Servet Aydın 20 Ağustos Paylaş 20 Ağustos Ali Gülmez yazdı: chip tunning ? Haram beygir yani? Günah guzum şaapmayın öyle Çağlar Bayur yazdı: tahta bastonlara sonradan takılan kaydırmaz kauçuk altlığı gibi düşün Ya da motör ayaklığı genişletme 3 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 20 Ağustos Yazar Paylaş 20 Ağustos Doğan Arşiray yazdı: mutlaka olmali. cunku 210 220 hp isi degil o sürat. Stok 233, şu an tahminim 275-280 civarıdır beygir. Stok haliyle de yapıyor buna yakın hızları aslında ama biraz daha uzun sürüyor. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 20 Ağustos Paylaş 20 Ağustos Selim Bilgin yazdı: Stok 233, şu an tahminim 275-280 civarıdır beygir. Stok haliyle de yapıyor buna yakın hızları aslında ama biraz daha uzun sürüyor. birde satacaktin bu arabayi... 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 20 Ağustos Yazar Paylaş 20 Ağustos Doğan Arşiray yazdı: birde satacaktin bu arabayi... Sorma… Bi-tdi C7 alana kadar devam. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 20 Ağustos Yazar Paylaş 20 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: C5 i bildim de C7 ne Benimki C6 benden sonraki C7 işte. Bitdi de 3.0 çift turbo dizel 320PS olanı. 4 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 20 Ağustos Paylaş 20 Ağustos Selim Bilgin yazdı: Benimki C6 benden sonraki C7 işte. Bitdi de 3.0 çift turbo dizel 320PS olanı. bu paralara cikacaksak bence benz almali. konfor daha yuksek. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 20 Ağustos Yazar Paylaş 20 Ağustos Doğan Arşiray yazdı: bu paralara cikacaksak bence benz almali. konfor daha yuksek. Airmatic var bunda konforu rakipsiz ama neyse paramız olduğunda düşünürüz. 1 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 20 Ağustos Paylaş 20 Ağustos Selim Bilgin yazdı: Benimki C6 benden sonraki C7 işte. Bitdi de 3.0 çift turbo dizel 320PS olanı. Bunun quattro sunu kullanmak nasip oldu aman yarabbim. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 21 Ağustos Paylaş 21 Ağustos Selim Bilgin yazdı: Sorma… Bi-tdi C7 alana kadar devam. C5'i çok seviyordum, hatta bir tane 2,8 motor olandan alayım dedim de bacanak vazgeçirdi. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 21 Ağustos Yazar Paylaş 21 Ağustos Mahmut Yıldız yazdı: C5'i çok seviyordum, hatta bir tane 2,8 motor olandan alayım dedim de bacanak vazgeçirdi. Ben de 2.7T için ucundan döndüm bir kaç kere. A6 C5 çok sağlam çok keyifli bir arabadır, özellikle şöyle V6 filan olacak yine, mis. Ama çok eskidiler tabi artık. Metin Uzunoğlu yazdı: Bunun quattro sunu kullanmak nasip oldu aman yarabbim. Quattro olmayan Audi'yi almanın bir anlamı yok zaten hocam. (a3'ü hariç tutayım). 3 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 21 Ağustos Paylaş 21 Ağustos Selim Bilgin yazdı: Ben de 2.7T için ucundan döndüm bir kaç kere. A6 C5 çok sağlam çok keyifli bir arabadır, özellikle şöyle V6 filan olacak yine, mis. Ama çok eskidiler tabi artık. Quattro olmayan Audi'yi almanın bir anlamı yok zaten hocam. (a3'ü hariç tutayım). Bundan ailede var 2.8 benzinli Quattro, toparlamaya çalışıyoruz 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 21 Ağustos Yazar Paylaş 21 Ağustos Selçuk Bakış yazdı: Bundan ailede var 2.8 benzinli Quattro, toparlamaya çalışıyoruz Allah kolaylık versin, çok işi var mu? Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 21 Ağustos Paylaş 21 Ağustos Selçuk Bakış yazdı: Bundan ailede var 2.8 benzinli Quattro, toparlamaya çalışıyoruz Ata sanayide yatan şampanya A6 C5 sizin mi yoksa Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 21 Ağustos Paylaş 21 Ağustos Selim Bilgin yazdı: Stok 233, şu an tahminim 275-280 civarıdır beygir. Stok haliyle de yapıyor buna yakın hızları aslında ama biraz daha uzun sürüyor. Stok motorla da görüyor ki 245 de yada 243 de limitli yoksa düzde bunu gören yokuş aşağı neler yapar😅. 200 le yokuş çıkardım 🤕 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 21 Ağustos Paylaş 21 Ağustos Audilerin arka kısmı ön tarafa göre daha oturaklı görünüyor. Golf 4 gibi. Selim hocam size de öyle geliyor mu? Mesela a4ün bir kasasında arkası önünden daha güzel. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 21 Ağustos Paylaş 21 Ağustos Furkan Bakırel yazdı: Ata sanayide yatan şampanya A6 C5 sizin mi yoksa Yok bizdeki aktif kullanılıyor, zamanla yapılacak şeyler çoğu. Selim Bilgin yazdı: Allah kolaylık versin, çok işi var mu? İç kısımda işi çok, alt takım bitti sayılır, motorda hafif kaçaklar var ama günlük kullanılıyor. Furkan Bakırel yazdı: Ata sanayide yatan şampanya A6 C5 sizin mi yoksa Bu arada Trabzon'da denize düşen vardı bir tane belki o araba odur Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 23 Eylül Yazar Paylaş 23 Eylül Ne demişler? Bakarsan ekime kadar bakmazsan, yok ya öyle değildi o. 3 2 5 Yorum bağlantısı
Ali Gök 23 Eylül Paylaş 23 Eylül bazen instagramda facelift dönüşümler denk geliyor. bu kasayada yapılıyormu o işler Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Selim Bilgin yazdı: Benimki C6 benden sonraki C7 işte. Bitdi de 3.0 çift turbo dizel 320PS olanı. Ben bunun yolcu koltuğunda 2 saat 40 dakika da Ankara'ya gittim. Önümüzde 2.0 Passatlar vardı ama onların içinden geçecek gibi oluyordu her gaza dokunulduğunda. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 23 Eylül Yazar Paylaş 23 Eylül Mert Yeldan yazdı: Ben bunun yolcu koltuğunda 2 saat 40 dakika da Ankara'ya gittim. Önümüzde 2.0 Passatlar vardı ama onların içinden geçecek gibi oluyordu her gaza dokunulduğunda. Onu benimki de yapıyor ya. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Eylül Paylaş 23 Eylül o pssatların içinden atmosferik hibritler bile geçiyor 2 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Selim Bilgin yazdı: Onu benimki de yapıyor ya. o zaman niye satıyon Çağlar Bayur yazdı: o pssatların içinden atmosferik hibritler bile geçiyor 2.0 tdi'ların? Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 23 Eylül Yazar Paylaş 23 Eylül Mert Yeldan yazdı: o zaman niye satıyon Kim satıyor? Satılık değil ki, alan çıktı ama vermedim. Satmayacağım anlamına gelmez tabi bu. Binaenaleyh dünün güneşiyle bugünün çamaşırı kurumaz. 1 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Eylül Paylaş 23 Eylül Mert Yeldan yazdı: o zaman niye satıyon 2.0 tdi'ların? 1.6 ların tavanından geçiyorsa 2.0 lar zaten kağıt üstünde 2.0 +15 ps falan var çoğunda Yorum bağlantısı
Recommended Posts