Bedirhan Tulga 22 Haziran 2020 Yazar Paylaş 22 Haziran 2020 Ali Cihangiroğlu yazdı: ilk resimdekiler egr nin,2. resimdeki direksiyon hidroliği.... kurumu yakmak için uzun yol lazım şöyle 300 km. falan, dizel uzun yolu sever malum, 20 km kürdanla dişini karıştırmış gibi olmuştur onun, mesela kendimden örnek, 400 km falan gidince evet işte şimdi ısındı açılmı motor be diyordum, 700 km den sonra zaten durmak istemiyor motor Hahaha o halde abi şöyle yapayım ben en iyisi bi haftasonu basıp gideyim sırf bi yemek yiyip dönmek için bi 300-500 km arası yol yapayım bari😂 Umarım egr dolmuştur ben şehir içi kullanıyorum ama araba 2 hafta önce 1200 km yoldan geldi bunu da söyleyeyim bari... Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 22 Haziran 2020 Paylaş 22 Haziran 2020 Bedirhan Tulga yazdı: Hahaha o halde abi şöyle yapayım ben en iyisi bi haftasonu basıp gideyim sırf bi yemek yiyip dönmek için bi 300-500 km arası yol yapayım bari😂 Umarım egr dolmuştur ben şehir içi kullanıyorum ama araba 2 hafta önce 1200 km yoldan geldi bunu da söyleyeyim bari... 1200 den geldi ama boğazı tıkalıydı belkide, duman oldu ciğerleri Yorum bağlantısı
Bedirhan Tulga 22 Haziran 2020 Yazar Paylaş 22 Haziran 2020 (düzenlendi) Ali Cihangiroğlu yazdı: 1200 den geldi ama boğazı tıkalıydı belkide, duman oldu ciğerleri Egrsiz boğazı açıktır sadece bi hava almalı diyorsun yani ? İyi bari öyle yapalım😂çünkü çekişten düşme falan yok arabada. Enjektör ve turbo bakımından sonra da bu dumanı vardı.Çözülsün de uzaklaşıyorum çünkü arabadan satışa gidecek yoksa.... 22 Haziran 2020 tarihinde Bedirhan Tulga tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Bedirhan Tulga 22 Haziran 2020 Yazar Paylaş 22 Haziran 2020 (düzenlendi) Bedirhan Tulga yazdı: Egrsiz boğazı açıktır sadece bi hava almalı diyorsun yani ? İyi bari öyle yapalım😂çünkü çekişten düşme falan yok arabada. Enjektör ve turbo bakımından sonra da bu dumanı vardı.Çözülsün de uzaklaşıyorum çünkü arabadan satışa gidecek yoksa.... Abi uzun zaman sonra şehir içi hafif kontröllü serserilik yapıp yüksek devirde gittim dur kalklarla birlikte gidiyor yani araba maşallahı var çekişten düşmüyor ama yüklenince hafif geldi duman da önceki zamanlar gibi yoğun değil bi kendini rampadaki kırmızı ışıkta çok belli etti duman... önceki zamanlardan kasıt 1-2 hafta önce arabaya katkı koyup çeyrek depo üstüne fulledim,içindeki mazot kötüdür diye düşünürken. 22 Haziran 2020 tarihinde Bedirhan Tulga tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Haziran 2020 Paylaş 23 Haziran 2020 biraz kullan bence, sert kalkıştan ziyade uzun yolda yüksek devirde sürekli seyirde temizler kendini, katalitikte hafiften engeliyordur belkide, onuda temizler bu şekilde, bir süre kullan bakalım düzelecekmi... Yorum bağlantısı
Bedirhan Tulga 23 Haziran 2020 Yazar Paylaş 23 Haziran 2020 Ali Cihangiroğlu yazdı: biraz kullan bence, sert kalkıştan ziyade uzun yolda yüksek devirde sürekli seyirde temizler kendini, katalitikte hafiften engeliyordur belkide, onuda temizler bu şekilde, bir süre kullan bakalım düzelecekmi... Mafı yol yapmadan önce temizleyeyim mi ? Yoksa gerek yok mudur abi ? Yorum bağlantısı
Bedirhan Tulga 24 Haziran 2020 Yazar Paylaş 24 Haziran 2020 Ali Cihangiroğlu yazdı: temizlesen iyi olur... Selam abi,maf’ı temizledim epey kurum dolmuştu,git gel 100 km civarı bi yol yaptım biraz daha iyi gibi azalıyor sanırım yavaş yavaş kurum ve duman. https://i.hizliresim.com/cWEG3W.jpg Yorum bağlantısı
Bedirhan Tulga 3 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 3 Temmuz 2020 (düzenlendi) Bedirhan Tulga yazdı: Selam abi,maf’ı temizledim epey kurum dolmuştu,git gel 100 km civarı bi yol yaptım biraz daha iyi gibi azalıyor sanırım yavaş yavaş kurum ve duman. https://i.hizliresim.com/cWEG3W.jpg Ali Cihangiroğlu yazdı: temizlesen iyi olur... Abi Selam,400-500 km yol gördü 3 bin devirlerde120-150km/h ile kurum kesildi egr iptali sonrası duman hala var performansta sıfır sıkıntı 160-170 görüyor aşırı rahat şekilde ben tam gaz gitmememe rağmen,bugün kontak tetiğini değiştirdikten sonra Ford ustasına uğradım,arka el freni kampanası veya kayışı ses yapıyor hem frene basarken hem el frenini yavaş hızda çekip dururken.Dumanı da söyledim direkt enjektör değişecek dedi.Elektrikçiye sordum pompacıya yönlendirdi Bosch yetkili servisine gittim tarif ettim derdimi enjektör ayarı bozuktur sökülüp bakılacak meme arızalı olabilir dedi sökme ve ayar 400+300 şeklinde total 700₺ deniyor. Bu durumlar için fikriniz nedir? Ayrıca yolda duman atarak gitmiyorum,yerinde boştayken bastığımda atıyor dumanı kalkışta ara gaz verirken gark ediyorum bazen onun Dışında eskisi gibi 2’de yüklendiğimde duman yok dikiz aynamda. 3 Temmuz 2020 tarihinde Bedirhan Tulga tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Temmuz 2020 Paylaş 3 Temmuz 2020 Merhaba anca gördüm bence hiç dokunma, aynen kullanmaya devam et, yolda giderken ara hızlanmalarda duman atmıyorsa sorunda yoktur, rolantide gaza yüklenince az atar normal, kullanmaya devam et, yakıtın iyi çekiş iyi dokunma 160 170 bunun son hızı, o hızda zorlanır motor, tamponun altı kara is olur ki çok dopaldır, bunun ideal hızı 110-130 gibi, giderkende sorun yok, söktürme biryerleri.. Yorum bağlantısı
Bedirhan Tulga 3 Temmuz 2020 Yazar Paylaş 3 Temmuz 2020 Ali Cihangiroğlu yazdı: Merhaba anca gördüm bence hiç dokunma, aynen kullanmaya devam et, yolda giderken ara hızlanmalarda duman atmıyorsa sorunda yoktur, rolantide gaza yüklenince az atar normal, kullanmaya devam et, yakıtın iyi çekiş iyi dokunma 160 170 bunun son hızı, o hızda zorlanır motor, tamponun altı kara is olur ki çok dopaldır, bunun ideal hızı 110-130 gibi, giderkende sorun yok, söktürme biryerleri.. 160-170’e çok çıkmıyorum abi bazen fark etmiyorum araba kendi kendine gidiyor ayağımı çekiyorum,genelde 3,100-3,200 devirde gidiyorum o da 130-140 arasına tekabül ediyor ama zorlamadan kullanıyorum arabayı dinleyerek yoklayarak devam ediyorum.Arka tamponda duman izi var şu an,bazı fiestaları takip ediyorum hızlanırken falan duman atıyor ama ben ister istemez arkayı göremiyorum.Motora zarar vermiyor ise hiç müdahale ettirmeyelim o halde.Ayrıca çok sağol Ali Abi çok yardımcı oldun bana haftalardır... 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 Temmuz 2020 Paylaş 6 Temmuz 2020 kullanmaya devam et, kurum varsa yakması zaman alır zaten..... Yorum bağlantısı
Özgür ÇETİNKAYA 22 Haziran 2024 Paylaş 22 Haziran 2024 Ali Cihangiroğlu yazdı: kırmızı yada yeşil işaretli yerdeki ekten vakum hortumunu çıkar ve iki ucunu körle bu kadar, başka şey yapmana gerek yok Merhaba bendede dumannolayı var bu işaretli borulardan birini iptal edince ne oluyor tam olarak Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 22 Haziran 2024 Paylaş 22 Haziran 2024 özgür çetinkaya yazdı: Merhaba bendede dumannolayı var bu işaretli borulardan birini iptal edince ne oluyor tam olarak Merhaba, EGR valfi kapalı kalıyor, egsoz gazının bir kısmı yeniden silindire gönderilmiyor, kurum oluşumu azlıyor motor daha güzel çalışıyor, zira yanma odasına oksijenle beraber egsoz gazını sokmuyorsun artık... Yorum bağlantısı
Özgür ÇETİNKAYA 23 Haziran 2024 Paylaş 23 Haziran 2024 Ali Cihangiroğlu yazdı: Merhaba, EGR valfi kapalı kalıyor, egsoz gazının bir kısmı yeniden silindire gönderilmiyor, kurum oluşumu azlıyor motor daha güzel çalışıyor, zira yanma odasına oksijenle beraber egsoz gazını sokmuyorsun artık... Hee ikisinden birini kapatma yeterli midir? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Haziran 2024 Paylaş 23 Haziran 2024 özgür çetinkaya yazdı: Hee ikisinden birini kapatma yeterli midir? evet, açıkta uç kalmasın, özellikle vakumun olduğu tarafta, egr ye giden ucuda ağzınla em, valfin açıldığını duyacaksın, birkaç kez yap iyice vakumla bırak tık tık sesi duy ve son kez vakumla biranda bırak, valf kapalı kalsın, kapalı kaldığından emin ol.... Yorum bağlantısı
Recommended Posts