Selim Bilgin 21 Haziran 2020 Paylaş 21 Haziran 2020 Malum bizim A6 km olarak da yaş olarak da hayli yaşanmışlığa sahip. Çeşitli zamanlarda çamurluk kapı vs. boyanmış, ancak işçilikleri düzgün değilmiş ki, ufak hatalar ve ton farkları var. Tamponları da akıllı vidayla filan sabitlemişler, sanırım braketleri eksik, farı sökemedik ön tampon çıkmadığı için. İlk aldığımda tavan hariç ben bunu komple boyatayım diye niyetlenmiştim, uygun zaman kolluyordum ama bindikçe acaba tamponları boyatıp ufak rütuşları yaptırıp, güzel bi boya koruma parlatıp binsem mi bir süre demeye başladım. Komple boya işi maliyeti bir yana arabanın 15-20 gün yatması gerektiği için biraz üşeniyorum, bir de o kadar uğraşıp yapacağız, birisi gelip vuracak, yine can sıkıntısı. Ne dersiniz? Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 21 Haziran 2020 Paylaş 21 Haziran 2020 Uzun süreli binmeyi düşünüyorsan ben tavan hariç boyat derim. Siyah renk asil olsa da belirli bir yıldan sonra yorgun duruyor. Tamponları boyatsan yeni boya sırıtacak, diğer yerlerdeki hatalar da göz önüne çıkacak. Yalnız ben seni biliyorum, seneye kaşıntı başlar. 5 bin masraf yapıp da seneye satarsan yazık olur. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 21 Haziran 2020 Yazar Paylaş 21 Haziran 2020 Ahmet Gül yazdı: Uzun süreli binmeyi düşünüyorsan ben tavan hariç boyat derim. Siyah renk asil olsa da belirli bir yıldan sonra yorgun duruyor. Tamponları boyatsan yeni boya sırıtacak, diğer yerlerdeki hatalar da göz önüne çıkacak. Yalnız ben seni biliyorum, seneye kaşıntı başlar. 5 bin masraf yapıp da seneye satarsan yazık olur. Uzun süre ne kadar uzun mesela. Hedef 2023 inşallah ama her an her şey olabilir. Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 21 Haziran 2020 Paylaş 21 Haziran 2020 Uzun süre ne kadar uzun mesela. [emoji4] Hedef 2023 inşallah ama her an her şey olabilir. [emoji3] 2023 hedefi iyi de sen o hedefi tutturamazsın [emoji4] Sözde Alfa’ya da uzuuun yıllar binecektin. Aha yazıyorum buraya seneye bunun makyajlısı nasıl olur diye gezineceksin. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 21 Haziran 2020 Paylaş 21 Haziran 2020 rutuş vs genelde pek verimli olmuyor ya. vakit ayırıp boya diyip jilet gibi binmek daha güzel bence benimde mesela tamponla çamurluğun köşeye motor çarptı geçen. çamurluğu boyasız düzeltelim çizige rutuş yapalım vs hesabı yaptılar arabayı bırakamam şuan diyince de oda mesela gözüme batar benim. dedim kalsın şimdi vakit olduğunda getirecem çamurluğu ve tamponu doğru dürüst boyayın gözüme düzgün gözüksün Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 21 Haziran 2020 Paylaş 21 Haziran 2020 Çok göze batıcak şekilde her arabaya yürürken püff dedirtiyorsa tavan hariç komple boyatıp cayır cayır yana yana binmek mantıklı Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 21 Haziran 2020 Yazar Paylaş 21 Haziran 2020 Sinan Akgöl yazdı: Çok göze batıcak şekilde her arabaya yürürken püff dedirtiyorsa tavan hariç komple boyatıp cayır cayır yana yana binmek mantıklı O kadar da değil aslında, far-tampon sökme olayı olmasa hiç acelem yok. Far aydınlatmıyor, tampon kırılmadan sökülmüyor, tampon sökülmeyince de far çıkmıyor, şu anki en büyük mevzum bu. En iyisi tamponu boyatıp, farı yaptırıp bir süre binmek sanırım. Ahmet Gül yazdı: 2023 hedefi iyi de sen o hedefi tutturamazsın Sözde Alfa’ya da uzuuun yıllar binecektin. Aha yazıyorum buraya seneye bunun makyajlısı nasıl olur diye gezineceksin. Makyajlı değil de yeni kasa güzel duruyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 21 Haziran 2020 Paylaş 21 Haziran 2020 Benim aracı aldığımda da durum benzerdi. Ön sağ köşeden hasarı olmuş ve akıllı vida atmışlar. Tamponları boyatmıştım. O ara servisten orijinal braketi filan da alıp olması gerektiği gibi topladım. Şimdi komple boya işi benim de kafamda. Ankara'da dbydetailing boya işleri de yapıyor belki biliyorsunuz. En son bir C2 videosu paylaşmışlardı. Bende o videodan sonra fiyat aldım. 7000-8000 civarı bir fiyat verdiler. Benim birazda kaporta işlerim var. Aracı görmeden net bir şey diyemediler. Ekstra olarak güzelce boya düzeltme vs işleri de ekleyip hatta belki ön kısmı ppf kaplatıp tertemiz binmek gibi düşüncem vardı. 15 günde teslim edebileceklerini söylediler. Hala kafamda bir yerlerde duruyor bu düşünce. Sıfır gibi temiz temiz binmeyi çok istiyorum ama asıl mesele boyattıktan sonra başlıyor "korumak" Kapalı garaj olmayınca korumak çok zor. Komşu bile geliyor kapıyı açarken senin aracının boyasını resmen oyuyor. Şimdi en azından sineye çekiyorum. Sıfır boyalı araca yapsa direkt kavga sebebi 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 21 Haziran 2020 Yazar Paylaş 21 Haziran 2020 Mustafa Arıkan yazdı: Benim aracı aldığımda da durum benzerdi. Ön sağ köşeden hasarı olmuş ve akıllı vida atmışlar. Tamponları boyatmıştım. O ara servisten orijinal braketi filan da alıp olması gerektiği gibi topladım. Şimdi komple boya işi benim de kafamda. Ankara'da dbydetailing boya işleri de yapıyor belki biliyorsunuz. En son bir C2 videosu paylaşmışlardı. Bende o videodan sonra fiyat aldım. 7000-8000 civarı bir fiyat verdiler. Benim birazda kaporta işlerim var. Aracı görmeden net bir şey diyemediler. Ekstra olarak güzelce boya düzeltme vs işleri de ekleyip hatta belki ön kısmı ppf kaplatıp tertemiz binmek gibi düşüncem vardı. 15 günde teslim edebileceklerini söylediler. Hala kafamda bir yerlerde duruyor bu düşünce. Sıfır gibi temiz temiz binmeyi çok istiyorum ama asıl mesele boyattıktan sonra başlıyor "korumak" Kapalı garaj olmayınca korumak çok zor. Komşu bile geliyor kapıyı açarken senin aracının boyasını resmen oyuyor. Şimdi en azından sineye çekiyorum. Sıfır boyalı araca yapsa direkt kavga sebebi Ne zaman bir arabayı gıcır gıcır yapsam ya biri vuruyor, ya ben saçma bir yere sürtüyorum. 😕 Benim için de en iyisi biraz sağını solunu toplayıp bir süre binmek sanırım, baktım daha bineceğim o zaman bakarız. Benim sağım solum belli olmaz, alıcı da çıkıyor her an satabilirim. 2 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 21 Haziran 2020 Paylaş 21 Haziran 2020 Selim Bilgin yazdı: O kadar da değil aslında, far-tampon sökme olayı olmasa hiç acelem yok. Far aydınlatmıyor, tampon kırılmadan sökülmüyor, tampon sökülmeyince de far çıkmıyor, şu anki en büyük mevzum bu. En iyisi tamponu boyatıp, farı yaptırıp bir süre binmek sanırım. Ee o zaman dediğin gibi ver tamponu en fazla 2 gün içinde hem cillop tampon yada tamponlar birde farları hallettirirsin geriside pasta cila parlatma bırak bakırköye bana akşam alırsın parlatim sonax 1 Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 21 Haziran 2020 Paylaş 21 Haziran 2020 kaporta boya işleri ve ustalarla uğraşmak sizi çok yıpratacaktır, artı olarak satarken inanılmaz zorlanırsınız yaşı ne olursa olsun komple boyalı aracın satılması çok daha meşakkatli oluyor. Mekanik neyse de kaporta boya işleri için Allah kimseyi sanayiye düşürmesin. Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 21 Haziran 2020 Paylaş 21 Haziran 2020 Aynı durumu yaşıyoruz. Bende de A4 var. Çok çiziği var kaputta taş izi var. Arka bir çamurluk boya yapılmış sırıtıyor. İlk aldığımda tavan hariç boyatırım demiştim ama sanayide 10-15 gün bekleme sıkıntı. Araba teknik olarak kıvamında ancak dıştan kendisini fazla göstermiyor en azından benim istediğim gibi değil. Satarkende sıkıntı yaşarım diye düşünüyorum. Yani gel gitler yaşıyorum. 10-12 yaşında güneş,toz, bozuk yol yoğun trafik v.s etkenler birleşince ister istemez aracın dışı yıpranıyor ve gerçekten boya gerekiyor. Bizde boyanma nedeni sadece bunlar olsa belki toplumda boya takıntısı olmaz . Kaza yapmış perte çıkmış çok araç trafikte ,bence bu meseleyi tetikleyen birincil neden bu. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 21 Haziran 2020 Paylaş 21 Haziran 2020 boyanmadan önceki halini fotoğraflarsanız, ve boyahanedeki halini fotoğraflarsanız, işçilik de çok iyi olursa ( çıtalar vs herşeyin sökülmesi lazım) ben olsam boyası hasarlı ve kötü ama orijinal modeline tercih ederdim eski arabayı... tavan ise istisna. yanık çizik hasar yoksa orijinal kalmalı. almayacak kişi ise almasın. gitsin sıfırıını alsın. yada 50 bin fazla verip ikinci el alsın o da olur. mutlaka boya fırını olan, işini ciddiyetle yapan, referansı da olan birine yaptırılmalı bu tip bir aracın boyası. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 21 Haziran 2020 Yazar Paylaş 21 Haziran 2020 Benim satıştan yana bir sıkıntım yok, bu sınıf ve bu yaştaki bir otomoblin düzgünde boyanmış olması bence daha iyi. Ustadan yana da sıkıntımız yok, Atatürk O.S ve @Çağlar Bayur sağolsun. Ama işte bütçe + zaman. Ivır zıvırlarla, değişecek ufak parçalarla filan 10K'dan aşağı çıkamayız gibi geliyor. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 21 Haziran 2020 Paylaş 21 Haziran 2020 kesinlikle çıkamaz. zaten 5 6 bin tl sırf boya malzemesi ve hazırlığı tutar. iyi kalite boya çok pahalı birşey. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Ağustos 2022 Yazar Paylaş 18 Ağustos 2022 2 sene binmezsin diyenler nerede? 2.5 sene oldu. Boyatma zamanı geldi mi acaba? 2 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 18 Ağustos 2022 Paylaş 18 Ağustos 2022 İki sene önce 10 bin tutan şimdi kaç lira tutacak? Hazırsan zamanı geldi. Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ 18 Ağustos 2022 Paylaş 18 Ağustos 2022 Selim Bilgin yazdı: 2 sene binmezsin diyenler nerede? 2.5 sene oldu. Boyatma zamanı geldi mi acaba? Pasta cila yapıp devam edebilirsin. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ağustos 2022 Paylaş 18 Ağustos 2022 Doğan Arşiray yazdı: 30000 ? dün olabilirdi belki bugün 40+ olmuştur 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Ağustos 2022 Yazar Paylaş 18 Ağustos 2022 Serkan Karadağ yazdı: Pasta cila yapıp devam edebilirsin. Ne kadar toparlanır bilmiyorum, iyi bi yere götürüp şansımı deneyeceğim. Boya işi parası bir yana uğraş + zaman gözümde büyüyor. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ağustos 2022 Paylaş 18 Ağustos 2022 Selim Bilgin yazdı: Ne kadar toparlanır bilmiyorum, iyi bi yere götürüp şansımı deneyeceğim. Boya işi parası bir yana uğraş + zaman gözümde büyüyor. 2000 sulu zımpara denenbilir bagajda Yorum bağlantısı
Ali Gök 18 Ağustos 2022 Paylaş 18 Ağustos 2022 Selim Bilgin yazdı: Ne kadar toparlanır bilmiyorum, iyi bi yere götürüp şansımı deneyeceğim. Boya işi parası bir yana uğraş + zaman gözümde büyüyor. bb otomobil servis kendileri dürüst değil yalanı bol parça gelmedi exper gitmedi vs ama işçilikleride harika benim 2004 model jeepe gri renge bir bagaj boyadılar 16 yıllık boya ile ton farkı yoktu o derece diyim youtubda videoları var Yorum bağlantısı
Recommended Posts