Mehmet Kazancıoğlu 1 Ocak 2020 Yazar Paylaş 1 Ocak 2020 ben bir resim çekip geleyim Üste kapak var tam çekemedim Yorum bağlantısı
Önder Özcan 1 Ocak 2020 Paylaş 1 Ocak 2020 Geçmiş olsun Mehmet, bununla bu sorun çözülmüştür inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 Ocak 2020 Paylaş 1 Ocak 2020 Var Mehmet. Körle manifold girişini. Çok basit sökmesi. İki tane 6mm civata var manifold tarafı girişte. Onları çıkar. Aradan çıkan çelik pulu al. Aynı ölçüde ortası kapalı 2mm krom plaka kes bağla. Kurum oluşumu duracak. Bir depoyu feda et. Devir çevir manuel modda kullanarak. Çekişin arttığını göreceksin Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 1 Ocak 2020 Paylaş 1 Ocak 2020 Hayırlı ve geçmiş olsun abi, konuyu yeni farkettim "bugün aracın için ne yaptın" konusunda mesajını görünce. Triger ile beraber değişmiyor mu bunlarda, hazır gitmişken değişeydin. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Ocak 2020 Paylaş 1 Ocak 2020 aksesuar teyp takılı ise kore grubunda turuncu sarı kırmızı kablolar farklı avrupaya göre, onlarda hatalı bağlantı olabilir. çinli de şase kırmızı mesela, teyp yakan çok oldu Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 1 Ocak 2020 Paylaş 1 Ocak 2020 Hadi gecmis olsun, sistemin kacirmadigi nasil test edildi abi gozle mi bunun bir basinc cihazi vs var mi ? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 Ocak 2020 Paylaş 1 Ocak 2020 Sami Demirpaz yazdı: Hadi gecmis olsun, sistemin kacirmadigi nasil test edildi abi gozle mi bunun bir basinc cihazi vs var mi ? Genleşme kabı kapağı sökülüp pompa bağlanır genelde. Bisiklet pompası fazlaca iş görüyor bu durumda. Sanırım öyle yapıldı Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 2 Ocak 2020 Paylaş 2 Ocak 2020 Geçmiş olsun, araç git gide toparlanıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 2 Ocak 2020 Yazar Paylaş 2 Ocak 2020 Önder Özcan yazdı: Geçmiş olsun Mehmet, bununla bu sorun çözülmüştür inşallah. saol önder abi Servet Aydın yazdı: Var Mehmet. Körle manifold girişini. Çok basit sökmesi. İki tane 6mm civata var manifold tarafı girişte. Onları çıkar. Aradan çıkan çelik pulu al. Aynı ölçüde ortası kapalı 2mm krom plaka kes bağla. Kurum oluşumu duracak. Bir depoyu feda et. Devir çevir manuel modda kullanarak. Çekişin arttığını göreceksin egr iptali bir sonraki büyük bakımda yapacağım. şanzuman yağları ön şaft hepsi değişirken yapacağım. şimdilik çekiş kaybı yok diye yapmadım. Ahmet İhsan Akşen yazdı: Hayırlı ve geçmiş olsun abi, konuyu yeni farkettim "bugün aracın için ne yaptın" konusunda mesajını görünce. Triger ile beraber değişmiyor mu bunlarda, hazır gitmişken değişeydin. Saol Ahmet. triger zincir bunlarda o yüzden değişmedim. Çağlar Bayur yazdı: aksesuar teyp takılı ise kore grubunda turuncu sarı kırmızı kablolar farklı avrupaya göre, onlarda hatalı bağlantı olabilir. çinli de şase kırmızı mesela, teyp yakan çok oldu şu zamana kadar ne kadar sorento gördüm ise hepsinde teyp farklı bir tane aynısını görmedim. o yüzden korelimi çinli mi bilmiyorum. Sami Demirpaz yazdı: Hadi gecmis olsun, sistemin kacirmadigi nasil test edildi abi gozle mi bunun bir basinc cihazi vs var mi ? sami sistem kaçağı genleşme kabının kapağına özel jaklı bir kapak takılıyor. ucunda basınç saati bağlı bisiklet pompası gibi parça ile basınç verilerek bekleniyor saatin düşüp düşmediği kontrol ediliyor Servet Aydın yazdı: Genleşme kabı kapağı sökülüp pompa bağlanır genelde. Bisiklet pompası fazlaca iş görüyor bu durumda. Sanırım öyle yapıldı yok abi kabı sökmeden özel kapak ile işi çözdü. Ali Gök yazdı: Geçmiş olsun tertemiz oldu saol ali temizlemeye uğraşıyoruz. Metin Uzunoğlu yazdı: Geçmiş olsun, araç git gide toparlanıyor. daha da güzel olacak inşallah. elimden geldiğince güzelleştireceğim. 2 Yorum bağlantısı
Ali Gök 2 Ocak 2020 Paylaş 2 Ocak 2020 Mehmet Kazancıoğlu yazdı: şanzuman yağları kurcalama hiç. sadece şaft ta sorun varsa değiş elleme gerisini . 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 2 Ocak 2020 Paylaş 2 Ocak 2020 Ali Gök yazdı: kurcalama hiç. sadece şaft ta sorun varsa değiş elleme gerisini . Şanzıman ve dif yağları önemli yahu. İçeride ısı ile çalışıyor, özelliğini yitirirse daha kötü. Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 2 Ocak 2020 Yazar Paylaş 2 Ocak 2020 Sami Demirpaz yazdı: Şanzıman ve dif yağları önemli yahu. İçeride ısı ile çalışıyor, özelliğini yitirirse daha kötü. Ali Gök yazdı: kurcalama hiç. sadece şaft ta sorun varsa değiş elleme gerisini . kurcalama bozancan mı diyon Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 2 Ocak 2020 Paylaş 2 Ocak 2020 @Mehmet Kazancıoğlu parça fiyatları nasıl onları belirtir misin ? Amerikan ile kıyaslayınca daha mı ucuz. Yorum bağlantısı
Ali Gök 2 Ocak 2020 Paylaş 2 Ocak 2020 Mehmet Kazancıoğlu yazdı: kurcalama bozancan mı diyon Elletme . Sağlamıda bozarlar suv milleti sorunu olmayan yeri ellersen boşa masraf ettirir 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 2 Ocak 2020 Paylaş 2 Ocak 2020 Ali Gök yazdı: Elletme . Sağlamıda bozarlar suv milleti sorunu olmayan yeri ellersen boşa masraf ettirir Len motor yağını niye değişiyorsun ozaman. Bunlarında bir değişim periyodu var vakti gelince değişmesi daha iyi. Heleki uzun zamandır değişmemiş ise bu arabayı aldım sevdim binecem diyorsa değişmesi çok daha iyi. 2 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 2 Ocak 2020 Paylaş 2 Ocak 2020 Servet Aydın yazdı: Genleşme kabı kapağı sökülüp pompa bağlanır genelde. Bisiklet pompası fazlaca iş görüyor bu durumda. Sanırım öyle yapıldı Mehmet Kazancıoğlu yazdı: ... sami sistem kaçağı genleşme kabının kapağına özel jaklı bir kapak takılıyor. ucunda basınç saati bağlı bisiklet pompası gibi parça ile basınç verilerek bekleniyor saatin düşüp düşmediği kontrol ediliyor yok abi kabı sökmeden özel kapak ile işi çözdü. ... Birebir adamın dediği şey yapılmış zaten Mehmet Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 2 Ocak 2020 Yazar Paylaş 2 Ocak 2020 Sami Demirpaz yazdı: @Mehmet Kazancıoğlu parça fiyatları nasıl onları belirtir misin ? Amerikan ile kıyaslayınca daha mı ucuz. amerikan fiyatlarını bilmiyorum. ama çok pahalı değil gibi. ben yaptıklarımı söyleyeyim sen kıyasla. devirdaim 340 tl, kayış gergi bilyası 4 tane var biri değişti 70 tl Önder Özcan yazdı: Birebir adamın dediği şey yapılmış zaten Mehmet bende farklı demedim abi onun dedikleri doğru değil de demedim. sadece yapılan işlemi detaylı anlatayım dedim. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Ocak 2020 Paylaş 2 Ocak 2020 Mehmet Kazancıoğlu yazdı: yok abi kabı sökmeden özel kapak ile işi çözdü Genleşme kabı kapağı dedim cicim 🍆 Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 2 Ocak 2020 Yazar Paylaş 2 Ocak 2020 Servet Aydın yazdı: Genleşme kabı kapağı dedim cicim 🍆 hızlı okuma eğitimine başladım yeni şimdilik ufak tefek kazalar oluyor. Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 2 Ocak 2020 Paylaş 2 Ocak 2020 Sami Demirpaz yazdı: @Mehmet Kazancıoğlu parça fiyatları nasıl onları belirtir misin ? Amerikan ile kıyaslayınca daha mı ucuz. Kimi parcasi ucuz kimisi pahali ama genel olarak ucuz. Sali gunu far yikama kapagi ve nozzle degistirdim, orjinal parca 100 tl civarinda. Ama oem on fren balatasi pahali geldi 450 civarinda. Bosch-trw 250 TL. Orjinal parcalari kiyaslarsan koreli daha ucuzdur ama yan sanayi parcalarda cok fark olacagini sanmiyorum. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 2 Ocak 2020 Paylaş 2 Ocak 2020 hayırlı olsun abi tekrardan. Nasıl şu zamana kadar arıza hariç memnun musun Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 2 Ocak 2020 Yazar Paylaş 2 Ocak 2020 Fatih Evcin yazdı: hayırlı olsun abi tekrardan. Nasıl şu zamana kadar arıza hariç memnun musun Fatih şu ana kadar kullanım olarak gayet güzel yüksek araba başka bir dünya. eksiklerini bir tamamlayayım daha keyifli olacağını düşünüyorum Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 2 Ocak 2020 Paylaş 2 Ocak 2020 Mehmet Kazancıoğlu yazdı: Fatih şu ana kadar kullanım olarak gayet güzel yüksek araba başka bir dünya. eksiklerini bir tamamlayayım daha keyifli olacağını düşünüyorum bende mi alsam Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 2 Ocak 2020 Yazar Paylaş 2 Ocak 2020 Fatih Evcin yazdı: bende mi alsam bu soruya cevap vermem için erken ama neden olmasın. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts