 1500 tl den Baskı Balatada 700 Liradan başlıyor. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 17 Temmuz 2020 Paylaş 17 Temmuz 2020 volan bozuksa baski balayida degistirmek mantikli. ama tersi bence para israfi. 1 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 19 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 19 Temmuz 2020 Tamer Akkan yazdı: Tahminimce sorununuz linkteki gibi; Ta kendisi Tamer Yorum bağlantısı
Ozan Cengiz 19 Temmuz 2020 Paylaş 19 Temmuz 2020 Ayhan Asil yazdı: Kardeşlerim abilerim, başlıkta da yazdığım gibi Focus 3, Volant dişli arızası nasıl anlaşılır. Genişlet Benim 2006 tdci ford Cmax devirde ani yükselmeler oluyordu debriyaj çok üsten kavrıyordu,kalkışlarda çekiş düşüklüğu başlamıştı.15 gün önce volant 1500 tl baskı+balata+bilya 900 tl işçilik 400tl şanzıman yağı değişimi 150 tl toplam 3000TL masrafı oldu.Sorunların hepsi ortadan kalktı bunların hepsinin aynı anda değişmesi gerekiyormuş aksi halde düzen tutmuyormuş bilginiz olsun.Düzgün kullanımda yaklaşık 100 bin gider diyor usta. 2 Yorum bağlantısı
Erman Uzunn 11 Mart 2021 Paylaş 11 Mart 2021 Ozan Cengiz yazdı: Benim 2006 tdci ford Cmax devirde ani yükselmeler oluyordu debriyaj çok üsten kavrıyordu,kalkışlarda çekiş düşüklüğu başlamıştı.15 gün önce volant 1500 tl baskı+balata+bilya 900 tl işçilik 400tl şanzıman yağı değişimi 150 tl toplam 3000TL masrafı oldu.Sorunların hepsi ortadan kalktı bunların hepsinin aynı anda değişmesi gerekiyormuş aksi halde düzen tutmuyormuş bilginiz olsun.Düzgün kullanımda yaklaşık 100 bin gider diyor usta. Genişlet Ozan Bey merhaba, Bu devirdeki ani yükselmeler hangi durumda oluyordu. Benim de 2006 aracımda, giderken boşa attığımda devirde dalgalanmalar oluyor bir süredir. Bilgisayarda hata kodu yok. Aynı dert mi acaba diye düşünmeye başladım. Bir de üstünden çıkan sachs marka volantlara şu anda 2500 Tl civarında istiyorlar. Siz 1500 Tl'ye çok iyi almışsınız. Gerçi temmuz 2020 den bu yana fiyat değişmiş olabilir. Parçaları nereden tedarik ettiniz? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Mart 2021 Paylaş 11 Mart 2021 (düzenlendi) gaza basınca devir yükselir, hız aynı kalırsa debriyaj kaçırıyordur, boşa atınca devirle bir ilgisi olmaz şanzımanın volantın 11 Mart 2021 tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Rasim Bolat 27 Mart 2023 Paylaş 27 Mart 2023 2001 focus aracımda vites değişimlerinde debriyajı ne kadar yavaşta bıraksam ara ara vuruntu yapıyor sürekli yapmıyor baskı balata ve debriyaj balyası set halinde bir kaç ay önce değişti. Değişmeden öncede vites değişimlerinde aynı şekilde vuruntu yapıyordu ayrıca çok yukarda kavrama yapıyor. Şimdi sorum volandı taşlatmadık bundan olabilir mi? Debriyaj üst merkezi veya debriyaj üst sensörü kaynaklı olabilir mi ? şimdiden teşekkürler .... Yorum bağlantısı
Recommended Posts