İçeriğe Yönlendir

Passat - P Konumunda Devir Yükselmiyor


Ali Kay

Recommended Posts

Selim Bilgin
Ali Kay yazdı:

Peki aracın motor gücü neden düşük olur araç bu arada 245 binde 


güç düşükten kastınız nedir? Motor şanzıman nedir? 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin yazdı:


güç düşükten kastınız nedir? Motor şanzıman nedir? 

Motor vw kendi motoru şanzıman dsg

Mahmut Yıldız yazdı:

P konumu mu?

Evet

Mert Yeldan yazdı:

Arabayı satın. Durum vahim.

Satalim da alan arkadaş için de durum vahim olmaz mı 

Yorum bağlantısı
Yusuf Berke

245 bin, yüksek bir km değil. Bakımları eksik edilmemiş ve kaliteli yakıtlı her otomobil fabrika gücünü verebilir. Güç düşüklüğünden kastınız nedir? Ne gibi şikayetleriniz var?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hacı Şenyurt
Araç p konumda 2.500 deviri geçmiyor sorunun ne olduğunu bilen var mı 


Ali bey yazdıklarınızdan bir şey söylemek çok zor. Sizin yerinizde olsa idim daha fazla bilgiyi buraya yazardım. P konumunda otomatik bir çok araç şanzımanı korumak için belli bir devirin üzerine çıkmasına müsade etmez.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yusuf Berke yazdı:

245 bin, yüksek bir km değil. Bakımları eksik edilmemiş ve kaliteli yakıtlı her otomobil fabrika gücünü verebilir. Güç düşüklüğünden kastınız nedir? Ne gibi şikayetleriniz var?

 

Aracın motor gücü %60 çıktı.  Sordum sebebi nedir diye ateşleme dediler. Birde burda bilen varsa sorayim dedim araştırmadan gitmeyim. Aslinda sorun degil de alici icin olabilir. Düzgün araç satalım. Bu aracın normalde % 87 gibi bir motor gücü üretmesi gerekir.  Dediginiz gibi.

Hacı Şenyurt yazdı:

 


Ali bey yazdıklarınızdan bir şey söylemek çok zor. Sizin yerinizde olsa idim daha fazla bilgiyi buraya yazardım. P konumunda otomatik bir çok araç şanzımanı korumak için belli bir devirin üzerine çıkmasına müsade etmez.

 

 

O sanırım sorun değil araç fabrika çıkışı öyle dediler. Ben sorun mu değil mi orda takıldım bi sorayim dedim.

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
(düzenlendi)

Ateşleme dedikleri sistem neymiş kızdırma bujilerinin arada ateşleme yapmaması gibi mi?

tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl yazdı:

Eğer aracınız dediğiniz gibi Passat CC 2.0tdi ise aracınızda zaten bir ateşleme sistemi yok ki? Dizel motor mantığına aykırı dedikleri. 

 

Ben tam bilmiyorum sorunun ne olduğunu bana ateşleme dediler. Araç passat cc 2.0 TDI motor gücü düşük olunca normalde bu km de bu güç çok düşük 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Ali Kay yazdı:

Motor vw kendi motoru şanzıman dsg 


Kendi motoru da dizel mi benzinli mi 1.4 mü 1.8 mi 2.0 mı onu sormuştum. 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin yazdı:


Kendi motoru da dizel mi benzinli mi 1.4 mü 1.8 mi 2.0 mı onu sormuştum. 

 

Araç passat cc 2.0 TDI dizel

Sinan Akgöl yazdı:

Ateşleme dedikleri sistem neymiş kızdırma bujilerinin arada ateşleme yapmaması gibi mi?

 

Hiç bilmiyorum 

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl

Konya'da yetkili servise götürüp bir durum değerlendirmesi yapın bence, oranın ustaları elbet bir seçenek sunacaklardır. Fiyatlandırma kısmına birşey diyemem sorun ne olduğu anlaşılsın sonrası artık serviste mi yaptırırsınız özelde mi o sizin kararınız olur.

 

Kim söyledi bu ateşleme sorununu size? 

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl yazdı:

Konya'da yetkili servise götürüp bir durum değerlendirmesi yapın bence, oranın ustaları elbet bir seçenek sunacaklardır. Fiyatlandırma kısmına birşey diyemem sorun ne olduğu anlaşılsın sonrası artık serviste mi yaptırırsınız özelde mi o sizin kararınız olur.

 

Kim söyledi bu ateşleme sorununu size? 

 

Expertiz..  servise götüreceğim aracın alıcısı da var ama aracı sıkıntılı gördüm biraz o yüzden satmıyorum... burdan ne olduğunu belki bilen çıkar diye bi sorayim dedim... 

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Ali Kay yazdı:

 

Expertiz..  servise götüreceğim aracın alıcısı da var ama aracı sıkıntılı gördüm biraz o yüzden satmıyorum... burdan ne olduğunu belki bilen çıkar diye bi sorayim dedim... 

 

Şimdi şöyle bir durum var biz elbet bir fikir sunabiliriz bildiğimiz kadarıyla vw kullanıcılarımızda var genel olarak bilgili üyelerde, ancak motorda güç kaybı %40 çıkan motor gücü, size ateşleme denmiş, turbo olabilir bir çok seçenek olabilir, video çekip koyabilirsiniz devir saatini yada kaput açık motor sesi gaz verip vs, yöntemi basit telefonunuzla videoyu çekersiniz youtube üyeliği ile oraya yükler burada bizimle paylaşabilirsiniz.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı

Arkadaşlar motor gücünün düşük olma sebepleri neler olabilir ? Diye tekrar soruyu mu duzeltsem acaba..  Araç passat cc 2.0 TDI 

Yorum bağlantısı
Erkan Işık
Ali Kay yazdı:

Araç p konumda 2.500 deviri geçmiyor sorunun ne olduğunu bilen var mı 

geçmez sorun degıl o :))

Araç motor gücü nıye dusuk çalısmaanyan enjektör vardır egr doludur katalızör doludur çalısmayan piston vardır ayrıca motor gucu nasıl ölculuyor ne kadar dogru yuzde 60 oldugu

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Ali Kay yazdı:

Arkadaşlar motor gücünün düşük olma sebepleri neler olabilir ? Diye tekrar soruyu mu duzeltsem acaba..  Araç passat cc 2.0 TDI 

Cihaza bağlanacak hata kodu bakılacak. Hava akışmetre 

Turbo selenoid 

Kurum 

Patlak çatlak hava hortumu 

Arızalı kızrdıma bujileri 

Arızalı enjektör sistemi. 

 

Temel parçalar bunlar. Tüketim fazla mı? 

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Erkan Işık yazdı:

geçmez sorun degıl o :))

Araç motor gücü nıye dusuk çalısmaanyan enjektör vardır egr doludur katalızör doludur çalısmayan piston vardır ayrıca motor gucu nasıl ölculuyor ne kadar dogru yuzde 60 oldugu

 

Exper raporuna göre % 60 cıktı. Tabii bu her expertiz de böyle çıkacaktır. Aracı satmaya gittimizde. O yüzden müşteri sıkıntı çıkartır. Yılbaşından sonra servise götürebilirim ancak kafamda bin türlü şey dönüyor durduk yere.. araştırdım ama bisey de bulamadım bu konu da.. 

Servet Aydın yazdı:

Cihaza bağlanacak hata kodu bakılacak. Hava akışmetre 

Turbo selenoid 

Kurum 

Patlak çatlak hava hortumu 

Arızalı kızrdıma bujileri 

Arızalı enjektör sistemi. 

 

Temel parçalar bunlar. Tüketim fazla mı? 

 

 Yakıt tüketimi biraz fazla gibi ölçmedim ama normalde 45 50 krş yakmasi lazım...biraz fazla yakıyor gibi geldi.

Yorum bağlantısı
Tufan Caliskan

Mümkünse 2 şekilde aracınızın performansının ne kadar düşük olduğunu ölçebilirsiniz;

1- Motor sıcakken düz kuru asfalt zeminde vites S konumunda iken 0'dan 100'e tam gaz yaparak süre tutacaksınız. 9 saniye çıkması gerekir. 10 saniye kabul edilebilir. 11 ve üzeri ters giden birşeyler var demektir.

2- aracınız maksimum kaç km hıza ulaşabiliyor? 210u rahat geçmesi lazım.

Uygun ve güvenli bir bölgede bu değerleri yakalamıyorsanız bakmanız gereken bir çok yer olacaktır. En başta bir obd bağlantısı ile hata aramak gerek.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Tufan Caliskan yazdı:

Mümkünse 2 şekilde aracınızın performansının ne kadar düşük olduğunu ölçebilirsiniz;

1- Motor sıcakken düz kuru asfalt zeminde vites S konumunda iken 0'dan 100'e tam gaz yaparak süre tutacaksınız. 9 saniye çıkması gerekir. 10 saniye kabul edilebilir. 11 ve üzeri ters giden birşeyler var demektir.

2- aracınız maksimum kaç km hıza ulaşabiliyor? 210u rahat geçmesi lazım.

Uygun ve güvenli bir bölgede bu değerleri yakalamıyorsanız bakmanız gereken bir çok yer olacaktır. En başta bir obd bağlantısı ile hata aramak gerek.

 

Bunu denemedim yarın bi deneyeyim..  Araç gaza ayağını koyduğunda ben ne yapacaktım der gibi 1. 2. Saniye kadar düşünüyor. Sonra atağa kalkıyor.

Yorum bağlantısı
Tufan Caliskan
 
Bunu denemedim yarın bi deneyeyim..  Araç gaza ayağını koyduğunda ben ne yapacaktım der gibi 1. 2. Saniye kadar düşünüyor. Sonra atağa kalkıyor.
Bunu D konumunda yapıyor olabilir. S konumunda da aynısını yapıyorsa sorun var demektir.
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...