Furkan Avcı 27 Mayıs 2020 Paylaş 27 Mayıs 2020 Şunu paylaşayım da sonra mercedes marka fanatiği olmadığım anlaşılsın. Yani açıkçası her türlü teknolojinin üst seviyesi kullanılan bir sınıfta bu teknolojide neden böyle bir sonuç alınmış bilemedim. Benim model yılında bu teknoloji yok, makyajlı kasada geliyor ama pek güven vermiyor. Hadi gömelim S-class ı 2018 modelde düzeltmişler 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 27 Mayıs 2020 Paylaş 27 Mayıs 2020 aktif güvenlik önleyicisi düzgün çalışmayan yani bozuk arızalı w221 kasa aracınız öldüm fiyata alınır. tiguan ile takas olur. 2 7 Yorum bağlantısı
Cem Işık 27 Mayıs 2020 Paylaş 27 Mayıs 2020 Şişme Oyuncak bana ne yapar yahu deyip ciddiye almadığından fren yapmamıştır. 1 2 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 27 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 27 Mayıs 2020 Dogan Arsiray yazdı: aktif güvenlik önleyicisi düzgün çalışmayan yani bozuk arızalı w221 kasa aracınız öldüm fiyata alınır. tiguan ile takas olur. bende yok zaten bu donanım Cem Işık yazdı: Şişme Oyuncak bana ne yapar yahu deyip ciddiye almadığından fren yapmamıştır. hep aklıma bu geliyor 1 3 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 27 Mayıs 2020 Paylaş 27 Mayıs 2020 Bu tür güvenlik sistemlerine güvenmemek en iyisi. İsmail abi gibi nasılsa sigortalıyım deyip 5. kattan aşağı atlamak gibi geliyor bana 2 Yorum bağlantısı
Koray Demir 27 Mayıs 2020 Paylaş 27 Mayıs 2020 Aktif güvenlik sistemlerinde Alman panzerleri genelde orta geçer veya zayıf notlar alıyor. Bu konuda özellikle Volvo ve Subaru çok çok iyiler. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 27 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 27 Mayıs 2020 bu arada diğer araçların hepsi yeni model, mercedes 2010 model yeni S de durum çok farklı yandan gelen trafiği bile dentlemeye başlamış bir yoruma çok güldüm: Mercedes, VW yi sevmez öndeki arabanın sahte bir touran olduğunu anlayınca hız kesmemiş 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 27 Mayıs 2020 Paylaş 27 Mayıs 2020 Bu teknolojiler iyice gelişirse çalıştığı sürece kaza yapmak çok zorlaşacak bi yerden sonra. hatta bu sistemlere sahip olmayan araçlara ekstra vergi vs. getirilebilir. Yorum bağlantısı
Hamit inan 27 Mayıs 2020 Paylaş 27 Mayıs 2020 (düzenlendi) Koray Demir yazdı: Aktif güvenlik sistemlerinde Alman panzerleri genelde orta geçer veya zayıf notlar alıyor. Bu konuda özellikle Volvo ve Subaru çok çok iyiler. Volvonun ihtiyar mühendisine çarptığı video vardı 27 Mayıs 2020 tarihinde Mehmet Yıldız 1 tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Kerem Kurluva 27 Mayıs 2020 Paylaş 27 Mayıs 2020 Nasılsa tampon yeterince sağlam, azıcık dokunsak da olur, Yeter ki, sert frenle yolcularımızın konforunu bozmayalım, diye düşünmüş olabilirler mi acaba Yorum bağlantısı
Koray Demir 27 Mayıs 2020 Paylaş 27 Mayıs 2020 Mehmet Yıldız 1 yazdı: Volvonun ihtiyar mühendisine çarptığı video vardı Test müdürü. Yabancı kaynaklarda bu videoya detaylı bir açıklama geldi ve paylaşılmasından sonra adamı kovdular diye okumuştum bulabilirsem paylaşayım. Şu an güncelinde S90 ve V90'ın AEB testlerinde en yüksek puan derecesine sahip ve rekor egale edilmiş değil. Aynı AEB sisteminde tır küçük çocuğu bile görüyor. Otonom Fren Sistemi ise ilk kez 1996 yılında düzenlenen Detroit Otomobil Fuarında Volvo mühendisleri tarafından Dünyaya tanıtıldı. 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Mayıs 2020 Paylaş 27 Mayıs 2020 önünde gideni de görmüyorsan artık, o direksiyona geçme derim Koray Demir yazdı: Test müdürü. Yabancı kaynaklarda bu videoya detaylı bir açıklama geldi ve paylaşılmasından sonra adamı kovdular diye okumuştum bulabilirsem paylaşayım. Şu an güncelinde S90 ve V90'ın AEB testlerinde en yüksek puan derecesine sahip ve rekor egale edilmiş değil. Aynı AEB sisteminde tır küçük çocuğu bile görüyor. Otonom Fren Sistemi ise ilk kez 1996 yılında düzenlenen Detroit Otomobil Fuarında Volvo mühendisleri tarafından Dünyaya tanıtıldı. kameraya çeken ni çaldığı korna nın etkisi yok mudur? 1 Yorum bağlantısı
Oktay Göktaş 27 Mayıs 2020 Paylaş 27 Mayıs 2020 önünde gideni de görmüyorsan artık, o direksiyona geçme derim kameraya çeken ni çaldığı korna nın etkisi yok mudur?Belki ama saniyelik bir refleksle tam zamanında durması ne bileyim? O anda kornayı duyup (belki selektör de yapmıştır) bunu anlayıp frene asılması çok anlık bir şey. Yaya algılama sistemiyse eğer işini yapmış derim, helal olsun. Şoförün maharetiyse, ona daha büyük helal olsun. Bir saniye geç frenlese..Bir de, o koca tır nasıl da ok gibi durmuş. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 27 Mayıs 2020 Paylaş 27 Mayıs 2020 Çağlar Bayur yazdı: önünde gideni de görmüyorsan artık, o direksiyona geçme derim kameraya çeken ni çaldığı korna nın etkisi yok mudur? Kazaların büyük bir kısmı önüne çıkanı farkedeme veya önündekiyle aradaki mesafeyi kestiremeyerek önündekine patlatma şeklinde meydana geliyor. Olabilir mümkündür. O an ne olduğu konusunda iç görüntü lazım. Genelde başarılı şekilde duruyor AEB’li Volvo tırlar. 1 Yorum bağlantısı
Ali Yasir Bilici 27 Mayıs 2020 Paylaş 27 Mayıs 2020 W221 in yardımcı sistemleri çok ileri düzeyde değil fakat W222 de yarı otonomu getirdiler, buna ek makyajlı modelleri çok ilerlettiler gerçekten güzel sistemleri var. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Mayıs 2020 Paylaş 27 Mayıs 2020 havalı fren gibisi yoktur, imdat kolu derlerdi eskiden Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Mayıs 2020 Paylaş 27 Mayıs 2020 havalı fren gibisi yoktur, imdat kolu derlerdi eskidenCiksüç diyip bombayı bırakayım aktif güvenlikte 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 28 Mayıs 2020 Paylaş 28 Mayıs 2020 Çağlar Bayur yazdı: havalı fren gibisi yoktur, imdat kolu derlerdi eskiden mercedesteki havalı fren işte. fren yapınca o bile havalı görünüyor dışarıdan. 2 Yorum bağlantısı
Hamit inan 28 Mayıs 2020 Paylaş 28 Mayıs 2020 Samsun'dan İstanbul'a gittim durmadan geri dönüyorum. Yolda 200 u geçtiğim zamanda oldu. Camlar açık eve 5 km mesafe kaldi. Yanımdan bir araba geçerken gij gij gij diye bilye sesi kulağıma geldi. Önce adamın bilye sesi sandım. Sonra baktım benimki. Dortluyu yaktım 30 ile giderken ön sol bilye bir anda kitlendi. Arabayı şerit degistirtti. O bilye 200 le giderken yada 130 la viraja dalınca kitlese!!! O günden beri hiçbir araca güvenmiyorum. Milin üstünde dönen bir bilyeye bakıyor herşey Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 28 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 28 Mayıs 2020 araba 150-160 ı geçince çok feci tedirgin oluyorum ben araba farketmiyor, C320 de olsa S350 de olsa aynı hissiyattayım. C'yi sadece bir kere denedim, S i henüz denemedim. denersem de otobanda bir kez olur. Rahmetli dedem 100 e kadar sen arabayı kullanırsın, 100 den sonra araba seni kullanır derdi. 80-90 la teker çıksa kopsa bile yine bir şansın olur kurtarmak için 150 de düşünmek bile istemiyorum. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 28 Mayıs 2020 Paylaş 28 Mayıs 2020 mercedesin kopan tekeri bile havalı olur. sorun yok yani 3 teker kalmakta. yıldızda 3 kollu sonuçta. :D Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 2 Nisan 2021 Paylaş 2 Nisan 2021 aktif carpisma onleyicisi iyi calismayan s serileriniz degerinden alinir. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 2 Nisan 2021 Paylaş 2 Nisan 2021 Konu eski ama yıldız selektör atsa maket bile yol verirdi Distronic bu işin mucidi bu arada. O da bı dip not 😛 dip not 2. Fordunkini de deneselermis. Buram buram Volvo aklama videosu 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts