Recai Gültekin 5 Mayıs 2020 Paylaş 5 Mayıs 2020 Merhabalar. Nissan Juke 1.5 dci 145bin km aracımın turbodan intercoolera giden borusundan basınçlı şekilde yağ sıçratıyor. Bu durum yüksek devirlerde dahada fazla oluyor. Boruyu 2 sefer değiştirdim ama problem çözülmedi. Sorun turboda veya turbo basıncından kaynaklanıyor olabilir mi? Aksine aracımda turbodan kaynaklı çekiş kaybı ve arızalı bir sese de rastlamadım. Öncesinde enjektörler arıza yapmıştı, enjektörler bakımı yaptırdım. Gittiğim her usta farklı bir şey söylüyor. Kimisi turbo değişecek dedi, kimisi egr valfi temizlenecek dedi. Kimisi motoru açıp bakmamız gerek dedi. Bu konuda sorun neyden kaynaklı olabilir. Şu an bu şekilde kullanıyorum fakat ileride bu durum ciddi problem yaratacak gibi. Ne yapmalıyım. Yardımcı olur musunuz lütfen. İşin içinden çıkamadım. İyi günler. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Mayıs 2020 Paylaş 5 Mayıs 2020 Kauçuk hortum intercooler dibinden mi yırtılıyor? Motor 105 110 kaç bg? 145k enjektörler için bozulacak bir km değil. Araçta yazılım filan mı var? Yorum bağlantısı
Recai Gültekin 5 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 5 Mayıs 2020 Bir yırtılma söz konusu değil. Hortumun turbo kısmındaki kelepleli kısmından basınçlı şekilde yağ sızıyor veya sıçrıyor. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Mayıs 2020 Paylaş 5 Mayıs 2020 Yağ orada daima var. Bendeki tüm dci motorlar öyle. Kelepçe normal hortum kelepçesi gibi ince mi yoksa yaklaşık 4cm kadar geniş mi?Foto çeksene müsait ara Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Mayıs 2020 Paylaş 5 Mayıs 2020 Kelepçe değişecek sadece. Sorun kalmayacak. Bu tip kelepçe kullan. 1 Yorum bağlantısı
Recai Gültekin 5 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 5 Mayıs 2020 Servet bey birazdan yükleyeceğim. Araç 110beygir 2011 model. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Mayıs 2020 Paylaş 5 Mayıs 2020 110 dci siemens kullanıyor olmalı. Nasıl bozar yahu enjektör? Nesi vardı ki aracın Yorum bağlantısı
Recai Gültekin 5 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 5 Mayıs 2020 Enjektör 1 arıza yaptı anlamadım. Bir tane de ateşleme bujisi değişti...Yani kalın kelepçe kullanılırsa sorun çözülür diyorsunuz. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Mayıs 2020 Paylaş 6 Mayıs 2020 Çözülür. Kızdırma bujisi aracın çekişini düşürüyor dci de. Enjektör bozuk diye dümen olur mu olur. Berbat yakıt ve yakıt filtresi olacak ki bozulsun enjektör Ekranda yakıt sistemi arızası verir araç Yorum bağlantısı
Recai Gültekin 6 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 6 Mayıs 2020 file:///C:/Users/REC/Desktop/.html Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 6 Mayıs 2020 Paylaş 6 Mayıs 2020 @Recai Gültekin @Servet Aydın konuyu Nissan/Juke bölümüne taşıdım. Kolay gelsin 1 Yorum bağlantısı
Osman Ünal2 6 Mayıs 2020 Paylaş 6 Mayıs 2020 Servet Aydın yazdı: Kelepçe değişecek sadece. Sorun kalmayacak. Bu tip kelepçe kullan. İntercooler hortumundan basınçlı motor yağı gelmemesi lazım bence kelepçeyle alakalı değildir. Muhtemelen turboda yağ kaçağı var hatta arkadaş sökebiliyorsa intercooler'ı söküp temizlerse içinin de yağ dolu olduğunu görecektir. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Mayıs 2020 Paylaş 6 Mayıs 2020 Değil. Tüm dci motorlar aynı dertte.. Vnt turbo ve manifold havalandırmadan çekilen yağın buharı. Hele ki birde düşük devir kullanım varsa sanki turbo mili gidik gibi yağ kusuyor. Arada yüksek devir temizlik için iyidir 3 Yorum bağlantısı
Recai Gültekin 6 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 6 Mayıs 2020 Yorumlarınız için teşekkürler. Hortumdan sızan yağ buharı imiş. Ama bu yağ buharı sızıntısı aracın altına kadar inmiş. Yeni hortum değişti düzelmedi. Ben turbosuna baktıracağım ve sağlam bir kelepçe takmayı deneyeceğim. Umarım sorun çözülür. Bu arada bir türlü foto yükleyemedim sayfaya. Yorum bağlantısı
Cem Işık 6 Mayıs 2020 Paylaş 6 Mayıs 2020 Recai Gültekin yazdı: Yorumlarınız için teşekkürler. Hortumdan sızan yağ buharı imiş. Ama bu yağ buharı sızıntısı aracın altına kadar inmiş. Yeni hortum değişti düzelmedi. Ben turbosuna baktıracağım ve sağlam bir kelepçe takmayı deneyeceğim. Umarım sorun çözülür. Bu arada bir türlü foto yükleyemedim sayfaya. Hızlı resim ve benzeri foto paylaşım sitelerine resmi yükleyip, sonra direkt link'i buraya atmanız gerekiyor. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Mayıs 2020 Paylaş 6 Mayıs 2020 Turboyu elletme. Boşuna enjektör ellendi şimdi turbo Yorum bağlantısı
Recai Gültekin 6 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 6 Mayıs 2020 Evet şimdi bugün Maslak oto sanayisinde bir turbocuya gittim turbon sağlam dedi. Daha sonra Maslak Oto Sanayisinde Nissan Servisine gittim. Dediler ki turbo intercooler borusu orjinali ile değişmesi lazım. Hava akış sistemlerindeki borular temizlenecek. Değerler ölçülecek. Ayrıca dpf temizliği yapılacak dedi. Bu araçlarlarda bu durum kronikmiş. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Mayıs 2020 Paylaş 6 Mayıs 2020 Düşük vites yüksek devir 4000 dd gibi. 3 5 km günde birkaç defa kullan. Şayet Hortum sağlam ise her yeri temizler sistemin Yorum bağlantısı
Recai Gültekin 6 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 6 Mayıs 2020 Servet bey dediğiniz şekilde kullanacağım birde öyle deneyeyim. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Mayıs 2020 Paylaş 6 Mayıs 2020 Hortum sağlam ise kullan. Kapımda bir sürü dci var. Hepsi aynı. Tek olacak olan bir zaman sonra kauçuk hortumu delecek.. Onunda ömrü 250.k zaten 3 Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 6 Mayıs 2020 Paylaş 6 Mayıs 2020 Servet abi DCI de çok tecrübeli ona güvenebilirsiniz Yorum bağlantısı
Recai Gültekin 7 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 7 Mayıs 2020 İyi akşamlar. Bugün aracı yüksek devirde kullandım partiküller temizlensin diye. Yeni havaalanına kadar 2 sefer git gel yaptım. Umarım işe yaramıştır. Ama borudan hala yağ buharı atıyor....Fakat şimdi ilk defa başıma bir şey geldi. 5.viteste normal devirde giderken aracım da gaz kesme hissettim. Silkelenme gibi. İleri geri bir iki silkelendim. Vitesi düşürdüm düzeldi. Hafif rampada oldu. Bir de başıma bu çıktı şimdi. 🙂 Neler oluyor böyle. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 7 Mayıs 2020 Paylaş 7 Mayıs 2020 Ultra kaliteli süper harika motorinimiz arabanın enjektörlerine selam çakıyor. Arada sırada gazlamaya devam. Uzun yol olursa würth enjektör temizleyici kullanılabilir kanımca.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts