Murat Öngür 17 Mart 2020 Paylaş 17 Mart 2020 Merhabalar malum v kayışı belirli bir km de yada senede değişmek zorunda , peki bu V kayışı rulmanı için geçerli mi ? Yani v kayış değiştirirken rulmanı da değiştirme limiyiz ? Yada belirli bir ömrü yok mu ? Ses yaptıkça mı değişiyor ? Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 17 Mart 2020 Paylaş 17 Mart 2020 (düzenlendi) Ben kayışla beraber onuda sıfırlatıyorum. 17 Mart 2020 tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 17 Mart 2020 Paylaş 17 Mart 2020 Sadece bilya kısmı uygun oluyor, gergi kısmı pahalı. Ben ilk kayış değişiminde değişmemiştim ama geven kayış değişirken değişti. Ses yapmasa bile iki kayış değişiminde bir değişmek gerek en azından. Bilya kitlerse kayış kopuyor yeni falan dinlemiyor. 1 Yorum bağlantısı
Hamit inan 17 Mart 2020 Paylaş 17 Mart 2020 Murat Öngür yazdı: Merhabalar malum v kayışı belirli bir km de yada senede değişmek zorunda , peki bu V kayışı rulmanı için geçerli mi ? Yani v kayış değiştirirken rulmanı da değiştirme limiyiz ? Yada belirli bir ömrü yok mu ? Ses yaptıkça mı değişiyor ? Ses yapıyor diye değiştirdim. Orjinal taktım. Yeni gerginin 5000 km sonra göbeği dağıldı 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 17 Mart 2020 Yazar Paylaş 17 Mart 2020 Ahmet İhsan Akşen yazdı: Sadece bilya kısmı uygun oluyor, gergi kısmı pahalı. Ben ilk kayış değişiminde değişmemiştim ama geven kayış değişirken değişti. Ses yapmasa bile iki kayış değişiminde bir değişmek gerek en azından. Bilya kitlerse kayış kopuyor yeni falan dinlemiyor. Gergi zaten arıza yapmadan değiştirmek pek mantıklı değil yan sanayileri bile en az 250 TL civarıdır sanırım Yorum bağlantısı
Murat Öngür 18 Mart 2020 Yazar Paylaş 18 Mart 2020 Ahmet İhsan Akşen yazdı: Sadece bilya kısmı uygun oluyor, gergi kısmı pahalı. Ben ilk kayış değişiminde değişmemiştim ama geven kayış değişirken değişti. Ses yapmasa bile iki kayış değişiminde bir değişmek gerek en azından. Bilya kitlerse kayış kopuyor yeni falan dinlemiyor. hangi gergiyi değiştiriyorsunuz ? değiştirdiniz ? benim araç ta 3 tane var siz altarnatör bilyasınımı değiştiniz ? Sinan Akgöl yazdı: Ben kayışla beraber onuda sıfırlatıyorum. hangi gergiyi değiştiriyorsunuz ? değiştirdiniz ? benim araç ta 3 tane var siz altarnatör bilyasınımı değiştiniz ? Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 18 Mart 2020 Paylaş 18 Mart 2020 (düzenlendi) Gergi olan degil. V kayis rulmani Bmw'de bir tanesi gergi seklinde değişti normal rulman basit bilya. Gergi değiştirmemiştim. 18 Mart 2020 tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 18 Mart 2020 Paylaş 18 Mart 2020 Murat Öngür yazdı: hangi gergiyi değiştiriyorsunuz Dizel focusda elektrikli direksiyon olduğu için v kayısı basit ve tek bilya var, gergi üzerindeki. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 18 Mart 2020 Paylaş 18 Mart 2020 Triger degisiminde sadece triger kayis ve rulmanlar degisti. V kayisi gergisi ve devirdaim degismedi. Ustam yeni alacagin bunlardan daha uzun omurlu olmaz o yuzden bozulana kadar devam dedi. Yorum bağlantısı
Misafir 19 Mart 2020 Paylaş 19 Mart 2020 Metin Akbal yazdı: Triger degisiminde sadece triger kayis ve rulmanlar degisti. V kayisi gergisi ve devirdaim degismedi. Ustam yeni alacagin bunlardan daha uzun omurlu olmaz o yuzden bozulana kadar devam dedi. Devirdaim kitlerse triger gider bunu biliyor olmalı usta Yorum bağlantısı
Metin Akbal 19 Mart 2020 Paylaş 19 Mart 2020 Devirdaim kitlerse triger gider bunu biliyor olmalı ustaDevirdaim trigere bagli degilse Yorum bağlantısı
Misafir 19 Mart 2020 Paylaş 19 Mart 2020 Metin Akbal yazdı: Devirdaim trigere bagli degilse Bindiğim 3 araçtada böyleydi, çoğunluk böyle. Yorum bağlantısı
Hüseyin ERTUĞRUL 25 Mayıs 2021 Paylaş 25 Mayıs 2021 Alternatör kayışını ve gergi bilyasını aynı anda değiştirdim. 20 bin km. sonra kayış sapasağlam, bilya ses yapmaya başlamış. Neden ? Kayış Japon, bilya Polonya malı olduğundan. Aslında iyi bir bilya en az 2, belki de 3 kayış eskitebilir. Görüldüğü üzere bizim araçta tam tersi olmuş durum. Mesele sadece yeni parça almak değil, biraz da kaliteli parça almaktan geçiyor. 2 ucuzun fiyatı, 1 pahalıdan daha pahalı oluyor. Sağlıklı günler. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 25 Mayıs 2021 Paylaş 25 Mayıs 2021 Hüseyin ERTUĞRUL yazdı: Alternatör kayışını ve gergi bilyasını aynı anda değiştirdim. 20 bin km. sonra kayış sapasağlam, bilya ses yapmaya başlamış. Neden ? Kayış Japon, bilya Polonya malı olduğundan. Aslında iyi bir bilya en az 2, belki de 3 kayış eskitebilir. Görüldüğü üzere bizim araçta tam tersi olmuş durum. Mesele sadece yeni parça almak değil, biraz da kaliteli parça almaktan geçiyor. 2 ucuzun fiyatı, 1 pahalıdan daha pahalı oluyor. Sağlıklı günler. Bilyayı yerine çakmak da önemlidir. Hatalı tornacı işine benziyor sanki Yorum bağlantısı
Koray Demir 25 Mayıs 2021 Paylaş 25 Mayıs 2021 Hüseyin ERTUĞRUL yazdı: Alternatör kayışını ve gergi bilyasını aynı anda değiştirdim. 20 bin km. sonra kayış sapasağlam, bilya ses yapmaya başlamış. Neden ? Kayış Japon, bilya Polonya malı olduğundan. Aslında iyi bir bilya en az 2, belki de 3 kayış eskitebilir. Görüldüğü üzere bizim araçta tam tersi olmuş durum. Mesele sadece yeni parça almak değil, biraz da kaliteli parça almaktan geçiyor. 2 ucuzun fiyatı, 1 pahalıdan daha pahalı oluyor. Sağlıklı günler. Bilyada üretim hatası olabilir. Orjinal kullanabilirseniz risk daha az olacaktır. Yorum bağlantısı
Recommended Posts