Ali Darbaz 19 Mayıs Yazar Paylaş 19 Mayıs Ali Gök yazdı: lpg li aracı olanlar bedava gezmekten foruma girip yorum yazmaya fırsat bulamıyorlar yahu Yaw ali gezmek bedavamı. Ben bugün yakıt hariç 2500 tl para harcadım. 3 kişinin gezmesi. Bir gezinin yüzde kaçı yakıt masrafına gidiyor. Bende %5 bilemedin %7 Yorum bağlantısı
Ali Gök 19 Mayıs Paylaş 19 Mayıs (düzenlendi) Ali Darbaz yazdı: Yaw ali gezmek bedavamı. Ben bugün yakıt hariç 2500 tl para harcadım. 3 kişinin gezmesi. Bir gezinin yüzde kaçı yakıt masrafına gidiyor. Bende %5 bilemedin %7 güncel olarak mayıs 2024 de sıradan bir çoluk çocuk hafta sonu etkinliği ile 2015 de pavyona gidince çıkan hesap eşdeğerdir muhtemelen 19 Mayıs tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Ali Gök yazdı: pavyona gidince çıkan hesap eşdeğerdir muhtemelen tarlayı mı sattın 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Takribi 100 bin km’de yese subabı, her türlü kâr ettirir lpg. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Celal Aydın yazdı: Takribi 100 bin km’de yese subabı, her türlü kâr ettirir lpg. artık motorlar yeni. Sistemler yeni. Daha pahalı. Daha tamir edilemez. O yüzden lpg’nin geleceği yeni motorlarda biraz soru işareti. Eskilerle devam. Da bi yere kadar yani Yorum bağlantısı
Murat Sahın 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Tansu Kalafatoğlu yazdı: artık motorlar yeni. Sistemler yeni. Daha pahalı. Daha tamir edilemez. O yüzden lpg’nin geleceği yeni motorlarda biraz soru işareti. Eskilerle devam. Da bi yere kadar yani Fabrikasyon lpgli araçları ne edeceğiz? Bence bir noktadan sonra daha fazla üretici buna eğilecek. Neticede emisyon tutturmak zor, e lpg de temiz yakıt. Sen taktırma ama, hiç lpgye geçmez hep benzinle binersin yine... Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Murat Sahın yazdı: Fabrikasyon lpgli araçları ne edeceğiz? Bence bir noktadan sonra daha fazla üretici buna eğilecek. Neticede emisyon tutturmak zor, e lpg de temiz yakıt. Sen taktırma ama, hiç lpgye geçmez hep benzinle binersin yine... Ben de lpg ye bir türlü ısınamadım. Ancak ısınamama sebebim tamamen çıkardığı problemlerden ötürü. Fabrika çıkışlı, gerçekten hakkıyla yapılmış montajlı bir aracı kullanmak bence de sorun olmaz. Üreticisi yapmadığı sürece çekincem baki. Sonradan montajda soğutma suyuna yapılan ek bile çoğu araçta fecaat. Eksilen suyu çeşmeden aldığı su ile tamamlıyor yine çoğu. 0 km araç alıyorsunuz ve montajda bu yapılıyor 🙂 Bana çok rahatsız edici geliyor Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Murat Sahın yazdı: Fabrikasyon lpgli araçları ne edeceğiz? Bence bir noktadan sonra daha fazla üretici buna eğilecek. Neticede emisyon tutturmak zor, e lpg de temiz yakıt. Sen taktırma ama, hiç lpgye geçmez hep benzinle binersin yine... dünyada emisyon için lpg kullanılması şeklinde bir yatırım yok bildiğim kadarıyla. fabrika çıkışlı dedikleri de fabrika ile bayi arasında montajlanmış oluyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Tansu Kalafatoğlu yazdı: Daha tamir edilemez. sene 94, fordda zetec motor lanse edildiğinde , bu motor açılamaz kimse yapamaz denmişti, derler öyle... 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Tansu Kalafatoğlu yazdı: dünyada emisyon için lpg kullanılması şeklinde bir yatırım yok bildiğim kadarıyla. fabrika çıkışlı dedikleri de fabrika ile bayi arasında montajlanmış oluyor Civic eco modelleri fabrikasyon lpgli değil mi mesela? Dacia eco g modelleri ve fiorino combi eco gibi bazı modelleri fabrikasyon lpgli biliyorum. Civicten eminim gibiydi. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Murat Sahın yazdı: Civic eco modelleri fabrikasyon lpgli değil mi mesela? Dacia eco g modelleri ve fiorino combi eco gibi bazı modelleri fabrikasyon lpgli biliyorum. Civicten eminim gibiydi. lpg ile marş alabiliyorsa öyledir tabi. böyle fabrikasyon mu olur 1.5 turbo eco civic bu Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Tansu Kalafatoğlu yazdı: lpg ile marş alabiliyorsa öyledir tabi. kriter o mu? termodinamik diye bir kanun var ama Yorum bağlantısı
Murat Sahın 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Tansu Kalafatoğlu yazdı: lpg ile marş alabiliyorsa öyledir tabi. böyle fabrikasyon mu olur 1.5 turbo eco civic bu Honda fabrikasyon lpgli demiş. Ben gerisini bilmem. Mesela senin arabaya da toyota otomatik şanzıman demiş. Sen şanzman yok diyorsun. Ben toyotayı baz alırım. Konu inşaatsa o zaman ibre seni gösterir 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 20 Mayıs Yazar Paylaş 20 Mayıs Murat Sahın yazdı: Civic eco modelleri fabrikasyon lpgli değil mi mesela? Dacia eco g modelleri ve fiorino combi eco gibi bazı modelleri fabrikasyon lpgli biliyorum. Civicten eminim gibiydi. İkiside özel bir motora sahip değil. Birinde brc diğerinde landilorenzo var. Yorum bağlantısı
Koray Demir 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Ali Darbaz yazdı: Lpg kaynaklı arızalar için yorum yapmıyacakmısınız. Motoru haşat ediyor sonuçta benzinle gitmek için üretilmiş. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: kriter o mu? termodinamik diye bir kanun var ama En azından sıvı sistem lpg taksalar daha inandırıcı olurdu. Motorun kendi enjektörlerini falan kullanıyor Yorum bağlantısı
Murat Sahın 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Ali Darbaz yazdı: İkiside özel bir motora sahip değil. Birinde brc diğerinde landilorenzo var. E bir çok markada şanzıman da aisin, ne fark eder ki markanın ne olduğu? Motorun farklı olması derken ne bekliyoruz mesela? Subaplar ve subap yataklarının daha dayanıklı olduğunu okumuştum mesela. Biz dışardan bakınca motor aynı evet, ama içerde yapılacak bir kaç ufak malzeme değişikliği kafi gelebilir. İ10 blue lpg diye de bir gerçek var, senin bilmemen garip ama Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 20 Mayıs Yazar Paylaş 20 Mayıs Şu anki ekonomik düzende, yakıt fiyatlarının artık eskisi kadar pahalı olduğunu düşünmüyorum. Mesela Kasko Sigorta fiyatları daha çok can yakıyor. Kaldı ki bakıma 3800 tl ödediğim günden beri arabanın deposu doldurmak pek can yakmaz hale geldi. Murat Sahın yazdı: E bir çok markada şanzıman da aisin, ne fark eder ki markanın ne olduğu? Motorun farklı olması derken ne bekliyoruz mesela? Subaplar ve subap yataklarının daha dayanıklı olduğunu okumuştum mesela. Biz dışardan bakınca motor aynı evet, ama içerde yapılacak bir kaç ufak malzeme değişikliği kafi gelebilir. İ10 blue lpg diye de bir gerçek var, senin bilmemen garip ama Hyundai i10 1.0 LPg harbi bir motordu. Gerçek bir Mpi LDİ LPG motoru idi. kendine air bir SAE dökümanı 2012 yılında alınmış birde ödülü vardı. Hem Benzin Hemde Lpg aynı beyinden çalışırdı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Ali Darbaz yazdı: İkiside özel bir motora sahip değil. Birinde brc diğerinde landilorenzo var. emin miyiz? honda fabrika yalan mı söylüyor yani? 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Ali Darbaz yazdı: Şu anki ekonomik düzende, yakıt fiyatlarının artık eskisi kadar pahalı olduğunu düşünmüyorum. Mesela Kasko Sigorta fiyatları daha çok can yakıyor. Senelik 15.000km yaparım. %75 şehir içi. bence öyle değil kasko sigorta daha az da olabilirdi. İstanbul plaka ve 4 sene önceki mazi eklenince ancak yakıta eşit olmuş. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 20 Mayıs Yazar Paylaş 20 Mayıs Çağlar Bayur yazdı: emin miyiz? honda fabrika yalan mı söylüyor yani? evet Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Ali Darbaz yazdı: evet hondayı boykot edelim o zaman Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 20 Mayıs Paylaş 20 Mayıs Ali Darbaz yazdı: evet Çağlar Bayur yazdı: hondayı boykot edelim o zaman Arkadaşımda fabrikasyon lpg li civic var motorda 20 nin üzerinde değişikliği plsn parça varmış. Japon Alman gibi kolay yalan söyleyemiyor işin sonunda harakiri yapmak var. 1 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts