Doğan Arşiray 18 Ocak Paylaş 18 Ocak Ali Gök yazdı: 1.4 tfsi lar vw deki 1.4 TSİ mi ? Sorunlu olan tfsi lar hangileriydi 1.8 tfsi mıydı? sorunsuzu varmı ki... 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 18 Ocak Paylaş 18 Ocak Doğan Arşiray yazdı: sorunsuzu varmı ki... 1.8 olanları almayın diyorlar genelde ondan sordum Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Ocak Yazar Paylaş 18 Ocak Ali Gök yazdı: 1.4 tfsi lar vw deki 1.4 TSİ mi ? Sorunlu olan tfsi lar hangileriydi 1.8 tfsi mıydı? Tfsi = tsi isimlendirme farklı sadece. 1.8’ler biraz sıkıntılı ama sorunlu olan diye bir şey yok aslında. Doğan Arşiray yazdı: sorunsuzu varmı ki... Durduk yere sağ sinyali bozulan hangisiydi 😀 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Ocak Yazar Paylaş 18 Ocak Ali Gök yazdı: 1.8 olanları almayın diyorlar genelde ondan sordum 1.8’lerde ciddi yağ yakma sorunları oldu. Zaten güçlü bir makine değil, quattro değil, onun için maceraya gerek yok. Zaten üretimden kalkalı da yıllar oldu. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Ocak Paylaş 18 Ocak Selim Bilgin yazdı: Durduk yere sağ sinyali bozulan hangisiydi 😀 benim konumdaki durum, 13 yaşındaki bir araçta oluşan basit bir elektrik problemi. kronik motor problemleri ile ilgisiz. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Ocak Yazar Paylaş 18 Ocak Doğan Arşiray yazdı: benim konumdaki durum, 13 yaşındaki bir araçta oluşan basit bir elektrik problemi. kronik motor problemleri ile ilgisiz. Bazı tsi'larda yaşananlar da 10 yıllık araçlarda olan münferit motor problemleri işte. Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 18 Ocak Paylaş 18 Ocak Selim Bilgin yazdı: Bazı tsi'larda yaşananlar da 10 yıllık araçlarda olan münferit motor problemleri işte. VW benzinli motorların ve dsg şanzımanın Ar-Ge çalışmalarını kullanıcı üzerinde yaptı 🥹. Ama dizel motorlar hep sağlamdı 😀. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Ocak Yazar Paylaş 18 Ocak Tamer Topaç yazdı: Yağ filtresi Halen anlamadım. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Ocak Yazar Paylaş 18 Ocak Furkan Bakırel yazdı: VW benzinli motorların ve dsg şanzımanın Ar-Ge çalışmalarını kullanıcı üzerinde yaptı 🥹. Ama dizel motorlar hep sağlamdı 😀. TSi'ların bir sorunu da çok erken gelmeleri. Piyasada spor otomobiller, Subaru'lar vs. hariç turbo benzinli yokken tsi'a boğdular piyasayı. Millet ne kullanmayı, ne bakımını biliyordu, bir kısım makineler öyle haşat oldu. Dayanıklılık olarak TDi tabi ki çok daha dayanıklı ama TDi'dan kasıt 1.6 değil kesinlikle. 1.9, 2.0, 3.0 vs. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Ocak Paylaş 18 Ocak Furkan Bakırel yazdı: VW benzinli motorların ve dsg şanzımanın Ar-Ge çalışmalarını kullanıcı üzerinde yaptı 🥹. Ama dizel motorlar hep sağlamdı 😀. kesinlikle katılıyorum. o direkt enjeksiyon muhabbetine bir enjektör koymuşlar taa silindirin içine gidiyor ucu. yüksek ısı ve basınçtan oring dayanmıyor benzin enjektörlerlerine. Köksal Yılmaz yazdı: Kozlarınızı roller da paylaşın rolleri değiştik. 2 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 18 Ocak Paylaş 18 Ocak Selim Bilgin yazdı: Halen anlamadım. Şanzıman yağı için yağ filtresi değişimini kastediyor herhalde. Ben teknolojini bilmiyorum, tahmin yürütüyorum. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 18 Ocak Paylaş 18 Ocak Selim Bilgin yazdı: Halen anlamadım. Şanzımanın yağ filtresi, şanzımanın içinde. Fİltre değişimi için komple şanzımanın indirilip, açılması gerekiyor. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Ocak Yazar Paylaş 19 Ocak Tamer Topaç yazdı: Şanzımanın yağ filtresi, şanzımanın içinde. Fİltre değişimi için komple şanzımanın indirilip, açılması gerekiyor. Ha pardon onu bilmiyordum. Çok şükür elimize almadık henüz bu şanzımandan. Yorum bağlantısı
Ali Gök 19 Ocak Paylaş 19 Ocak Selim Bilgin yazdı: Çok şükür elimize almadık henüz bu şanzımandan. siliver şu yazıyı hemen yoksa yarını görmez ha 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Ocak Yazar Paylaş 19 Ocak Ali Gök yazdı: siliver şu yazıyı hemen yoksa yarını görmez ha Bu şanzımandan dedim, benimki değil bu. Ailede iki tane var bundan ikisi de henüz garanti kapsamında. 🤓 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 19 Ocak Paylaş 19 Ocak Selim Bilgin yazdı: TSi'ların bir sorunu da çok erken gelmeleri. Piyasada spor otomobiller, Subaru'lar vs. hariç turbo benzinli yokken tsi'a boğdular piyasayı. Millet ne kullanmayı, ne bakımını biliyordu, bir kısım makineler öyle haşat oldu. Dayanıklılık olarak TDi tabi ki çok daha dayanıklı ama TDi'dan kasıt 1.6 değil kesinlikle. 1.9, 2.0, 3.0 vs. O zamanları hatırlıyorum, nerede bir bmw, mercedes varsa peşinde tsi geziyordu. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Ocak Paylaş 19 Ocak Ali Darbaz yazdı: Motordan daha büyük şanzıman var ve beni teknolojisi etkiledi. şanzımana bak. Tam alman mühendisliği 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Ocak Yazar Paylaş 19 Ocak Mahmut Yıldız yazdı: O zamanları hatırlıyorum, nerede bir bmw, mercedes varsa peşinde tsi geziyordu. 170'lik Jetta ile çok arabayı madara ettim zamanında, özellikle 3.20i ve 3.20d'ler. Ben son modifiyeleri yapmadan dışarıdan standart Jetta ile aynıydı, hesaba almıyordu kimse ama köpek gibi kazıyordu yolu. Dyno'da stok haliyle 190PS'nin üstünde güç aldığını söyleyenler vardı ama ne kadar doğru bilmiyorum. En problemli TSi'lardan biri olan motor bu, BLG kodlu olan, 60 bin km bindik, yağ bile eksiltmiyordu. Halen arada bakarım, temiz bir Golf GT bulursam alacağım kısa süreliğine. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Ocak Paylaş 19 Ocak Selim Bilgin yazdı: 170'lik Jetta efsane kasa, gizli güç en sevdiğim Selim Bilgin yazdı: yağ bile eksiltmiyordu. o doğru kullanım ile alakalı, hyper kasılmaya çalışan olursa segmanlar doluyor 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Ocak Yazar Paylaş 19 Ocak Çağlar Bayur yazdı: efsane kasa, gizli güç en sevdiğim Otoyolda dörtlüleri yaktıktan sonra tesiste denk gelince ne var bu arabada diye sormuştu A5 sahibi. Yol veriyormuş gibi yapıp gaza basarak aklınca ders verecekti, basıp geçince şok oldu. Benim huyumu bu araba bozdu zaten, alıştırdı güce, 170PS altına düşemedim sonra. 1 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 19 Ocak Paylaş 19 Ocak Selim Bilgin yazdı: 170'lik Jetta ile çok arabayı madara ettim zamanında, özellikle 3.20i ve 3.20d'ler. Ben son modifiyeleri yapmadan dışarıdan standart Jetta ile aynıydı, hesaba almıyordu kimse ama köpek gibi kazıyordu yolu. Dyno'da stok haliyle 190PS'nin üstünde güç aldığını söyleyenler vardı ama ne kadar doğru bilmiyorum. En problemli TSi'lardan biri olan motor bu, BLG kodlu olan, 60 bin km bindik, yağ bile eksiltmiyordu. Halen arada bakarım, temiz bir Golf GT bulursam alacağım kısa süreliğine. Hastası bile kısa süreliğine bakıyor, ben ikna oldum Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Ocak Yazar Paylaş 19 Ocak Köksal Yılmaz yazdı: Hastası bile kısa süreliğine bakıyor, ben ikna oldum Koleksiyon yapacak bütçemiz yok henüz. :D Yorum bağlantısı
Recommended Posts