Selim Bilgin 10 Aralık 2023 Yazar Paylaş 10 Aralık 2023 Çamurlu, karanlık filan ama olsun. 1 Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat 11 Aralık 2023 Paylaş 11 Aralık 2023 Selim Bilgin yazdı: Kış lastiği konusuna da yazmıştım, mevcuttaki seti takmak istemedim, sonra ani bir kararla Pilot Alpin 5 alarak Perşembe günü taktırdım hayırlı olsun lastikler güle güle kullan 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 15 Aralık 2023 Yazar Paylaş 15 Aralık 2023 Malum, araba satılmadı, beklettiğim işleri vardı, bir ucundan Bismillah dedik. Üzerindeki orijinal paspasların bir tarafı yırtılmıştı, benim topuğumu koyduğum yer de erimiş frene basarken kayıyordu. Tabi ki 7D, 9D havuzlu paspas vs. almak yerine orijinalini almak istedim. Servis stoğunda olmayınca bir şekilde kendi imkanlarımla (amazon.de) Almanya'dan aldım geldi. O arada bir de yine kenarı hafif eriyen fren pedal lastiğini değiştirdim. 9 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Aralık 2023 Paylaş 15 Aralık 2023 Gaz pedalı niye yerden mesnetli değil Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 15 Aralık 2023 Yazar Paylaş 15 Aralık 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Gaz pedalı niye yerden mesnetli değil Ben de şaşırmıştım. Aynı yılın Golf’ünde Passat’ında yerden. Audi’yi böyle yapmışlar. Bu türde boşluk daha az oluyor ama. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Aralık 2023 Paylaş 15 Aralık 2023 Vosvos audi arabalarını kendi arabalarından ucuza satmaya başlamış diyorlar. Politika değişikliği mi var acaba. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Aralık 2023 Paylaş 15 Aralık 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Vosvos audi arabalarını kendi arabalarından ucuza satmaya başlamış diyorlar. Politika değişikliği mi var acaba. herşey internetten göründüğü gibi olmayabiliyor,showroomdan bedava verilen passatlar da olmuştu zamanında, değişik şeyler. 1 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 15 Aralık 2023 Paylaş 15 Aralık 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Gaz pedalı niye yerden mesnetli değil Kamyon mu bu 🤭 kuzenin Jetta da görmüştüm kullanırken tuhafıma gitmişti 😉 1 Yorum bağlantısı
Emin Önal 16 Aralık 2023 Paylaş 16 Aralık 2023 Selim Bilgin yazdı: Ben de şaşırmıştım. Aynı yılın Golf’ünde Passat’ında yerden. Audi’yi böyle yapmışlar. Bu türde boşluk daha az oluyor ama. Bende yerden. Bunu görünce bende şaşırdım. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 16 Aralık 2023 Paylaş 16 Aralık 2023 Selim Bilgin yazdı: Bu türde boşluk daha az oluyor ama. züürt tesellisi. hemen iki* bmw almali. Selim Bilgin yazdı: Malum, araba satılmadı, beklettiğim işleri vardı, bir ucundan Bismillah dedik. Üzerindeki orijinal paspasların bir tarafı yırtılmıştı, benim topuğumu koyduğum yer de erimiş frene basarken kayıyordu. Tabi ki 7D, 9D havuzlu paspas vs. almak yerine orijinalini almak istedim. Servis stoğunda olmayınca bir şekilde kendi imkanlarımla (amazon.de) Almanya'dan aldım geldi. O arada bir de yine kenarı hafif eriyen fren pedal lastiğini değiştirdim. kac gunde geldi gumruk sorun olmadimi? Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 16 Aralık 2023 Yazar Paylaş 16 Aralık 2023 Doğan Arşiray yazdı: züürt tesellisi. hemen iki* bmw almali. kac gunde geldi gumruk sorun olmadimi? Bir haftada geldi. Amazon’dan alınca o işler Amazon’da. Yorum bağlantısı
Murat Sahın 17 Aralık 2023 Paylaş 17 Aralık 2023 Doğan Arşiray yazdı: zengin etti beni biliyorsunuz Bilmiyorum, azıcık detay versenizde bizde zengin olsak? Doğan Arşiray yazdı: aynısı falken ile oldu. eski set kışlıklar çok kötüymüş meğerse (lassa vs.) Lassa falan (ben şuan lassa kullanıyorum kışlığı) f/p ürünü sayılır. Alt segment lastikler hep böyle aslında. Astrada alpin de kullanmıştım blizzakda. Belirgin bir tutuş farkı hissetmemiştim ama alpinler blirgin şekilde daha konforluydu. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Aralık 2023 Yazar Paylaş 18 Aralık 2023 (düzenlendi) Arabanın üzerindeki akü 2017 üretimi orijinal Audi idi (Varta üretimi). Muhtemelen bu kışı da çıkarırdı ama standart arabaların (ya da kabloların) gücü takviye yapmaya yetmediği için macera aramayayım değiştireyim dedim. Varta ile ilgili olumsuz yorumlar var bu aralar, onun için zor bulsam da Exide alıp taktım. Start-stop vs. olmadığı için standart akü. Frenlerde bir süredir şikayetçiydim, ilk aldığım sene bir kaç balata deneyip memnun kalmadıktan sonra ATE almıştım, o zaman piaysa markalarının iki katı fiyatınaydı, bu sefer yine ATE alayım dedim ama TR'de bulamadım, pahalı olduğu için tercih edilmiyor muhtemelen. Ben de Almanya'dan aldım (aslında Estonya'dan geldi). Disk de alacaktım ama şu yeni 150 Euro limitinden dolayı biraz zahmetli olacaktı, uğraşasım gelmedi. Disk olarak Zimmerman kullandık. Bir haftadır kullanıyorum, daha yeni alışmaya başladı. Bayağı farketti frenler. En önemlisi bu ceramic serisi acayip sessiz ve değişik bir his getirdi pedala. İyice alışsın tekrar yorum ekleyeceğim. Çıkan disk ve balatalar 1 sene daha rahat giderdi bu arada ama performansını kaybetmişti, dibini sıyırmayı sevmiyorum parçaların. Yıllık periyodik z-rot değişimimizi de yaptık bu arada. Yağ bakımı gibi. ön z-rot yiyor araba. Ön aks ağırlığı fazla olduğundan ve ince profilli lastikten muhtemelen ama neyse ki pahalı bir parça değil. Normalde yağ bakımı yaptığım km de geldi ama bu sefer farklı planlarım var, onun için 15 bine kadar gideceğim muhtemelen, sonra motoru sehpada görebiliriz bir aksilik olmazsa. 18 Aralık 2023 tarihinde Selim Bilgin tarafından düzenlendi 7 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Aralık 2023 Yazar Paylaş 18 Aralık 2023 Ali Gök yazdı: trigeremi gireceksin Evet, indirmişken turbo vs. girişelim diyorum. Malum nüfusa kaydettik gibi bir şey oldu. Ama acil değil, muhtemelen bahar-yaz gibi yaparız. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Aralık 2023 Paylaş 18 Aralık 2023 Selim Bilgin yazdı: Arabanın üzerindeki akü 2017 üretimi orijinal Audi idi (Varta üretimi). Muhtemelen bu kışı da çıkarırdı ama standart arabaların (ya da kabloların) gücü takviye yapmaya yetmediği için macera aramayayım değiştireyim dedim. Varta ile ilgili olumsuz yorumlar var bu aralar, onun için zor bulsam da Exide alıp taktım. Start-stop vs. olmadığı için standart akü. Frenlerde bir süredir şikayetçiydim, ilk aldığım sene bir kaç balata deneyip memnun kalmadıktan sonra ATE almıştım, o zaman piaysa markalarının iki katı fiyatınaydı, bu sefer yine ATE alayım dedim ama TR'de bulamadım, pahalı olduğu için tercih edilmiyor muhtemelen. Ben de Almanya'dan aldım (aslında Estonya'dan geldi). Disk de alacaktım ama şu yeni 150 Euro limitinden dolayı biraz zahmetli olacaktı, uğraşasım gelmedi. Disk olarak Zimmerman kullandık. Bir haftadır kullanıyorum, daha yeni alışmaya başladı. Bayağı farketti frenler. En önemlisi bu ceramic serisi acayip sessiz ve değişik bir his getirdi pedala. İyice alışsın tekrar yorum ekleyeceğim. Çıkan disk ve balatalar 1 sene daha rahat giderdi bu arada ama performansını kaybetmişti, dibini sıyırmayı sevmiyorum parçaların. Yıllık periyodik z-rot değişimimizi de yaptık bu arada. Yağ bakımı gibi. ön z-rot yiyor araba. Ön aks ağırlığı fazla olduğundan ve ince profilli lastikten muhtemelen ama neyse ki pahalı bir parça değil. Normalde yağ bakımı yaptığım km de geldi ama bu sefer farklı planlarım var, onun için 15 bine kadar gideceğim muhtemelen, sonra motoru sehpada görebiliriz bir aksilik olmazsa. sermaik balatalar süper oluyorlar. toz da çıkmıyor. çok da pahalı kıyaslanınca. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 18 Aralık 2023 Paylaş 18 Aralık 2023 Heh, zenciri de değiştir alana yapacak bir iş kalmasın. Sen bayat parayı pek sevmiyorsun anladım ben. Bekleyip bayatlamadan göndereyim gitsin diyorsun. Aklına bir kere satma fikri girdi ya, ilk fırsatta gider o araba. 1 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 18 Aralık 2023 Paylaş 18 Aralık 2023 Tezgah fantezisi bende de var da, motordan önce kendimiz tezgâh geliriz sanayide diye girmedim o topa Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Aralık 2023 Paylaş 18 Aralık 2023 Önder Özcan yazdı: Heh, zenciri de değiştir alana yapacak bir iş kalmasın. Sen bayat parayı pek sevmiyorsun anladım ben. Bekleyip bayatlamadan göndereyim gitsin diyorsun. Aklına bir kere satma fikri girdi ya, ilk fırsatta gider o araba. bence de. Evet arabayı bakımlı tutmak çok güzel ama burası ingiltere değilki. Orada satarken yaptıklarının karşılığını alıyorsun. Burada model kaza boya kaporta. Mekanikte yaptıkların satarken sıfır. Maalesef böyle Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Aralık 2023 Paylaş 18 Aralık 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: bence de. Evet arabayı bakımlı tutmak çok güzel ama burası ingiltere değilki. Orada satarken yaptıklarının karşılığını alıyorsun. Burada model kaza boya kaporta. Mekanikte yaptıkların satarken sıfır. Maalesef böyle sonraki sahibini düşünerek araba alınmaz, öyle olsa kimse kiprit almazdı 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Aralık 2023 Paylaş 18 Aralık 2023 Çağlar Bayur yazdı: sonraki sahibini düşünerek araba alınmaz, öyle olsa kimse kiprit almazdı Zinciri motor masaya alınarak değiştirilir deseler zaten almazdık. Neden? Çünkü para yok Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 18 Aralık 2023 Yazar Paylaş 18 Aralık 2023 Önder Özcan yazdı: Heh, zenciri de değiştir alana yapacak bir iş kalmasın. Sen bayat parayı pek sevmiyorsun anladım ben. Bekleyip bayatlamadan göndereyim gitsin diyorsun. Aklına bir kere satma fikri girdi ya, ilk fırsatta gider o araba. Ben seviyorum da para beni sevmiyor. Mustafa Tüfekçi yazdı: Tezgah fantezisi bende de var da, motordan önce kendimiz tezgâh geliriz sanayide diye girmedim o topa Usta önemli, ama senin arabanın işçiliği bu kadar dert değildir, zincir önde diye biliyorum. Çağlar Bayur yazdı: sonraki sahibini düşünerek araba alınmaz, öyle olsa kimse kiprit almazdı Sonraki sahibini düşünerek alsam bu arabayı almazdım zaten. Doğan Arşiray yazdı: sermaik balatalar süper oluyorlar. toz da çıkmıyor. çok da pahalı kıyaslanınca. Çok da pahalı değil olacaktı galiba Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 18 Aralık 2023 Paylaş 18 Aralık 2023 Benim zincir bakımı yapılı diye tahmin ediyorum çünkü tipalari düzgün yapmamışlar eskisini kullanmışlardı. Yeniledim montaj tipalarini. Benim ufak tefek yağ kaçağım var. Karter tapasini bozup bisiler yapmışlar hatta. Usta yağı tipadan değişecek diye uğraşıyorlar ne gereksiz diyor. Ki ben tapa yi bakımda değişen adamım. Yapılacak masrafa gerçekten değse ( o kadar uzun bende kalmaz diye degmicek hediye edicem sonraki sahibine diye değmez diyorum) Motor şanzıman tezgaha alıp oring conta sıfırlasak bı 300 bin km daha bakılmaz geriye dönüp Yorum bağlantısı
Recommended Posts