Hüseyin Demirci2 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 Merhaba otoclup türkiye, 2006 model ford fiesta 1.4 asm aracım var. İlk calistirdigimda geri vitese gecmiyor 5-6 km sonra geri vitede gecirdigimde geciyor. Bence ısınınca geciyor diye kanıya vardım. Direksiyon hidrolik yağı azalmıs yağı degistirdik. Vites yağida aynı yerden kullanıyormus dediler. Bilgisi olan aydınlatabilirmi geri vitese gecme sorununu nasıl cozerim. Tesekkurler. Yorum bağlantısı
Ali Gök 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 nasıl yani direksiyon hidroliği ile şanzıman yağı aynı depoyu mu kullanıyor dediler ? bana imkansız gibi geldi 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 ASM'yi tam bilmiyorum ama bu tür şanzımanlarda bir şanzıman yağı olur, bir de vitesleri seçen robotun hidrolik sıvısı olur. Selespeed, dualogic vs. bu şekilde. TCT ve DSG de böyle hatta. Direksiyon hidroliği ile birlikte olan olsa olsa o hidrolik sıvısıdır. Eğer öyleyse o sıvı eksildiğinde ya da tamamlandığında belli kalibrasyon işlemlerinin yapılması gerekir. Bartın'da bu şanzımandan anlayan var mıdır bilmiyorum ama cihazı olan ehil bir yere gidip kalibrasyon yaptırırsanız faydası olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Demirci2 3 Şubat 2020 Yazar Paylaş 3 Şubat 2020 Ustanın biri program atmamiz lazim dedi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 Doğru demiş. Kalibrasyon yapılıyor sisteme Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 Hüseyin Demirci2 yazdı: Ustanın biri program atmamiz lazim dedi Selim Bilgin yazdı: Cihazı olan ehil bir yere gidip kalibrasyon yaptırırsanız faydası olabilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 Ali Gök yazdı: nasıl yani direksiyon hidroliği ile şanzıman yağı aynı depoyu mu kullanıyor dediler ? bana imkansız gibi geldi Hidrolik debriyajlı sistemde, (manuellerde) ; fren veya direksiyon hidroliğinden birini ortak kullanır.. Ben fren hidroliği debriyaj ile ortak diye biliyorum.. Asm de bir çeşit manuel olduğu için söylenen kısmen yanlış olabilir ama mantıkları doğru. Hidrolik ortaktır. Ancak yukarıda dediğim gibi, direksiyon hidroliği değil de fren hidroliği ortaktır diye biliyorum ben. Yorum bağlantısı
Hüseyin Demirci2 3 Şubat 2020 Yazar Paylaş 3 Şubat 2020 Ford servisinden ayrılma bi usta buldum ona götürecegim baska ustalar bakmak bile istemedi. 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 Yetkili servise gidilecek, yağ deişimi, hava alınması ve debriyaj mekanizması adaptasyonu istenecek. Öncelikle bu. Dah aönce özel serviste baskı balata değişimi yapılmadı değil mi? 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Demirci2 3 Şubat 2020 Yazar Paylaş 3 Şubat 2020 Araç 2 aydır bizde abi. Aldigimiz kisinin dünyadan haberi yok... Çağlar Bayur yazdı: Yetkili servise gidilecek, yağ deişimi, hava alınması ve debriyaj mekanizması adaptasyonu istenecek. Öncelikle bu. Dah aönce özel serviste baskı balata değişimi yapılmadı değil mi? Abi araç 2 aydır bizde aldigimiz kisininde bilgisi yok Yorum bağlantısı
Metin Akbal 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 Ustanın biri program atmamiz lazim dediDoğru demiş. Kalibrasyon yapılıyor sisteme Corumda bir usta sanziman ogretmesi yapacagiz dediginde nasil gulecegimi bilemedim [emoji23] 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Demirci2 3 Şubat 2020 Yazar Paylaş 3 Şubat 2020 Metin Akbal yazdı: Corumda bir usta sanziman ogretmesi yapacagiz dediginde nasil gulecegimi bilemedim Abi banada öğrenme yapacağız dedi Yorum bağlantısı
Metin Akbal 4 Şubat 2020 Paylaş 4 Şubat 2020 Hüseyin Demirci2 yazdı: Abi banada öğrenme yapacağız dedi Kaç kaç Müşteriye biraz süsle arkadaş, ne demek öğrenme. Adaptasyon da kalibrasyon de senkronizasyon de korozyon de ama sanaji jargonu kullanırsan biraz komik geliyor servis dili kullan Yorum bağlantısı
Recommended Posts