İçeriğe Yönlendir

A6 3.0 TDI Quattro


Selim Bilgin

Recommended Posts

  • 3 hafta sonra...
Selim Bilgin

Kış lastiği bakınmaya başladım.

Malum bizim ebat 245 / 40 / 18, hem davlumbazın içinde küçük kalıyor lastik hem de biraz daha yanak daha konfor getirir diye 245 45 18 alayım diyorum, memnun kalırsam yaza yazlıkları da değiştiririm. Mantıklı olur mu? Biraz yükselecek tabi araba ama sorun olmaz sanırım. 45 yanak Allroad'ın ebatı aslında.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay
  Selim Bilgin yazdı:

Kış lastiği bakınmaya başladım.

Malum bizim ebat 245 / 40 / 18, hem davlumbazın içinde küçük kalıyor lastik hem de biraz daha yanak daha konfor getirir diye 245 45 18 alayım diyorum, memnun kalırsam yaza yazlıkları da değiştiririm. Mantıklı olur mu? Biraz yükselecek tabi araba ama sorun olmaz sanırım. 45 yanak Allroad'ın ebatı aslında.

Genişlet  

 

Ebat karşılaştırma sayfalarında artılara eksilere  bakılabilir. Benim için en büyük kriter ebatlar arasındaki fiyat farkı olurdu. Bazı ölçüler gereksiz yere çok pahalı ☺️

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Lastik çap hesabını bilmiyorum ama yanak 5mm artınca toplamda 1cm mi yükselme oluyor? Belki daha az. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
  Selim Bilgin yazdı:

Kış lastiği bakınmaya başladım.

Malum bizim ebat 245 / 40 / 18, hem davlumbazın içinde küçük kalıyor lastik hem de biraz daha yanak daha konfor getirir diye 245 45 18 alayım diyorum, memnun kalırsam yaza yazlıkları da değiştiririm. Mantıklı olur mu? Biraz yükselecek tabi araba ama sorun olmaz sanırım. 45 yanak Allroad'ın ebatı aslında.

Genişlet  

245/45/18 mondeo da bile cücük gibi kalırdı bence sorun olmaz diyecektim ki  zaten ebadıymış

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
  Selim Bilgin yazdı:

Kış lastiği bakınmaya başladım.

Malum bizim ebat 245 / 40 / 18, hem davlumbazın içinde küçük kalıyor lastik hem de biraz daha yanak daha konfor getirir diye 245 45 18 alayım diyorum, memnun kalırsam yaza yazlıkları da değiştiririm. Mantıklı olur mu? Biraz yükselecek tabi araba ama sorun olmaz sanırım. 45 yanak Allroad'ın ebatı aslında.

Genişlet  

Lastik fiyatı da ucuzlayacak, al gitsin. 

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
  Selim Bilgin yazdı:
Kış lastiği bakınmaya başladım.
Malum bizim ebat 245 / 40 / 18, hem davlumbazın içinde küçük kalıyor lastik hem de biraz daha yanak daha konfor getirir diye 245 45 18 alayım diyorum, memnun kalırsam yaza yazlıkları da değiştiririm. Mantıklı olur mu? Biraz yükselecek tabi araba ama sorun olmaz sanırım. 45 yanak Allroad'ın ebatı aslında.
O jantları satmayacaktın.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
  Metin Akbal yazdı:
  Selim Bilgin yazdı:
Kış lastiği bakınmaya başladım.
Malum bizim ebat 245 / 40 / 18, hem davlumbazın içinde küçük kalıyor lastik hem de biraz daha yanak daha konfor getirir diye 245 45 18 alayım diyorum, memnun kalırsam yaza yazlıkları da değiştiririm. Mantıklı olur mu? Biraz yükselecek tabi araba ama sorun olmaz sanırım. 45 yanak Allroad'ın ebatı aslında.
Genişlet  

O jantları satmayacaktın.

Genişlet  


17’leri mi? Sevemedim o jantı nedense. :) Ama olaydı kışlık takardık tabi. 

  Mahmut Yıldız yazdı:

Lastik fiyatı da ucuzlayacak, al gitsin. 

Genişlet  


Aşağı yukarı aynı. 40 olan yok nedense internette. 45’te indirim var şimdiden alırım belki. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Selim Bilgin

Sipariş verdim.

Nokian WR Snowproof 245/45 R18 100V XL * 4

 

Bu arabayı ilk aldığımda 4 tane Michelin PS4'ü 3.000 TL'ye almıştım, sonra 18" yazlık Nokian'ları 3.900'e aldım, şimdi kışlıklar 5.000 tuttu. 2-3 sene önce 1.500 TL'ye 4 lastik alıyorduk. Yetişemiyorum artık fiyatlara, şaşırmayı da bıraktım.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
  Selim Bilgin yazdı:

Sipariş verdim.

Nokian WR Snowproof 245/45 R18 100V XL * 4

 

Bu arabayı ilk aldığımda 4 tane Michelin PS4'ü 3.000 TL'ye almıştım, sonra 18" yazlık Nokian'ları 3.900'e aldım, şimdi kışlıklar 5.000 tuttu. 2-3 sene önce 1.500 TL'ye 4 lastik alıyorduk. Yetişemiyorum artık fiyatlara, şaşırmayı da bıraktım.

Genişlet  

 

Valla hep 2. el az kullanılmış alıyorum artık. Elimde varken acele etmiyorum aldığım zaman da elden çıkarıyorum.

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Tansu Kalafatoğlu
  Selim Bilgin yazdı:

Tekrar yazılımlandık.

Bi hızlanma videosu çekeyim artık.

Genişlet  

Cruza’a dikkat et :) 

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
  Mert Gülkokan yazdı:

Top speed alsak ?

3.20 g20 ile 286 yaparken video çekenler görüyorum

Genişlet  

 

Yazılımsız 252 gördüm, müsait zamanda denerim tekrar. Limitör de iptal edildi zaten.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Gök
  Selim Bilgin yazdı:

 

Yazılımsız 252 gördüm, müsait zamanda denerim tekrar. Limitör de iptal edildi zaten.

Genişlet  

300 yapiormu

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
  Ali Gök yazdı:

300 yapiormu

Genişlet  

 

Sanmıyorum, gerek de yok. RS6 ya da S8 değil neticede. O hızları kovalamak için freni iyileştirmek lazım. :)

6. viteste 5000 devir çevirmesi lazım. Redline 4500'de yani 270 yapar redline'a girmeden. Şu haliyle 270'i görür diye düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
  Ali Gök yazdı:

300 yapiormu

Genişlet  

hafif yokuş aşağı yapabilir. yoksa çok ciddi rüzgar direnci var. düşünecek olursak rs6 filanda aynı araba sonuçta. daha güçlü ama.

265 hp e350cdi 250 ile sürekli gidebiliyordu yol düz ve müsait ise. zaten 252 den sonra güç azalıyordu ve araç birden sabit kalıyordu.

  Selim Bilgin yazdı:

 

Yazılımsız 252 gördüm, müsait zamanda denerim tekrar. Limitör de iptal edildi zaten.

Genişlet  

her durumda standart araba için çok sakat hızlar bunlar.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
  Doğan Arşiray yazdı:

hafif yokuş aşağı yapabilir. yoksa çok ciddi rüzgar direnci var. düşünecek olursak rs6 filanda aynı araba sonuçta. daha güçlü ama.

265 hp e350cdi 250 ile sürekli gidebiliyordu yol düz ve müsait ise. zaten 252 den sonra güç azalıyordu ve araç birden sabit kalıyordu.

her durumda standart araba için çok sakat hızlar bunlar.

Genişlet  

 

Bence de, buradaki konu oralara kadar hızlanabilmesi, şişmeden yorulmadan sabit gidebiliyor olması ve gerektiğinde çıkabilmesi. Yoksa bizimki gibi şerit disiplini olmayan, her an önüne en sağdan doblo atlayabilecek yollarda sakat iş. 200'ü pek geçmemek lazım. 😛 

Ayrıca bahsettiğimiz hızlarda başta lastik olmak üzere acayip aşınıyor her şey.

 

RS6 demişken bonus:

 

 

  Doğan Arşiray yazdı:

252 den sonra güç azalıyordu ve araç birden sabit kalıyordu.

Genişlet  

 

Limitördendir bence o.

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
(düzenlendi)

ben rs6 ya binmiştim kanada da, sözde iş yapacağımız bir iranlı vardı.o  audi çok özel değildi bana göre. egzos sesini filan ayarlıyorsun saçma yani.

adamın 16 tane galerisi vardı. mclaren filan satıyordu. neyse adamla hergün başka bir araba ile gezdik. en iyi hissi S550 den almıştım :)

tarihinde Doğan Arşiray tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Misafir
Bu konu kapalıdır.
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...