İçeriğe Yönlendir

A6 3.0 TDI Quattro


Selim Bilgin

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek
Selim Bilgin yazdı:

 

Evet, motor ve şanzıman stage 1 yazılım yapıldı.

 

Çağlar şimdi sorar.. bu ne demek.. 

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Çağlar şimdi sorar.. bu ne demek.. 

 

Stage 1 de kırmızı başlıklı kız büyükkannesine gidiyor

Stage 2 de kurt kırmızı başlıklı kızı yiyor

Stage 3 de avcı devreye giriyor  :D 

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Çağlar şimdi sorar.. bu ne demek.. 

 

Yazarken benim de aklıma geldi.

Halk diliyle konuşuyoruz, teknik açıklama isteyen varsa özele gelsin. :D 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

stage 1 gıdıklamak

 

stage 2 tahrik etmek

 

stage 3 ne sen sür ne ben süreyim (arabayı)

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Çağlar şimdi sorar.. bu ne demek.. 

yazılımcının showroomu gördün mü sen, servisin de tavanı siyah, soru soran taş olur orda

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Çağlar Bayur yazdı:

yazılımcının showroomu gördün mü sen, servisin de tavanı siyah, soru soran taş olur orda

 

Test diye çıktık kavşakları yanlayarak döndüm, durduğumda frenler tütüyordu, iyi ki seramik balataları takmışım. Tavanı kahverengiye bile boyayabilirler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

yazılımsız geçen gün boşa geçmiş derler tophanede

  • Beğen 1
  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Selim Bilgin
Çağlar Bayur yazdı:

yazılımsız geçen gün boşa geçmiş derler tophanede

 

Geçen ustasına uğramıştım, bu alt devirde isteksiz mi gidiyor filan deidm, bir teste çıktık, nasıl gitmiyor beygirler 4 tekerden fışkırıyor resmen dedi. :D 

Uzun süre kullanınca alışıyor insan.

Geçen biraz A4 ile takıldım (2.0, 204hp) hafif ve dsg olduğu için alt devirde atik ama basınca 3.0'ı aratıyor, arada 17 sene olmasına rağmen. Ama quattro tdi her türlü keyifli tabi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Kasislerden geçerken önden bir ses geliyor bazen, neye göre geliyor çözemedim. Götüreyim bir kaldırıp bakalım diye uğradım önceki hafta. Tabi ki Maslak'a gidince ses gelmedi. Gidene kadar komple ısındığı için kesiliyor ses. Bırakmak lazım geceden dükkanda ona da fırsat olmadı. Değiştirecek bir şey bulamayınca ya dedim bu bizim seramik balatalar (daha önce yazmıştım galiba) istediğim gibi çıkmadı, fren hissi berbat, araba zor duruyor. Tamam yüksek hızda iyi, ısınmıyor ama her gün yarışmıyoruz. Yurtdışından bir takım ATE balata sipariş vereyim de takalım. Sonra olmaz ama parçacıya bir soralım dedik, daha önce bulunmuyordu çünkü, şansımıza elinde varmış. Ne olduğunu anlamadan 4 balata değişmiş oldu, çıkan sıfır durumdaki ATE seramik balataları da yedeğe koyduk (isteyen varsa vereyim :D ). Fren hidroliği olarak da RBF660 koymuştum daha önce, ömrü çok kısa oluyor, özellikle bir kaç kere tam ısınırsa tekrar randıman vermyior. Standart dot 4 hidrolik ile değişimini de yaptık onun. Frenler cillop gibi oldu. Resmen kendi paramla üstüne gümrük vergisi de vererek rezillik çekmişim kaç aydır, bu da bu işin cilvesi.

Seramik balata araştırırken google'dan gelen olursa pist kullanımı vs. yoksa eğer yanaşmasın diye not da düşeyim.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Selim Bilgin yazdı:

Kasislerden geçerken önden bir ses geliyor bazen, neye göre geliyor çözemedim. Götüreyim bir kaldırıp bakalım diye uğradım önceki hafta. Tabi ki Maslak'a gidince ses gelmedi. Gidene kadar komple ısındığı için kesiliyor ses. Bırakmak lazım geceden dükkanda ona da fırsat olmadı. Değiştirecek bir şey bulamayınca ya dedim bu bizim seramik balatalar (daha önce yazmıştım galiba) istediğim gibi çıkmadı, fren hissi berbat, araba zor duruyor. Tamam yüksek hızda iyi, ısınmıyor ama her gün yarışmıyoruz. Yurtdışından bir takım ATE balata sipariş vereyim de takalım. Sonra olmaz ama parçacıya bir soralım dedik, daha önce bulunmuyordu çünkü, şansımıza elinde varmış. Ne olduğunu anlamadan 4 balata değişmiş oldu, çıkan sıfır durumdaki ATE seramik balataları da yedeğe koyduk (isteyen varsa vereyim :D ). Fren hidroliği olarak da RBF660 koymuştum daha önce, ömrü çok kısa oluyor, özellikle bir kaç kere tam ısınırsa tekrar randıman vermyior. Standart dot 4 hidrolik ile değişimini de yaptık onun. Frenler cillop gibi oldu. Resmen kendi paramla üstüne gümrük vergisi de vererek rezillik çekmişim kaç aydır, bu da bu işin cilvesi.

Seramik balata araştırırken google'dan gelen olursa pist kullanımı vs. yoksa eğer yanaşmasın diye not da düşeyim.

Hayırlı olsun fren candır, gerisi heyecan. balata lazım olacak 2016 mondeo Mk5 için balatacının iletişim numarasını alabilirmiyim?

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Aldığından beri bakıma, parçaya, ustaya, lastiğe harcadığın para kaç dolardır? Kaç km oldu alalı?

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Metin Uzunoğlu yazdı:

Hayırlı olsun fren candır, gerisi heyecan. balata lazım olacak 2016 mondeo Mk5 için balatacının iletişim numarasını alabilirmiyim?

 

Bizim ustanın parçacısı hocam ben tanımıyorum ama VAG satıyorlar. Mondeo için parça numarası varsa internetten bulabiliriz.

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Aldığından beri bakıma, parçaya, ustaya, lastiğe harcadığın para kaç dolardır? Kaç km oldu alalı?

 

60 bin oldu, bir yere kadar hesap tutuyordum sonra bıraktım ama düşündüğün kadar yüksek bir meblağ çıkmaz. Şartlar uygun olsa satıp yenisini alırdım zaten ama benim için çok alengirli bir döneme denk geldi bu araba, onun için bir bağ oluştu aramızda. :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Selim Bilgin yazdı:

 

2016 mondeo ön fren balata

image.png.13707dba0719f55d3e87ea0ddc4ec846.png

bu plakası ile 18 mm kalınlığında birde 20 mm olanı varmış. bunu 2500 tl ye buldum, bosch 1050 tl. 

Yorum bağlantısı
Erdem Doğan
Selim Bilgin yazdı:

Kasislerden geçerken önden bir ses geliyor bazen, neye göre geliyor çözemedim. Götüreyim bir kaldırıp bakalım diye uğradım önceki hafta. Tabi ki Maslak'a gidince ses gelmedi. Gidene kadar komple ısındığı için kesiliyor ses. Bırakmak lazım geceden dükkanda ona da fırsat olmadı. Değiştirecek bir şey bulamayınca ya dedim bu bizim seramik balatalar (daha önce yazmıştım galiba) istediğim gibi çıkmadı, fren hissi berbat, araba zor duruyor. Tamam yüksek hızda iyi, ısınmıyor ama her gün yarışmıyoruz. Yurtdışından bir takım ATE balata sipariş vereyim de takalım. Sonra olmaz ama parçacıya bir soralım dedik, daha önce bulunmuyordu çünkü, şansımıza elinde varmış. Ne olduğunu anlamadan 4 balata değişmiş oldu, çıkan sıfır durumdaki ATE seramik balataları da yedeğe koyduk (isteyen varsa vereyim :D ). Fren hidroliği olarak da RBF660 koymuştum daha önce, ömrü çok kısa oluyor, özellikle bir kaç kere tam ısınırsa tekrar randıman vermyior. Standart dot 4 hidrolik ile değişimini de yaptık onun. Frenler cillop gibi oldu. Resmen kendi paramla üstüne gümrük vergisi de vererek rezillik çekmişim kaç aydır, bu da bu işin cilvesi.

Seramik balata araştırırken google'dan gelen olursa pist kullanımı vs. yoksa eğer yanaşmasın diye not da düşeyim.

Merso ya ate alırken seramik mi alsam acaba diye düşünmüştüm, arada pek bi fiyat farkı yoktu. İyi ki almamışım.

üzerinden çıkanlar pagid di, ate ile baya fark oldu. frene dokununca resmen ısırıyor. focus da brembo var mesela, basılı tuttukça fren tepkisizleşiyor, araç sürükleniyor resmen hissediliyor. Ate - Trw hariç hepsi aynı sanırım. Fren de iyisinden şaşmamak lazım. Ne ses, ne toz var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
(düzenlendi)
Selim Bilgin yazdı:

Kasislerden geçerken önden bir ses geliyor bazen, neye göre geliyor çözemedim. Götüreyim bir kaldırıp bakalım diye uğradım önceki hafta. Tabi ki Maslak'a gidince ses gelmedi. Gidene kadar komple ısındığı için kesiliyor ses. Bırakmak lazım geceden dükkanda ona da fırsat olmadı. Değiştirecek bir şey bulamayınca ya dedim bu bizim seramik balatalar (daha önce yazmıştım galiba) istediğim gibi çıkmadı, fren hissi berbat, araba zor duruyor. Tamam yüksek hızda iyi, ısınmıyor ama her gün yarışmıyoruz. Yurtdışından bir takım ATE balata sipariş vereyim de takalım. Sonra olmaz ama parçacıya bir soralım dedik, daha önce bulunmuyordu çünkü, şansımıza elinde varmış. Ne olduğunu anlamadan 4 balata değişmiş oldu, çıkan sıfır durumdaki ATE seramik balataları da yedeğe koyduk (isteyen varsa vereyim :D ). Fren hidroliği olarak da RBF660 koymuştum daha önce, ömrü çok kısa oluyor, özellikle bir kaç kere tam ısınırsa tekrar randıman vermyior. Standart dot 4 hidrolik ile değişimini de yaptık onun. Frenler cillop gibi oldu. Resmen kendi paramla üstüne gümrük vergisi de vererek rezillik çekmişim kaç aydır, bu da bu işin cilvesi.

Seramik balata araştırırken google'dan gelen olursa pist kullanımı vs. yoksa eğer yanaşmasın diye not da düşeyim.

Takım mı seramikler abi? Belki ben severim 🙃

tarihinde Furkan Bakırel tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

Balata yakın zamanda bende alacağım ne alalım şimdi Ate mi? Mevcutlar Delphi marka. Bir sorun yaşamadım. Liqui Moly Dor5.1 fren hidroliği ile birlikte değiştireceğim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Furkan Bakırel yazdı:

Takım mı seramikler abi? Belki ben severim 🙃

 

Takım, adres ver göndereyim. :)

Mustafa Arıkan yazdı:

Balata yakın zamanda bende alacağım ne alalım şimdi Ate mi? Mevcutlar Delphi marka. Bir sorun yaşamadım. Liqui Moly Dor5.1 fren hidroliği ile birlikte değiştireceğim.

 

ATE tavsiye ederim kesinlikle, zaten fren sistemlerini de komple ya ate ya da trw üretiyor gnelde.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Adnan Çakır

Benim de balata almam lazım ama motorcraft 3500 TRW 1700 Bosch 1000 TL 🥺 şimdiye kadar serviste motorcraft taktırmıştım (bundan sonra ben değiştireceğim) siz olsanız ne yapardınız? 🤔

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

balata çaktır

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Adnan Çakır yazdı:

Benim de balata almam lazım ama motorcraft 3500 TRW 1700 Bosch 1000 TL 🥺 şimdiye kadar serviste motorcraft taktırmıştım (bundan sonra ben değiştireceğim) siz olsanız ne yapardınız? 🤔

Bir haber bekliyorum ona göre motocraft veya fomoco tercih edeceğim, olmazsa şimdilik delphi var bulunanlar arasında.

Şuan bulduğum motocraft 18 mm 2500 tl, fomoco veya 20 mm motocraft  bekliyorum. 

Bosch 1050 tl

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan
Selim Bilgin yazdı:

 

Takım, adres ver göndereyim. :)

 

ATE tavsiye ederim kesinlikle, zaten fren sistemlerini de komple ya ate ya da trw üretiyor gnelde.

Servise de bir sorayım bazen çok pahalı olmayabiliyor.

Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Bosch Delphi Opel de ses yapıyor çıtak cıyak.

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Metin Akbal yazdı:

Bosch Delphi Opel de ses yapıyor çıtak cıyak.

O zaman delphi de bosch da elendi.

Yorum bağlantısı
Koray Demir

Kuzenim Audisinde Hella marka balata kullanıyor, izlenimler sorunsuz ve orijinalden hiçbir farkı yok.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Metin Akbal yazdı:

Bosch Delphi Opel de ses yapıyor çıtak cıyak.

bosch olabilecek en kotu malzeme bence. yarimken cikartip hella aldim. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...