İçeriğe Yönlendir

Black Hunter


Mert Yeldan

Recommended Posts

Sinan Akgöl

Kazasız belasız aynada Golf 5 görünce gerilme hissi enjekte oldu bu araç sayesinde.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
Kazasız belasız aynada Golf 5 görünce gerilme hissi enjekte oldu bu araç sayesinde.

Sağol. Yolda çok sataşan olmuyor. Bilen pek yok. Milletle oynamak çok zevkli oluyor.
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Mert Yeldan yazdı:


Sağol. Yolda çok sataşan olmuyor. Bilen pek yok. Milletle oynamak çok zevkli oluyor.

İşte ben bildiğim için enjekte oldu o gerilme hissi. Acaba GT mi?

 Bilmemeleri daha iyi işte araç bulmana sebep oldu yoksa ruhlarını çekmişlerdi.

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
İşte ben bildiğim için enjekte oldu o gerilme hissi. Acaba GT mi?
 Bilmemeleri daha iyi işte araç bulmana sebep oldu yoksa ruhlarını çekmişlerdi.


Aklımda iki şey var bütçe ayarlanabilir isem inşallah orjinal dokunuşla değişik bir şey olacak [emoji39]
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Mert Yeldan yazdı:

Aklımda iki şey var bütçe ayarlanabilir isem inşallah orjinal dokunuşla değişik bir şey olacak emoji39.png

 

Tahmini hp söylesen yeter işlem sonrası. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Motorla oynamayacağım, görsel olarak. Orjinal parçalar vs. Yeterince beygir var zaten.

Forged piston buldum aslında ama sağlamken değişmek mantığıma yatmadı. [emoji23]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Mert Yeldan yazdı:

Motorla oynamayacağım, görsel olarak. Orjinal parçalar vs. Yeterince beygir var zaten.

Forged piston buldum aslında ama sağlamken değişmek mantığıma yatmadı. emoji23.png

Şimdilik yatmadı diyorum ben ona :D Gti facelift 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

İşçilik konusunda sıkıntı yaşamıyorum da parçalar yoruyor. Çok komik rakama wössner marka forged piston buldum [emoji85]

  • Beğen 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Mert Yeldan yazdı:


Peşin tercih ediyorum. Yukarıdakiler 7 tuttu desem?

bence normal. tiguan ı aldığımda 1000 km sonra evin önünde sente atlamıştı. buradakilere artı olarak valf takımı değişti. o zaman 5000 tl tutmuştu devirdaim dahil, bobin buji vs hariç. 14 15 ay oldu.

Mert Yeldan yazdı:

İşçilik konusunda sıkıntı yaşamıyorum da parçalar yoruyor. Çok komik rakama wössner marka forged piston buldum emoji85.png

nasıl yani? 4 tane daha varmı?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
nasıl yani? 4 tane daha varmı?

Pistonu soruyorsan, kullanılmamış paketi açılmış var.
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

modifiye yapacakmısın motora?

Mert Yeldan yazdı:

Motorla oynamayacağım, görsel olarak. Orjinal parçalar vs. Yeterince beygir var zaten.

Forged piston buldum aslında ama sağlamken değişmek mantığıma yatmadı. emoji23.png

bence tam da sağlamken değiştirilmesi doğru olurdu.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Ya değiştirsem satarken millet kuşku ile bakacak.
Hadi onu es geçtim diyeyim. Ben en fazla 1 sene binerim sıkılırım sonra. O kadar çıtayı yükseltmek istemiyorum ama. İçim gidiyor pistonlara [emoji23]

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Sinan Akgöl yazdı:

Tahmini hp söylesen yeter işlem sonrası. 

fabia RS ile GT nin motoru aynı ayarda sanırım. bu motor bizim tiguan ile de aynı olmalı. ancak servis eğitim materyalinde RS in motorundaki en temel farkın döküm krank mili ve ısıya biraz daha dayanıklı valfler olduğunu okudum. yani 1.4 150 hp olan tiguan motorunu da 170 hp olan gt motorunu da stage 1 ile 200 hp yapıyorlar. sürekli basıp aşır ısınmasına müsade edersek standart valfler belki kenarlarından yavaş yavaş eriyebilir bunu haricinde başka fark yok. döküm pistonlar olduğunda ise düşük devirde düşük oktan yakıtın vuruntusu nedeniyle (predetonasyon) silindirlerin hasar görmesi önlenmiş olur. gerçi bu araçlar ilk çıktığındaki yakıt ile şimdiki yakıt kalitesi arasında fark var. ama ciddi tuning yapılacaksa bence çok önemli bir detay olur. çok uzun ömürlü de olur.

 

ben mesela tiguanı tune ettireceksem 170 hp zaten yeterli olacaktı.

Mert Yeldan yazdı:

Ya değiştirsem satarken millet kuşku ile bakacak.
Hadi onu es geçtim diyeyim. Ben en fazla 1 sene binerim sıkılırım sonra. O kadar çıtayı yükseltmek istemiyorum ama. İçim gidiyor pistonlara emoji23.png

 

kim nereden bilecek silindiri?

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
 
kim nereden bilecek silindiri?

Min 95 oktan yazıyor kapakta. Oktan artıcı almak lazım
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Mert Yeldan yazdı:


Min 95 oktan yazıyor kapakta. Oktan artıcı almak lazım

normal motor için de öyle diyor zaten.

 

 

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Mert Yeldan yazdı:

Ya değiştirsem satarken millet kuşku ile bakacak.
Hadi onu es geçtim diyeyim. Ben en fazla 1 sene binerim sıkılırım sonra. O kadar çıtayı yükseltmek istemiyorum ama. İçim gidiyor pistonlara emoji23.png

Ya bizim millet nereden bilecek pistonu hp ile oynamasan bile beton gibi piston, ancak araç çalışırken buji kablosunu çeker bakar motor kontrol seviyesi ders 1. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Ben söylerim şunu yaptım diye [emoji23]

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

https://www.remaps.com.tr/chip-tuning/volkswagen/golf/golf-v-2003-2008/1.4-tsi-gt-170hp

 

200 hp

 

https://www.remaps.com.tr/chip-tuning/volkswagen/golf/golf-vi-2008-2012/1.4-tsi-cavd-160hp

 

200 hp

 

https://www.remaps.com.tr/chip-tuning/volkswagen/tiguan/2007-2015/1.4-tsi-cava-150hp

 

200 hp

 

https://www.remaps.com.tr/chip-tuning/volkswagen/jetta/092005-2010/1.4-tsi-140hp

 

200 hp

 

komik bence.

Sinan Akgöl yazdı:

Ya bizim millet nereden bilecek pistonu hp ile oynamasan bile beton gibi piston, ancak araç çalışırken buji kablosunu çeker bakar motor kontrol seviyesi ders 1. 

 

arabayı iyi bilmeyen birisi 150 hp ile 170 hp arasındaki farkıda anlamazki. çünkü 150 hp bile çok yeterli. çok canlı. çok minik bir fark bu ve en çok üst devirde belli olur küçük turbo beslemeli arabada. bunu ben verileri çok yakın olan 3.0 litre dizel Jeep lerde görmüştüm. 210 hp ile 250 hp arasındaki fark alt devirlerde çok belirgin değildi. hatta şaşırtmıştı beni. en çok üst devirde belli oluyordu. ( 2009 vs 2012 jeep 3.0 idi) 2014 deki şanzımandan ötürü fark daha belirgindi ama yine üst devirde.

 

ama atmosferik araçlarda, hacimden doğan bir hp farkı olsa acaip belli olurdu alt devirdeki eksik tork yüzünden. eskiden m50 m52 motor bmw lerde neredeyse 3 sn oynuyordu 0-100  520 525 farkından bahsediyorum. oysaki artış sadece 42 hp.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Mert Yeldan yazdı:

Ben söylerim şunu yaptım diye emoji23.png

Sen diyorsun ya anahtarı ruhsatı bırak üstüne karışma senin arabaya da bizim yapmamız lazım :D 

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
Sen diyorsun ya anahtarı ruhsatı bırak üstüne karışma senin arabaya da bizim yapmamız lazım [emoji3] 

Hesabı kapatırken de beni karıştırmayacaksanız olur [emoji23]
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Mert Yeldan yazdı:


Hesabı kapatırken de beni karıştırmayacaksanız olur emoji23.png

Sen bırak git :D Hesaptan mesaj silmek kolay :D 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık
Mert Yeldan yazdı:

 

Benim şanzuman 6 ileri yağlı tabir edilen cinsten. 250nm tork dayanımı var. Şanzumana da müdehale gerek 

Güzel şanzımandır , benim arabadan bilirim:)

yazılımla 185 hp 300 nm yaptık, henüz sorun yok:)

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
Cem Işık yazdı:

Güzel şanzımandır , benim arabadan bilirim:)

yazılımla 185 hp 300 nm yaptık, henüz sorun yok:)

 

Klavuzunda maksimum 250nm tork diyor :s

Yorum bağlantısı
Cem Işık
Mert Yeldan yazdı:

 

Klavuzunda maksimum 250nm tork diyor :s

Bi app ile araç ekranına tork göstergesi geliyor(ne kadar doğru gösteriyor bilmem tabi) yazılımsızken bile 250 yi geçtiği oluyordu s modunda sıkıştırınca. Yazılımı kaybettim şimdi, tekrar yüklemeye de üşendim. Oneapp adında oem skoda yazılımı. Yurtdışı mail adresi alıp appstore da kendini yurtdışında göstermen falan gerekiyor uğraştıcı bi iş tekrar o yazılımı yüklemek. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...