Çağlar Bayur 10 Mayıs 2021 Paylaş 10 Mayıs 2021 Ali Darbaz yazdı: Yılda 15000 km yapıp üstüne bakımı, kaskosu , sigostası dahil 5000 tl geçmiyecek. Sanmıyorum abi. en başta 800 TL mtv avantajı var kafadan, 4 depo yakıt yapar, tüketim de %50 azalacak , rahatlıkla geçmez Yorum bağlantısı
Önder Özcan 10 Mayıs 2021 Paylaş 10 Mayıs 2021 Köksal Yılmaz yazdı: Misal astra g aldın 8 lt lpg ile sürüyorsun, 15000 km de 4500 tl yakıt eder(lpg 3.5 tl desek), 500 benzine versen yıllık zaten 5 bin etti. Vergisi yıllık 216 tl gibiydi, sigorta 500 tl desen , yağ değişimi dahil 6000 tl gibi olur bu iş. Kulağıma damlatırım. 2 Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 13 Mayıs 2021 Paylaş 13 Mayıs 2021 Furkan Bakırel yazdı: 8 litrenin altına hiçbir zaman düşmedi şehir içi 12L min . sivasın havasındandır Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Mayıs 2021 Paylaş 13 Mayıs 2021 Okay Kaygusuz yazdı: sivasın havasındandır Sivas / Hafik - Yozgat/ Yerköy arası 300km tüketim ortalamam sadece 6 litre idi Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 13 Mayıs 2021 Paylaş 13 Mayıs 2021 Ali Darbaz yazdı: Sivas / Hafik - Yozgat/ Yerköy arası 300km tüketim ortalamam sadece 6 litre idi Motor anca ısınmıştır Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Mayıs 2021 Paylaş 13 Mayıs 2021 Selçuk Bakış yazdı: Motor anca ısınmıştır 15 km de ısınıyor. 2500 devirde sabit yürüyünce çabuk ısınıyor Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 13 Mayıs 2021 Paylaş 13 Mayıs 2021 (düzenlendi) 250 Kilometreyi dağ yollarından geçtiğim halde 54 liraya kapatmıştım şu an ki aracım ile. / Km Başı Tüketim - 0.22 ₺ / 90-110 Km/h / 2200-3500d/dak Ali Darbaz yazdı: 15 km de ısınıyor. 2500 devirde sabit yürüyünce çabuk ısınıyor EcoTEK'in kitapçığında arabanızı 30 saniyeden fazla ısıtmayın yolda ısınsın diyor zaten 13 Mayıs 2021 tarihinde Çağrı Alaf tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 3 Haziran 2021 Yazar Paylaş 3 Haziran 2021 Rodajın bitmesine 10K kaldı, maşallahları alalım. 16 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Haziran 2021 Paylaş 3 Haziran 2021 Anlamadım. Motorun rektifiyemi oldu. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 3 Haziran 2021 Yazar Paylaş 3 Haziran 2021 Ali Darbaz yazdı: Anlamadım. Motorun rektifiyemi oldu. Yoo, öyle bir şey mi yazdım? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Haziran 2021 Paylaş 3 Haziran 2021 Selim Bilgin yazdı: Yoo, öyle bir şey mi yazdım? Rodaj bitiyor dedinde. Bende rektifiye oldu sandım. Motor talk forumlarında raporlanana audi a6 3.0 tdi 350 bin kmde 6 ncı pistonnu kırıp mefta oldu. Aynı sitede en çok km yapan 3.0 tdi a4 avant. Oda 520 bin km yaptı. Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 3 Haziran 2021 Paylaş 3 Haziran 2021 Ali Darbaz yazdı: Rodaj bitiyor dedinde. Bende rektifiye oldu sandım. Motor talk forumlarında raporlanana audi a6 3.0 tdi 350 bin kmde 6 ncı pistonnu kırıp mefta oldu. Aynı sitede en çok km yapan 3.0 tdi a4 avant. Oda 520 bin km yaptı. Bakalım Cruze kaç km yapacak 🤓 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Haziran 2021 Paylaş 3 Haziran 2021 Çağrı Alaf yazdı: Bakalım Cruze kaç km yapacak 🤓 A16xer 300 bin yapan görmedim. Hipermil ile belki 300 bin geçilebilir. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 3 Haziran 2021 Yazar Paylaş 3 Haziran 2021 Ali Darbaz yazdı: Rodaj bitiyor dedinde. Bende rektifiye oldu sandım. Motor talk forumlarında raporlanana audi a6 3.0 tdi 350 bin kmde 6 ncı pistonnu kırıp mefta oldu. Aynı sitede en çok km yapan 3.0 tdi a4 avant. Oda 520 bin km yaptı. Latife 300 bin daha hayat yeni başlıyor diyorum yani. Kolay kolay internallerde sorun olacak bir motor değil. Gerektiğinde zincir, enjektör, turbo değişir ve devam. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Haziran 2021 Paylaş 3 Haziran 2021 (düzenlendi) Selim Bilgin yazdı: Latife 300 bin daha hayat yeni başlıyor diyorum yani. Kolay kolay internallerde sorun olacak bir motor değil. Gerektiğinde zincir, enjektör, turbo değişir ve devam. Ben merakımdan high millage 3.0tdi diye araştırdım. Aynısını almancada arattım. Genelde 300k mil veya 500k km kolay kolay geçemiyor denmiş. 180k turbo revizyonu 300 binden sonra zincir sorunu başlıyor demişler. 3 Haziran 2021 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 3 Haziran 2021 Yazar Paylaş 3 Haziran 2021 Ali Darbaz yazdı: Ben merakımdan high millage 3.0tdi diye araştırdım. Aynısını almancada arattım. Genelde 300k mil veya 500k km kolay kolay geçemiyor denmiş. 180k turbo revizyonu 300 binden sonra zincir sorunu başlıyor demişler. Zincir ve turbo gerektiği zaman değişir, motor bitmiş demek değil ki bu? Sen 300K km boyunca kaç kere triger kayışı değiştiriyorsun? Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 3 Haziran 2021 Paylaş 3 Haziran 2021 Zincirli bir motor için değişim zamanı gelince sorun mu oluyormuş. Tdci 90 binde sorun çıkarıyor o zaman Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Haziran 2021 Paylaş 3 Haziran 2021 Selim Bilgin yazdı: Zincir ve turbo gerektiği zaman değişir, motor bitmiş demek değil ki bu? Sen 300K km boyunca kaç kere triger kayışı değiştiriyorsun? Adamın birinin bozulan parcaların kronolojisini okudum. Audi a8 3.0 tdi için yazmış. 180 binde turbosu revize etmiş. 300 bin kmde zincir ses yapmaya başlayınca satmış. Yeni sahibi bu haliyle kullanmaya devam ediyormuş. 2500 euro istemişler. Ama şu anadek okuduğum en yüksek km 520 bin km. Dahada yğkseği yok. Audi a4 avant 3.0 tdi 520 bin kmde. İngiliz menşeili bir forumda en yükse 300k milage var. Aynı sendeki arabadan bir tane buldum. A6 3.0 tdi motoru 310 binde piston kırmış. Akıbeti yok. Yazmamışlar. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Haziran 2021 Paylaş 3 Haziran 2021 (düzenlendi) Ahmet İhsan Akşen yazdı: Zincirli bir motor için değişim zamanı gelince sorun mu oluyormuş. Tdci 90 binde sorun çıkarıyor o zaman 6 tane zamanlama zinciri var bu motorun. Yada 5 de olabilir. Hatırlayamadım. 3 Haziran 2021 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 3 Haziran 2021 Yazar Paylaş 3 Haziran 2021 Ali Darbaz yazdı: Adamın birinin bozulan parcaların kronolojisini okudum. Audi a8 3.0 tdi için yazmış. 180 binde turbosu revize etmiş. 300 bin kmde zincir ses yapmaya başlayınca satmış. Yeni sahibi bu haliyle kullanmaya devam ediyormuş. 2500 euro istemişler. Ama şu anadek okuduğum en yüksek km 520 bin km. Dahada yğkseği yok. Audi a4 avant 3.0 tdi 520 bin kmde. İngiliz menşeili bir forumda en yükse 300k milage var. Aynı sendeki arabadan bir tane buldum. A6 3.0 tdi motoru 310 binde piston kırmış. Akıbeti yok. Yazmamışlar. Sahibindende bile 500 600 binde bir sürü var, isteyen arayıp sorabilir motor yapıldı mı diye ancak varmak istediğimiz nokta nedir? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Haziran 2021 Paylaş 3 Haziran 2021 Selim Bilgin yazdı: Sahibindende bile 500 600 binde bir sürü var, isteyen arayıp sorabilir motor yapıldı mı diye ancak varmak istediğimiz nokta nedir? Sadece. okuduğumu paylaştım. Az önce bir video izledim. A5 modelinde 3.0 tdi zincir tertibatı volantın arkasında. Komple motoru indirip şanzımanı çıkarıp volantı söküyorlar. Acayip işcilik var. A6da zincir sistemi öndemi arkadamıdır. Sorular oluştu kafamda. https://youtu.be/O_lsMsUQSEE Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 3 Haziran 2021 Yazar Paylaş 3 Haziran 2021 Arkada, 3.0’ları hepsi temelde aynı motor. İnmesi gerekiyor zincir değişimi için. İşçiliği zor. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Haziran 2021 Paylaş 3 Haziran 2021 Okuğun mühendislik makalelerinde kick down tuşu kadar zincirin yapısını bozan bişey yok. Bir anda 2 3 vites düşüp, aniden devir artınca zincir çok strese giriyor muş. Soğuk motor yağıda zararlı. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts