Aytac Sakal 13 Mayıs 2020 Paylaş 13 Mayıs 2020 (düzenlendi) Ferrarinin 2. Pilotu kim olacak daha doğru bir ifade ile LECLERC kim destekleyecek bizim kuşağın hatırladığı efsane Ralli kahramanlarından Carlos SAINZ oğlu Carlos SAINZ Jr. yorumları izediğimiz kadarı ile çok güçlü bir ihtimal olarak görünüyor. Bu ihtimal umarım gerçekleşir çünkü Mclaren boşalan koltuğunda olurya VETTEL'i görmek beni daha çok heyecanandırıyor , her ikisininde yeni bir başlangıca meydan okumaya ihtiyacı var. Bugün F1 2012 son yarışı olan Brezilya Gp tekrarını izledim yarışı Mclaren ile BUTTON kazanıyor Red Bull ile VETTEL şampiyon oluyor F1 gerçekten çok özledik 13 Mayıs 2020 tarihinde Aytac Sakal tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 14 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 14 Mayıs 2020 Beklendiği gibi Sainz, Ferrari ile anlaşmayı imzaladı. 2 Yorum bağlantısı
Engin Deniz 14 Mayıs 2020 Paylaş 14 Mayıs 2020 Sani Gerşon yazdı: Beklendiği gibi Sainz, Ferrari ile anlaşmayı imzaladı. Babasını da severdim, bunu da seveceğim 😁 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 14 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 14 Mayıs 2020 Aytac Sakal yazdı: Mclaren boşalan koltuğunda olurya VETTEL'i görmek beni daha çok heyecanandırıyor Ricciardo geçti boşalan koltuğa. Vettel kime gidecek acaba 1 Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 14 Mayıs 2020 Paylaş 14 Mayıs 2020 Sani Gerşon yazdı: Ricciardo geçti boşalan koltuğa. Vettel kime gidecek acaba Üzüldüm Renault güçlü bir seçenek görünüyor Red Bull yıllarından kalma bir aşinalığı var Yorum bağlantısı
Akan Belen 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 Sonunda birseyelr belli oldu sırf bu sezonu canlı izlemek için ssport+ almıştım.Yariş tekrarlarını izleyip birdaha açmadım bile öyle duruyor F1 için [emoji16] 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 Engin Deniz yazdı: Avusturya niye iki tane? İngiltere de 2 tane Aynı pisterde ikişer yarış sanırım. Takvim dar, seyahat- yerleşmek-hazırlanmak-antreman sıkıntı. 1 Yorum bağlantısı
Engin Deniz 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 İngiltere de 2 tane [emoji4] Aynı pisterde ikişer yarış sanırım. Takvim dar, seyahat- yerleşmek-hazırlanmak-antreman sıkıntı.Neyse yarışsınlar da aynı piste razıyım [emoji16] Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Haziran 2020 Yazar Paylaş 3 Haziran 2020 Engin Deniz yazdı: Avusturya niye iki tane? Önder Özcan yazdı: İngiltere de 2 tane Aynı pisterde ikişer yarış sanırım. Takvim dar, seyahat- yerleşmek-hazırlanmak-antreman sıkıntı. Takvim açıklanmadan böyle olabileceğinin sinyallerini vermişlerdi. Mantıklı da oldu. Git gel de büyük bir maliyet. Bari pistlerde sağdan ve soldan gitsinler de, farklı virajlar görelim 1 Yorum bağlantısı
Akan Belen 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 Takvim açıklanmadan böyle olabileceğinin sinyallerini vermişlerdi. Mantıklı da oldu. Git gel de büyük bir maliyet. Bari pistlerde sağdan ve soldan gitsinler de, farklı virajlar görelim [emoji4] Bol bol da pist dışı[emoji16] 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 Takvim açıklanmadan böyle olabileceğinin sinyallerini vermişlerdi. Mantıklı da oldu. Git gel de büyük bir maliyet. Bari pistlerde sağdan ve soldan gitsinler de, farklı virajlar görelim [emoji4] Britanya zaten soldan trafik sıkıntı olmaz [emoji851] 1 Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 Tüm etaplar Avrupada ; Monako eklenebilirdi belki önemli bir eksiklik olacak. Bunada Şükür diyelim , 10 yarışlık sezon bazı takımlara fırsat yaratırmı göreceğiz. Yorum bağlantısı
Akan Belen 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 Tadımlık bir sezon olacak.Acaba 2021 sezonu ve degisiliklikler planlandığı gibi mi olacak yoksa bu süreç 2021 i de etkileyecek mi Yorum bağlantısı
Engin Deniz 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 Akan Belen yazdı: Tadımlık bir sezon olacak.Acaba 2021 sezonu ve degisiliklikler planlandığı gibi mi olacak yoksa bu süreç 2021 i de etkileyecek mi 2022 ye atıldı, 2021 aynı düzen devam. 1 Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 (düzenlendi) Sani Gerşon yazdı: Takvim açıklanmadan böyle olabileceğinin sinyallerini vermişlerdi. Mantıklı da oldu. Git gel de büyük bir maliyet. 2021 de Bütçe sınırlaması geliyor bana göre bu organizasyonun doğasına aykırı F1 gelişim demek.Takımların araçlarında uyguladıkları yeni yada gelişmiş teknolojileri başka alanlarda görebiliyoruz.Gelişmiş Arge para demek ben böyle düşünüyorum. 3 Haziran 2020 tarihinde Aytac Sakal tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Öner Kurukuz 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 Sonunda çıtır bir takvim yayınlandı. Bütçe sınırlaması bana da sacma geliyor. Paran yoksa girme bu işe. Teknosaya gidip "benim param kısıtlı, mediamarkt ile ayni paraya sat bana" demek gibi birsey bu. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Haziran 2020 Yazar Paylaş 3 Haziran 2020 Aytac Sakal yazdı: 2021 de Bütçe sınırlaması geliyor bana göre bu organizasyonun doğasına aykırı F1 gelişim demek.Takımların araçlarında uyguladıkları yeni yada gelişmiş teknolojileri başka alanlarda görebiliyoruz.Gelişmiş Arge para demek ben böyle düşünüyorum. Bunun en büyük sebebi, en üst sıralamadı marka 10 birim para harcayabiliyorken, en alt marka 1 birimle tutunmaya çalışıyor. Netflix'te Drive to Survive diye f1 belgeseli var. Bu sene Williams'ları da 2 bölüm konuk etmişler. Adamlar kıvranıyorlar resmen. Üzülüyor insan. Öner Kurukuz yazdı: Bütçe sınırlaması bana da sacma geliyor. Paran yoksa girme bu işe. Maalesef o iş öyle değil. Bir marka olarak orada yarışabilmek çok büyük bir prestij. Bu spor zenginlerin sporu ama herkese açık. Herkese şans tanınmalı. 1 Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 Motor yapısınında basitleştirilmeye çalışıldığına dair haberler okumuştum bunun en güzel yanı efsane motor firması Cosworth tekrar F1 dönebilecek olması , çalışmalara ve toplantılara katılmaya başlamış.Düşük bütçeli takımlar için alternatif olacaktır.Aklıma Minardi geliyor örneğin Fernando ALONSO Minardi ile yarışmıştı. Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 Engin Deniz yazdı: Avusturya niye iki tane? Yarışan takımlardan 6'sının merkezi İngiltere'de.. Ben tüm yarışları İngiltere'de yapmadıklarına şükrediyorum 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Haziran 2020 Yazar Paylaş 3 Haziran 2020 Aytac Sakal yazdı: Motor yapısınında basitleştirilmeye çalışıldığına dair haberler okumuştum bunun en güzel yanı efsane motor firması Cosworth tekrar F1 dönebilecek olması , çalışmalara ve toplantılara katılmaya başlamış.Düşük bütçeli takımlar için alternatif olacaktır.Aklıma Minardi geliyor örneğin Fernando ALONSO Minardi ile yarışmıştı. v12'den 1.6l v6 bi-turbo motora kadar düştüler. Basitleştirme belki de hybrid motorlarda yapılabilir. En ucuz bütçeli marka bile şu an motorda değil, şaside çok zorlanıyor. Yorum bağlantısı
Öner Kurukuz 3 Haziran 2020 Paylaş 3 Haziran 2020 Sani Gerşon yazdı: Bunun en büyük sebebi, en üst sıralamadı marka 10 birim para harcayabiliyorken, en alt marka 1 birimle tutunmaya çalışıyor. Netflix'te Drive to Survive diye f1 belgeseli var. Bu sene Williams'ları da 2 bölüm konuk etmişler. Adamlar kıvranıyorlar resmen. Üzülüyor insan. Maalesef o iş öyle değil. Bir marka olarak orada yarışabilmek çok büyük bir prestij. Bu spor zenginlerin sporu ama herkese açık. Herkese şans tanınmalı. Sani bey bir Ferrari ya da Lamborghini prestij arabasidir. Ben neden alamıyorum? Benim de hakkim degil mi? Bana da bir Ferrari sahibi olma şansı neden tanımıyor? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Haziran 2020 Yazar Paylaş 4 Haziran 2020 Öner Kurukuz yazdı: Sani bey bir Ferrari ya da Lamborghini prestij arabasidir. Ben neden alamıyorum? Benim de hakkim degil mi? Bana da bir Ferrari sahibi olma şansı neden tanımıyor? Ferrari alabilirsiniz. Engeliniz yok ki? Gelirinizle alakalı bi durum Yorum bağlantısı
Recommended Posts