Selim Uzun 3 Şubat 2020 Yazar Paylaş 3 Şubat 2020 ustalarım allah rızası için şu havasının nasıl alındığını bir tarif edebilirmisiniz bana.hiç bir ustanın bundan anladığı.yok artık kendim alacam. aracımda değişmedik hiçbirşey kalmadı kısaca anlatmak gerekirse. aracı çalıştırıyorum 60km hız ve üstüne çıkınca hararet göstergesi hızla 90 ı geçiyor hemen fan açıyor ve ibre kırmızıya dayanıyor ayağımı gazdan çekince hararet goztergesi 90 civarına geliyor bu gitgeller sürekli devam ediyor gaza yuklenince fan hep açık elektrikli süpürge gibi gezyorum ne motorda bir ısınma var nede yedek su deposunda bir ısınma var.lütfen yardımcı olun kafayı yemek üzereyim.havasını almak ise sorun bana tarif edin artık kendim yapacağım. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 Selim Uzun yazdı: ustalarım allah rızası için şu havasının nasıl alındığını bir tarif edebilirmisiniz bana.hiç bir ustanın bundan anladığı.yok artık kendim alacam. aracımda değişmedik hiçbirşey kalmadı kısaca anlatmak gerekirse. aracı çalıştırıyorum 60km hız ve üstüne çıkınca hararet göstergesi hızla 90 ı geçiyor hemen fan açıyor ve ibre kırmızıya dayanıyor ayağımı gazdan çekince hararet goztergesi 90 civarına geliyor bu gitgeller sürekli devam ediyor gaza yuklenince fan hep açık elektrikli süpürge gibi gezyorum ne motorda bir ısınma var nede yedek su deposunda bir ısınma var.lütfen yardımcı olun kafayı yemek üzereyim.havasını almak ise sorun bana tarif edin artık kendim yapacağım. Hava almayı bilmem.. Ama şunu soracağım, düz yolda da yapıyor mu bunu.. Yoksa sadece rampada mı yapıyor. Yorum bağlantısı
Fatih Akbaş 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 2005 focus var rahmetli kayınpederin arabası ilk aldığında sizin sorunun aynısı vardı emminin dediği gibi pul koydular 6 senedir bi sorun yok Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 Selim Uzun yazdı: ustalarım allah rızası için şu havasının nasıl alındığını bir tarif edebilirmisiniz bana.hiç bir ustanın bundan anladığı.yok artık kendim alacam. aracımda değişmedik hiçbirşey kalmadı kısaca anlatmak gerekirse. aracı çalıştırıyorum 60km hız ve üstüne çıkınca hararet göstergesi hızla 90 ı geçiyor hemen fan açıyor ve ibre kırmızıya dayanıyor ayağımı gazdan çekince hararet goztergesi 90 civarına geliyor bu gitgeller sürekli devam ediyor gaza yuklenince fan hep açık elektrikli süpürge gibi gezyorum ne motorda bir ısınma var nede yedek su deposunda bir ısınma var.lütfen yardımcı olun kafayı yemek üzereyim.havasını almak ise sorun bana tarif edin artık kendim yapacağım. 1- Motor soğukken yedek su deposu kapağını açın, görselde koyduğum yedek su deposundaki sağ hortumu çıkarın yada gevşetin fark etmez yere boşa akmasını istemeyiz antifirizin. 2- Km sıfırlama tuşuna basılı tutarak aracı çalıştırın Test Gage yazacaktır. Sırayla km sıfırlama tuşuna basarak motor suyu sıcaklığı sırasına gelin 104C'de fan açması gerekir aracın. 3- Havalandırmayı sıcak hava ve en son konumda çalıştırın. Bu işlemler sonrasında gevşettiğiniz hortumdan kesintisiz su devirdaim olana kadar bekleyin. Fan açmasını bekleyin. Açtığı anda kapağı kapatabilirsiniz. Benim bildiğim yöntem bu. Birde video ekliyorum Yorum bağlantısı
Selim Uzun 4 Şubat 2020 Yazar Paylaş 4 Şubat 2020 düz yoldada yapıyor.mehmet abi.gaza yüklendiğim zaman 50-60 ı geçtiğim zaman ibre kırmızıya yanaşıyor.gazdan ayağımı çekince gene 90 lara geliyor hızla ama fan hep çalışıyor. Yorum bağlantısı
Selim Uzun 14 Şubat 2020 Yazar Paylaş 14 Şubat 2020 arkadaşlar kolay gelsin haararet göstergesi sorunum.çözüldü ford servisten çıkma bir ustamız 6 aydır çözülemeyen işi.çözdü.allah ondan binkere razı olsun.yaptığı işlemler havasını alma.bir önceki takılan termostat 100 lük mş ve yanlış takılmış takılan yeri bozmuş.onu çıkardı 75 lik taktı.bu ikinci yaptığı 3.sü once konulan yeşil antifiriz ve sonra konulan kırmızı antifirizin karışımını boşalttı radyatörü yıkayıp kırmızı antifiriz koydu.araç düzeldi şuanda hararet göstergesi 90.hiçbir şekilde geçmiyor.işini bilmeyen ustalar varken bizim canımız daha çok yanar önemli olan doğru doktoru bulmak. fakat aracın azda olsa yağ yaktığını soyledi 2 lt yağ takviyesi yapmış.bu işin şu anda bir tehlikesinin olmadığını.söyledi.bu yağ oranı düştüğünde göstregede yağ uyarı lambası yanarmı dostlar ben nasıl bilecem.koymam gerektiğini yağı.ve hangi yağı koymam gerekir.ford focus 2000 ambiante otomatik.aracım 1 Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 14 Şubat 2020 Paylaş 14 Şubat 2020 karterdeki yagi pompalamayacak seviyeye dustugunde yanar normalde 2 - 3 litre yag bile yaglamaga yetecektir bu seviyenin altina dustugunde yanmaya baslar Yorum bağlantısı
Selim Uzun 14 Şubat 2020 Yazar Paylaş 14 Şubat 2020 arkadaşlar yağ lambası yandığı zaman eklesem geç kalmış olmam değilmi birde lamba yanınca ne kadar eklemem gerekir.bileyimde.inş.başıma gelmez ama gelirse. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Şubat 2020 Paylaş 14 Şubat 2020 Selim Uzun yazdı: arkadaşlar yağ lambası yandığı zaman eklesem geç kalmış olmam değilmi birde lamba yanınca ne kadar eklemem gerekir.bileyimde.inş.başıma gelmez ama gelirse. yağ lambası beklenmez , yağ eksiltiyor ise. devamlı çubktan kontrol yapılır, eksiltme varsa her gidilen km sonraki tamir masrafını da yükseltir Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 15 Şubat 2020 Paylaş 15 Şubat 2020 arkadaşlar yağ lambası yandığı zaman eklesem geç kalmış olmam değilmi birde lamba yanınca ne kadar eklemem gerekir.bileyimde.inş.başıma gelmez ama gelirse.Sürücünün görevi yağı ve suyu zaman zaman kontrol etmektir. Lamba yandığı zaman durmak zorundasınız. Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 15 Şubat 2020 Paylaş 15 Şubat 2020 Selim Uzun yazdı: arkadaşlar yağ lambası yandığı zaman eklesem geç kalmış olmam değilmi birde lamba yanınca ne kadar eklemem gerekir.bileyimde.inş.başıma gelmez ama gelirse. araç kaç km de 2 litre yağ eksiltti? az bir miktar değil bu hemen hemen yarısını tüketmiş. Yorum bağlantısı
Selim Uzun 15 Şubat 2020 Yazar Paylaş 15 Şubat 2020 kaç km de 2 litre eksilttiğini bilmiyoruz.daha doğrusu nezaman eksiltmeye başladığını bilmiyoruz.ne yapmamız gerekiyor veya ne gibi tedbirler almam lazım en son 5 ay önce conta.siboblar.değişti alt.blok ve üst blok taşlama yapıldı. bu yapılanlardan kaynaklı bir sorun oluşmuş olabilirmi.birde ben bunu kontrol ederken yağ çubuğunda nerde olursa yağ.eklemem icap edecek bunun takibini nasıl yaparım ben. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 15 Şubat 2020 Paylaş 15 Şubat 2020 (düzenlendi) Selim Uzun yazdı: kaç km de 2 litre eksilttiğini bilmiyoruz.daha doğrusu nezaman eksiltmeye başladığını bilmiyoruz.ne yapmamız gerekiyor veya ne gibi tedbirler almam lazım en son 5 ay önce conta.siboblar.değişti alt.blok ve üst blok taşlama yapıldı. bu yapılanlardan kaynaklı bir sorun oluşmuş olabilirmi.birde ben bunu kontrol ederken yağ çubuğunda nerde olursa yağ.eklemem icap edecek bunun takibini nasıl yaparım ben. Solda hafif eğik duran sarı çubuk yağ çubuğu, motor soğukken ölçüm sağlamak daha sağlıklıdır. Çubuğu çekin bez ile sinin tekrar sokup çıkarın üstündeki çentiklerden seviyeyi anlarsınız. Yağ ekleme durumunu üst kapaktaki yağ logolu kapağı açarak ekleyebilirsiniz. 15 Şubat 2020 tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 15 Şubat 2020 Paylaş 15 Şubat 2020 Bana kalırsa şu anda ne zaman yağı değiştiği bilinmiyorsa öncelikle komple yeniden bi yağ bakımı yapıp km hesabı tutmaktır.. Benimde başıma geldi ben tezcanlılığımdan yapmadan , aracın bu durumunu izah ederek sattım. Yorum bağlantısı
Selim Uzun 15 Şubat 2020 Yazar Paylaş 15 Şubat 2020 sağolun arkadaşım.sürekli kontrol edeceğim.en kötü ihtimalle ne kadar hızlı yağ yakabilir bizim araçlar bunla ilgili bir bilgi varmı. o çubuktaki hangi kademeden aşağı düşerse acil eklemek gerekir yağ. birde son sorum hangi yağı kullanayım.teşekkurler bilgileriniz için. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 15 Şubat 2020 Paylaş 15 Şubat 2020 Önce tam olarak yaginizi degistirin km olarak bilirsiniz yag filtrenizide degistirin mobil markasini ford icin tavsiye ederim ben. Sonrasi kontrol seklinde devam eder. 1 Yorum bağlantısı
Selim Uzun 15 Şubat 2020 Yazar Paylaş 15 Şubat 2020 2 gun once degistirdim hepsini arti yag.filitreside degisti.cubukta hangi orana gelirse ekleme yapmak gerekir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Şubat 2020 Paylaş 15 Şubat 2020 Çubuktaki iki çizgi arasında olmalıdır yağ. Alt çizginin altına inince 500 gram ekleyin. Lamba beklenmez. Her 1000 km de bir bakın. Eksiltme az ise 2000 de bir bakın. Daha az ise 5000 de bakarsınız. Eklerken aynı yağ ile ekleme yapın. Araç iki litre yağ eksiltmiş ama önemli değil denemez. 2 litre önemlidir. Motorda yağ azalırsa motor ısınır. Yağ aynı zamanda soğutucudur. Ayrıca azaldıkça yağlama özelliğini de yitirir. Yorum bağlantısı
Selim Uzun 17 Şubat 2020 Yazar Paylaş 17 Şubat 2020 Arkadaslar benim yag.eksiltme sorunu icin arabanin altina baktim yag.damladini fark.ettim Ne yapmam gerekiyor.dostlar Yorum bağlantısı
Fatih Akbaş 17 Şubat 2020 Paylaş 17 Şubat 2020 Arkadaslar benim yag.eksiltme sorunu icin arabanin altina baktim yag.damladini fark.ettim Ne yapmam gerekiyor.dostlarNerden kaçırıyo onu bulmanız lazım Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 17 Şubat 2020 Paylaş 17 Şubat 2020 krank kecesi tarafindan geliyorsa kecenin degismesi gerekebilir. karter havalandirma hortumu ve valfi tikanik yada buzusmus ise icerde olusan basinc en basit kecelerden sagdan soldan yag ile atmaya baslayacaktir. az bir miktar degil ama yagin tam olarak nerden geldiğini tespit etmek gerekir yag bosaltma tipasi ve karterde catlak varmi onada baktirmak gerekir Yorum bağlantısı
Selim Uzun 17 Şubat 2020 Yazar Paylaş 17 Şubat 2020 arkadaşlar usta fazla yağ koyduk onu atıyor dedi olabilirmi boyle birşey. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 17 Şubat 2020 Paylaş 17 Şubat 2020 Selim Uzun yazdı: arkadaşlar usta fazla yağ koyduk onu atıyor dedi olabilirmi boyle birşey. Olabilir de, ustanın fazla yağ koyduk demesi şahane. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts