İçeriğe Yönlendir

A6 3.0 TDI Quattro


Selim Bilgin

Recommended Posts

Selim Bilgin
  Doğan Arşiray yazdı:

bence o kadar yol dayanamayacaklar. batarya ömrü bitecek.

Genişlet  

 

Yıkılmış bir şehirde ve zehir gibi soğukta bir hafta arabada yaşayınca otomobile bakış açım değişti benim, depoda 80 litre mazot olması ve saatlerce sorunsuz rölantide çalışması, gerekirse iş makinesinden yakıt ikmali yapılabilmesi büyük öncelik. Allah göstermesin bir daha tabi.

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
  Selim Bilgin yazdı:

 

Yıkılmış bir şehirde ve zehir gibi soğukta bir hafta arabada yaşayınca otomobile bakış açım değişti benim, depoda 80 litre mazot olması ve saatlerce sorunsuz rölantide çalışması, gerekirse iş makinesinden yakıt ikmali yapılabilmesi büyük öncelik. Allah göstermesin bir daha tabi.

Genişlet  

görüyor ve artırıyorum benzin+lpg tankı birleşimi ile saatlere saat katıyoruz hayyaller latte

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
  Selim Bilgin yazdı:

 

Yıkılmış bir şehirde ve zehir gibi soğukta bir hafta arabada yaşayınca otomobile bakış açım değişti benim, depoda 80 litre mazot olması ve saatlerce sorunsuz rölantide çalışması, gerekirse iş makinesinden yakıt ikmali yapılabilmesi büyük öncelik. Allah göstermesin bir daha tabi.

Genişlet  


saatlerce rölantide çalışacağına ara ara çalışıp ısıtsa? 

Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:


saatlerce rölantide çalışacağına ara ara çalışıp ısıtsa? 

Genişlet  

Motor büyük zor ısınıyor zor soğuyor dizel motorun termal verimliğini de göz önüne alırsak bu mantık boşa düşüyor.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:


saatlerce rölantide çalışacağına ara ara çalışıp ısıtsa? 

Genişlet  

 

  Furkan Bakırel yazdı:

Motor büyük zor ısınıyor zor soğuyor dizel motorun termal verimliğini de göz önüne alırsak bu mantık boşa düşüyor.

Genişlet  

 

Aslında PTC olduğu için sıcak hava vermeye çok hızlı başlıyor. Tabi ki ısınınca kapatıp bir süre öyle duruyorsun ama gerekli halde çalıştırırken de kafada soru işareti olmaması önemli. Cankurtaran'da karda kaldığımda mesela kapatıp uzun süre bekleyecek bir hava yoktu çünkü deli gibi tipi vardı. Aç-kapa yapmaktansa ellemedim çalıştı. Maraş'ta da keza gece uyumaya çalışırken üşüyerek uyanmaktansa çalışır halde yatıyordum.

Ha zaten 4 koltuk ısıtma ve MMI'da akü göstergesi de var. :D Kontak açık koltuk ısıtmayla oturup akü durumunu gözlemleyerek duruma göre çalıştırabilirsin arabayı.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Akü mü? Göstergede ikaz mı? Bakacazzzz :) 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
(düzenlendi)
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Akü mü? Göstergede ikaz mı? Bakacazzzz :) 

Genişlet  

 

Akülü araba değil ama bu ona göre. :D 

Şöyle bir güç ünitesi mevcut.

Benim motor da bayağı kirlenmiş bi ara temizleyeyim de şöyle temiz çıksın ortaya.

 

maxresdefault.jpg

 

tarihinde Selim Bilgin tarafından düzenlendi
  • Beğen 9
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
  Selim Bilgin yazdı:

 

Akülü araba değil ama bu ona göre. :D 

Şöyle bir güç ünitesi mevcut.

Benim motor da bayağı kirlenmiş bi ara temizleyeyim de şöyle temiz çıksın ortaya.

 

maxresdefault.jpg

 

Genişlet  


saklayacak neyiniz var kardeşim. Niye kapaklar falan :) 

 

pazar günü akü bittiğinde komşu abinin megane 2’si vardı. Aradım. İndi. Kaputu bi açtık. Akünün üstünde kapak, 3 civata. Neden. Neden yani? Civataları neyle açacağız. @İlkay Başaran

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
  Selim Bilgin yazdı:

 

Akülü araba değil ama bu ona göre. :D 

Şöyle bir güç ünitesi mevcut.

Benim motor da bayağı kirlenmiş bi ara temizleyeyim de şöyle temiz çıksın ortaya.

 

maxresdefault.jpg

 

Genişlet  

 

Muzu elmayı sanat eseri diye paylaşanlar var bu foto varken. Birde alternatörsüz arabayı araba diye paylaşanlar. LPG candır DSG tırt.

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:


saklayacak neyiniz var kardeşim. Niye kapaklar falan :) 

 

pazar günü akü bittiğinde komşu abinin megane 2’si vardı. Aradım. İndi. Kaputu bi açtık. Akünün üstünde kapak, 3 civata. Neden. Neden yani? Civataları neyle açacağız. @İlkay Başaran

Genişlet  

2 dk akım çekince bitmez demek o

  • Mutlu 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
  Selim Bilgin yazdı:


Gaburgaları sayalım mı?

Genişlet  

Diyince gözümde canlanan

 

1200px-MB_M120_E60_VA_1991_300kw_600SEL.

 

Rölanti de 1. Silindir ateslemeye başlayınca 12. Sine sıra gelene kadar  zaman akıp gidiyor sanki

 

 

 

Marş motoru silindirlere hadiiii der gibi sesleniyor hahaha

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Adnan Çakır
  Mustafa Tüfekçi yazdı:

 

 

 

Marş motoru silindirlere hadiiii der gibi sesleniyor hahaha

Genişlet  

Gitti en az 500 kaat 🥴

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

buji değiştirmeye bir başlıyorsun 2 gün sürüyor.

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
  Mustafa Tüfekçi yazdı:

 

 

 

Marş motoru silindirlere hadiiii der gibi sesleniyor hahaha

Genişlet  

 

Şunun sesine bayılıyorum ya, kırmızı plakalı ve kadife koltuklu bir örneğiyle haşır neşir olmuştum zamanında.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
  Doğan Arşiray yazdı:

buji değiştirmeye bir başlıyorsun 2 gün sürüyor.

Genişlet  

özel takımı var, o yüzden genelde 2 buji hep eski kalırdı

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Furkan Bakırel
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Xc90 şanzımanlı bir araba. Elektrikli değilki. Yani yine aynı yere geldik. Almayın :)  

Genişlet  

 

Araba bu xc90 mı 60 mı bilmem ama pilli.

IMG_4516.jpeg.086b706ddecca104a290a1b92014e251.jpeg

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Kış lastiği konusuna da yazmıştım, mevcuttaki seti takmak istemedim, sonra ani bir kararla Pilot Alpin 5 alarak Perşembe günü taktırdım. Aslında jantı da değiştirecektim ama ufak bir pürüz oldu, jantlar takılınca foto atacağım buraya.

 

Ancak şöyle bir şey oldu, son dönem ön süspansiyondan şikayetim vardı, sönümlemiyor gibiydi araba yoldaki engelleri. Müsait bir ara komple ön takıma girişeyim filan diyordum hatta. Michelin lastikleri takınca tamamen düzeldi. Benim yazlıklar Nokian Powerproof ve ikinci sezon kullanıldı sadece, neden bilmiyorum mukavemetleri kalmamış, ya da başından beri mi öyleydi bilmiyorum. Arabanın karakteri değişti, şimdi yaz gelince onları takmayıp bir takım da PS5 alacağım muhtemelen ama niye böyle oldu anlamadım. Yandan bakınca da ebat aynı olmasına rağmen bu lastikler daha etli duruyor. Kış lastiği olduğu için de olabilir ama bu kadar fark olmamalı bence.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
  Selim Bilgin yazdı:

Kış lastiği konusuna da yazmıştım, mevcuttaki seti takmak istemedim, sonra ani bir kararla Pilot Alpin 5 alarak Perşembe günü taktırdım. Aslında jantı da değiştirecektim ama ufak bir pürüz oldu, jantlar takılınca foto atacağım buraya.

 

Ancak şöyle bir şey oldu, son dönem ön süspansiyondan şikayetim vardı, sönümlemiyor gibiydi araba yoldaki engelleri. Müsait bir ara komple ön takıma girişeyim filan diyordum hatta. Michelin lastikleri takınca tamamen düzeldi. Benim yazlıklar Nokian Powerproof ve ikinci sezon kullanıldı sadece, neden bilmiyorum mukavemetleri kalmamış, ya da başından beri mi öyleydi bilmiyorum. Arabanın karakteri değişti, şimdi yaz gelince onları takmayıp bir takım da PS5 alacağım muhtemelen ama niye böyle oldu anlamadım. Yandan bakınca da ebat aynı olmasına rağmen bu lastikler daha etli duruyor. Kış lastiği olduğu için de olabilir ama bu kadar fark olmamalı bence.

Genişlet  

aynısı falken ile oldu. eski set kışlıklar çok kötüymüş meğerse (lassa vs.)

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
  Çağlar Bayur yazdı:

jant koruma çıkıntısı diğerine göre farklı mı bakınca?

Genişlet  


Michelin’de daha fazla gibi ama yarın bi bakayım. 

Yorum bağlantısı
Misafir
Bu konu kapalıdır.
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...