Ali Darbaz 13 Şubat 2020 Paylaş 13 Şubat 2020 ..Merhaba Renault yeni clio etech hybrid aracını tanıttı. 1.2 kw bataryası ve 2 elektrik motoru olan değişik bir ünite var karşımızda. 2 kademe elektrik motoru vitesi 4 kademe benzin motor vitesi var. Kavrama yok, direk krank birleşik. Elektrik motorundan biri aynı zamanda marş motoru. Araba iki farklı hybrid moduda kullanıyor. seri hybrid ve paralel hybrid. Marş motoru aynı zamanda paralel hybrid modunda, motordan tahrik alıp şehir içi kullanımda ana elektrik motorunu besliyor. Otobanda seyir hızında her iki elektrik motoru kapanıp optimize tüketim noktasında benzin motoru kullanılarak gidiliyor. Fransızlar şehir içi %40 ekonomi vaad ediyor. Anlattıklarımı canlandıramadıysanız aşağıdaki grafik animasyonu izleyin. En güzel olay, elektrik motorları devire göre benzin motorunu senkronize edip vites değiştiriyor olması. Buda debriyajsız vites değişimi demek. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Şubat 2020 Paylaş 13 Şubat 2020 Anlattığı sistem eski epey. Sindire sindire sunuluyor sistem insanlığa 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Şubat 2020 Yazar Paylaş 13 Şubat 2020 Servet Aydın yazdı: Anlattığı sistem eski epey. Sindire sindire sunuluyor sistem insanlığa Hyundai hybrid sistemde çift kavrama kullanıyor. Toyota ise tork konvertersiz güneş dişlisi sistemi. Renaultun yaptığı direk senkromeçin kendisine güvenmek olmuş. Chevrolet Volt vardı. Yine aynı sistem. Ama 2 tane debriyajı vardı Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Şubat 2020 Paylaş 13 Şubat 2020 Anlamadım Dükkana 2003 filan hibrit still gelince canlı göstereyim. Tüm soruların cevabını alırsın hibrit ile ilgili 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Şubat 2020 Paylaş 13 Şubat 2020 Daha kötü bi ingilizce olamazdı herhalde. Hiç bir şey anlamadım. Servet Aydın yazdı: hibrit still gelince Bunu google'a yazdım, viski damıtma çıktı. Sedef İstif ve Mey A.Ş. 3 4 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 13 Şubat 2020 Paylaş 13 Şubat 2020 Sani Gerşon yazdı: Daha kötü bi ingilizce olamazdı herhalde. Hiç bir şey anlamadım. Gerçekten o nasıl bir ingilizcedir Kulaklığı çıkardım. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Şubat 2020 Paylaş 13 Şubat 2020 debrijaya gerek yok mantıklı ama batarya tam biterse vurdurmak lazım. bir de düşük hızda vuruntu olmaması için süpapları VVTI yöntemi ile açık tutması lazım. deactivation. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 14 Şubat 2020 Paylaş 14 Şubat 2020 Daha kötü bi ingilizce olamazdı herhalde. Hiç bir şey anlamadım. Bunu google'a yazdım, viski damıtma çıktı. Sedef İstif ve Mey A.Ş. Hint kökenli galiba, onlar böyle konuşuyor genelde Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 Şubat 2020 Yazar Paylaş 14 Şubat 2020 (düzenlendi) Vadim Ovsiankin kendisi rusdur. Moskovada yaşar. Bu abi otomobil fuarlarında ve lansmanlarında her aracın detaylarını inceler. bu sebeble takip ederim. Komple basın açıkmalası sunumlarını yayınladığı olur. https://www.facebook.com/vadim.ovsiankin Fransız adam 02:02 den başlayıp esas konuyu anlatıyor. ordan izleyebilirsiniz. 14 Şubat 2020 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 Şubat 2020 Yazar Paylaş 14 Şubat 2020 Mehmet Göktürk yazdı: debrijaya gerek yok mantıklı ama batarya tam biterse vurdurmak lazım. bir de düşük hızda vuruntu olmaması için süpapları VVTI yöntemi ile açık tutması lazım. deactivation. Abi sen harikasın. Çok iyi yakalamışsın. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 14 Şubat 2020 Paylaş 14 Şubat 2020 Servet Aydın yazdı: Dükkana 2003 filan hibrit still gelince canlı göstereyim. Tüm soruların cevabını alırsın hibrit ile ilgili Rezervasyon yaptırabiliyor muyuz? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Şubat 2020 Paylaş 14 Şubat 2020 Rezervasyon yaptırabiliyor muyuz?150 avro izleyici bileti Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 Şubat 2020 Paylaş 14 Şubat 2020 Servet Aydın yazdı: Anlattığı sistem eski epey. Sindire sindire sunuluyor sistem insanlığa boeing in %40 civarı verimli solar paneller için patent aldığını okumuştum. 10 sene olmuştur herhalde. bugün hala %12 vermli standart paneller satılıyor. hiç şaşırmam yani. içten yanmalı otomobillerden önce elektrikli arabalar vardı, ne zaman seri üretim metodları gelişti, henry ford bu işe öncülük etti, yakıtlı motorlar liderliği ve lobileri ele geçirdiler. yani aslında sanayi devrimine ön ayak olan ağababalar bugün kü dünya düzenininde en baş sorumlularıdır bana göre. keşke bu ve bunun gibi görece yenilikçi bir otomobil bize de denk gelsede severek binsek. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 14 Şubat 2020 Paylaş 14 Şubat 2020 Servet Aydın yazdı: 150 avro izleyici bileti Kart geçiyor mu? Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 14 Şubat 2020 Paylaş 14 Şubat 2020 Ali Darbaz yazdı: Ne demek bu ? Reno da işe mi girdik ? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 Şubat 2020 Yazar Paylaş 14 Şubat 2020 Hasan Karabekiroglu yazdı: Ne demek bu ? Reno da işe mi girdik ? Resimler açılmadımı ? Motorun ve şanzımanın resimleri Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 14 Şubat 2020 Paylaş 14 Şubat 2020 Ali Darbaz yazdı: Resimler açılmadımı ? Motorun ve şanzımanın resimleri Yooo sadece iki tane renö logosu görüyorum. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 Şubat 2020 Yazar Paylaş 14 Şubat 2020 Hasan Karabekiroglu yazdı: Yooo sadece iki tane renö logosu görüyorum. Evet bu çok garip. Editliyim. Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci 14 Şubat 2020 Paylaş 14 Şubat 2020 arkadaslarin ingilizcesini anlayabilmek icin fransiz aksanini bilmek gerek Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 Şubat 2020 Yazar Paylaş 14 Şubat 2020 Mustafa Cerci yazdı: arkadaslarin ingilizcesini anlayabilmek icin fransiz aksanini bilmek gerek Çokda ingilizce bilmeye gerek yok hocam, zaten dilimize yerleşen ingilizce teknik terimleri lego gibi diziyorlar. Acıkcası translate gerek bile duymadım dinlerken. Yorum bağlantısı
Recommended Posts