Ramazan Köpük 25 Nisan 2020 Yazar Paylaş 25 Nisan 2020 Servet Aydın yazdı: Turbo basıncı yükselince kaçak artıyor demekki Enjektörleri söküp pullara bakınca kaçak varmı belli olur. Pulparın altı veya üstünde yanık izi olur kaçak varsa büyük ihtimal abim zaten aheste kullanirken az birsry oluyor ama yuksek devirde gozler doluyor Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Nisan 2020 Paylaş 25 Nisan 2020 Ben olsam, bloğu iyicene yıkarım.. Enjektör diplerini tazyikli hava ile kutular hatta komple motoru iyicene kurular ve enjektörleri sökerim. Pulların alt ve üst baskı yerleri temiz ise geri toplar ve motoru gözlemlerim. Enjektör sabitleme vidaları içinden geliyor ise kapağı kontrol veya onarım için söktürürüm. Yakında kapak çatlayacağı kesin çünkü Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 25 Nisan 2020 Paylaş 25 Nisan 2020 Servet hocam üst kapaktan bahsediyorsunuz değil mi? Yorum bağlantısı
Ramazan Köpük 18 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2020 Servet Aydın yazdı: Evet silindir kapağı. https://www.motor-talk.de/forum/e91-320-touring-2008-zuendkerzen-stehen-im-oel-t6448903.html?page=1 servet abi burada nedemek istemis bana yorumlaya bilirmisin Yorum bağlantısı
Ramazan Köpük 18 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2020 Servet Aydın yazdı: Conta filan diyor ama anlamadım 😀 almanca gogle cevirdigi kadariyla enjektorleri sokup yuvalari freze yontma galiba yada taslama ..diyor ayni sorun benimkiyle bu yuvalari taslamanin bi zarari olur mu acba https://www.armetal-as.com/enjektor-yuvasi-freze-kiti-dizel/ alet bu Yorum bağlantısı
Recommended Posts