Ali Darbaz 8 Haziran 2020 Paylaş 8 Haziran 2020 Merhaba değerli arkadaşlar. Sosteye dayım kendine alımlı ve ucuz bir araba bulmayı başardı. Bu günde noterden teslim aldı. Tabiki durmadı koşa koşa bana getirdi. Hemen incelemeye başladım. Arabanın içi temiz hemde dayımın istediği kondisyonda. Ufakda bir tur attım , fakat yüzüm biraz ekşidi. Vites yolları bulmakta zorlandım. Boştamı vitesdemi anlayamadım. Debriyaj pedalı ise zemindeki paspasa takılıyor. Çekişini pek beyenmedim Neyse, aldım arabanın şase kodunu, aradım taradım buldum model tipini. Çekişin neden zayıf olduğunu işte ozaman anladım. Motor 1,4 hdi, kasa 1200 kilo , maksimum tork ise 2000 devirde 160 newton. Tabi böyle olunca turbo lag yememiz normaldi. Biraz devir üretip turbo çevirmemiz gerekiyordu. Araba çok hoş bir tasarıma sahip, 2004 olduğunu belli etmiyor. Fakaz bazı sorularımız var. Bunlara cevap arıyoruz. Bu motor kapağından gelen duman ne kadar normal Bu debriyaj pedalında bir parça eksik olabilirmi Buda yeni aracımızın kendisi : ) 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 8 Haziran 2020 Paylaş 8 Haziran 2020 debriyajda switch nerede? Pedalın hemen üstündeki demir kısım switche basar normalde Bu motor ford 2013 e kadar olan fiestalardaki 1.4 dizel ünite ile aynı zaten 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 8 Haziran 2020 Paylaş 8 Haziran 2020 Hayırlı uğurlu olsun. Ustalar çalışan arabanın yağ kapağı açılmaz derler ama. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 8 Haziran 2020 Paylaş 8 Haziran 2020 Kaynayan çaydanlıktan da duman çıkar 2 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 8 Haziran 2020 Paylaş 8 Haziran 2020 İntercooler varmı bunda ? hayırlı olsun. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 9 Haziran 2020 Paylaş 9 Haziran 2020 Aklima hep Sebastian Loeb geliyor bu arabayi gorunce. 5 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 9 Haziran 2020 Yazar Paylaş 9 Haziran 2020 Debriyaj pedalında neyin eksik olduğunu buldum. İsternet google sağolsun. 1 Yorum bağlantısı
Emre Demir 9 Haziran 2020 Paylaş 9 Haziran 2020 yağ kapağını çıkarın , çıkardıktan sonra sıkmadan üstüne kapatın , kapağı üzerinden atıyorsa üflüyor , eğer atmıyor ise hafif iteleyip bırakıyor ise sıkıntı yok derler . 1 Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 9 Haziran 2020 Paylaş 9 Haziran 2020 Çok az yaktığını duydum bu kasanın Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 9 Haziran 2020 Paylaş 9 Haziran 2020 Ali Darbaz yazdı: Debriyaj pedalında neyin eksik olduğunu buldum. İsternet google sağolsun. Yazmıştım zaten, o parça olmaz ise araç debriyaja basıldığını bilemez. Yorum bağlantısı
Emre Demir 9 Haziran 2020 Paylaş 9 Haziran 2020 hibrit turbo büyük intercoloer , yazılım of of Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 9 Haziran 2020 Yazar Paylaş 9 Haziran 2020 Merhaba değerli arkadaşlar. Harika bir test sürüşünden sonra arabadan bayağı memnun oldum. 160 newton torku ve 68 beygir gücü var. Gaz tepkisi i10nun performansını %75i kadar. Düşük devirde yürümüyo. Gaz pedal yolu çok kısa. Bir gıdım yolu var. Ya hep ya hiç durumu var. Her zamanki rampada vitesi 4 sonra 3 e düşürmek zorunda kaldım. Tam bir ekonomi canavarı. Debriyajı yeterli, vites yolları masraf istemez. Lastikleri önler lassa greenways, arkada petlas pt515. Sistem bana tanıdık geliyor. Dayıma hayırlı olsun. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 9 Haziran 2020 Yazar Paylaş 9 Haziran 2020 Arabada ciddi onarımlar yapılmış , motor kaputu altında görünen pek çok şey yeni . Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 9 Haziran 2020 Yazar Paylaş 9 Haziran 2020 Çağlar Bayur yazdı: egzantrik miline ne olmuş acaba İticilerde değişmiş nedense. Bu arabanın 1.4 75 hp olanından çok az var. ortalaması 4,9 litre https://www.spritmonitor.de/en/overview/12-Citroen/92-Xsara.html?fueltype=1&power_e=70&exactmodel=1.4&sort=3&powerunit=2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 9 Haziran 2020 Yazar Paylaş 9 Haziran 2020 (düzenlendi) Meşhur Xsaranın 16,5 saniyede 100 km hıza ulaştıran harika motoru . 1750 devirden itibaren 2500 devire kadar 150 newton tork var. Ama işte adı var 9 Haziran 2020 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 9 Haziran 2020 Paylaş 9 Haziran 2020 Hayırlı olsun. Görünüşe göre intercooler yok, sıcaklarda rampalr sıkıntı olabilir. takılıyor mu araştırmak lazım. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Haziran 2020 Yazar Paylaş 10 Haziran 2020 Harbiden arabada intercooler yok Sizler söylemseniz farkına bile varmıyacaktım. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 10 Haziran 2020 Paylaş 10 Haziran 2020 Ali Darbaz yazdı: Hayırlı olsun. Termostat bozuk hararet çok düşük.. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Haziran 2020 Yazar Paylaş 10 Haziran 2020 (düzenlendi) Ersen Tapan yazdı: Hayırlı olsun. Termostat bozuk hararet çok düşük.. Merhaba Dizel modelinde 75 derecelerde olması normalmiş. Kapı önünde uzun süre çalıştı hareket halinde olmadığı halde 75 derece geçmedi. EN gıcık olduğum şey östergenin benzinli modelle ortak olması. Hararet göstergesi benzinliye uygun olduğu için çok düşük gösteriyor. Aşağidaki videoda 75 derece bizimkiside 75 derecede çalışıyor. 10 Haziran 2020 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Önder Özcan 10 Haziran 2020 Paylaş 10 Haziran 2020 "Dizelin 75 derecede çalışması normalmiş" lafı bence palavra. Kullandığım 1,3-1,6 ve 2,7 dizellerde NORMALDE öyle bir şeyle karşılaşmadım, en son 2,7 yi aldığımda hararet böyle düşüktü ilk bakımda termostat değiştirdim şimdi olması gereken 90 derecelerde. Benzinli - dizel göstergesinin aynı olması olayını anlayamadım. Olsun aynı, benzinlide yüksek dizelde düşük göstermez. Kaç dereceyse onu gösterir(bozuk bir parça yoksa). Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 10 Haziran 2020 Paylaş 10 Haziran 2020 Bu motor Fiesta da kullanılan motor gösterge de 90 gösterip 82 civarında sabit olması lazım. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 Haziran 2020 Yazar Paylaş 10 Haziran 2020 Önder Özcan yazdı: "Dizelin 75 derecede çalışması normalmiş" lafı bence palavra. Kullandığım 1,3-1,6 ve 2,7 dizellerde NORMALDE öyle bir şeyle karşılaşmadım, en son 2,7 yi aldığımda hararet böyle düşüktü ilk bakımda termostat değiştirdim şimdi olması gereken 90 derecelerde. Benzinli - dizel göstergesinin aynı olması olayını anlayamadım. Olsun aynı, benzinlide yüksek dizelde düşük göstermez. Kaç dereceyse onu gösterir(bozuk bir parça yoksa). Selçuk Bakış yazdı: Bu motor Fiesta da kullanılan motor gösterge de 90 gösterip 82 civarında sabit olması lazım. Referans video yukarıda paylaştım arkadaşlar. 73 75 derecelerde geziyor. Başka araba videodlarıda var. Bahsettiğimiz 68 beygir hdi motor. Ayak gazdan çekip 3 km rampa indim 75 sabit kaldı araba. Bu koşullarda termostat bozuk kalsa 70 altına düşerdi,. Yorum bağlantısı
Recommended Posts