İçeriğe Yönlendir

A6 3.0 TDI Quattro


Selim Bilgin

Recommended Posts

Selim Bilgin
Doğan Arşiray yazdı:

bence o kadar yol dayanamayacaklar. batarya ömrü bitecek.

 

Yıkılmış bir şehirde ve zehir gibi soğukta bir hafta arabada yaşayınca otomobile bakış açım değişti benim, depoda 80 litre mazot olması ve saatlerce sorunsuz rölantide çalışması, gerekirse iş makinesinden yakıt ikmali yapılabilmesi büyük öncelik. Allah göstermesin bir daha tabi.

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Selim Bilgin yazdı:

 

Yıkılmış bir şehirde ve zehir gibi soğukta bir hafta arabada yaşayınca otomobile bakış açım değişti benim, depoda 80 litre mazot olması ve saatlerce sorunsuz rölantide çalışması, gerekirse iş makinesinden yakıt ikmali yapılabilmesi büyük öncelik. Allah göstermesin bir daha tabi.

görüyor ve artırıyorum benzin+lpg tankı birleşimi ile saatlere saat katıyoruz hayyaller latte

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Selim Bilgin yazdı:

 

Yıkılmış bir şehirde ve zehir gibi soğukta bir hafta arabada yaşayınca otomobile bakış açım değişti benim, depoda 80 litre mazot olması ve saatlerce sorunsuz rölantide çalışması, gerekirse iş makinesinden yakıt ikmali yapılabilmesi büyük öncelik. Allah göstermesin bir daha tabi.


saatlerce rölantide çalışacağına ara ara çalışıp ısıtsa? 

Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


saatlerce rölantide çalışacağına ara ara çalışıp ısıtsa? 

Motor büyük zor ısınıyor zor soğuyor dizel motorun termal verimliğini de göz önüne alırsak bu mantık boşa düşüyor.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


saatlerce rölantide çalışacağına ara ara çalışıp ısıtsa? 

 

Furkan Bakırel yazdı:

Motor büyük zor ısınıyor zor soğuyor dizel motorun termal verimliğini de göz önüne alırsak bu mantık boşa düşüyor.

 

Aslında PTC olduğu için sıcak hava vermeye çok hızlı başlıyor. Tabi ki ısınınca kapatıp bir süre öyle duruyorsun ama gerekli halde çalıştırırken de kafada soru işareti olmaması önemli. Cankurtaran'da karda kaldığımda mesela kapatıp uzun süre bekleyecek bir hava yoktu çünkü deli gibi tipi vardı. Aç-kapa yapmaktansa ellemedim çalıştı. Maraş'ta da keza gece uyumaya çalışırken üşüyerek uyanmaktansa çalışır halde yatıyordum.

Ha zaten 4 koltuk ısıtma ve MMI'da akü göstergesi de var. :D Kontak açık koltuk ısıtmayla oturup akü durumunu gözlemleyerek duruma göre çalıştırabilirsin arabayı.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Akü mü? Göstergede ikaz mı? Bakacazzzz :) 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Akü mü? Göstergede ikaz mı? Bakacazzzz :) 

 

Akülü araba değil ama bu ona göre. :D 

Şöyle bir güç ünitesi mevcut.

Benim motor da bayağı kirlenmiş bi ara temizleyeyim de şöyle temiz çıksın ortaya.

 

maxresdefault.jpg

 

tarihinde Selim Bilgin tarafından düzenlendi
  • Beğen 9
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Selim Bilgin yazdı:

 

Akülü araba değil ama bu ona göre. :D 

Şöyle bir güç ünitesi mevcut.

Benim motor da bayağı kirlenmiş bi ara temizleyeyim de şöyle temiz çıksın ortaya.

 

maxresdefault.jpg

 


saklayacak neyiniz var kardeşim. Niye kapaklar falan :) 

 

pazar günü akü bittiğinde komşu abinin megane 2’si vardı. Aradım. İndi. Kaputu bi açtık. Akünün üstünde kapak, 3 civata. Neden. Neden yani? Civataları neyle açacağız. @İlkay Başaran

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Döşe bak döşe masallah 


Gaburgaları sayalım mı?

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Selim Bilgin yazdı:

 

Akülü araba değil ama bu ona göre. :D 

Şöyle bir güç ünitesi mevcut.

Benim motor da bayağı kirlenmiş bi ara temizleyeyim de şöyle temiz çıksın ortaya.

 

maxresdefault.jpg

 

 

Muzu elmayı sanat eseri diye paylaşanlar var bu foto varken. Birde alternatörsüz arabayı araba diye paylaşanlar. LPG candır DSG tırt.

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


saklayacak neyiniz var kardeşim. Niye kapaklar falan :) 

 

pazar günü akü bittiğinde komşu abinin megane 2’si vardı. Aradım. İndi. Kaputu bi açtık. Akünün üstünde kapak, 3 civata. Neden. Neden yani? Civataları neyle açacağız. @İlkay Başaran

2 dk akım çekince bitmez demek o

  • Mutlu 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Selim Bilgin yazdı:


Gaburgaları sayalım mı?

Diyince gözümde canlanan

 

1200px-MB_M120_E60_VA_1991_300kw_600SEL.

 

Rölanti de 1. Silindir ateslemeye başlayınca 12. Sine sıra gelene kadar  zaman akıp gidiyor sanki

 

 

 

Marş motoru silindirlere hadiiii der gibi sesleniyor hahaha

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Adnan Çakır
Mustafa Tüfekçi yazdı:

 

 

 

Marş motoru silindirlere hadiiii der gibi sesleniyor hahaha

Gitti en az 500 kaat 🥴

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

buji değiştirmeye bir başlıyorsun 2 gün sürüyor.

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Mustafa Tüfekçi yazdı:

 

 

 

Marş motoru silindirlere hadiiii der gibi sesleniyor hahaha

 

Şunun sesine bayılıyorum ya, kırmızı plakalı ve kadife koltuklu bir örneğiyle haşır neşir olmuştum zamanında.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Doğan Arşiray yazdı:

buji değiştirmeye bir başlıyorsun 2 gün sürüyor.

özel takımı var, o yüzden genelde 2 buji hep eski kalırdı

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Furkan Bakırel
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Xc90 şanzımanlı bir araba. Elektrikli değilki. Yani yine aynı yere geldik. Almayın :)  

 

Araba bu xc90 mı 60 mı bilmem ama pilli.

IMG_4516.jpeg.086b706ddecca104a290a1b92014e251.jpeg

Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan
Furkan Bakırel yazdı:

 

Araba bu xc90 mı 60 mı bilmem ama pilli.

IMG_4516.jpeg.086b706ddecca104a290a1b92014e251.jpeg

XC90 Plug-in Hybrid olanıdır.

Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
Mustafa Arıkan yazdı:

XC90 Plug-in Hybrid olanıdır.

Teknik terimlerini çok bilmiyorum ama, turşu. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Kış lastiği konusuna da yazmıştım, mevcuttaki seti takmak istemedim, sonra ani bir kararla Pilot Alpin 5 alarak Perşembe günü taktırdım. Aslında jantı da değiştirecektim ama ufak bir pürüz oldu, jantlar takılınca foto atacağım buraya.

 

Ancak şöyle bir şey oldu, son dönem ön süspansiyondan şikayetim vardı, sönümlemiyor gibiydi araba yoldaki engelleri. Müsait bir ara komple ön takıma girişeyim filan diyordum hatta. Michelin lastikleri takınca tamamen düzeldi. Benim yazlıklar Nokian Powerproof ve ikinci sezon kullanıldı sadece, neden bilmiyorum mukavemetleri kalmamış, ya da başından beri mi öyleydi bilmiyorum. Arabanın karakteri değişti, şimdi yaz gelince onları takmayıp bir takım da PS5 alacağım muhtemelen ama niye böyle oldu anlamadım. Yandan bakınca da ebat aynı olmasına rağmen bu lastikler daha etli duruyor. Kış lastiği olduğu için de olabilir ama bu kadar fark olmamalı bence.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Selim Bilgin yazdı:

Kış lastiği konusuna da yazmıştım, mevcuttaki seti takmak istemedim, sonra ani bir kararla Pilot Alpin 5 alarak Perşembe günü taktırdım. Aslında jantı da değiştirecektim ama ufak bir pürüz oldu, jantlar takılınca foto atacağım buraya.

 

Ancak şöyle bir şey oldu, son dönem ön süspansiyondan şikayetim vardı, sönümlemiyor gibiydi araba yoldaki engelleri. Müsait bir ara komple ön takıma girişeyim filan diyordum hatta. Michelin lastikleri takınca tamamen düzeldi. Benim yazlıklar Nokian Powerproof ve ikinci sezon kullanıldı sadece, neden bilmiyorum mukavemetleri kalmamış, ya da başından beri mi öyleydi bilmiyorum. Arabanın karakteri değişti, şimdi yaz gelince onları takmayıp bir takım da PS5 alacağım muhtemelen ama niye böyle oldu anlamadım. Yandan bakınca da ebat aynı olmasına rağmen bu lastikler daha etli duruyor. Kış lastiği olduğu için de olabilir ama bu kadar fark olmamalı bence.

aynısı falken ile oldu. eski set kışlıklar çok kötüymüş meğerse (lassa vs.)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Selim Bilgin yazdı:

Nokian Powerproof

jant koruma çıkıntısı diğerine göre farklı mı bakınca?

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Çağlar Bayur yazdı:

jant koruma çıkıntısı diğerine göre farklı mı bakınca?


Michelin’de daha fazla gibi ama yarın bi bakayım. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...