Tansu Kalafatoğlu 21 Mayıs Paylaş 21 Mayıs Metin Uzunoğlu yazdı: Arkadaşımda fabrikasyon lpg li civic var motorda 20 nin üzerinde değişikliği plsn parça varmış. Japon Alman gibi kolay yalan söyleyemiyor işin sonunda harakiri yapmak var. fabrika türkiyedeyken böyle bir durum vardı ama şimdi bilemiyoruz hocam. Değişen parçalar da olası zarar görebilecek parçaların daha sağlamı. hani söyle seri üretim lpg’li motor yapalım dememişler. Enjektörleri falan yine emme’nin üstüne vidalamışlardı. Yorum bağlantısı
Murat Sahın 21 Mayıs Paylaş 21 Mayıs Tansu Kalafatoğlu yazdı: fabrika türkiyedeyken böyle bir durum vardı ama şimdi bilemiyoruz hocam. Değişen parçalar da olası zarar görebilecek parçaların daha sağlamı. hani söyle seri üretim lpg’li motor yapalım dememişler. Enjektörleri falan yine emme’nin üstüne vidalamışlardı. Bagaja koysalar sorun değildi yani Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 21 Mayıs Paylaş 21 Mayıs Murat Sahın yazdı: Bagaja koysalar sorun değildi yani olur mesela lpg tankını stepne çukuru yerine koltuk altına koysalar hibrit pili gibi, şase ona göre ayarlı olsa, fabrikasyon derdik Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Mayıs Paylaş 21 Mayıs (düzenlendi) Metin Uzunoğlu yazdı: motorda 20 nin üzerinde değişikliği plsn parça varmış biz de öyle bilirdik ama son dakika aldığımız haber üzerine honda nın yalan söylediği bilgisi de geldi Tansu Kalafatoğlu yazdı: olur mesela lpg tankını stepne çukuru yerine koltuk altına koysalar hibrit pili gibi, şase ona göre ayarlı olsa, fabrikasyon derdik kozmetik önemli diyorsun, bir de koltuk altında benzin deposu olması dışında sorun yok o düşlenen tasarımda, benzin deposu içinde plg li depolar var o da Türkiye de tüv de yasak, alman tüv de serbest. almanlar ama nasıl kıskanmışlar 21 Mayıs tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 21 Mayıs Paylaş 21 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: biz de öyle bilirdik ama son dakika aldığımız haber üzerine honda nın yalan söylediği bilgisi de geldi kozmetik önemli diyorsun, bir de koltuk altında benzin deposu olması dışında sorun yok o düşlenen tasarımda, benzin deposu içinde plg li depolar var o da Türkiye de tüv de yasak, alman tüv de serbest. almanlar ama nasıl kıskanmışlar şimdi arka koltuğun 2 karış arkasında olunca noluyor sanki. neyse, lpg’ye tasarımsal yatırım yok. Yarın olursa konuşuruz. Cimer’e yazabilirsiniz talepleri Yorum bağlantısı
Celal Aydın 22 Mayıs Paylaş 22 Mayıs Tansu Kalafatoğlu yazdı: artık motorlar yeni. Sistemler yeni. Daha pahalı. Daha tamir edilemez. O yüzden lpg’nin geleceği yeni motorlarda biraz soru işareti. Eskilerle devam. Da bi yere kadar yani Yeni bir araç alsam, yani aracımı değiştirsem, önüme mantıklı bir araç çıksa tanıdıktan vs, o araçta lpg olmasa, lpg taktırmam, benzinde devam ederim. Evet kârlı, uzun vadede sorunları illa ki var fakat, Montajına ciddi paralar dökülüyor, ve bir hata olursa baş ağrıtıyor, düzen tutmuyor, bagajı öldürüyor, ayriyeten bakım istiyor, ayar istiyor. Ha derseniz ki lpg’li bir araç alır mısın, Kesinlikle alırım Test ederek alırım 600-700₺ ye depoyu doldurur gezerim Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 11 Temmuz Paylaş 11 Temmuz Trafik biraz açık. Motoru önceden ısıtsam 1,8 yakıyor 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 11 Temmuz Paylaş 11 Temmuz Tansu Kalafatoğlu yazdı: Trafik biraz açık. Motoru önceden ısıtsam 1,8 yakıyor Hep aklımı çeliyorsun. Alasım geliyor. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 11 Temmuz Paylaş 11 Temmuz Tamer Topaç yazdı: Hep aklımı çeliyorsun. Alasım geliyor. üff makineye bak. Bizim otoparkta yaşlı amcada var. İstanbul içi ortalaması 6lt ama bunun vergisi gerçekten fazla Toyota mazda subaru ortak yeni atkinson çevrimli motor geliştiriyor. Belki turbolu belki e-turbo olacak. 2.5 yerine 1.5 motor koyacaklar 2027’de bizdeki 1.8’lerin de yerini alacak 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 11 Temmuz Paylaş 11 Temmuz Tansu Kalafatoğlu yazdı: 2.5 yerine 1.5 motor koyacaklar 2027’de Her zaman 1.5 yerim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts