Selim Bilgin 11 Eylül 2022 Yazar Paylaş 11 Eylül 2022 FTP ile uğraşmayayım dedim de forum çok küçültmüş fotoyu, güncelledim. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Güzel arazi. 4 çekeri burada mı deniyorsunuz Arazi mi? Çimen diyelim. 2 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 11 Eylül 2022 Paylaş 11 Eylül 2022 Selim Bilgin yazdı: FTP ile uğraşmayayım dedim de forum çok küçültmüş fotoyu, güncelledim. Güzel foto ama hâlâ çok uzak bize Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Eylül 2022 Paylaş 12 Eylül 2022 Selim Bilgin yazdı: FTP ile uğraşmayayım dedim de forum çok küçültmüş fotoyu, güncelledim. Arazi mi? Çimen diyelim. yazın kuru otların üstüne park edilen pillilerde yangın bile çıkabiliyor, bazısına ürkütücü bir görünüm bu 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Eylül 2022 Paylaş 12 Eylül 2022 Çağlar Bayur yazdı: yazın kuru otların üstüne park edilen pillilerde yangın bile çıkabiliyor, bazısına ürkütücü bir görünüm bu aynen. Akdeniz orman yangınlarının sebebi de biziz. Asın bizi 😁 şu yeşilliğe bak arkadaş. Ne güzel. Ama birazdan siyah bir orca tüm kurumlarıyla beraber yeşilin üstüne kusacak. Çok yazık 1 3 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 12 Eylül 2022 Yazar Paylaş 12 Eylül 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: şu yeşilliğe bak arkadaş. Ne güzel. Ama birazdan siyah bir orca tüm kurumlarıyla beraber yeşilin üstüne kusacak. Çok yazık Para olsa da yeni kasa benzinli hibridini alsak, hatta almışken A7 alsak. Amin. 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Eylül 2022 Paylaş 12 Eylül 2022 Selim Bilgin yazdı: Para olsa da yeni kasa benzinli hibridini alsak, hatta almışken A7 alsak. Amin. Yazıktır yaktığın mazota. Çekelim sana bi corolla 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 12 Eylül 2022 Paylaş 12 Eylül 2022 İlkay Başaran yazdı: Buraya benzettim i'll be back! 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 12 Eylül 2022 Paylaş 12 Eylül 2022 Önder Özcan yazdı: i'll be back! Mezarlıklardan gidiyoruz abi dur. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Eylül 2022 Paylaş 12 Eylül 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: 😁 şu yeşilliğe bak arkadaş. Ne güzel. Ama birazdan siyah bir orca tüm kurumlarıyla beraber yeşilin üstüne kusacak. Çok yazık Bu nasıl bir tespittir arkadaş. 😂 2 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 11 Ekim 2022 Yazar Paylaş 11 Ekim 2022 Satma fikri kabul görmediğine göre son yapılanları yazayım. - Hoparlörlerde yılların etkisiyle deformasyon vardı, körükleri yırtılmıştı bazılarının, biri hiç çalışmıyordu, ses sistemine bütçe ayırmaktan vazgeçince birisi bi tamirci önerdi, ön arka twitter'lar hariç 6 hoparlörü söküp gönderdik, 10 numara yapmışlar gerçekten, geri takınca gayet güzel oldu. 400 TL gibi bir paraya çözülmüş oldu o iş. Bana kalırsa o işin hakkı daha fazla. - Bir gün arabayı çalıştırdım akü lambası yanıyor, şarj etmiyor. Aynı Çorum'da yolda kaldığım gibi. İşimi hallettim, stop ettim tekrar çalıştırdım bir daha yanmadı. Ama tekrar yolda kalmamak için alternatörü söktürüp konjektörünü değiştirttim. Bu arada arabadaki akü orijinal Audi ve 2017 üretimi. İkidir şarj kesmesine rağmen bayağı kurtardı beni. Akü biterse kesinlikle gidip servisten orijinal akü alacağım. Üretici aynı bile olsa kalite standartları farkediyor bence. - Direksiyonu çevirirken bir vıcırtı geliyordu, V kayışındanmış. Kayış yeniydi aslında ama Çorum'da oraları sökmeden alternatörü sökmek için kayışı çok kastırmışlardı, zarar vermişler muhtemelen. Allah'tan kopmadan kurtardık. - Gaz kelebeği bir kaçtır hata kodu atıyordu, temizledik taktık yine olunca sıfırıyla değişti. - Diğer işler için arabayı bırakırken frenden ses geliyor bi zımpara yapalım balatalara demiştim. Akif usta aradı arka balatayı bitirmişsin ondan ötüyor dedi. Hayatımda ilk defa balata bitirdiğim için şaşırdım tabi. Önceki sefer frenle bayağı uğraşmış en son ATE balata bulup takmıştım. ATE alacak mısın yoksa pagid var onu takayım mı dedi, uğraşasım gelmedi tak dedim. 1000 km'ye yaklaştı kullanıyorum, kesinlikle ATE'ler daha iyi tutuyordu ve fren hissi daha iyiydi. Muhtemelen iyi tuttuğu için de çabuk bitti. Ön balataya bi bakacağım o da azalınca ön arka ATE alıp komple değişirim yine. - Yurtdışından aldığım ve bir macerayla getirdiğimiz yayları takınca araba fazla yükselmişti, sonra uğraşmaktan sıkıldığım için ellemedim. Koni mi alsam, KW coilover mı yapsam filan derken macera arama dedim kendime ve servisten şasiden ne çıkıyorsa orijinal alıp takalım dedim ama servis stokta yok, yurtdışı siparişi geçeceğiz dedi. Tabi 15 yaşında Audi'nin helezonlarını kimse servisten satın almıyordur haliyle. Öyle olunca denemek için üzerinden çıkan kendi orijinallerini taktık. Bence daha iyi oldu. Bir sorun olmazsa süspansiyona ellemeyi düşünmüyorum tekrar. Şimdilik bu kadar. Bi ara zaman bulup direksiyon ve tavan döşemesi için bırakmam lazım. Bu da 310.500 km hatırası. 19 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 11 Ekim 2022 Paylaş 11 Ekim 2022 Selim Bilgin yazdı: - Diğer işler için arabayı bırakırken frenden ses geliyor bi zımpara yapalım balatalara demiştim. Akif usta aradı arka balatayı bitirmişsin ondan ötüyor dedi. Hayatımda ilk defa balata bitirdiğim için şaşırdım tabi. Önceki sefer frenle bayağı uğraşmış en son ATE balata bulup takmıştım. ATE alacak mısın yoksa pagid var onu takayım mı dedi, uğraşasım gelmedi tak dedim. 1000 km'ye yaklaştı kullanıyorum, kesinlikle ATE'ler daha iyi tutuyordu ve fren hissi daha iyiydi. Muhtemelen iyi tuttuğu için de çabuk bitti. Ön balataya bi bakacağım o da azalınca ön arka ATE alıp komple değişirim yine. - Yurtdışından aldığım ve bir macerayla getirdiğimiz yayları takınca araba fazla yükselmişti, sonra uğraşmaktan sıkıldığım için ellemedim. Koni mi alsam, KW coilover mı yapsam filan derken macera arama dedim kendime ve servisten şasiden ne çıkıyorsa orijinal alıp takalım dedim ama servis stokta yok, yurtdışı siparişi geçeceğiz dedi. Tabi 15 yaşında Audi'nin helezonlarını kimse servisten satın almıyordur haliyle. Öyle olunca denemek için üzerinden çıkan kendi orijinallerini taktık. Bence daha iyi oldu. Bir sorun olmazsa süspansiyona ellemeyi düşünmüyorum tekrar. Şimdilik bu kadar. Bi ara zaman bulup direksiyon ve tavan döşemesi için bırakmam lazım. bi forum düşünürü @Çağlar Bayurderki çalışıyorsa sakın kurcalama, o emeklere ve paralara (yurtdışından aldığım ve bir macerayla getirdiğimiz yayları) yazık oldu hansa çalışmış oldun. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 11 Ekim 2022 Yazar Paylaş 11 Ekim 2022 Metin Uzunoğlu yazdı: bi forum düşünürü @Çağlar Bayurderki çalışıyorsa sakın kurcalama, o emeklere ve paralara (yurtdışından aldığım ve bir macerayla getirdiğimiz yayları) yazık oldu hansa çalışmış oldun. Tecrübe yediğimiz kazıklardan oluşuyordu dimi Ben artık orijinalciyim, çok iyi ve tecrübe edilmiş aftermarket (kw coilover gibi) yoksa gidip servisten alıyorum artık orijinali neyse. Özellikle motor kulağından sonra iyice sıkıldım parça işinden. 4 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Ekim 2022 Paylaş 11 Ekim 2022 Selim Bilgin yazdı: artık orijinalciyim, tek seferde bitirmek en iyisi 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 11 Ekim 2022 Paylaş 11 Ekim 2022 Selim Bilgin yazdı: Tecrübe yediğimiz kazıklardan oluşuyordu dimi Ben artık orijinalciyim, çok iyi ve tecrübe edilmiş aftermarket (kw coilover gibi) yoksa gidip servisten alıyorum artık orijinali neyse. Özellikle motor kulağından sonra iyice sıkıldım parça işinden. Kendi yaşadıklarım (cebeş ve mb'de), arkadaşlardan dinlediklerim, burada okuduklarım... Motör takozu kesinlikle orjinal olmalı. Başka muadil parçalar orjinal gibi veya yakın iş görebilir ama motor takozu mutlaka orjinal olmalı. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 11 Ekim 2022 Paylaş 11 Ekim 2022 Önder Özcan yazdı: Kendi yaşadıklarım (cebeş ve mb'de), arkadaşlardan dinlediklerim, burada okuduklarım... Motör takozu kesinlikle orjinal olmalı. Başka muadil parçalar orjinal gibi veya yakın iş görebilir ama motor takozu mutlaka orjinal olmalı. diğeride Z rotu. yan sanayisi kesinlikle fabrika malı gibi dayanmıyor. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 11 Ekim 2022 Paylaş 11 Ekim 2022 Doğan Arşiray yazdı: diğeride Z rotu. yan sanayisi kesinlikle fabrika malı gibi dayanmıyor. Senin aldığın muadil Z rotunun kalitesi düşükmüööhöhöömm öh hö. Yani evet, Z rot da çoönemli Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 12 Ekim 2022 Paylaş 12 Ekim 2022 Doğan Arşiray yazdı: teknorot işte. Yerli ve milli Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 12 Ekim 2022 Paylaş 12 Ekim 2022 Mert Gülkokan yazdı: "teknorat aldım daha taktırmadım ama pejo grubunun orjinal ürünleri aşırı pahalı ve kime ürettirdikleri belli olmadığı için teknorat aldım psa marka ürün 5 sene gidip teknorat 3 sene iş görecek ise her şekilde kardayım evet 3 senede bozuluyor ilginç şekilde.herhalde kauçuk kalitesiyle ilgili. rot başları filan da öyle uzun dayanmadı. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 12 Ekim 2022 Yazar Paylaş 12 Ekim 2022 Doğan Arşiray yazdı: teknorot işte. Lemforder varsa macera aramaya gerek yok. Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 12 Ekim 2022 Paylaş 12 Ekim 2022 Selim Bilgin yazdı: Satma fikri kabul görmediğine göre son yapılanları yazayım. - Hoparlörlerde yılların etkisiyle deformasyon vardı, körükleri yırtılmıştı bazılarının, biri hiç çalışmıyordu, ses sistemine bütçe ayırmaktan vazgeçince birisi bi tamirci önerdi, ön arka twitter'lar hariç 6 hoparlörü söküp gönderdik, 10 numara yapmışlar gerçekten, geri takınca gayet güzel oldu. 400 TL gibi bir paraya çözülmüş oldu o iş. Bana kalırsa o işin hakkı daha fazla. - Bir gün arabayı çalıştırdım akü lambası yanıyor, şarj etmiyor. Aynı Çorum'da yolda kaldığım gibi. İşimi hallettim, stop ettim tekrar çalıştırdım bir daha yanmadı. Ama tekrar yolda kalmamak için alternatörü söktürüp konjektörünü değiştirttim. Bu arada arabadaki akü orijinal Audi ve 2017 üretimi. İkidir şarj kesmesine rağmen bayağı kurtardı beni. Akü biterse kesinlikle gidip servisten orijinal akü alacağım. Üretici aynı bile olsa kalite standartları farkediyor bence. - Direksiyonu çevirirken bir vıcırtı geliyordu, V kayışındanmış. Kayış yeniydi aslında ama Çorum'da oraları sökmeden alternatörü sökmek için kayışı çok kastırmışlardı, zarar vermişler muhtemelen. Allah'tan kopmadan kurtardık. - Gaz kelebeği bir kaçtır hata kodu atıyordu, temizledik taktık yine olunca sıfırıyla değişti. - Diğer işler için arabayı bırakırken frenden ses geliyor bi zımpara yapalım balatalara demiştim. Akif usta aradı arka balatayı bitirmişsin ondan ötüyor dedi. Hayatımda ilk defa balata bitirdiğim için şaşırdım tabi. Önceki sefer frenle bayağı uğraşmış en son ATE balata bulup takmıştım. ATE alacak mısın yoksa pagid var onu takayım mı dedi, uğraşasım gelmedi tak dedim. 1000 km'ye yaklaştı kullanıyorum, kesinlikle ATE'ler daha iyi tutuyordu ve fren hissi daha iyiydi. Muhtemelen iyi tuttuğu için de çabuk bitti. Ön balataya bi bakacağım o da azalınca ön arka ATE alıp komple değişirim yine. - Yurtdışından aldığım ve bir macerayla getirdiğimiz yayları takınca araba fazla yükselmişti, sonra uğraşmaktan sıkıldığım için ellemedim. Koni mi alsam, KW coilover mı yapsam filan derken macera arama dedim kendime ve servisten şasiden ne çıkıyorsa orijinal alıp takalım dedim ama servis stokta yok, yurtdışı siparişi geçeceğiz dedi. Tabi 15 yaşında Audi'nin helezonlarını kimse servisten satın almıyordur haliyle. Öyle olunca denemek için üzerinden çıkan kendi orijinallerini taktık. Bence daha iyi oldu. Bir sorun olmazsa süspansiyona ellemeyi düşünmüyorum tekrar. Şimdilik bu kadar. Bi ara zaman bulup direksiyon ve tavan döşemesi için bırakmam lazım. Bu da 310.500 km hatırası. Burayı okudukça kendi Quattromu sattığıma pişman oluyorum her seferinde 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts