İçeriğe Yönlendir

A6 3.0 TDI Quattro


Selim Bilgin

Recommended Posts

Selim Bilgin
Dogan Arsiray yazdı:

140 bin de sattığım tiguan gerçekleri ile. :)

 

Abi biraz seni buldu sanki o iş. :) Diğer markalarla ilgili de çok acı tecrübeler var.

VAG'da en azından sorunlar çözülebiliyor diye düşünüyorum, otomobiller de parçaları da ustaları da yaygın.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

usta ve parça konusunda kesinlikle haklısın. bu anlamda en şanslılardan birisi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erman Uzun
Selim Bilgin yazdı:

 

 

Hangi gerçeklerle? :)

Usta vergi yürütme maliyetleri en önemlisi de temiz dürüst satıcı bulabilmek yoksa aracınız benim aradığım tüm kriterleri karşılıyor güçlü konforli yakışıklı tam otomatik ve az bulunan 

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
Usta vergi yürütme maliyetleri en önemlisi de temiz dürüst satıcı bulabilmek yoksa aracınız benim aradığım tüm kriterleri karşılıyor güçlü konforli yakışıklı tam otomatik ve az bulunan 
Konfor kısmı karışık , düz yolda koltukta oturur gibi gider lakin iş bozuk yol performansına gelirse ortalık karışır iç organlar yer değiştirir .
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Selim Bilgin yazdı:

VAG'da en azından sorunlar çözülebiliyor diye düşünüyorum, otomobiller de parçaları da ustaları da yaygın.

faturaya itiraz etmeyen kitledir yaygındır

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Çağlar Bayur yazdı:

faturaya itiraz etmeyen kitledir yaygındır

 

Arabadan memnunlukla ilgili abi bence o. Vazgeçebileceğin bir araba olsa masraf çıkınca satarsın. İnsanlar ne gerekiyorsa yaptırıp bineyim diyorsa o da marka memnuniyetiyle ilgili bence. Tabi ki bir kısmı algı.

Furkan Bakırel yazdı:
Erman Uzun yazdı:
Usta vergi yürütme maliyetleri en önemlisi de temiz dürüst satıcı bulabilmek yoksa aracınız benim aradığım tüm kriterleri karşılıyor güçlü konforli yakışıklı tam otomatik ve az bulunan 

Konfor kısmı karışık , düz yolda koltukta oturur gibi gider lakin iş bozuk yol performansına gelirse ortalık karışır iç organlar yer değiştirir .

 

Kesinlikle Mercedes gibi yumuşak bir otomobil değil, ama organları karıştıracak gibi de değil sanki? Bende bir de Bilstein B6 amortisör + 18 jant var.

Geçen servisten çıktıktan sonra bir kaç gün aşırı sert geldi, direk lastik havalarına baktım, rot'tan sonra Allah ne verdiyse basmışlar. Olması gereken yere getirince yeni araba almış gibi arttı konfor. Aşırı sertlik varsa bence kontrol ettir sen de. Ön 41 arka 32 olması lazım. Ben denemek için 1-2 psi daha düşük bastım öne.

Ancak tabi air süspansiyon olan allroad'a binince o çok başka bir dünya. Kesinlikle isterim bunun air olan bir versiyonunu almayı.

Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
 
Kesinlikle Mercedes gibi yumuşak bir otomobil değil, ama organları karıştıracak gibi de değil sanki? Bende bir de Bilstein B6 amortisör + 18 jant var.
Geçen servisten çıktıktan sonra bir kaç gün aşırı sert geldi, direk lastik havalarına baktım, rot'tan sonra Allah ne verdiyse basmışlar. Olması gereken yere getirince yeni araba almış gibi arttı konfor. Aşırı sertlik varsa bence kontrol ettir sen de. Ön 41 arka 32 olması lazım. Ben denemek için 1-2 psi daha düşük bastım öne.
Ancak tabi air süspansiyon olan allroad'a binince o çok başka bir dünya. Kesinlikle isterim bunun air olan bir versiyonunu almayı.
Yollar kötü burada belki de ondan [emoji846] ama en ufak bir yamayı bile hissediyorum içeriden araba hiç esnemiyor böyle kabullendim artık yaylar sert sanırım.Air süspansiyon takılıyor olabilir belki bunu araştırmak lazım.
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Yollar kötü burada belki de ondan [emoji846] ama en ufak bir yamayı bile hissediyorum içeriden araba hiç esnemiyor böyle kabullendim artık yaylar sert sanırım.Air süspansiyon takılıyor olabilir belki bunu araştırmak lazım.
Konsantre Mercedes ten inince öyle olabilir. Aynı hissi 2003 Ultra Sport S-Line 1.8TQ kullanınca bende yaşamıştım :)
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
Konsantre Mercedes ten inince öyle olabilir. Aynı hissi 2003 Ultra Sport S-Line 1.8TQ kullanınca bende yaşamıştım default_smile.png
Harbi konsantre Mercedes ya çok arıyorum onu her konu da .
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Furkan Bakırel yazdı:

Yollar kötü burada belki de ondan emoji846.png ama en ufak bir yamayı bile hissediyorum içeriden araba hiç esnemiyor böyle kabullendim artık yaylar sert sanırım.Air süspansiyon takılıyor olabilir belki bunu araştırmak lazım.

 

Lastik havaların doğru mu? 41-32 normalde. 40-32 filan yapıp bir dene bence. Şerit çizgilerini filan hissediyorsan lastikten olabilir.

Yorum bağlantısı
Ali Gök
Çağlar Bayur yazdı:

faturaya itiraz etmeyen kitledir yaygındır

vesile ile servisin 12 13 binlira fatura çıkardığı arızayı akif usta 1400 TL ye halletti

 

servis 3 haftayı bulur dedi tamir süresi akif usta 3. gün verdi arabayı araya hafta sonu girince oda 

 

yetkili servislerin hepsi pahalı kabul de vw servisinde pavyon hesabı geliyor 

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Gazino dur o pavyon değil 😛

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Cuma günü haram beygir yüklemesi yaptık ama eve gelip garaja çektim, Pazartesi olsa da denesek diye bekliyorum.

Yorum bağlantısı
Ahmet Gül
Selim Bilgin yazdı:

Cuma günü haram beygir yüklemesi yaptık ama eve gelip garaja çektim, Pazartesi olsa da denesek diye bekliyorum.

3.0 dizele de ne yakışır beah 😊 Kaç beygir yükledin Bedford kamyonlar gibi gitmesin bu sefer de. 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Ahmet Gül yazdı:

3.0 dizele de ne yakışır beah 😊 Kaç beygir yükledin Bedford kamyonlar gibi gitmesin bu sefer de. 

 

Biraz custom bir iş oldu rakam konuşmadık ama tahmini 280-290 PS arası oldu abi.

Bedford değil ama çekiş hissi olarak şunun gibi bir şey oldu. :D 

 

de33000_tulomsas.jpg

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Ahmet Gül
Selim Bilgin yazdı:

 
Biraz custom bir iş oldu rakam konuşmadık ama tahmini 280-290 PS arası oldu abi.
Bedford değil ama çekiş hissi olarak şunun gibi bir şey oldu. [emoji3] 
 
 

Ooo hayırlı olsun. Ankara-Konya YHT ihalesine girersin artık [emoji16]

Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
Cuma günü haram beygir yüklemesi yaptık ama eve gelip garaja çektim, Pazartesi olsa da denesek diye bekliyorum.
Gerek var mıydı ki ? Hep daha fazlası diyor insan lakin ben hiç sevmiyorum bu işi .
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

duman atacaksa bende yapmazdım. sonucunu görebilsem 3.0 wk ya yaptıracağım ama duman atan tamponu kurum lekeli bir araba istemiyorum. gerçi 3.0 dizellerin torku her türlü yeterli bir tek arabayı ağzına kadar doldurunca güç yetmiyor hızlanırken.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Furkan Bakırel yazdı:
Selim Bilgin yazdı:
Cuma günü haram beygir yüklemesi yaptık ama eve gelip garaja çektim, Pazartesi olsa da denesek diye bekliyorum.

Gerek var mıydı ki ? Hep daha fazlası diyor insan lakin ben hiç sevmiyorum bu işi .

 

Dogan Arsiray yazdı:

duman atacaksa bende yapmazdım. sonucunu görebilsem 3.0 wk ya yaptıracağım ama duman atan tamponu kurum lekeli bir araba istemiyorum. gerçi 3.0 dizellerin torku her türlü yeterli bir tek arabayı ağzına kadar doldurunca güç yetmiyor hızlanırken.

 

 

Duman vs. yok tabi ki. 1.7 dti gibi gezer miyim ben :) 

Arkadaşın arabasında test ettim, hoşuma gidince ben de yaptırdım.

Alt devirlerde şanzımanın da etkisiyle bir hantallık oluyordu, onu bayağı toparlıyor, çok daha hızlı topluyor arabayı. Üst devirlerde filan zaten acayip bir şeye dönüşüyor. Tabi bu diğer arabadaki testin sonuçları, ben de biraz yol yapıp sonuçları paylaşırım, şimdiden ezbere konuşmayayım.

Ama denediğim yazılımlı allroad öyle bir gidiyor ki yakıt bitmediği sürece değil durmak 200'ün altına inmek istemezsin.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel

 

Selim Bilgin yazdı:
 
 
Duman vs. yok tabi ki. 1.7 dti gibi gezer miyim ben [emoji4] 
Arkadaşın arabasında test ettim, hoşuma gidince ben de yaptırdım.
Alt devirlerde şanzımanın da etkisiyle bir hantallık oluyordu, onu bayağı toparlıyor, çok daha hızlı topluyor arabayı. Üst devirlerde filan zaten acayip bir şeye dönüşüyor. Tabi bu diğer arabadaki testin sonuçları, ben de biraz yol yapıp sonuçları paylaşırım, şimdiden ezbere konuşmayayım.
Ama denediğim yazılımlı allroad öyle bir gidiyor ki yakıt bitmediği sürece değil durmak 200'ün altına inmek istemezsin.

Duygusalı nasıl ? Garanti verdiler mi ?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

zaten dizel araçta en çok alt devirde fark ediliyor. şimdi senin aracın otomobil olduğu için genel olarak perforamans artışı çok daha belirgin olurdu. 3.0 grand choerkee gibi ağır bir araçta normalde de araç karakterinin farkında olup çok birşey beklemediğin ve sıfır yüz hızlanmasına takılmadan ara hızlanmaları izlediğinde, yetersizliği sadece yüklü şekilde gidilen uzun ve sıkıcı seyahatlerde fark ediyorsun. sonuçta boş haliyle bile 500kg fazla yükten ve zaten daha düşük motor gücünden bahsediyorum. jeep 211 hp 510 nm. 2.1 ton. bunu mantıklı bir ayarda tune edince 250 hp gibi oluyor. tork ta 600 nm oluyor. zaten mercedesin son jenerasyonunda değişmeden önceki hali bu motorda 262 hp 620 nm tork idi. bluetec olan euro 6 sürümünde 258 hp.  iki araç farklı marka olsa da motor aynı olunca kıyasladığımda fantastik bir fark yok aradaki 40 hp de. ML350 ile basıyorum gaza çok güzel ileriliyor, yokuş yukarı özellikle tork farkı belli ama. 211 den 250 hp ye çıktığında olan şey bu. 258 olan motoru tune edersen 280 290 hp oluyor. yine oluşacak fark kendi içinde dehşet şekilde fark edilir olmazdı. aynı om642 motoru kullana e350 cdi ise adeta bir roket idi. 250 km ye kadar hiç nefesi kesilmeden hızlanıyordu nasıl ayarladılarsa. arada 400 500 km ağırlık farkı var ve birinin sıfır yü hızlanması 7.4 sn diğeri 6.2 sn.

 

demek istediğim sağlıklı çalışacak ve aracın yüklüyken akıcılığını arttıracak bir işlem bence doğru/gerekli olur. 211 olan motora yüzde 10-15 gibi bir güç artışı bence çok ideal olur benim için. zaten boş halinde de 1 sn kadar daha çabuk hızlanması demek olur ki son hızı düşük olması gereken bir arazi aracı için bile ciddi fark. 9 sn olacak 8 sn.  çok ilginç bir şanzımanı var 5 ileri tam otomatik ama 5. vitesin geldiği yerde lock up converter de devrede oluyor ve aracın ivmelenmesi azalır gibi olduğunda birden arkadan iterlermiş gibi ara hızlanam devam ediyor 190 200 km ye kadar.bu kombinasyonda herhalde hafif ve dumansız bir tuning harika sonuç verir.

 

kaç para bir de o var tabi...

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Dogan Arsiray yazdı:

zaten dizel araçta en çok alt devirde fark ediliyor. şimdi senin aracın otomobil olduğu için genel olarak perforamans artışı çok daha belirgin olurdu. 3.0 grand choerkee gibi ağır bir araçta normalde de araç karakterinin farkında olup çok birşey beklemediğin ve sıfır yüz hızlanmasına takılmadan ara hızlanmaları izlediğinde, yetersizliği sadece yüklü şekilde gidilen uzun ve sıkıcı seyahatlerde fark ediyorsun. sonuçta boş haliyle bile 500kg fazla yükten ve zaten daha düşük motor gücünden bahsediyorum. jeep 211 hp 510 nm. 2.1 ton. bunu mantıklı bir ayarda tune edince 250 hp gibi oluyor. tork ta 600 nm oluyor. zaten mercedesin son jenerasyonunda değişmeden önceki hali bu motorda 262 hp 620 nm tork idi. bluetec olan euro 6 sürümünde 258 hp.  iki araç farklı marka olsa da motor aynı olunca kıyasladığımda fantastik bir fark yok aradaki 40 hp de. ML350 ile basıyorum gaza çok güzel ileriliyor, yokuş yukarı özellikle tork farkı belli ama. 211 den 250 hp ye çıktığında olan şey bu. 258 olan motoru tune edersen 280 290 hp oluyor. yine oluşacak fark kendi içinde dehşet şekilde fark edilir olmazdı. aynı om642 motoru kullana e350 cdi ise adeta bir roket idi. 250 km ye kadar hiç nefesi kesilmeden hızlanıyordu nasıl ayarladılarsa. arada 400 500 km ağırlık farkı var ve birinin sıfır yü hızlanması 7.4 sn diğeri 6.2 sn.

 

demek istediğim sağlıklı çalışacak ve aracın yüklüyken akıcılığını arttıracak bir işlem bence doğru/gerekli olur. 211 olan motora yüzde 10-15 gibi bir güç artışı bence çok ideal olur benim için. zaten boş halinde de 1 sn kadar daha çabuk hızlanması demek olur ki son hızı düşük olması gereken bir arazi aracı için bile ciddi fark. 9 sn olacak 8 sn.  çok ilginç bir şanzımanı var 5 ileri tam otomatik ama 5. vitesin geldiği yerde lock up converter de devrede oluyor ve aracın ivmelenmesi azalır gibi olduğunda birden arkadan iterlermiş gibi ara hızlanam devam ediyor 190 200 km ye kadar.bu kombinasyonda herhalde hafif ve dumansız bir tuning harika sonuç verir.

 

kaç para bir de o var tabi...

 

Benimki de buna benzer bir mantıkta. Stok 233 PS, 0-100 7.1 saniye. e350cdi ile temel farkımız şanzıman, onda 7g-tronic var. Benimkinin yeni neslinde s-tronic ya da zf-8hp geliyor ki ikisi de çok daha seri şanzımanlar. 6HP'nin 2. ve 3. viteslerde türbini doldurması uzun sürme olayı hoşuma gitmiyordu, tork artınca bağırmasına gerek kalmadan daha rahat topluyor. Derdim gazlamak değil sakin kullanımdaki konforu arttırmak yani biraz. Gazı kökleyince benimki de 220'ye kadar bayağı sağlam hızlanıyor. 220-250 arası biraz azalıyor ivme.

Furkan Bakırel yazdı:

Duygusalı nasıl ? Garanti verdiler mi ? Duygusalı nasıl ? Garanti verdiler mi ?

 

Yazılımda garanti olayına inanmıyorum ben, sormadım bile onun için. Ben olsam 285 bindeki arabaya hiç bir şeyin garantisini vermem. :) Ben yurtdışı forumlarında bayağı araştırdım, bu motor oldukça fazla remap yapılan ve internallerde herhangi bir sorun olmayan bir motor olduğu için soru işareti olmadı hiç.

Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel
 
Yazılımda garanti olayına inanmıyorum ben, sormadım bile onun için. Ben olsam 285 bindeki arabaya hiç bir şeyin garantisini vermem. [emoji4] Ben yurtdışı forumlarında bayağı araştırdım, bu motor oldukça fazla remap yapılan ve internallerde herhangi bir sorun olmayan bir motor olduğu için soru işareti olmadı hiç.
Kaç lira [emoji846] ? Ben de ya arabaya alıştım yada araba gitmiyor eskisi gibime geliyor... Youtube video dolu 2.0tdi , 1.6T arabalar 250-260 gidiyor belki yokuş aşağı basıyorlar ama gidiyor düşününce hem daha büyük hacim hem 2 silindir daha fazla gözle görünür bir ivmelenme farklı olması lazım ama sanki aynı zamanlar da o hızlara çıkıyoruz gibi belki onlar da yazılımlı , bilinmez.Şeytan vesvese veriyor ama yaptırıp yaptırmama arasında gidip geliyorum .
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Furkan Bakırel yazdı:

Kaç lira emoji846.png ? Ben de ya arabaya alıştım yada araba gitmiyor eskisi gibime geliyor... Youtube video dolu 2.0tdi , 1.6T arabalar 250-260 gidiyor belki yokuş aşağı basıyorlar ama gidiyor düşününce hem daha büyük hacim hem 2 silindir daha fazla gözle görünür bir ivmelenme farklı olması lazım ama sanki aynı zamanlar da o hızlara çıkıyoruz gibi belki onlar da yazılımlı , bilinmez.Şeytan vesvese veriyor ama yaptırıp yaptırmama arasında gidip geliyorum .

 

Alışmışsındır. :) Bana da gitmiyor gibi geliyordu, arada bi 1.4 tsi kullandım bir hafta, sonra benimki roket gibi geldi. :)

1.000 TL civarıymış, benimki biraz dost işi oldu 750 verdim.

Superchips yaptıracaktım son kurlarla 2.450 dediler vazgeçtim, bir de referans olunca yaptırdım buraya.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Selim Bilgin yazdı:

 

Alışmışsındır. :) Bana da gitmiyor gibi geliyordu, arada bi 1.4 tsi kullandım bir hafta, sonra benimki roket gibi geldi. :)

1.000 TL civarıymış, benimki biraz dost işi oldu 750 verdim.

Superchips yaptıracaktım son kurlarla 2.450 dediler vazgeçtim, bir de referans olunca yaptırdım buraya.

acaip ucuz neresi orası yahu? ben 3 sene önce dodge journey için 1400 tl ödemiştim remaps de.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...