İçeriğe Yönlendir

E90 LCI 177 HP Enjektör Arkasında Yağ


Ramazan Köpük

Recommended Posts

Servet Aydın

Enjektörlerin tam arkasında siyah bir kütük. Karter buharı oradan manifolda girer. Manifoldun arka kısmında olmalı. Yukarıdan görülüyor.


Araç çalışınca çuf çuf ses yok dimi enjektör dibinden gelen?

Yorum bağlantısı
Ramazan Köpük
Servet Aydın yazdı:

Siklon filtre patlayıp enjektörlerin oraya yağ kusmuş 

 nerede olur bu dediginiz 

enjoktorlerde ses yok .uzun yol yapinca enjektor dipleri doluyor yag ile 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Motora önden bakınca enjektörlerin arkasında siyah bir kapak olmalı uzunca. Sanırım onun az altında olmalı. Bendeki m47d motorda yeri görülüyor ama sizin blok farklı. Tam nokta atışı yerini bilemem.

E90 motor kodu nedir ve araç kaç model? Bmw işi yapan arkadaşa sorayım nerede filtre yeri

Yorum bağlantısı
Ramazan Köpük
Servet Aydın yazdı:

Motora önden bakınca enjektörlerin arkasında siyah bir kapak olmalı uzunca. Sanırım onun az altında olmalı. Bendeki m47d motorda yeri görülüyor ama sizin blok farklı. Tam nokta atışı yerini bilemem.

E90 motor kodu nedir ve araç kaç model? Bmw işi yapan arkadaşa sorayım nerede filtre yeri

2010 320d  model n47 177 bildigim kadariyla bunlarda filitre yok 

Yorum bağlantısı
Ramazan Köpük
Servet Aydın yazdı:

Sordum bekliyorum cevabı

teşekkurler abim senide yoruyoruz 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Varmış filtre. Yağ dolum kapağı kaçırıyor olmasın? Senin aracın foto var mı yağı sızdıran

Yorum bağlantısı
Ramazan Köpük
(düzenlendi)

https://images.app.goo.gl/t1EZq6E8ypL9U9hk7

Ramazan Köpük yazdı:

fotograf yukleyemiyirum..yag dolum kapaginin etrafinda yağ olmuyor acaba saplamalardan mi kaciriyor diye dusunuyorum motoru kapatiktan sonra yagi cekiyor..

tarihinde Ramazan Köpük tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ramazan Köpük
Servet Aydın yazdı:

Araba nerede?

mersin de abi alman formlarda ayni sorunu yaşayanlar varmiş kimi enjektoru degismis duzelmemiş contalari degismis duzelmemis enson enjektor pullarinin oldugu yeri minimal traslatmis google translte oyle diyor sanirim taslamis veya zimparalatmis..oyle biraeylr oluyormu acaba adamlarin sorunu gitmis 60 euro maliyetle kurtarmis 30 dk surdu diyor nedersin servet abi bu işe ?

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Enjektörlerin dibinden geliyor ise iyicene temizlemek lazım ki anlaşılsın. Motoru güzelce temizle. Yağlı yer kalmasın. Yağ kir sökücü ile pırıl pırıl olsun blok. Sonrasında olduğu yerde çalıştır ve motoru ısıt. Kaçak belli olacaktır

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

mtor güzelce yıkanır, her ügn gözlemlenir, yağın ilk görüldüğü noktaya odaklanılır

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ramazan Köpük
Servet Aydın yazdı:

Kaçağı bulalım gerisi kolay olacak

abi kacak enjektor sabitledigimiz saplamalardan geliyor cozumu nedir bu isin acaba 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Saplama vidaları belirli yere kadar diş açılıdır.. Eğer saplama vidaları içinden geliyor ise saplama yuvaları çatlak demektir ki kapak değişimi gerekir. Loctite türevi kimyasal ile boşluk alınır ama vidaları sökmek imkansız hale gelir. Kesin vidaların dibinden mi geliyor? Enjektör olmasın

Yorum bağlantısı
Ramazan Köpük
Servet Aydın yazdı:

Saplama vidaları belirli yere kadar diş açılıdır.. Eğer saplama vidaları içinden geliyor ise saplama yuvaları çatlak demektir ki kapak değişimi gerekir. Loctite türevi kimyasal ile boşluk alınır ama vidaları sökmek imkansız hale gelir. Kesin vidaların dibinden mi geliyor? Enjektör olmasın

oradan geliyor abim aklima enjektorler kaciyor basincla ordan mi cikiyir acaba aa rolantide degil 2 2500 devirlerde

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Turbo basıncı yükselince kaçak artıyor demekki

Enjektörleri söküp pullara bakınca kaçak varmı belli olur. Pulparın altı veya üstünde yanık izi olur kaçak varsa

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...