Selim Bilgin 2 Haziran Yazar Paylaş 2 Haziran Kalite farkı arabadan arabaya farklı anlaşılabilir. 1850 kg bir araba ve tam otomatik şanzımanın 500nm tork ile ileri ittirmesine karşı koyunca kötü balata direk ortaya çıkıyor. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Selim Bilgin yazdı: Kalite farkı arabadan arabaya farklı anlaşılabilir. 1850 kg bir araba ve tam otomatik şanzımanın 500nm tork ile ileri ittirmesine karşı koyunca kötü balata direk ortaya çıkıyor. ayağı frene koyunca itişin kesilmesi gerekli. Öyledir bence. Yoksa olmaz yani Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: ayağı frene koyunca itişin kesilmesi gerekli. Öyledir bence. Yoksa olmaz yani Tork konvertörlü şanzıman itiyor. Dizelde tork da var ki ne itmek hemde. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 Haziran Paylaş 2 Haziran Mustafa Arıkan yazdı: Tork konvertörlü şanzıman itiyor. Dizelde tork da var ki ne itmek hemde. itiyor da ayak frendeyken boş vites gibi kesmiyor mu? Bunu mühendis ayarlamıştır. Yoksa gereksiz yere fren mesafesi uzar. Zor değil. Şanzıman boşa alacak sadece. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 3 Haziran Paylaş 3 Haziran Selim Bilgin yazdı: Kalite farkı arabadan arabaya farklı anlaşılabilir. 1850 kg bir araba ve tam otomatik şanzımanın 500nm tork ile ileri ittirmesine karşı koyunca kötü balata direk ortaya çıkıyor. sen onu birde 2.1 ton da gör... yokuş aşağı rezaletti. yazık verdiğim paraya. bir daha asla almayacağım. Tansu Kalafatoğlu yazdı: ayağı frene koyunca itişin kesilmesi gerekli. Öyledir bence. Yoksa olmaz yani belli basışın üzerinde kesiliyor jeep de. eskiden bir pathfinderim vardı tam fren tam gaz olduğu yerde dönerdi. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 3 Haziran Paylaş 3 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: itiyor da ayak frendeyken boş vites gibi kesmiyor mu? Bunu mühendis ayarlamıştır. Yoksa gereksiz yere fren mesafesi uzar. Zor değil. Şanzıman boşa alacak sadece. Vectra’da Aisin şanzıman vardı frende beklerken boşa alır gibi rahatlardı. Ancak ZF öyle değil. Allah ne verdiyse güç aktarıyor sürekli. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 3 Haziran Yazar Paylaş 3 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: itiyor da ayak frendeyken boş vites gibi kesmiyor mu? Bunu mühendis ayarlamıştır. Yoksa gereksiz yere fren mesafesi uzar. Zor değil. Şanzıman boşa alacak sadece. Konum D'deyken boşa alma özelliği ZF'ye 8HP ile geldi. Zaten frene basınca boşa alma gibi değil de duracağını anlayınca boşa alması mantıklı olan, ama bizimkilerde yok. Torku kısıyordur belki ama boşaltmıyor kavramayı. Onun için durmaya yakın ekstra bir direnç oluyor fren pedalında. Eski otomatiklerin hepsi böyleydi bildiğim kadarıyla. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 3 Haziran Paylaş 3 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: itiyor da ayak frendeyken boş vites gibi kesmiyor mu? Bunu mühendis ayarlamıştır. Yoksa gereksiz yere fren mesafesi uzar. Zor değil. Şanzıman boşa alacak sadece. Çok ileri gittin biraz geri gel 5 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 14 Ağustos Yazar Paylaş 14 Ağustos Adettendir bir güncelleme yapalım. Mart'ta yeni lastik almıştım yazlık, orijinal ebat 245/40/18 Pilot Sport 5 aldım. Lastiklerden çok memnundum ama şehiriçinde çok sağa sola gidiyorum, yollar çok kötü ve çok kasis var. Bir mutsuzluk vardı. Geçenlerde 245/45/18 Primacy4+ aldım ve değiştirdim. Hem yumuşadı araba (doğru lastik basıncını arıyorum halen) hem de çamurluğun içini daha güzel doldurdu. Özellikle bu ofsetli yeni kasa jantlarıyla çok hoşuma gitti benim. Fotoları ayak üstü çektim ama fena değil gibi. 15 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Ağustos Paylaş 14 Ağustos 45 e düzeltme olmuş diyelim bence çok mantıklı Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 14 Ağustos Paylaş 14 Ağustos Toyota 32 psi basın diyor şehir içinde. Ben 35-34 kullanıyorum. Artık ne kadar konforlu süspansiyonu var tahmin edin 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 14 Ağustos Yazar Paylaş 14 Ağustos Tansu Kalafatoğlu yazdı: Toyota 32 psi basın diyor şehir içinde. Ben 35-34 kullanıyorum. Artık ne kadar konforlu süspansiyonu var tahmin edin Benim etikette 245/40/18 için 41/32 yazıyor ama ön 41 basınca acayip gergin oluyor araba, ben 36 filan kullanıyordum, yeni lastikte 34'e düşürdüm bakalım deniyorum. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 14 Ağustos Paylaş 14 Ağustos Yaş ilerlemiş. Yay ve amortisör belki eskisi kadar iyi çalışmıyordur. Sanki eski amortisörü tamir mi ettirmiştin? Avrupadan gelenler sert mi gelmişti. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Ağustos Paylaş 14 Ağustos Tansu Kalafatoğlu yazdı: Yaş ilerlemiş. 75 yaşındaki almanlar bisikletle avrupayı geziyor. imalat ve bakım farkı ile yaş izafidir 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 14 Ağustos Yazar Paylaş 14 Ağustos Tansu Kalafatoğlu yazdı: Sanki eski amortisörü tamir mi ettirmiştin? Teessüf ederim. 1 1 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 14 Ağustos Paylaş 14 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: 75 yaşındaki almanlar bisikletle avrupayı geziyor. imalat ve bakım farkı ile yaş izafidir arabaları ant dağlarında test etmiyorlar. Sonra neden van’da çalışmıyor… almanya’da en yüksek tepe hız kesici tümseklermiş. O da bulabilirsen 3 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos (düzenlendi) Selim Bilgin yazdı: Benim etikette 245/40/18 için 41/32 yazıyor ama ön 41 basınca acayip gergin oluyor araba, ben 36 filan kullanıyordum, yeni lastikte 34'e düşürdüm bakalım deniyorum. Ben önlere 33 basıyorum ön lastik havası inmiş gibi duruyor eziliyor resmen senin V6’nın ön daha ağırdır. 35 yapıyorum sert geliyor bu defada. 16 Ağustos tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos (düzenlendi) 235/45/18, 215/55/17 ve 235/50/17 de hep 36 hava basıyorum. 34 hava bence bir tık az olası bir kasiste lastik zarar görebilir. 16 Ağustos tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 16 Ağustos Yazar Paylaş 16 Ağustos 34 biraz az oldu evet, otoyolda özellikle hissettim bugün. 36 yapacağım bir de. Mustafa Arıkan yazdı: senin V6’nın ön daha ağırdır. Hem de nasıl 😄 Yorum bağlantısı
Ali Gök 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Kaporta nasıl parlıyor yahu gerçek auidi sahibi belli ediyor kendini Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Bu jant çok yakıştı.. Lastik havası için neden kullanma kılavuzuna bakmıyorsunuz.. Ben kılavuz dışına çıktığım an hissediyorum.. 1 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 16 Ağustos Yazar Paylaş 16 Ağustos (düzenlendi) Ali Gök yazdı: Kaporta nasıl parlıyor yahu gerçek auidi sahibi belli ediyor kendini Yakından bakınca hiç öyle değil aslında ama az kaldı çözeceeez o işi de 💰 Mehmet Ozyurek yazdı: Lastik havası için neden kullanma kılavuzuna bakmıyorsunuz.. Ben kılavuz dışına çıktığım an hissediyorum.. Abi olay şu, ebat olarak da kılavuzun dışına çıktım. Ek olarak kılavuz öne 41 gösteriyor, uzun süre öyle kullandım, otobanda süper ama bozuk yolda pinpon topu gibi oluyor araba. Ben de en son 36’ya indirdim. Mehmet Ozyurek yazdı: Bu jant çok yakıştı.. Abim sağolsun. A4’ten sekti bana geldi. 😄 16 Ağustos tarihinde Selim Bilgin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Selim Bilgin yazdı: 34 biraz az oldu evet, otoyolda özellikle hissettim bugün. 36 yapacağım bir de. Hem de nasıl 😄 Orijinal ebatta 1-2 psi fazla basınç çok fark etmiyor ama ebat büyüyünce o sitenin yaptığı hesaptan fazla basınca çok zıplıyor araç. Bende önler 34 diyor, 235/55/18 taktım, o site 30 psi bas diyor ve 30 ile rahat ediyorum ama 31-32 yapınca zıplamaya başlıyor. Orijinal ebatta 35-36 yapsam bile zıplamazdı. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Selim Bilgin yazdı: Abi olay şu, ebat olarak da kılavuzun dışına çıktım. Ek olarak kılavuz öne 41 gösteriyor, uzun süre öyle kullandım, otobanda süper ama bozuk yolda pinpon topu gibi oluyor araba. Ben de en son 36’ya indirdim. Standarttan büyük mü çağı.. Lastik çapı büyüdüyse basıncı düşür.. Çap aynı ise kılavuza uy.. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts