Metin Uzunoğlu 2 Kasım 2021 Paylaş 2 Kasım 2021 Mehmet Göktürk yazdı: Türkiyede aynı şartlarda trafiğe çıkabiliyormu hocam. Yapımında çok sıkıntı görünmüyor . Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 2 Kasım 2021 Paylaş 2 Kasım 2021 (düzenlendi) Mehmet Göktürk yazdı: Metin Uzunoğlu yazdı: Türkiyede aynı şartlarda trafiğe çıkabiliyormu hocam. Yapımında çok sıkıntı görünmüyor . Hocam Belgesellerde görüyoruz Abd de araç modifikasyonlarına izin veriliyor adamlar motor bile değiştiriyor kesip biçip eklenti yapıyor Restomod araçlara yapılanlar benim ilgimi çekiyor direk yola çıkıyor yada ben öyle sanıyorum.Sanki Avrupa Birliğinde bu tip uygulamalara pek izin vermiyorlar yada çok daha sıkı kurallar var bizde zaten işlet falan çok zor. 2 Kasım 2021 tarihinde Aytac Sakal tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Kasım 2021 Paylaş 2 Kasım 2021 yakıt türü değişimi bazı ülkelerde serbest bazılarında yasak. LPG de benzer bir süreç. İlgili yönetmelik çıkarsa bizim ülkede çok pozitif işler yapılır. Bu konuda çabalar var ama tabi ayrı güç odakları görüşler kişiler vs. Olacak gibi duruyor. Yönetmeliği çıkarılırsa kontrolu vs muayene proje belgeleri onayları süreçleri (lpg gibi) sıkıntı olmaz. Eskiden mutfak tüpü ile araç yürütüyorlardı ve yasaktı.. onun gibi. 4 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Kasım 2021 Paylaş 2 Kasım 2021 günsel neden yok medyada https://www.gunsel.com.tr/b9/ 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 2 Kasım 2021 Paylaş 2 Kasım 2021 (düzenlendi) hayaller güzelde bana bundan lazım, aynı bu şekilde olacak ama, kutu açılış yapacağım size 2 Kasım 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Kasım 2021 Paylaş 2 Kasım 2021 Ali Cihangiroğlu yazdı: hayaller güzelde bana bundan lazım, aynı bu şekilde olacak ama, kutu açılış yapacağım size bunun tofaşk olanları gidiyordu yurt dışına, bize yok idi, kasa standart metalik gri 1 Yorum bağlantısı
Hamza Bayram 3 Kasım 2021 Paylaş 3 Kasım 2021 (düzenlendi) 1.11.2021 TOGG: Prototip üretimi süreçleri Türkiye’de tamamlanan akıllı SUV cihazımız ön uygunluğunu aldı. İlk yürür prototip görüntüleri paylaşıldı. 0-100 Km/h 4.8 s 3 Kasım 2021 tarihinde Hamza Bayram tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Kasım 2021 Paylaş 3 Kasım 2021 (düzenlendi) bunu Türkiyedemi üretmişler, öyle yazıyor videoda ama, hazır olan tesis falanmı var? 3 Kasım 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Kasım 2021 Paylaş 3 Kasım 2021 Mehmet Göktürk yazdı: izleyelim 5. dakikaya dikkat taunus zamanı 5. dak daki işlemi yapardım stajyer olarak, sonra üni deki otomotiv hocamız bu 1.5 aylık yaptığım (normali 3 hafta kafi idi) stajı geçersiz saymıştı Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 Kasım 2021 Paylaş 3 Kasım 2021 Çağlar Bayur yazdı: taunus zamanı 5. dak daki işlemi yapardım stajyer olarak, sonra üni deki otomotiv hocamız bu 1.5 aylık yaptığım (normali 3 hafta kafi idi) stajı geçersiz saymıştı bişey söylemişsindir ters Selçuk Bakış yazdı: 5. Dk'da ne oluyor 😅 85 yıl önce kaporta basıyorlar. TOGG videosundaki olay. Seri imalat. TOGG seri değil henüz. 2 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Kasım 2021 Paylaş 3 Kasım 2021 Mehmet Göktürk yazdı: bişey söylemişsindir ters valla ağzımı bile açmadım, zaten açacak ağzı dinleyecek kimse olmazdı bölümde, biz staj defterini yazar teslim ederdik , sonra kapısına kağıt asardı geçti kaldı diye. sınavda, sorudaki gibi bir vasıtanın yeryüzünde üretilmedğini söylediğim oldu tabi... 60 ps minibüs 1.5 ton karavanı çekiyorsa diye başlayan sorular vardı. sonraki sene naylon staj yaptım geçtim Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 3 Kasım 2021 Paylaş 3 Kasım 2021 Mehmet Göktürk yazdı: bişey söylemişsindir ters 85 yıl önce kaporta basıyorlar. TOGG videosundaki olay. Seri imalat. TOGG seri değil henüz. Fabrika bitmeden nasıl seri imalat olsun ki hocam, adı üstünde prototip. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 Kasım 2021 Paylaş 3 Kasım 2021 Metin Uzunoğlu yazdı: Fabrika bitmeden nasıl seri imalat olsun ki hocam, adı üstünde prototip. kalıpta saç basımı çok kritik birşey değil demek istedim orada. çekiçle örs üzerinde yapacak halleri yok haliyle. aküler, motor, iç ekipmanlar, kablolar...bunlar nerelerden geliyor.. 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 Kasım 2021 Paylaş 4 Kasım 2021 Yunanlılar 3100 beygirlik araba yapmış diyorlar. 0-100’ü 1,5 saniyeymiş. Motorun torku 2000nm imiş. 0-300’ü 7 saniyeymiş 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Kasım 2021 Paylaş 4 Kasım 2021 ben direk kuantum ışınlamayı buldum, bitti iş, anında evrenin her yerine ışınlanıyoruz, işlem süresi 1 sn. düğmeye basma süresi, veride iletiyorum anlık ve evrenin sınırına dünyadan, şimdi daalsınlar artık Yorum bağlantısı
Hasan Yıldız 4 Kasım 2021 Paylaş 4 Kasım 2021 kalıpta saç basımı çok kritik birşey değil demek istedim orada. çekiçle örs üzerinde yapacak halleri yok haliyle. aküler, motor, iç ekipmanlar, kablolar...bunlar nerelerden geliyor..Bunun cıvatası yerli degil demenin akademisyen versiyonu galiba. Batarya ÇinEkranlar KoreMotor Alman Kablolar TürkDiger tum ekipmanlar .... Bilmem ne ülke.En önemlisi fikri ve sinai hakları TürkÇok bilesenli urunlerde, uretimin dagitimi ilkesi surdurelebilirligin olmazsa olmazi.Mi 9T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 4 Kasım 2021 Paylaş 4 Kasım 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Yunanlılar 3100 beygirlik araba yapmış diyorlar. 0-100’ü 1,5 saniyeymiş. Motorun torku 2000nm imiş. 0-300’ü 7 saniyeymiş Alte... Bi bitmedik 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 4 Kasım 2021 Paylaş 4 Kasım 2021 Metin Uzunoğlu yazdı: Türkiyede aynı şartlarda trafiğe çıkabiliyormu hocam. Yapımında çok sıkıntı görünmüyor . Aytac Sakal yazdı: Hocam Belgesellerde görüyoruz Abd de araç modifikasyonlarına izin veriliyor adamlar motor bile değiştiriyor kesip biçip eklenti yapıyor Restomod araçlara yapılanlar benim ilgimi çekiyor direk yola çıkıyor yada ben öyle sanıyorum.Sanki Avrupa Birliğinde bu tip uygulamalara pek izin vermiyorlar yada çok daha sıkı kurallar var bizde zaten işlet falan çok zor. Benim bildiğim alt donanımdaki eksik olan hoparlörü bile taksan bildirmen gerekiyor 1 Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 4 Kasım 2021 Paylaş 4 Kasım 2021 Metin Akbal yazdı: Benim bildiğim alt donanımdaki eksik olan hoparlörü bile taksan bildirmen gerekiyor Ben Rat Rod araçları çok beğeniyorum bizim klasiklerden çok güzel çalışmalar çıkabilir. Çok kasıyoruz 🙂 biraz esnetsek kesinlikle denerdim... 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Kasım 2021 Paylaş 4 Kasım 2021 (düzenlendi) tüm parçalar dışarda ürettirilebilir sorun yok, hangisi karlıysa orada olsun, önemli olan patentin bizim olması değilmidir? 4 Kasım 2021 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 4 Kasım 2021 Paylaş 4 Kasım 2021 Ali Cihangiroğlu yazdı: tüm parçalar dışarda ürettirilebbilir sorun yok, hangisi karlıysa orada olsun, önemli olan patentin bizim olması değilmidir? burada önemli olan ülkedeki üretimden olan kısmın katma değerinin yerli olması. Bunlar yerli vida firması, yerli rulman firması, yerli kablo firması, öyle sürüp gidiyor. Ülkenin kalkınması bu tedarik zincirinin oluşması ile ilgili. TOGG iyi bir proje buna lafım yok ama prototip yapmak ile üretime geçip bunu satabilmek, buna yerli katma değerli demek çok farklı olaylar. parçaların patentleri kendi üreticisine aittir. diyelim rulman aldın üretici firmanın. kablo konnektörü üretici firmanın. pil üretici firmanın.. o şekilde. Hasan Yıldız yazdı: Bunun cıvatası yerli degil demenin akademisyen versiyonu galiba. Batarya Çin Ekranlar Kore Motor Alman Kablolar Türk Diger tum ekipmanlar .... Bilmem ne ülke. En önemlisi fikri ve sinai hakları Türk Çok bilesenli urunlerde, uretimin dagitimi ilkesi surdurelebilirligin olmazsa olmazi. Mi 9T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Kablolar Türk değil. Öte yandan dediğiniz doğru ama ülkenin katma değeri bunları düştükçe minimuma iniyor. 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts