Doğan Arşiray 13 Aralık 2019 Paylaş 13 Aralık 2019 Bugünkü saçmalığımız. Sabah arabaya bindim 500 metre gitmeden uyarı geldi. yağ basıncı düşük motoru kapatın vs. Durdum yağa baktım normal, aracın sesi normal. Zaten sürekli kontrol ettiğim şeyler. Yinede 2 km ilerideki benzinciye gidip yağ aldım biraz ekledim vs. Birşey değişmedi. Sürekli kırmızı uyarı çıkıyor. Dedim lanet olsun VW mühendisliğine, yollandım sanayiye. yavaş yavaş, zorlamadan. Usta kontrol etti, yağ basınç sensörünün içinden dışarı yağ akıyor resmen. İçi deforme olmuş plastk kısmının. Zaten aşağılarda bir yere takılı... Ulaşması zor. 80 tl lik birşey zaten. Aldım, değiştirdi. Hayatımda böyle aptal iş görmedim, kaç tane arabam oldu. Km leri daha yüksek daha eski teknoloji vs. Dağ başında ne bileyim kar kış ortasında gecenin köründe yolda kalır insan sırf uyarıyı dinledi diye... Yani kısadan hisse, "çalışırken" harika arabalar azizim. Kapı sesi de tok maşallah. 5 2 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 13 Aralık 2019 Paylaş 13 Aralık 2019 Geçmiş olsun. Genelinde durum nedir bilmiyorum sanki sizin araçta bir şey var gibi, c ile başlıyor. 4 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 13 Aralık 2019 Yazar Paylaş 13 Aralık 2019 eski sahibindendir o tövbeestafirullah 1 3 Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 13 Aralık 2019 Paylaş 13 Aralık 2019 Geçmiş olsun,çok çektirdi bu araba size Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 13 Aralık 2019 Paylaş 13 Aralık 2019 Jetta'da başıma gelmişti. Kemirgen hayvan kemirmişti sensörü. Ücretsiz değişim yapmıştı Doğuş. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 13 Aralık 2019 Yazar Paylaş 13 Aralık 2019 değişecek birşey kalmıyor ne güzel işte. parçaları çok ucuz bu arabaların. hiç jeep vs gibi değilmiş. bu da iyi tarafı. işçilik te çok ucuz. çok yaygın olduğundan ötürü herhalde. Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 13 Aralık 2019 Paylaş 13 Aralık 2019 Her türlü arızayı gördü bu arabada yahu. Jeep'in maşallahı var tütütütü 1 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 13 Aralık 2019 Paylaş 13 Aralık 2019 Daha önce demiştim; "sahibinden satılık temiz tostos.." Binerken öldüren satarken güldüren marka vag 1 1 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 13 Aralık 2019 Paylaş 13 Aralık 2019 Münferit bir hadise, markayı bağlamaz.. 1 Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 13 Aralık 2019 Paylaş 13 Aralık 2019 1.4 TSİ lerde de ciddi yağ yakma olayı var gibi. İnternet siteleri çalkalanıyor hocam. Geçmiş olsun.. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 13 Aralık 2019 Yazar Paylaş 13 Aralık 2019 yanan eksiken bir yağ yokki? sensörün ortasından tahliye var.sensör bozulmuş. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 13 Aralık 2019 Paylaş 13 Aralık 2019 1.4 TSİ lerde de ciddi yağ yakma olayı var gibi. İnternet siteleri çalkalanıyor hocam. Geçmiş olsun..Başka marka severlerin gereğinden fazla abartması. 1 Yorum bağlantısı
Erman Uzun 13 Aralık 2019 Paylaş 13 Aralık 2019 Dogan Arsiray yazdı: Bugünkü saçmalığımız. Sabah arabaya bindim 500 metre gitmeden uyarı geldi. yağ basıncı düşük motoru kapatın vs. Durdum yağa baktım normal, aracın sesi normal. Zaten sürekli kontrol ettiğim şeyler. Yinede 2 km ilerideki benzinciye gidip yağ aldım biraz ekledim vs. Birşey değişmedi. Sürekli kırmızı uyarı çıkıyor. Dedim lanet olsun VW mühendisliğine, yollandım sanayiye. yavaş yavaş, zorlamadan. Usta kontrol etti, yağ basınç sensörünün içinden dışarı yağ akıyor resmen. İçi deforme olmuş plastk kısmının. Zaten aşağılarda bir yere takılı... Ulaşması zor. 80 tl lik birşey zaten. Aldım, değiştirdi. Hayatımda böyle aptal iş görmedim, kaç tane arabam oldu. Km leri daha yüksek daha eski teknoloji vs. Dağ başında ne bileyim kar kış ortasında gecenin köründe yolda kalır insan sırf uyarıyı dinledi diye... Yani kısadan hisse, "çalışırken" harika arabalar azizim. Kapı sesi de tok maşallah. Geçmiş olsun son yazdıklarınız için kahkaha emojisi yanlış anlamayın Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 13 Aralık 2019 Paylaş 13 Aralık 2019 Bu vw nin kötü olduğu anlamına gelmez ki. Benim bir önceki aracım bana çok masraf açtı. Ben yine aynı markanın aynı modelini aldım. Benden önceki adam hor kullanmış bana patladı. Bunda arabanın ne suçu var. Doğan beyde de aynı olmuştur muhakkak. Hemen marka tepkisi başlamasın bence. Vw de iyi araç ford da iyi araç. Önemli olan bizden önce kullanan kişinin nasıl bir mahluk olduğu önemli bence. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Aralık 2019 Paylaş 13 Aralık 2019 Sensörden yağı attığı için yağ mı eksilmiş, yoksa sensör hasar gördüğü için yağı mı algılayamamış ? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 13 Aralık 2019 Yazar Paylaş 13 Aralık 2019 yağı sensörün içindeki delikten sızdırdığı için sensör düşük basınç algılıyordu demekli... yağ eksik degildi. 1 Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 14 Aralık 2019 Paylaş 14 Aralık 2019 Tayfun Aydın yazdı: 1.4 TSİ lerde de ciddi yağ yakma olayı var gibi. İnternet siteleri çalkalanıyor hocam. Geçmiş olsun.. yag yakma yokta piston kırma, eritme meshur zincir bosaltma vs 1,4tsi basa bela wnin. bir sitede okumustum bizim benzinin oktanı ile bir durumlukmus motor kendini cok sıkıtırdıgı zaman daha fazla zarar vermek için pistonu kırıyormus. 1 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 14 Aralık 2019 Paylaş 14 Aralık 2019 Evet onu bende okudum, hatta bazı kullanıcılar sürekli oktan artırıcı ile kullanıyor. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 14 Aralık 2019 Paylaş 14 Aralık 2019 Bende okuyorum, fakat kişilerin internete yazdıkları ile gerçek hayatta yaptıkları şeyler veya farkında olmadıkları var. 1.4 tsi olup piston kırma hadisesini tamircimle birlikte deneyimledik. Araç 1.4 tsi 122 hp olan versiyondu belkide tsi ın en sorunsuz olanlarından, piston, biyel kolundan ayrılmıştı yapıldı toplandı filan. Sonradan aracın yazılımlı olduğu, sanayi de neidüğü belirsiz kişilerce yazılım yüklendiği ortaya çıktı, tabi kullanıcı aracını ikinciel satın almıştı ve yazılım olduğundan haberi yoktu. 122 hp standartlarda güzel bir rakam jetta golf gibi kasalarda ağırlık ve kw dengesinden dolayı araçlar pratik, fakat kullanıcı bu pratiklik ile yetinmeyip, sonradan chip veya yazılım müdaheleleri ile daha fazlasını isteyince sorunlar çıkmaya başlıyor, 1.9 tdi da da bilinçsiz yazılımlar sonucunda intercooler ve turbo hortumu yarılması görülmesi gibi. İnsanoğlu doyumsuz maalesef standart donanımlar ile daha fazla güç almak istiyor, yani arabam az yaksın çok kaçsın, hiç bozulmasın mantığı, haliyle standart olarak üretilen bir parçaya fazla yüklenme sonucu bozulması deforme olması kaçınılmaz. Yakıt kısmına gelince, katkı katmak iki yönlü bir durum, piyasada 15 liraya satılan oktan artırıcıyı şahsen ben depoya koymam adam akıllı bir oktan artırıcı da 50-60 lira civarında ve her depo dolumunda koyulursa ayrıca bir maliyet demek bu. Öbür taraftan yakıt katkısı, enjektör temizleyicisi, veya oktan artırıcı olarak aracın yakıtına karıştırılan her kimyasal depodaki yakıtında kalitesini etkileyecektir ve yakıtı motora enjekte eden sistemlerde bazen tahribat bile oluşturacaktır. Bu sebeple yakıt katkısı konulup araçta yakıttan dolayı oluşan arızada yakıt üreticisine gittiğiniz zaman sonuç alamazsınız. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 14 Aralık 2019 Paylaş 14 Aralık 2019 Tayfun Aydın yazdı: 1.4 TSİ lerde de ciddi yağ yakma olayı var gibi. İnternet siteleri çalkalanıyor hocam. Geçmiş olsun.. Çalkalama yok gram yağ eksiltmiyor bizim araçlar 1.4 tsi passat 2009 2017 kullandım 200bin km 2015 1.2 audi ( ea211) eşimde 100 bin km 2017 tiguan 70bin km 1.4 eksilme yok. audide iki kez klima radyatörünü taş deldi. Kümes teli şart.. Yorum bağlantısı
Serkan Maden 14 Aralık 2019 Paylaş 14 Aralık 2019 1.2 tsı aracım 55 bin km de hiç yağ eksiltmedi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Aralık 2019 Paylaş 14 Aralık 2019 Mehmet Göktürk yazdı: eksilme yok. servise nasıl para aktaracak distrbibütör, yazık değil mi onlara? gider yazar maliyete atar vergiden de düşmüş olur. teknik tarafını bilmem, mali kadroya geçtim Yorum bağlantısı
Recommended Posts