Ali Cihangiroğlu 12 Mart 2020 Paylaş 12 Mart 2020 (düzenlendi) Hayırlı olsun, bende baktım, beğendiğimse full dolu dizel Rifter oldu, bu sınıfta bunun dışında model bakmazdım açıkcası, citroen riftere göre daha geride kaldı bana göre... 12 Mart 2020 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 12 Mart 2020 Yazar Paylaş 12 Mart 2020 Ali Cihangiroğlu yazdı: Hayırlı olsun, bende baktım, beğendiğimse full dolu dizel Rifter oldu, bu sınıfta bunun dışında moddel bakmazdım açıkcası, citroeni riftere göre daha geride kaldı bana göre... zaten fiyatı da daha düşük. 1 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 12 Mart 2020 Paylaş 12 Mart 2020 Ali Gök yazdı: iş için ekonomik bir pikap bakıyorum bende. ( satın alma maliyeti olarak ) bakalım ne denk gelecek şimdi almazsam seneye iki katına alacam gibi geliyor Bütçe ne ali bey birde nasıl bir işde kullancaz hacım ne kadar gerekli Hayırlı olsun dogan bey sıfır sıfırdır benzın li de güzeldir kötü olsa fabrika yapmaz 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 13 Mart 2020 Yazar Paylaş 13 Mart 2020 bir soru. modeli eski ama ilk kez tescil edilecek aracın muayenesinde esas nedir? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 13 Mart 2020 Paylaş 13 Mart 2020 Dogan Arsiray yazdı: bir soru. modeli eski ama ilk kez tescil edilecek aracın muayenesinde esas nedir? Gümrük giriş tarihi 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 13 Mart 2020 Yazar Paylaş 13 Mart 2020 peki ticari aracın ilk muayenesi normalde kaç sene? yani 2019 da gümrüğe giren araç, 2 sene sonramı 3 sene sonramı yoksa ilk senemi muayene oluyor? Yorum bağlantısı
Ali Gürbüz 13 Mart 2020 Paylaş 13 Mart 2020 peki ticari aracın ilk muayenesi normalde kaç sene? yani 2019 da gümrüğe giren araç, 2 sene sonramı 3 sene sonramı yoksa ilk senemi muayene oluyor?Ticari aracta ilk muayene de 1 sene sonra yapiliyor 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 13 Mart 2020 Yazar Paylaş 13 Mart 2020 2019 model olan aracın 1 ay sonra muyenesi varmış. tespit muayenesi de aynı anda aradan çıkartılabilirmi firma logosu yapıştırsak? Yorum bağlantısı
Ali Gürbüz 13 Mart 2020 Paylaş 13 Mart 2020 2019 model olan aracın 1 ay sonra muyenesi varmış. tespit muayenesi de aynı anda aradan çıkartılabilirmi firma logosu yapıştırsak?Tuvturk un sitesinde şöyle bir açıklama var:Tadilat sonrası muayene ile birlikte periyodik araç muayenesi de yapılmış olur bu nedenle, gerçekleştirilen muayene neticesinde sadece proje ile aracın uygunluğu kontrol edilmez, aracın tam bir muayenesi yapılır. Ağır ve Emniyetsiz derecesindeki kusurları olmayan veya bu kusurlarını giderilen araçların muayenesi onaylanarak tamamlanır.Bence tadilat muaynesiyle randevu al git abi. Genel muayeneyide aradan çıkarırsın 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 13 Mart 2020 Yazar Paylaş 13 Mart 2020 (düzenlendi) aracı gidip teslim aldım. yerine gelen seriyi inceledim ve epey şaşırdım. bomboş birşey getirmişler. ayrıca bu muayeneden ötürü 600tl daha indirim yaptılar kendimiz logoyu da işeltirken muayene ettireceğiz. paspas seti ve yangın tüpü verdiler. benzin alırken adam dizel koymaya kalktı. çok dikkat etmek lazım. aracın iki anahtarı var bir tanesi kumandalı katlanır şekilde. araçta otomatik değil normal klima varmış. diğer özellikler şöyle: 4 hoparlör lü ses sistemi. arkaya illaki tweeterli hoparlör istiyor ses çok feci. hill holder - ileri geri sürekli devrede start stop - bunu çalıştırmayı başaramadım düğmesi var kapatmak için oysaki. gerçi çalşmasa daha iyi,hiç sevmediğim bir özellik. elektrikli arka kayar kapı kilitleri elektrikli aynalar var. yol bilgisayarı mevcut hız sabitleyici ve limitör var. 4 cam otomatik arka bölme ayırıcı katlanır ve kayar arka koltuklar, dönüş içinde kullanılabilen sis farları, otomatik açılıp kapanan farlar, tavan barları, ayarlı direksiyon ve ayarlı sürücü koltuğu var. araç 3 silindirli 1.2 motor. puretech. aracın 1500 devire kadar cansız bir hali var, ancak 2000 devirden sonra adeta bir dizel miş gibi çekiş üretiyor. 3000 5000 devir arası müthiş keyifli bir sesi var. maksimum 200nm tork alınabiliyor. 0-100 11.5 sn imiş. 6. vites ise daha güçlü bir araçtan en bariz farklı şekilde düz yolda çekişi sürdürmekte zorlanıyor. (bu motorun 130 hp sürümü varmış chip tuning yapılabilir) yani şehir içi 6. vites pek işe yaramayacaktır. 80 ile giderken 5. vitesi kulanmak gerekiyor. aracın lastikleri c tipi michelin. 205 60 16 ölçüsünde. oldukça iyi lastikler ancak biraz ses yapıyorlar. aracın arka tarafı daha gürültülü.( yan kaplamaları söküp bakmam lazım) ergonomik açıdan oturuş, direksiyon, vites, debriyaj harika ayarlanmış, aracın arkasını aynalardan görmek gayet kolay ancak kaputun şişkinliği nedeniyle ön tarafın tahmini zor. arkada yer alan bagaj bölücüyü sökmek lazım. aracın dikiz aynası çok küçük oraya daha geniş bir model tutturmak gerekecek. gece binilecekse de, arka cama cam filmi ayrıca şart bence. bence bu fiyata giriş seviyesi bomboş bir otomobil almaktansa her sene muayeneye katlanıp bu araç yada benzerlerinden almak çok mantıklı olurdu. daha sonra fotoğraf çekip eklerim. yorumlarımı güncellerim. dolu paketlerin temel farkı ise şöyle: arka renkli camlar, arka yan perdeler, daha renkli döşemeler, büyük multimedia ekran ve direksiyon kumandaları, alaşım jantlar. bir de bazı modellerde harika bir cam tavan opsiyonu var. tabiki fiyat farkı büyük. 13 Mart 2020 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 13 Mart 2020 Paylaş 13 Mart 2020 Kaç bin liraya geldi şimdi bu araç ? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 13 Mart 2020 Yazar Paylaş 13 Mart 2020 2019 mayıs lansman fiyatına aldık. 99.441 tl toplam tutar. yüzde 18 kdv zaten bizim firmanın masrafına gidiyor. gitmese bile bu tip bir fayda/maliyet oranını herhangi bir küçük otomobilden almak mümkün değil gibi. 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 13 Mart 2020 Paylaş 13 Mart 2020 100 bin bile degil ve sifir. Hayirli olsun kazasiz belasiz. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Mart 2020 Paylaş 13 Mart 2020 Her sene muayene olayını anlamıyorum. Senede 1gün 2 saatlik zaman dilimi. Karşılığında x2 rakama alınacak otomobilden daha dolu ve işlevsel ticari araç. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 13 Mart 2020 Yazar Paylaş 13 Mart 2020 (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: Her sene muayene olayını anlamıyorum. Senede 1gün 2 saatlik zaman dilimi. Karşılığında x2 rakama alınacak otomobilden daha dolu ve işlevsel ticari araç. uğraşmaya değer bence. aracın içinde şöförün oturuşu bir tuhaf geldi tiguan dan sonra. doblo ya daha çok benzior koltukların kapılara olan uzaklığı. dacia dokker böyle değil mesela. kıyaslayacak olursam, ki gelecek günlerde daha net olur fikirlerim, ebatları eski model doblo gibi geliyor içinde otururken. arka görüş biraz problemli. fresnel cam lenslerinden lazım. araçta çok saçma ama önemsi bir ergonomik sorun var. ön kapı camlarının B sütuna yaslandığı yerde içeride dışarıdaki eğimli estetik tasarım detayı yok. sadece siyah görünüyor. tam da göz sağ ucuyla görünen yere denk geliyor. 3 kere yanımda siyah renkli bir araç gidiyormuş zannedip şaşırdım mesela. farlar çok ama çok başarılı. h7 ampul var sis farları h11. dönüş desteği ile harika şekilde aydınlatma sağlamışlar. hiçbirşey yapmaya gerek yok. belki h11 sisler yerine 3000k parlak led sisler takılabilir. kışın çok faydasını görmüştüm sarı rengin. gündüz sürüş ışıkları normal filamanlı ampul. onları belki led yaparım arıza vermez ise. yani arkaya tweeterli hoparlör yada sadece tweeter eklemesi ve gündüz sürüş ışıklarına led değişikliği ile sınırlı kalacak emeklerim. birde arka cama film yapmam lazım sanırım. 13 Mart 2020 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 13 Mart 2020 Paylaş 13 Mart 2020 İ10 ile fiyatını kıyaslayınca bence bedava. Güzel tercih olmuş ilerleyen zamanlarda detaylı izlenimlerinizi bekleriz. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 13 Mart 2020 Yazar Paylaş 13 Mart 2020 günümüz koşullarına göre doğru. eğer iddia edildiği gibi tüketim ortalamada 5.5 litre civarında gezecekse dizel in anlamı kalmamış demektir yük taşımadığımız sürece. bu aracın barındırdıkları normal bir kullanıcı için gayet yeterli görünüyor. tam hibrit yapılacak motor gibi geldi. sessiz sedasız rölantisi var. duymak zor devir sesini. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 Mart 2020 Yazar Paylaş 14 Mart 2020 gündüz far ampulü dipsiz tipte büyük bir çift flamanlı ampul. neyin nesi anlamadım. ampulü sökünce arıza vermedi. ancak yük az diye led ampul takıldığında yakmayabilirde herhalde. uzun farlar h1 miş. uzun farları kısa farların aydınlatma başarısına ters şekilde zayıf. h1 olup kapağın içine sığan tipte ampul lazım. araçta yolcu airbag i yok. tasarruf etmişler. startstop çalışmıyor devrede olduğunu gösteren yeşil ışık yanıp sönüyor. akü yattığı için problemli olabilir diye düşünüyorum. araç çalışmıyorken 12.7 volt gösteriyor. aracın PDF kullanma kılavuzu: https://carmanuals2.com/get/citroen-berlingo-2019-kullan-m-k-lavuzu-113847 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 Mart 2020 Yazar Paylaş 14 Mart 2020 3157 degil. o jeep lerdeki plastik duylu olan. bu bildigin park ampulu gibi ama kocaman ve cift filamanli. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 14 Mart 2020 Paylaş 14 Mart 2020 Yolcu hava yastığından tasarruf olmamış. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Mart 2020 Paylaş 14 Mart 2020 (düzenlendi) Aslında bende acaba diyorum bu tarz birşeymi baksak, Rifter yakından incelemedim ama dolusu fena duruyor, motor eat8 falan güzel, adaptif kruza kadar herşey var, tabii en dolusu alıncak GT-Line, acaba demiyor değilim, koca araba dev bagaj güzel, bunları hususi alamıyormuyuz acaba... 14 Mart 2020 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts