Ali Darbaz 21 Ekim 2019 Paylaş 21 Ekim 2019 (düzenlendi) Sıradaki modifiyem mümkünse bu olcak.. @Çağlar Bayur abi bunu takmak çok zahmetli olurmu. 21 Ekim 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Ekim 2019 Paylaş 21 Ekim 2019 Şanzıman inecek ve açılacak. İşçiliği zahmetli. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Ekim 2019 Yazar Paylaş 21 Ekim 2019 Evren Erakçora yazdı: ne kadar devir düşer bunla? Normal diff ile 4.6 oranla 2500 devirde 77 km teorik hıza çıkıyorum Bu resimdeki diff 4,05 diff ile 2500 devirde 88 km teorik hıza çıkıyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Ekim 2019 Paylaş 21 Ekim 2019 (düzenlendi) Ali Darbaz yazdı: Sıradaki modifiyem mümkünse bu olcak.. @Çağlar Bayur abi bunu takmak çok zahmetli olurmu. en sevdiğim modifiye, tam tersi oranlısını aradım bulalamaıştım Sani Gerşon yazdı: Çok yakışmış. Her şey yakıt değil işte Bence de o iki kapı arası resimdeki gibi kaplama olmalı. vallahi diordum, şart o kaplama zahmet değil, baskı balata değişirken bu da değişir aynı gün değil de ertesi gn teslim alınır araba 21 Ekim 2019 tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Ekim 2019 Yazar Paylaş 21 Ekim 2019 (düzenlendi) Abi i20 1.2 5 ileri manual şanzımanı ile benim şanzıman birebir aynı. Direk arabaya 6 ileri i20 şanzımanı taksam nasıl olur i20 4,059 oranlı son dişli oranı değiştirmekte var tabi (yukardaki resimdeki ) 21 Ekim 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Ekim 2019 Paylaş 21 Ekim 2019 vites oranları da farklı ama i20 de, son dişliyi değişmek daha mantıklı Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 21 Ekim 2019 Paylaş 21 Ekim 2019 Son dişli değişince yakıt sarfiyatı hangi oranda değişecek? Bunun hesabını yaptınızmı. Mondeo mk4 ile mk5 6 ileri 1.6tdci araçların şanzımanı son dişli dışında aynı. Ama yakıt sarfiyatı ve hızlanma farklı bunda ağırlık etkiside var. Mk5 1650 mk4 1560 kğ. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Ekim 2019 Yazar Paylaş 21 Ekim 2019 Metin Uzunoğlu yazdı: Son dişli değişince yakıt sarfiyatı hangi oranda değişecek? Bunun hesabını yaptınızmı. Mondeo mk4 ile mk5 6 ileri 1.6tdci araçların şanzımanı son dişli dışında aynı. Ama yakıt sarfiyatı ve hızlanma farklı bunda ağırlık etkiside var. Mk5 1650 mk4 1560 kğ. Düz yolda sürerken motoru daha fazla yüke bindirip hacimsel verimliliği artırmak. Düz yolda 80 ile giderken araba 2500 devirde %55 motor yükünde yürüyor. Motor yükünü yükseltip deviri 200 aşaği cekersem verimi artırır fakat rampa performansını düşürür üm. Yorum bağlantısı
Recommended Posts