Oğuzkan Erışık 30 Haziran 2020 Paylaş 30 Haziran 2020 İş yerinde bir arkadaşımda 2010 caddy var. 1.9 Tdi dsg şanzımanlı 200bine yakın. Sabahları veya motor soğukken gayet düzgün çalışan motor, ısınınca marş alıyor çalışıyor 2 3 sn içinde stop ediyor. 10 - 15 dk bekledikten sonra sorunsuz çalışmaya devam ediyor. Boğaz kelebeği diyen var enjektör diyen var marş motorunun kömürleri azalmıştır o yapar diyen var. Enjektörcüye götürmüşler 1500 3000 arası tutar demiş o da. Anlayacağınız saçma sapan şeyler dolanıyor. Yardımınız fikriniz olursa sevinirim. Sorunumuz nedir nasıl çözülür ? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Haziran 2020 Paylaş 30 Haziran 2020 Grank sensörü ilk bakılacak olan 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 30 Haziran 2020 Paylaş 30 Haziran 2020 (düzenlendi) anGaralımıyız? 30 Haziran 2020 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık 30 Haziran 2020 Yazar Paylaş 30 Haziran 2020 Servet Aydın yazdı: Grank sensörü ilk bakılacak olan Şu an enjektörcüde araç bakılacak haber gelecek. Dogan Arsiray yazdı: anGaralımıyız? Evet Doğan abi. Yazıda "k" yerine "g"mi kulandım diye bakındım durdum 😃 Yorum bağlantısı
İsmail Sefer 30 Haziran 2020 Paylaş 30 Haziran 2020 Servet Aydın yazdı: Grank sensörü ilk bakılacak olan Grank sensörü olsa hiç çalışmaz yanlış mı biliyom Servet agabey. Başıma gelmişti ondan biliyom Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 30 Haziran 2020 Paylaş 30 Haziran 2020 mesaj bir üstteki abimizeydi. o dizel motorda egznatrik mili sensör var ise, ona da bakmak lazım. ısınan motor kapatıldığında tekrar çalışmıyorsa ondan da yapar. birde valf sesi varmı arabada? ayrıca sentesi kaçık olabilir. PD motorun egzantrik ayarının ince ayar bölümü var, o hatalı olursa araç soğukken çalışır basınca az gider, ama sıcakken çalışması zor olur. tam tersine diğer tarafa doğru kaçıksa soğukken zor çalışır ama araba üst devirlerde daha iyi hızlanır. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık 30 Haziran 2020 Yazar Paylaş 30 Haziran 2020 Enjektörde sorun görünmüyor. Motorun iyice soğumasını bekliyoruz. Bakalım ne çıkacak. Eksantrik sensörüde var bildiğim kadarıyla araçta. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Haziran 2020 Paylaş 30 Haziran 2020 Exantrik sensörü ile G-Krank pozisyon sensörü aynı. Isınınca kafası karışıyor olabilir. anGaralımıyız? [emoji4]Suyundan içtim epey [emoji16] Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 30 Haziran 2020 Paylaş 30 Haziran 2020 iki sensör mantık olarak hal sensörü olsa da aynı şey değiller. bir tanesi krank dönüşünü ölçer bozulursa motor hiç çalışmayabilir. egzantrik mili sensörü ise kam millerinin açısını ölçer. tek egzantrik ise tek çift egzantrik ise iki tanedir. bu da bozulduğunda genelde sıcakken çalışmayı zorlaştırır. 1 Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık 30 Haziran 2020 Yazar Paylaş 30 Haziran 2020 Sorun marş dinamosunda görünüyor. Ne sensörlerde ne hortumlarda ne de arıza kaydında birşey çıkmadı. Yarın elektrikçiye gidecek araç. Bakalım kömürleri roleleri elden geçince kendine gelecek mi.. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık 14 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 14 Temmuz 2020 Aracın egzantrik mili hasar görmüş. Enjektör yayları kırılmış. Enjektörlerde elden geçti. Şuan tertemiz 🙂 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts