İçeriğe Yönlendir

A6 3.0 TDI Quattro


Selim Bilgin

Recommended Posts

Barış AÇIL

Gecmis olsun, en azından aklınızdan çıktı, o da artık yeni.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

uzun yolda devamlı yüksek devirde zaten zayıf olan parça bozulur, yaz ve sivas seyahatlarinde bozulmasının ana sebebi bu. hortum alternatör gibi

 

Demekki ne yapıyormuşuz , uzun yolda Hi... pardon yakıt verimliliği tekniklerini uygularsak araba bozulmaz  :D

  • Beğen 2
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz
Ali Darbaz yazdı:

Ben birşeyi merak ettim. Bu arabada sık sık rölantide akü şarj olmak zorunda kaldımı. Yada rölantide elektrik yüküne maruz kaldımı. Araba çok yatıyordu diye hatırlıyorum. Her yatış sonrası şehir içi trafikde elektrik yüküne maruz kalmışsa, sıcaktan kızararak bozulmuş olabilir. 

Ömrü dolmuştur.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Okay Kaygusuz yazdı:

Ömrü dolmuştur

 

Köydeki traktörü satmadan önce alternatörü 1978 modeldi. Ford 3600 alternatörü acıkta. Hiç bozulmadı. 

Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
 
Köydeki traktörü satmadan önce alternatörü 1978 modeldi. Ford 3600 alternatörü acıkta. Hiç bozulmadı. 
Eskiler kaliteliydi yeniler dandik .
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Tolga Diribaş yazdı:

Bozuk yollarda ki konforsuzluğu bende hissediyorum . Aslında çok da sert değil çünkü senin de daha önce belirttiğin gibi salınım olabiliyor .Bence jantlar kesinlikle 18 olmalı 245/40/18 ideal . Kışlıkları taktığım da 225/50/17 konfor bariz artıyor. Ancak performanslı sürüşlerde tedirgin ediyor. Son olarak şunu söylemek isterim bu araç quattro olmasaydı bence yol tutuş olarak zayıf kalırdı.

 

Bir gün bir kahve içip bizim kardeşleri buluştursak mı?

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Geçmiş olsun. Belki de belirti vermiştir ama anlamak için çok detaylı bakmak lazım. @Ali Darbaz bir ara akü alternatör ikilisiyle yatıp kalkıyordu. Onun gibi. 

 

Teşekkürler, bizim arabalarda o küçük farkları hissetmek çok zor. Bir de MMI ekranında akü şarj göstergesi de var, %100'ün altına hiç düşmemişti. Ama alternatörü duyunca benim de aklıma ilk @Ali Darbaz geldi. :D 

Ali Darbaz yazdı:

Ben birşeyi merak ettim. Bu arabada sık sık rölantide akü şarj olmak zorunda kaldımı. Yada rölantide elektrik yüküne maruz kaldımı. Araba çok yatıyordu diye hatırlıyorum. Her yatış sonrası şehir içi trafikde elektrik yüküne maruz kalmışsa, sıcaktan kızararak bozulmuş olabilir. 

 

Anormal bir yatma ya da anormal bir kullanım olmadı. Akü sağlammış maşallah, Kırıkkale'nin girişinden Çorum'a akü gücüyle gittim. 100ah orijinal Audi aküsü.

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Çağlar Bayur yazdı:

uzun yolda devamlı yüksek devirde zaten zayıf olan parça bozulur, yaz ve sivas seyahatlarinde bozulmasının ana sebebi bu. hortum alternatör gibi

 

Yüksek devirde hayat çok güzel.

Ali Darbaz yazdı:

 

Demekki ne yapıyormuşuz , uzun yolda Hi... pardon yakıt verimliliği tekniklerini uygularsak araba bozulmaz  :D

 

Ortalama tüketimi söylesem olay çıkar forumda, onun için yazmıyorum. :D 

Ali Darbaz yazdı:

 

Köydeki traktörü satmadan önce alternatörü 1978 modeldi. Ford 3600 alternatörü acıkta. Hiç bozulmadı. 

 

Traktör de 260 yapmıyor.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Selim Bilgin yazdı:

260

 

Ha ha ha. Rallilerde pist yarışlarında arabalar 1 saat tam performans sürüldükten sonra bakıma çekiyorlar.  Komple dağıtıp tekrar topluyorlar.  Senin bir servis ekibin yoksa  bu hızlara çıkma. 

Ferrari f550 maranello ile 1 saat boyunca 300 km hızla gitme denemesi yapıldı. Lastikler aşınmış, motorun bazı parçaları tekrar elden geçmesi gerekti. 

 

 

Yorum bağlantısı
Erdem Doğan
Ali Darbaz yazdı:

 

Ha ha ha. Rallilerde pist yarışlarında arabalar 1 saat tam performans sürüldükten sonra bakıma çekiyorlar.  Komple dağıtıp tekrar topluyorlar.  Senin bir servis ekibin yoksa  bu hızlara çıkma. 

Ferrari f550 maranello ile 1 saat boyunca 300 km hızla gitme denemesi yapıldı. Lastikler aşınmış, motorun bazı parçaları tekrar elden geçmesi gerekti. 

 

 

 

8-10 km 260 ile gitmek bu araç için bakım gerektirmez. Zaten fabrika maksimum hız verisi de bu civardadır. Ha sıcak havada yüksek devir ile bu hızlara çıkmadan da motor yağını bozabilirsin, o ayrı bir konu. 1 saat boyunca 300 ile gitmek Ferrari'ye birşey yapmaz, ancak motor yağı ve lastikler buna dayanmaz..

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

Ferrari f550 maranello ile 1 saat boyunca 300 km hızla gitme denemesi yapıldı. Lastikler aşınmış, motorun bazı parçaları tekrar elden geçmesi gerekti. 

 

bozukmuş o araba, lastik teslerinde , pliot değişrek 24 saat max hız denemesi yapılır, arabaya da birşey olmaz. lastik max hız sınırdında 1-1,5 saatte biter o normal.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Ferrari zaten dayanıklılığıyla ön plana çıkan bir makine değil. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
Ferrari zaten dayanıklılığıyla ön plana çıkan bir makine değil. 
Yılların ve yolların verdiği bir yorgunluk vardır illaki bir de full elektronik elemanla donatılmış bir araç alternatör sürekli özellikle kışın aşırı yük altında bu kilometre de bozulması normal.Yine de ben alternatörün değilde üzerinde bulunan bir elektronik ekipmanın bozulduğunu düşünüyorum ufak bir revizyon sonrası uzun yıllar yine hizmet eder genelde konjektörün ömrü dolar.
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Furkan Bakırel yazdı:
Selim Bilgin yazdı:
Ferrari zaten dayanıklılığıyla ön plana çıkan bir makine değil. 

Yılların ve yolların verdiği bir yorgunluk vardır illaki bir de full elektronik elemanla donatılmış bir araç alternatör sürekli özellikle kışın aşırı yük altında bu kilometre de bozulması normal.Yine de ben alternatörün değilde üzerinde bulunan bir elektronik ekipmanın bozulduğunu düşünüyorum ufak bir revizyon sonrası uzun yıllar yine hizmet eder genelde konjektörün ömrü dolar.


Aynen öyle. Akif usta telefonda direk konjektör dedi zaten. İstanbul’da olsa tamir edip takarlardı. Yolda olunca en optimum yöntem olarak az kullanılmış çıkma ile değiştirdik. Yurtdışından gelen komple motordan söktüler. 
 

Çıkan alternatörü de aldım. Yaptırıp değerlendiririz onu. 

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Selim Bilgin yazdı:


 

Çıkan alternatörü de aldım. Yaptırıp değerlendiririz onu. 

Sarı siteye hemen ikinci ilan hazir. Yeni revize 3.0 tdi alternatörü 1 teklik. 

Yorum bağlantısı
Tolga Diribaş
Selim Bilgin yazdı:

 

Bir gün bir kahve içip bizim kardeşleri buluştursak mı?

 

Teşekkürler, bizim arabalarda o küçük farkları hissetmek çok zor. Bir de MMI ekranında akü şarj göstergesi de var, %100'ün altına hiç düşmemişti. Ama alternatörü duyunca benim de aklıma ilk @Ali Darbaz geldi. :D 

 

Anormal bir yatma ya da anormal bir kullanım olmadı. Akü sağlammış maşallah, Kırıkkale'nin girişinden Çorum'a akü gücüyle gittim. 100ah orijinal Audi aküsü.

Olur tabi neden olmasın şu tatilleri atlatalım ararım ayarlayalım bir buluşma

Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Servet Aydın yazdı:

Kapışın biz de izleyelim :f1:

pistte dimi :koskos:

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Servet Aydın yazdı:

Yok kağıt üstünde

Kakalak yarıştırsınlar, filmlerdeki gibi :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Çorum sanayiden selamlar. Alternatör aramızdan ayrıldı. [emoji2955]

9b4fed005b873ebc34fc143075040627.jpg
Anaaam yeni gördüm. Çorumdaydım bende.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Anaaam yeni gördüm. Çorumdaydım bende.
Senin ipinle kuyuya girilmez [emoji533]
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Senin ipinle kuyuya girilmez [emoji533]
Niye yahu. Sana konumda atmıştım halbuki.
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Kuş uçmaz kervan geçmez yerlere servis vermiyoruz
Ama yollar tam senlikti ve şenlikti. Semaver yanıyordu.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...