Bahadır Taşpolat 27 Aralık 2019 Paylaş 27 Aralık 2019 bence egr sisteminde kurum doluluğu çok fazla. aracın ilk çalıştırmada ve ısındıktan sonra rölantideki halini video çekip atma şansınız var mı 1 Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 28 Aralık 2019 Paylaş 28 Aralık 2019 aracın gücünün düşük olduğuna nasıl karar verildi. Dyno da ölçüldüde düşük mü çıktı yoksa araç sizin istediğiniz performansı vermiyor mu? 1 Yorum bağlantısı
Ali Kay 28 Aralık 2019 Yazar Paylaş 28 Aralık 2019 Erdem Dertsiz yazdı: aracın gücünün düşük olduğuna nasıl karar verildi. Dyno da ölçüldüde düşük mü çıktı yoksa araç sizin istediğiniz performansı vermiyor mu? Expertiz ölçtü belgelerinde öyle cıktı. Yola sürmedim arabayı bugün onu deneyecektim vakit bulamadım Bahadır Taşpolat yazdı: bence egr sisteminde kurum doluluğu çok fazla. aracın ilk çalıştırmada ve ısındıktan sonra rölantideki halini video çekip atma şansınız var mı Bugün onun işini halledecektim vakit bulamadım Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 30 Aralık 2019 Paylaş 30 Aralık 2019 Ali Kay yazdı: Expertiz ölçtü belgelerinde öyle cıktı. Yola sürmedim arabayı bugün onu deneyecektim vakit bulamadım Bugün onun işini halledecektim vakit bulamadım Expertiz dynolarına çok güvenmeyin. Çoğunun kalibrasyonu bozuk. Aracınızın gücünün düşük olduğunu hissediyorsanız en sağlıklısı kompresyon testi yapmak. 1 Yorum bağlantısı
Ali Kay 7 Şubat 2020 Yazar Paylaş 7 Şubat 2020 Arkadaşlar videoyu sonunda çektim diğer videolar da var kanalda bi bakıp bilgi verir misiniz Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Şubat 2020 Paylaş 7 Şubat 2020 İlk gördüğüm, aküsü bitik aracın. İkinci olarak, gaz vermişsiniz ve olması gereken yere çıkmış? Son olarak, dumana takılmayın. Ağzınızdan da duman çıkıyor videoda. Motor bitik diyor muyuz 1 Yorum bağlantısı
Ali Kay 7 Şubat 2020 Yazar Paylaş 7 Şubat 2020 Sani Gerşon yazdı: İlk gördüğüm, aküsü bitik aracın. İkinci olarak, gaz vermişsiniz ve olması gereken yere çıkmış? Son olarak, dumana takılmayın. Ağzınızdan da duman çıkıyor videoda. Motor bitik diyor muyuz Ben sigara da içiyordum o arada da bi arkadaşım motor açılması gerek dedi yani ben çözemedim işi aracın 0 100 hızlanması 8.52 saniye fabrika hızıyla aynı geçende yola gittim 220 yi de geçtim. Biri de dedi sibop vuruyor. Bi de pervane sesi var aşağılarda tam anlamadım bu aracın sıkıntısını Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat 7 Şubat 2020 Paylaş 7 Şubat 2020 motor sıcakken seste değişme oluyor mu. hafif vuruntulu geliyor ama sıcak dinlemek lazım yoldan gelmişken 1 Yorum bağlantısı
Ali Kay 8 Şubat 2020 Yazar Paylaş 8 Şubat 2020 Bahadır Taşpolat yazdı: motor sıcakken seste değişme oluyor mu. hafif vuruntulu geliyor ama sıcak dinlemek lazım yoldan gelmişken Yoldan geldiğim de keşke çekeydim. Yoldan geldiğimde sesleri az da olsa kesiyor. Yorum bağlantısı
Erkan Işık 8 Şubat 2020 Paylaş 8 Şubat 2020 Ali Kay yazdı: Yoldan geldiğim de keşke çekeydim. Yoldan geldiğimde sesleri az da olsa kesiyor. Ali tam sorun nedir cok bir degişik ses duymadım ben ayrıca 224 bınde araba sıfır araba ile bır olmaz dyno motoru ölçemez o ankı anlık gücü ölçer 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 Şubat 2020 Paylaş 8 Şubat 2020 0-100 normalse, son hıza da çıkıyorsa bence kurum, partikül, turbo vs falan sıkıntı yok. sıkıntı var mı derseniz, bence o da yok. Dyno testine takılmayın derim. Sağlıklı testler değil. Kafanıza takılırsa Başka yerde de deneyebilirsiniz. Şanzımandan dolayı bir gecikme, kavrama sıkıntısı olabilir belki 1 Yorum bağlantısı
Ali Kay 8 Şubat 2020 Yazar Paylaş 8 Şubat 2020 Erkan Işık yazdı: Ali tam sorun nedir cok bir degişik ses duymadım ben ayrıca 224 bınde araba sıfır araba ile bır olmaz dyno motoru ölçemez o ankı anlık gücü ölçer Şimdi bana dediler ki motor açılacak ben aracı satacam şimdi satarım alıcı da patlar böyle şeylere gerek yok neyse yapılması gereken yapılsın ondan sonra satılır bu araçlar öyle pat olsun bitsin yapılmaz yani aracın yakıt düzeyi normal , yağ yakma yok, duman atma yok lakin bunların olmaması gücün düşük olması kirank milinde çatlak, piston da çatlak, piston kolunda çatlak ya da krank mili sekmanlari sorunlu olabilir dediler motor açılmadan bilinmesi zor elbette dyno testte takılmamak elde değil adam exper yapıyor niye böyle diyor veya olmaz motor bitik rektefe zamani diyor satarım 50 bin km içinde araç patlar yazık olur adama meseleyi iyice öğreneyim ondan sonra satayim dedim ama araçta herşey normal dyno testte sıkıntı var Yorum bağlantısı
Ali Kay 8 Şubat 2020 Yazar Paylaş 8 Şubat 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: 0-100 normalse, son hıza da çıkıyorsa bence kurum, partikül, turbo vs falan sıkıntı yok. sıkıntı var mı derseniz, bence o da yok. Dyno testine takılmayın derim. Sağlıklı testler değil. Kafanıza takılırsa Başka yerde de deneyebilirsiniz. Şanzımandan dolayı bir gecikme, kavrama sıkıntısı olabilir belki Enjektör kızdırma bujisi bunlarda da bi sıkıntı görmedim yakıta yansimasi gerek diye biliyorum ben 8.6 nin alti ama kacin altina duserse sikintili bilmiyorum. Hocam dyno testte ben takilmiyorum da musteri geldigi zaman o takiliyor sikinti burada.. hayır yani masraf su bu kaçmıyorum da araçta bi sıkıntı varsa motor açılacaksa iyi bi usta bulunur actirilir rektefeyse rektefe ya da motor binecekse bindirelim.. insanlar 10 yıl çalışıyor iyi bi araba alayım diye ondan sonra tutup adama böyle bi araç satmak uygun olmaz emeği çöp olur adamın yazıktır.. 1 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts